BigAir Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Update si protectie radiator Romatech Protectie radiator.jpg Update Pyramid Plastics si un set de cauciucuri urmeaza un crash bar, de care? nu stiu. Editat Februarie 16, 2014 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Update Pyramid Plastics extenda.JPG 073850A_VERSYS_CARBON_LOOK (Medium).JPG si un set de cauciucuri k73fr.jpg urmeaza un crash bar, de care? nu stiu. Ai rulat cauciucurile alea cat sa poti sa ne zici ceva despre ele? Frumoasa aripa, arata foarte bine pe motor. Eu am SW-Motech, altii au montat Hepco & Becker, Givi vinde de-asemenea protectii.. Poate urmatorul citat te-ajuta sa-ti alegi ce-ti trebuie: "...HB have 3 mounts. One mount to weak radiator that can bend easily in fall. Slightly smaller diameter that SW-Motech and if the bike is dripped it will rest on the crash bars. SW-Motech are the most popular. largest diameter, and have three mounts. However when the bike is dropped the bars are so low that something else higher on the bike will likely hit the ground. These need to be used in conjunction with hand guards IMO. Givi has two mounts and smaller diameter. Appear that the bike could rest on these if dropped without anything else hitting." Niste Givi V35 stie cineva de vanzare la un pret acceptabil? Motociclit placut tuturor! Editat Februarie 16, 2014 de versatil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Ai rulat cauciucurile alea cat sa poti sa ne zici ceva despre ele? Frumoasa aripa, arata foarte bine pe motor. Eu am SW-Motech, altii au montat Hepco & Becker, Givi vinde de-asemenea protectii.. Poate urmatorul citat te-ajuta sa-ti alegi ce-ti trebuie: "...HB have 3 mounts. One mount to weak radiator that can bend easily in fall. Slightly smaller diameter that SW-Motech and if the bike is dripped it will rest on the crash bars. SW-Motech are the most popular. largest diameter, and have three mounts. However when the bike is dropped the bars are so low that something else higher on the bike will likely hit the ground. These need to be used in conjunction with hand guards IMO. Givi has two mounts and smaller diameter. Appear that the bike could rest on these if dropped without anything else hitting." Niste Givi V35 stie cineva de vanzare la un pret acceptabil? Motociclit placut tuturor! Cauciucurile sunt foarte aderente chiar si pe vremea asta. imi plac mai mult decat cele stock. ma gandeam si eu la hepco&becker. cutiile le-am luat de la united la 1000 lei (v35). ce parbriz ai? Editat Februarie 16, 2014 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 MRA Vario Touring. Mai bun ca cel standard, dar am impresia ca trebuie sa-mi schimb casca, sau sa accept ideea ca mi-am luat o casca prea sport pentru ce motocicleta am. Ai prins o promotie la UM de ai primit gentile la 1000 de lei? Imi poti da mai multe detalii? Pe site-ul lor vad ca sunt 341 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Ai prins o promotie la UM de ai primit gentile la 1000 de lei? Imi poti da mai multe detalii? Pe site-ul lor vad ca sunt 341 eur. aaa ... da le-am luat de 8 martie:) cu vreo 30% discount Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) L.E. Am dat cu mucii in fasole, nu bagati de seama. Editat Martie 12, 2014 de versatil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Cred ca o sa merg si eu pe varianta cauciucurilor Heidenau! Cat te-au dus anul trecut ? (astept sa le iau de la salon). As vrea sa iau si un prabriz mai ok(eventual sa-mi fac unul)...cel stock imi arunca vantul chiar in mecla, facand trompeta din casca mea(altfel, foarte silentioasa). Eu mi-am montat crash-paduri(sunt ok doar pentru caderi de pe loc sau cazaturi la viteze f.f.mici), aparatoare radiator (din otel, cu sigla Versys), si ungator de lant Loobman(am mai scris, dar pentru 100 lei, iti usureaza mult viata). P.S. Am un Nolan nou de vanzare pentru cei pretentiosi(M)...nou cu folie pe viziera,ochelari soare,pini,interior lavabil,etc....dupa ce l-am comandat m-am razgandit si mi-am luat altceva(cu care acum ma impac bine, primele dati imi strangea dovleacul de credeam ca turbez)! Editat Martie 21, 2014 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Eu totusi am sa incerc Metzeler Tourance Next, dupa ce mai tocesc ceva cotetele astea de cauciucuri din fabrica. Leon, cred ca ar trebui sa incerci altceva decat MRA VT, daca ai peste 1.75, cat despre crashpad-uri, eu am crashbar-uri pe care am montat si scarite suplimentare, pentru o pozitie mai relaxata la drum intins. Aparatorile pentru radiator la ce sume se invart? Loobman-ul nu-ti face mizerie pe bascula si roata? Daca dai ceva detalii despre Nolan, s-ar putea sa ai clienti si din alte parti, nu numai de pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Am peste 1,90 ,deci cred ca o sa-mi fac unul pe masura mea (stiu ca facea cineva pe forum). Aparatoarea de radiator am luat-o de la un confrate cu versys (el vroia sa-si usureze cat mai mult motorul). Dar se poate face relativ ieftin,dintr-o plasa deasa/groasa luata din targ(postase packemon pe-aici detalii + poze edificatoare). Loobmanul, imi face intr-adevar mizerie pe bascula si roata, dar uleiul de motor se curata mult mai usor decat sprayul de lant. In plus, nu mai trebuie sa spal lantul !!! (alt lucru care-mi displacea in afara de unsul cu spray). Casca este Nolan N44 (cica ar fi casca cu cea mai mare vizibilitate....adevarul este ca vizorul este aproape cat juma' de casca). Ce-mi place: prinderile sunt metalice(si de la mandibula si de la cureluse), mandibula se da jos rapid prin apasarea simultana a 2 butoane (devine un openface cu ditamai viziera), are ochelari de soare incorporati care se lasa jos pe 2 nivele (unii nu suporta sa le vina pana pe nas)...si se ridica in mai putin de o secunda prin apasarea unui buton! Ce nu-mi place: mie mi se parea ca arat penibil: mi se vede aproape toata fata prin viziera aia! Pret 850 lei! PM daca e careva interesat ! Este vorba fix de modelul asta : http://www.louis.de/_10c550a844c7672e41983f69bfc5f9409f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=215453 Pyramid Plastics extenda.JPG 073850A_VERSYS_CARBON_LOOK (Medium).JPG si un set de cauciucuri k73fr.jpg De unde ai luat plasticele astea si la ce bani ? Anvelopele le-ai luat de la Heidenau.ro ? Editat Aprilie 2, 2014 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 De unde ai luat plasticele astea si la ce bani ? Anvelopele le-ai luat de la Heidenau.ro ? 1. chiar de la piramyd le-am comandat pe site 2. da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mi-am luat si eu caucioace d-astea (azi de la salonul moto)! Am citit pe forumurile de-afara ca-s bunicele si pe nisip/enduro! Singura chestie nasoala....cica nu tin mai mult de 7000 km! Cat ai dat pe plastice? Ai avut vreun discount ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Mi-am luat si eu caucioace d-astea (azi de la salonul moto)! Am citit pe forumurile de-afara ca-s bunicele si pe nisip/enduro! Singura chestie nasoala....cica nu tin mai mult de 7000 km! Cat ai dat pe plastice? Ai avut vreun discount ? nici un discount la plastice din pacate. sunt beton la aderenta caucioacele. la unu fata schimbi 2 spate. per total cam acelasi cost ca si altele mai de "marca" dar aderenta e maxima. cat a fost setul de cauciucuri? Editat Aprilie 5, 2014 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) Cu 10% discount! 670 lei. Pentru ca le-am luat de la salon, am mai scutit si cheltuielile cu transportul(unicul importator Heidenau este din Timis) Banuiesc ca tu ai platit pretul de pe site + 30 lei transportul. Nu ? P.S. Am vazut ca la un moment dat ti s-a rupt cablul de ambreiaj!In urma unui incident, sau aiurea ? Coincidenta sau nu: si mie,(acum mai bine de 1 an)....ciudat este ca nici nu aveam multi km la bord. Sper sa nu fie vreo problema de fabricatie la cablurile astea.... Nu vreau s-o dau in paranoia si sa iau cu mine un cablu de rezerva ori de cate ori bag un drum lung (ca de ex. anu' trecut in Grecia sau acum 3 ani prin tarile din fosta iugoslavie)....dar la mine s-a rupt brusc (am simtit maneta mai moale)...abia am ajuns la United Motors(se mai tinea in cateva fire) noroc ca-l aveau pe stoc.... Editat Aprilie 6, 2014 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Cu 10% discount! 670 lei. Pentru ca le-am luat de la salon, am mai scutit si cheltuielile cu transportul(unicul importator Heidenau este din Timis) Banuiesc ca tu ai platit pretul de pe site + 30 lei transportul. Nu ? P.S. Am vazut ca la un moment dat ti s-a rupt cablul de ambreiaj!In urma unui incident, sau aiurea ? Coincidenta sau nu: si mie,(acum mai bine de 1 an)....ciudat este ca nici nu aveam multi km la bord. Sper sa nu fie vreo problema de fabricatie la cablurile astea.... Nu vreau s-o dau in paranoia si sa iau cu mine un cablu de rezerva ori de cate ori bag un drum lung (ca de ex. anu' trecut in Grecia sau acum 3 ani prin tarile din fosta iugoslavie)....dar la mine s-a rupt brusc (am simtit maneta mai moale)...abia am ajuns la United Motors(se mai tinea in cateva fire) noroc ca-l aveau pe stoc.... Cablul la mine s-a rupt la cca 17000 km cred ca a fost montat gresit in maneta de s-a taiat. Si mergea destul de greu pe camasa din cauza ca avea 2 coturi nasoale prin clemele de fixare a cablurilor. Am renuntat la prinderea de pe axul ghidonului si merge mult mai usor. Baga ulei pe camasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Faza cu uleiul in camasa e destul de controversata....unii sunt de parere ca uleiul se imbacseste cu praf si se face un fel de namol acolo...si asta n-ar mai fi ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 daca nu ungi cablul o sa frece de camasa si merge greu maneta si la urma urmei cat praf poate sa intre prin capetele camasii? sunt aproape obturate. eu bag ulei pe toate cablurile, asta de ambreiaj era destul de uns dar dupa cum am spus nu a fost montat cablul bine si din cauza asta s-a taiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Mi-am luat si eu caucioace d-astea (azi de la salonul moto)! ce zici de gumele heidenau? le-ai pus? ce ziceti de asta http://www.wrenchmonkees.com/motorcycles/monkee-12.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elfdepadure Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Are cineva idee cum as putea sa protejez mai bine capacul de la alternator? Am facut o tura ieri si pe drumul ala spre Muntele Rosu am pus motorul pe stanga intr-un sant si mi-am luat o gaura cat o nuca. Abia sus am vazut, cand am pus-o pe cric si s-a dus juma din ulei pe jos. Platforma, distractie. Mi se pare super fragil capacul ala si n-am cum sa-l apar cu nimic acolo lateral sub motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Protectii pentru motor (bare/crashpad-uri) ai? O poza cu gaurica ne dai? Cred ca toti baietii de pe topicul asta ar fi interesati s-o vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 ce zici de gumele heidenau? le-ai pus? ce ziceti de asta http://www.wrenchmonkees.com/motorcycles/monkee-12.html Fantastice sunt Heidenaurile astea! Le-am pus de o saptamana si sunt incantat...pe teren accidentat(am fost prin Pantelimon, ca e santier pe-acolo am mers pe pamant si nisip) sau in curbe, ma fac sa ma simt mai sigur pe ele (fata de cele stock). Inca nu s-au dus rizurile alea... abia dupa ce se tocesc, o sa pot sa testez cauciucurile la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Spune cum se comporta si pe asfalt ud, eventual combinat cu marcaj rutier ud/curbe. Pe teren accidentat am mers binisor si cu gumele stoc, cu presiune scazuta. Sa te duca oriunde si pe orice teren iti doresti, in siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elfdepadure Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Protectii pentru motor (bare/crashpad-uri) ai? O poza cu gaurica ne dai? Cred ca toti baietii de pe topicul asta ar fi interesati s-o vada. Vezi atasament. Intre timp am sudat piesa, acu e la vopsit. Dar zona de acolo e imposibil de aparat cu orice crashbar sau scut de motor, iar metalul de la scut pare foarte subtire. Repet, am pus-o jos destul de usor, gaura aia e acolo doar din greutatea motorului versus o piatra ceva. Ma gandeam poate exista un extra-capac care sa vina pe aceleasi prinderi, dar mai 'iesit', astfel incat sa preia socul initial. edit: ceva de genul asta, doar ca habarnam unde as putea gasi in RO. Editat Mai 26, 2014 de elfdepadure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Din ce ne-arati cred ca numai un capac suplimentar ( asa cum ai zis si tu) te poate ajuta. M-am gandit ca crashbar/pad-ul distanteaza oarecum capacul respectiv de pamant, in cazul unui incident ca cel descris de tine, dar in fine... Cel mai ieftin capac protector gasit de mine, e pe la 100$. Poate niste suruburi mai lungi, cu ceva bucse intre capul surubului si capac? Orice solutie ai adopta, prezint-o si pe-aici. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) asa ceva poate te ajuta, mai distanteaza motorul de sol. Crash bar de la sw motech. sau o combinatie intre sw motech si hepco & becker, adica la un sw motech mai sudezi partea superioara ca si la hepco & becker. cred ca iese cel mai tare crash bar pentru versys Editat Mai 26, 2014 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elfdepadure Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 BigAir, alea sunt crash bars, practice daca ai pus motoru jos pe lateral. Dupa cum vezi si tu in poza 1 pusa de tine, jumatatea inferioara a capacului e total neprotejata de orice vine din jos, sau lateral-jos.Eu ma gandeam la ceva de acest gen, dar nu am gasit pentru Versys si preturile sunt undeva pe la 50 lire (mai da-l dracu de plastic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.