Sari la conținut

Enduro buget 1000-1500 euro


six
 Share

Postări Recomandate

dupa cum spune si titlul sunt in cautarea unui moto de umblat pe coclauri. pana acum am avut un aprilia pegaso 650 cu care am facut doar un soft enduro (drumuri forestiere, foarte rar prin padure si cam atat).

motorul vreau sa-l folosesc 80% offroad, 20% onroad, probabil prin oras sau la drumuri scurte in general.

din pacate bugetul ma limiteaza la modelele de mai sus, daca am ratat eu vreunul va rog sa-mi spuneti. este un topic foarte util si interesant despre recenziile motoarelor in sectiunea enduro/touring, dar acolo nu am gasit decat dr350.

am sa trec eu putinele plusuri si minusuri pe care le-am descoperit le fiecare model, daca puteti completa voi lista ar fi super.

repet, modelele sunt cele care se incadreaza in bugetul de 1000-1500 euro.

 

xt125 - an fabricatie 2005-2007, motor 4T, 125cc, 10cp, racire aer, greutate gol 110kg. din ce am citit pe net, pare sa fie fiabil atat la cazaturi cat si la intretinere.

top speed: 95, viteza croaziera: 70-80. pornire electrica si kickstarter. singurele dubii pe care le am sunt puterea lui, daca e suficient pentru a urca dealurile, trece anumite obstacole si daca nu devine inutil in anumite situatii. singurul lucru care inclina spre el este anul mai nou de fabricatie..

dr350 - an fabricatie 1991-1995, motor 4T, 350cc, 27cp, racire aer, greutate gol, aprox 130kg. viteza maxima 130, mai toate recenziile o plaseaza o motocicleta simpla si usor de intretinut. pornire electrica sau kickstarter. majoritatea pe care le-am vazut aveau kickstarter. observatie: pe ebay sau dezmembrari nu prea am gasit piese pentru ele, desi par populare.

klx650r - an fabricatie 1994-1996, motor 4T, 650cc, 48cp, racire apa, greutate gol 127kg, viteza maxima 156. are doar kickstarter (varianta R). nu am gasit foarte multe comentarii sau pareri despre model.

ktm lc4 640 - an fabricatie 1994-1998, motor 4T, 620cp, 55cp, racire apa, greutate gol 122kg.

 

datorita faptului ca ultimele modele sunt la fel de usoare ca si dr350 as inclina spre unul din ele, voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spune si titlul sunt in cautarea unui moto de umblat pe coclauri. pana acum am avut un aprilia pegaso 650 cu care am facut doar un soft enduro (drumuri forestiere, foarte rar prin padure si cam atat).

motorul vreau sa-l folosesc 80% offroad, 20% onroad, probabil prin oras sau la drumuri scurte in general.

din pacate bugetul ma limiteaza la modelele de mai sus, daca am ratat eu vreunul va rog sa-mi spuneti. este un topic foarte util si interesant despre recenziile motoarelor in sectiunea enduro/touring, dar acolo nu am gasit decat dr350.

am sa trec eu putinele plusuri si minusuri pe care le-am descoperit le fiecare model, daca puteti completa voi lista ar fi super.

repet, modelele sunt cele care se incadreaza in bugetul de 1000-1500 euro.

 

xt125 - an fabricatie 2005-2007, motor 4T, 125cc, 10cp, racire aer, greutate gol 110kg. din ce am citit pe net, pare sa fie fiabil atat la cazaturi cat si la intretinere.

top speed: 95, viteza croaziera: 70-80. pornire electrica si kickstarter. singurele dubii pe care le am sunt puterea lui, daca e suficient pentru a urca dealurile, trece anumite obstacole si daca nu devine inutil in anumite situatii. singurul lucru care inclina spre el este anul mai nou de fabricatie..

dr350 - an fabricatie 1991-1995, motor 4T, 350cc, 27cp, racire aer, greutate gol, aprox 130kg. viteza maxima 130, mai toate recenziile o plaseaza o motocicleta simpla si usor de intretinut. pornire electrica sau kickstarter. majoritatea pe care le-am vazut aveau kickstarter. observatie: pe ebay sau dezmembrari nu prea am gasit piese pentru ele, desi par populare.

klx650r - an fabricatie 1994-1996, motor 4T, 650cc, 48cp, racire apa, greutate gol 127kg, viteza maxima 156. are doar kickstarter (varianta R). nu am gasit foarte multe comentarii sau pareri despre model.

ktm lc4 640 - an fabricatie 1994-1998, motor 4T, 620cp, 55cp, racire apa, greutate gol 122kg.

 

datorita faptului ca ultimele modele sunt la fel de usoare ca si dr350 as inclina spre unul din ele, voi ce parere aveti?

 

 

Cauta un 2T de 125 sau 250

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as prefera totusi un motor 4T, nu prea-mi place feelingul 2T-ului.

 

4T-urile sunt mai scumpe. La fel si cilindreele mari. La bugetul mentionat greu gasesti ceva si bun si 4T. DR 350 nu cred ca o sa gasesti pana in 1500 euro. Poate doar DR 125. Sau XT 125, XR 125. Mai buna ar fi DT 125. Dar e 2T. Cu putin noroc poate gasesti XT 350, XR 250. Dar toate astea nu sunt pt 90% offroad. Mai strange niste bani si ia un EXC, WR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei hard enduro, nu e bun, are prea putina putere. Totusi hard enduro e subiectiv, poate ce faci tu e soft enduro si lla mine e hard, sau invers.

 

Cp, maxim 18 nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cu xt-ul meu de 125 urc orice panta cat timp il tin peste 5000 rpm in viteza I.

Mesaj completat

iti si demonstrez daca vrei

 

Mesaj completat

nu il poti compara cu un Ktm Exc sau Yamaha Wr dar nici intretinerea nu se compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei hard enduro, nu e bun, are prea putina putere. Totusi hard enduro e subiectiv, poate ce faci tu e soft enduro si lla mine e hard, sau invers.

 

Cp, maxim 18 nu?

 

Probabil pentru inceput nu va fi hard enduro, pana mai invat cate ceva... In mare vreau sa urce un deal, sa mearga prin padure, sa iasa din noroi si cam atat.. Dupa ce depasesc toate astea, daca nu ajunge 125-ul, imi pot lua altceva..

Daca indeplineste conditiile de mai sus e perfect.

Nu stiu cati CP are, unele site-urile il dau 9.5, altele 12..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil pentru inceput nu va fi hard enduro, pana mai invat cate ceva... In mare vreau sa urce un deal, sa mearga prin padure, sa iasa din noroi si cam atat.. Dupa ce depasesc toate astea, daca nu ajunge 125-ul, imi pot lua altceva..

Daca indeplineste conditiile de mai sus e perfect.

Nu stiu cati CP are, unele site-urile il dau 9.5, altele 12..

 

La 125 cc gandeste-te totusi la 2T. Mai bun decat XT 125 ar fi DT 125. Are peste 15 CP. Dar si mai bine (dar mai scump), EXC. Sau orice alt motor hard enduro 2T de 125 cc. Mai conteaza si greutatea redusa, si suspensiile, si puterea mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu, tu ai dreptate cu 2T-ul, dar nu ma pot obisnui cu ideea :peace: ulei, amestec, fum, fiabilitate. plus ca as vrea ceva inmatriculat cu care sa mai merg ocazional si prin oras sau drumuri scurte, cred c-ar fi prea enervant un 2T..

stiu ca-s nehotarat, dar un LC4 640, la vreo 140kg cum suna? s-ar descurca prin padure/dealuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
stiu ca-s nehotarat, dar un LC4 640, la vreo 140kg cum suna? s-ar descurca prin padure/dealuri?

 

Vad ca nu ti-a raspuns nimeni la intrebarea asta.

 

Da, s-ar descurca foarte bine la un soft enduro + drumuri scurte-medii + oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat un dr350 in rangeul asta de pret, cu ceva probleme dar sunt rezolvabile. pentru oras e perfecta, pentru noroaie o sa-ti spun dupa ce o pun la punct ca sa am curaj sa plec cu ea mai pe departe de casa.

Mesaj completat

eu mi-am luat un dr350 in rangeul asta de pret, cu ceva probleme dar sunt rezolvabile. pentru oras e perfecta, pentru noroaie o sa-ti spun dupa ce o pun la punct ca sa am curaj sa plec cu ea mai pe departe de casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
da stiu, tu ai dreptate cu 2T-ul, dar nu ma pot obisnui cu ideea :laugh: ulei, amestec, fum, fiabilitate. plus ca as vrea ceva inmatriculat cu care sa mai merg ocazional si prin oras sau drumuri scurte, cred c-ar fi prea enervant un 2T..

stiu ca-s nehotarat, dar un LC4 640, la vreo 140kg cum suna? s-ar descurca prin padure/dealuri?

ktm lc4 620 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...873#entry380873

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

revin cu info asa cum am promis. Intre timp am luat si un DR125 pt nevasta-mea sa aiba cine sa dea telefon cind o fi sa fie.

Ce-ti pot spune, DR350 urca orice deal, este clar peste ce pot face eu deocamdata cu ea, poate un pic prea grea pt mine, dupa aproximativ 1 ora de tras de ea ma cam oboseste, trebuie neaparat sa iau pauza ca altfel ma pune jos. Nu e violenta, dozabila ca putere.

Despre cea de 125 iti spun sa nu-ti iei ca o sa te plictisesti instantaneu. Urca cu greu pantele abrupte, nici o sansa sa urci in alta viteza decit 1-a si tot asa nu poti urca genul de ripe/trepte ca nu ridica roata fata nici omorita (eu nu am reusit sa o ridic). Ca manevrabilitate este mult mai manevrabila din cauza unui minus de 30kg si aprox 10cm mai joasa la sa.

Mai scrie si tu daca ti-ai luat sa nu aberam aiurea pe topicul asta daca nu mai e de interes.

LC4 640 pt forestier probabil ca este OK, dar pt dealuri/ripe/noroaie sigur este prea grea si prea puternica. Eu unul daca ar fi sa-mi schimb acum mobra asta (DR350) urmatoarea ar fi EXC250/450F (sau ceva asemanator de la honda CRF250/450X) dar evident, pretul e pe masura :D

bafta la alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...