Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

Stander-ul asta universal e bun la majoritatea motocicletelor vechi. Insa nu merge la Versys. Pentru Kawa-ul asta trebuie prinderi speciale pentru ca ai bascula cu forma neregulata.

data viitoare iti fac poze ca sa te convingi si sa nu mai induci in eroare si pe altii. MERGE DE MINUNE LA VERSYS !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 479
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merge si sa il spijini de bloc in loc sa il pui pe cric. Stiai si tu asta, nu? Citisem in ceva cartulie Kawasaki ca este contraindicata utilizarea de standere normale, cum ca bascula ar fi proiectata bla bla bla. Fiecare face cum vrea. Eu unul nu m-as risca pentru 20e in plus cat e un stander ca la carte.

Ma vad nevoit sa imi citez postul anterior. Dupa cum ziceam - la tipul asta de bascula NU se indica utilizarea de standere de care s-a vorbit mai devreme. Vezi postul lui De3LeiCuie - el a indicat modelul CORECT de stander pt motorul asta.

 

La urma urmei, motocicleta poate fi culcata pe o parte ca sa ii cureti lantul, nu?

 

N-am chef de cearta, insa nu imi place sa vad facute recomandari de "las ca merge si-asa", cand adevarul e in cu totul alta parte.

 

Staderele de care ziceti voi sunt pt bascule drepte (vezi moto vechi).

 

Versys are o bascula de un cu totul alt design si nu e indicata sprijinirea direct pe bascula - se utilizeaza niste urechi speciale/standere speciale care agata in punctele dedicate.

 

Faceti ce vreti - nu bascula mea riscati sa o stricati la urma urmei.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ma lamureste si pe mine careva? :rolleyes:

 

ai foarte putine optiuni de cauciucuri de enduro sau off la dimensiunile corecte (120/17 si 160/17)

pirelli are scorpion care e un cauciuc dual si mt60 care aduce cu un cauciuc de off dar despre care se spune ca pe asfalt se toceste imediat

eu am facut research-ul asta cand intentionam sa-mi iau versys

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma vad nevoit sa imi citez postul anterior. Dupa cum ziceam - la tipul asta de bascula NU se indica utilizarea de standere de care s-a vorbit mai devreme. Vezi postul lui De3LeiCuie - el a indicat modelul CORECT de stander pt motorul asta.

 

 

Staderele de care ziceti voi sunt pt bascule drepte (vezi moto vechi).

 

Versys are o bascula de un cu totul alt design si nu e indicata sprijinirea direct pe bascula - se utilizeaza niste urechi speciale/standere speciale care agata in punctele dedicate.

 

Faceti ce vreti - nu bascula mea riscati sa o stricati la urma urmei.

 

Lamureste-ma si pe mine posesor de Kawasaki versys cum se poate strica bacula prin ridicarea motorului pe stander d'ala???????? Nu vreau sa crezi ca este cearta!!! Dar vreau sa gandesti un pic: nu ridica masina cu cric hidraulic ca se strica roata! BASCULA NU SE STRICA IN NICI UN FEL! Acel cric(satnder) are niste tampoane de plastic pentru a nu aluneca bascula si a nu se zgaria! in rest standerul nu face altceva decat schimba punctele de sprijin!!! In rest sunt numai prostii! voi face doua poze in uichend pentru lamuriri daca mai sunt necesare...:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma vad nevoit sa imi citez postul anterior. Dupa cum ziceam - la tipul asta de bascula NU se indica utilizarea de standere de care s-a vorbit mai devreme. Vezi postul lui De3LeiCuie - el a indicat modelul CORECT de stander pt motorul asta.

 

N-am chef de cearta, insa nu imi place sa vad facute recomandari de "las ca merge si-asa", cand adevarul e in cu totul alta parte.

 

Staderele de care ziceti voi sunt pt bascule drepte (vezi moto vechi).

 

Versys are o bascula de un cu totul alt design si nu e indicata sprijinirea direct pe bascula - se utilizeaza niste urechi speciale/standere speciale care agata in punctele dedicate.

 

Faceti ce vreti - nu bascula mea riscati sa o stricati la urma urmei.

 

DUPA CUM VEZI IN POZELE FACUTE DE CRISTI, MOTOCICLETA ESTE PUSA PE UN STANDER LUAT DE LA LIDL(FOST PLUS) SI DUPA CUM SPUNEAI TU CA SE STRICA(!!!!), IATA DOVADA CA NU ARE CE SA SE STRICE. MOTORUL IL PUNE O SINGURA PERSOANA PE STANDER FARA A AVEA POSIBILITATEA DE AL DARAMA.

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QED!

 

dar la ax se poate umbla?

eu la v-strom cu cricul in aceiasi pozitie (adica in spatele "urechilor" acelea sudate) nu am reusit sa desfac axul ca sa reglez lantul - nu intra tubulara.

si in pozele astea se vede ca suportul e foarte aproape de ax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se poate. Daca nu intra cheia poti intoarce invers L-urile alea de plastic si atunci sigur nu te mai incurca.

 

se poate ca se muta in fata locasurilor de prindere a celuilalt tip de stander. facut de mine fara cristi in spatele blocului. mentionez ca a fost mai greu un pic de pus standerul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca se muta in fata locasurilor de prindere a celuilalt tip de stander. facut de mine fara cristi in spatele blocului. mentionez ca a fost mai greu un pic de pus standerul!

este topic deschis pentru chestia asta...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este topic deschis pentru chestia asta...

Fii te rog mai explicit.

Ai un link?

 

Si poate pui si unul cu luminile kappa pentru top-case!

 

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii te rog mai explicit.

Ai un link?

 

Si poate pui si unul cu luminile kappa pentru top-case!

 

Multumesc anticipat !

http://www.kappamoto.ro/product.php?id_product=27

 

si

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/76844-kawasaki-versys/page__hl__%2Bkawasaki+%2Bversys__st__10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant , din pacate eu am alt tip de top-case(givi, desi, cred ca e posibil sa se potriveasca).

 

Parbriz mai de "Doamne ajuta!" unde gasesc ? (un parbriz turing la un pret bun .... stiu ca era cineva care facea asa ceva).

 

Mai ma gandeam sa-i pun crash-pad (costa cam 1/2 din pret fata crash-bar). Pareri?

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant , din pacate eu am alt tip de top-case(givi, desi, cred ca e posibil sa se potriveasca).

 

Parbriz mai de "Doamne ajuta!" unde gasesc ? (un parbriz turing la un pret bun .... stiu ca era cineva care facea asa ceva).

 

Mai ma gandeam sa-i pun crash-pad (costa cam 1/2 din pret fata crash-bar). Pareri?

 

de acolo iei mufele. ca nu gasesti. sunt bune indiferent de tocase. ala era doar un exemplu. restul cauta si tu. Kappa e fratele mai mic ai lui Givi. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acolo iei mufele. ca nu gasesti. sunt bune indiferent de tocase. ala era doar un exemplu. restul cauta si tu. Kappa e fratele mai mic ai lui Givi. :smoke:

Am inteles! Multumesc!

 

Chestia cu crash-padurile...nu s-a lamurit inca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DUPA CUM VEZI IN POZELE FACUTE DE CRISTI, MOTOCICLETA ESTE PUSA PE UN STANDER LUAT DE LA LIDL(FOST PLUS) SI DUPA CUM SPUNEAI TU CA SE STRICA(!!!!), IATA DOVADA CA NU ARE CE SA SE STRICE. MOTORUL IL PUNE O SINGURA PERSOANA PE STANDER FARA A AVEA POSIBILITATEA DE AL DARAMA.

Dupa cum vezi, inca nu ai inteles de ce nu se face ce faci tu.

 

Bascula de Versys are profil neregulat, inadecvat pentru a fi sprijinit in 2-3-4 puncte de grosimea unei mine de creion. Poti crea microfisuri care la socuri pot chiar sa si rupa bascula. Asta e riscul pe care ti-l asumi cu standuri din astea ieftine. Daca tu ai de gand sa iti asumi acest risc, e fix problema ta.

 

Am o singura rugaminte: nu mai sustine aiurea ca merge bine-mersi. Nu merge bine-mersi. Merge cu un risc enorm. Probabilitatea e minora, dar si daca se intampla risti sa dea astia cu RIP la Accidente.

 

Ai doua gauri in partea inferioara a basculei. Alea sunt pt sustinere. Foloseste-le. Cum? Ori adaptezi standeru ieftin ori iei unu mai scump cu 10-20euro si termini balciu.

 

Ma uimeste cat de inconstienti sunt unii. Voi si aia care merg in maieu si pantaloni scurti pe motor. Dar e o lume libera, fiecare are dreptul sa isi asume cate riscuri vrea, daca nu ii afecteaza si pe ceilalta.

 

Folositi fratilor ce vreti; dupa cum ziceam, si sprijinitu de gard merge la noi! O zi buna!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vezi, inca nu ai inteles de ce nu se face ce faci tu.

 

Bascula de Versys are profil neregulat, inadecvat pentru a fi sprijinit in 2-3-4 puncte de grosimea unei mine de creion. Poti crea microfisuri care la socuri pot chiar sa si rupa bascula. Asta e riscul pe care ti-l asumi cu standuri din astea ieftine. Daca tu ai de gand sa iti asumi acest risc, e fix problema ta.

 

Am o singura rugaminte: nu mai sustine aiurea ca merge bine-mersi. Nu merge bine-mersi. Merge cu un risc enorm. Probabilitatea e minora, dar si daca se intampla risti sa dea astia cu RIP la Accidente.

 

Ai doua gauri in partea inferioara a basculei. Alea sunt pt sustinere. Foloseste-le. Cum? Ori adaptezi standeru ieftin ori iei unu mai scump cu 10-20euro si termini balciu.

 

Ma uimeste cat de inconstienti sunt unii. Voi si aia care merg in maieu si pantaloni scurti pe motor. Dar e o lume libera, fiecare are dreptul sa isi asume cate riscuri vrea, daca nu ii afecteaza si pe ceilalta.

 

Folositi fratilor ce vreti; dupa cum ziceam, si sprijinitu de gard merge la noi! O zi buna!

 

TU CITESTI CE AI SCRIS? Bascula TREBUIE sa reziste pentru indiferent ce soc zici tu acolo ca altfel pierzi roata pe drum. Zi tu la lume cum pot aparea acele microfisuri! Eu am facut o facultate de mecanica (auto si material rulant). Tu (nu vreau sa te jignesc) nu ai habar de ceea ce sustii pentru ca nu vrei sa te informezi cum trebuie. Microfisurile apar ca urmare a defectului de material si a apartiei oboselii materialului. Faptul ca pui bascula pe cric(stander) este la fel ca si cum sta roata pe asfalt (drum). Punctele de sprijin sunt doar decalate atata tot. Bratul fortei se micsoreaza... (fizica de clasa VII-VIII-a). Dar vorba ta fiecare face cum il taie capul cu banii si bunurile lui. Cand vrei sa iti explic cum sta treaba asta, vino la metrou la titan vineri si iti aduc toate informatiile de care ai nevoie ca sa stai linistit si sa mai invatam ceva nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TU CITESTI CE AI SCRIS? Bascula TREBUIE sa reziste pentru indiferent ce soc zici tu acolo ca altfel pierzi roata pe drum. Zi tu la lume cum pot aparea acele microfisuri! Eu am facut o facultate de mecanica (auto si material rulant). Tu (nu vreau sa te jignesc) nu ai habar de ceea ce sustii pentru ca nu vrei sa te informezi cum trebuie. Microfisurile apar ca urmare a defectului de material si a apartiei oboselii materialului. Faptul ca pui bascula pe cric(stander) este la fel ca si cum sta roata pe asfalt (drum). Punctele de sprijin sunt doar decalate atata tot. Bratul fortei se micsoreaza... (fizica de clasa VII-VIII-a). Dar vorba ta fiecare face cum il taie capul cu banii si bunurile lui. Cand vrei sa iti explic cum sta treaba asta, vino la metrou la titan vineri si iti aduc toate informatiile de care ai nevoie ca sa stai linistit si sa mai invatam ceva nou.

Si la facultatea respectiva v-au invatat si chestii moderne sau tehnologia de la 1900 toamna? No offence - stiu si eu cat de prost e sistemul de invatatmant, universitar sau nu. In fine, dupa cum am zis: e fix problema ta. Eu sunt convins ca nu a fost idiot producatoru sa se chinuie sa faca urechile alea doua special pt stander (nu au alt rol).

 

Your choice: sfaturile noastre sau sfaturile producatorului. Care zice sa folosesti urechile alea doua. Pt 80 de lei (nu te plimbi un weekend) mi se pare aberant sa risti siguranta pe termen lung a pieselor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la facultatea respectiva v-au invatat si chestii moderne sau tehnologia de la 1900 toamna? No offence - stiu si eu cat de prost e sistemul de invatatmant, universitar sau nu. In fine, dupa cum am zis: e fix problema ta. Eu sunt convins ca nu a fost idiot producatoru sa se chinuie sa faca urechile alea doua special pt stander (nu au alt rol).

 

Your choice: sfaturile noastre sau sfaturile producatorului. Care zice sa folosesti urechile alea doua. Pt 80 de lei (nu te plimbi un weekend) mi se pare aberant sa risti siguranta pe termen lung a pieselor.

ca si sfat pentru tine: sfatul nu inseamna altceva decat recomandare. producatorul a facut acele gauri doar pentru a mari stabilitatea (sa nu alunece la deal sau vale) si atat. modul de prelucrare a metalului a ramas acelasi de mii de ani. doar cantitatile de metale pentru aliaje s-au stabilit mai concret nu dupa ureche. modul de sudura nu s-a schimbat doar masinile au inlocuit oamenii.

 

http://www.ipm.utcluj.ro/Files/Curs_2_MDPR.pdf

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu mai gaseam topicul asta.

A trebuit sa-mi caut postarile mai vechi ca sa-l gasesc.

 

Intru rar pe forum, dar cand intru mai citesc una-alta!

 

Ce naiba se intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba se intampla?

Sunteti doar trei posesori de Versys activi (dintre care unul o vinde). Cam asta se intampla. :)

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...