Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

Ce priza si de unde ?

 

Inca ceva:

Si-a schimbat careva cauciucurile stock...cam cat le-ati tinut ? Eu am mers cam 9000 km cu ele si dupa cum arata,mai merg inca pe-atat!

Ce v-ati luat in schimb ?

 

Eu am renuntat la ideea unor suporti laterali si sidecase-uri si mi-am luat niste genti textile foarte solide(se prind cu 4 benzi cu arici si mai au inca 5 cordoane de sustinere care se prind cu catarame rapide)...astea pe langa topcaseul Givi de 52L din dotare (care pare imens pe langa motocicleta).

Nici aparatoarele de maini nu ma incanta, parca strica aspectul motocicletei...cel putin mai astept sa vad poate gasesc vreun model ok!

 

Crash-paduri mi-am facut pe comanda(cel din stanga pare un dildo ciudat, ca este foarte lung) inclusiv placutele de prindere mi le-a facut ca nu ai unde sa le prinzi altfel(am avut ca model unele de la puig).

Tipul care le facea si le vindea aici pe forum, nu mai produce(nu stiu din ce motiv)...eu am fost printre ultimii clienti.

Oricum, astea ajuta strict la caderi de pe loc sau viteze foarte mici....la viteze mai mari sau pe forestiere...recomand crash-baruri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 479
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Priza este OPTIMATE TM 68 post-69837-0-12563400-1368282902_thumb.jpg

iar cablul cu siguranta fuzibila TM 71 post-69837-0-96679600-1368282906_thumb.jpg

 

Cauciucurile la am inca stock si am 16000 km nu merg agresiv si cred sa ajung pe la vreo 20k.

 

In materie de cauciucuri o varianta de luat in seama ar fi Conti Motion. (Strada)

pentru ceva mixt as merge pe Pirelli Scorpion Trail post-69837-0-10192800-1368283494_thumb.jpg

 

Crash pad nu am dar iau in considerare pentru achizitie crash bar de la hepco & becker. post-69837-0-26945500-1368283149_thumb.jpg

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat te-a dus priza+siguranta?

 

Eu vroiam ceva care se prinde pe ghidon...nu luasem in calcul prizele incastrabile(ca sa nu ma apuc sa dau gauri...)



Ce ulei bagati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat te-a dus priza+siguranta?

 

Eu vroiam ceva care se prinde pe ghidon...nu luasem in calcul prizele incastrabile(ca sa nu ma apuc sa dau gauri...)

 

Ce ulei bagati ?

 

priza nu e incastrabila. am prins-o cu colier sub carena din stg. priza si cablul aprox 60 lei. le-am luat prin mymoto. mufa vine sub sa si de obicei e deconectata. cablul de la bat are protectie la mizerie sau apa din silicon o cuplez doar cand plec si imi trebuie gps sau tel.

 

Uleiul e motorex top speed 10W40 4t.

 

protectiile de maini le-am pus pt trosneli de oglinzi la strecurat printre masini. as fi vrut doar armatura de aluminiu, dar ce am gasit erau f scumpe iar astea montate au fost 120 ron.

am top case de 46 l si e sufi chiar si la cumparaturi nu e chiar asa de mare comparativ cu moto.

 

am vazut ca ai avut V-Strom inainte. s-a meritat schimbul cu versys?

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am exprimat parerea mai pe larg aici(cand mi-am luat versysul):

/index.php?/topic/528184-kawasaki-versys-dual-sport/page-5

 

La drum lung, plang dupa VStrom(glumesc,evident)...avea saua mai comoda,te apara mai bine de vant (efectiv pe versys nu pot sa merg cu viziera ridicata,eu fiind si ceva mai inalt),etc.

Dar Versysul este mult mai manevrabila,mai usoara,distanta intre roti e mai mica(la VStrom era mare ca la choper), ce mai...pentru mine pare o jucarie....fata de ditamai vaca VS.In oras e ''prajitura''.

Nu regret insa nici o secunda ca am luat Versysul ... tocmai ce am bagat 900 km prin tara.

Adevarul este ca ma plictisisem de VStrom in 5 sezoane.

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Un update la "V" - Ride-ul meu.

 

Aprimit iarna asta: - handguarduri,suporti topcase si sidecase KAPPA, topcase - GIVI V46 si astazi sidecase GIVI V35.

 

attachicon.gifDSCF1113.JPG attachicon.gifDSCF1116.JPG attachicon.gifDSCF1117.JPG

 

Din ciclul "Va Urma ..." : - priza bricheta, suport gps OEM sau ceva asemanator,extensie aripa fata, hugger roata spate, protectie radiator si un crash pad/bar decent si chiar la urma poate un parbriz ceva mai mare dar nu prea.

 

Priza 12V s-a rezolvat.

 

Priza este OPTIMATE TM 68 attachicon.gif TM 68.jpg

iar cablul cu siguranta fuzibila TM 71 attachicon.gif TM 71.jpg

 

Update si protectie radiator Romatech post-69837-0-47718700-1368872129_thumb.jpg

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator versatil

Va salut. Sunt tentat sa achizitionez un Versys, dar as vrea mai sa vad daca mi se potriveste ca pozitie in sa, sa aud cum suna motorul, sa-l privesc mai indeaproape. Daca e vreunul din voi care are drum prin Brasov sau ajunge la vreo intrunire pe-aproape si m-ar putea ajuta cu toate treburile astea, i-as ramane recunoscator ( si bineinteles, l-as recompensa cu o bere :cheers: ).

Va multumesc anticipat si va doresc drumuri cat mai bune si distante parcurse cat mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

cam mare diferenta de pret intre 1000 si 650, nu se prea merita

11900 cel de 1000 cc full iar cel de 650 cc 8500 nu consider asa de mare difernta 1000cc sun 1000cc nu se pot compara, oricum mie unul personal tare i-mi place cel de 1000 si ce ofera el

In clasa din care face parte, este cel mai ieftin, 4 in linie cu o istorie buna, 118 cp, 102n/m, traction control, ABS bucuros as trece de la Varadero la asa ceva .

in italia deja sunt din 2012 sub 8000 eu, pe mine tare ma bate un gand in viitor sa incerc asa ceva .

SURSA

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11900 cel de 1000 cc full iar cel de 650 cc 8500 nu consider asa de mare difernta 1000cc sun 1000cc nu se pot compara, oricum mie unul personal tare i-mi place cel de 1000 si ce ofera el

In clasa din care face parte, este cel mai ieftin, 4 in linie cu o istorie buna, 118 cp, 102n/m, traction control, ABS bucuros as trece de la Varadero la asa ceva .

in italia deja sunt din 2012 sub 8000 eu, pe mine tare ma bate un gand in viitor sa incerc asa ceva .

SURSA

eu vorbeam de pretul la second. 650 din 2008 cu 14k ca nou l-am luat cu 2800EUR iar pana la 8500 e chiar diferenta

 

Ai dreptate. In afara de roata pe fata cam mititica nu prea ai ce-i reprosa.

e pentru sosele. e foarte manevrabila in schimb.

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Cam bate vantul prin topicul asta!

 

Bag eu un comentariu:

 

Motocicleta este foarte ok si pentru touring!

Anul asta am dus-o prin Grecia si i-a placut!

Consuma putin,e comoda...cu bagajele a fost o problema, dar m-am descurcat (am avut genti laterale textile si geanta rezervor mare, pe langa topcaseul din dotare, plus ce am mai legat peste topcase...)

Intre timp i-am montat si ungator de lant (ma termina sa-i ung lantul, in lipsa cricului central).

La anul ii schimb cauciucurile...m-ar interesa ceva intermediar....cele stock sunt varza pe teren accidentat(si si mai varza pe noroi,nisip sau pietris)...la capitolul asta Vstromul care l-am avut 5 sezoane era mai ok(probabil si asta o sa fie ok,daca-i pun niste cauciucuri bune....insa daca avea 19' pe fata era aproape perfecta).

Acum 2 week-enduri am urcat cu ea pana la cabana salvamontistilor de la Bran (nu cu oarecare emotii),eram si cu pasager...

O sa mai merg cu ea pana se strica de tot vremea(azi dimineata am inghetat nitel)....Imi face impresia ca deja automobilistii s-au dezobisnuit cu prezenta noastra in trafic, de prea multe ori in ultima perioada a trebuit sa belesc ochii si sa evit niste manevre aiurea ale colegilor de trafic...

Prin Bulgaria, un batranel ne-a salvat viata....se insera,trageam tare sa ajung la granita cu Romania inca pe lumina, eram pe niste drumuri pustii neumblate, cand dintr-o uzina mica iese un batranel cu barba alba care ne face un semn disperat din mana(gen sa incetinim), la inceput nu am bagat de seama ce vrea(si de obicei ii ignor pe-aia care-mi fac semne de pe margine)...dar nu stiu ce mi-a venit si am incetinit brusc dupa ce am trecut de el (si bine am facut).....in fata mea apare un ditamai craterul adanc care efectiv nu putea fi ocolit(era mai lat decat soseaua) si care la 120-130 km/h cat aveam eu insemna moarte sigura pentru mine si pasagera, tot l-am luat dar cu o viteza f.mica,dar care a solicitat la maxim amortizoarele mobrei din dotare.

Si mai sunt multe de povestit...

 

Toata stima!

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia.

 

 

Interesant cat or tine modelul asta. Eu tot citesc de Scorpion Trail si de Mutant si nu ma pot decide care va fi urmatorul set de gume.

 

 

Cam bate vantul prin topicul asta!

 

Bag eu un comentariu:

 

Motocicleta este foarte ok si pentru touring!

Anul asta am dus-o prin Grecia si i-a placut!

Consuma putin,e comoda...cu bagajele a fost o problema, dar m-am descurcat (am avut genti laterale textile si geanta rezervor mare, pe langa topcaseul din dotare, plus ce am mai legat peste topcase...)

Intre timp i-am montat si ungator de lant (ma termina sa-i ung lantul, in lipsa cricului central).

La anul ii schimb cauciucurile...m-ar interesa ceva intermediar....cele stock sunt varza pe teren accidentat(si si mai varza pe noroi,nisip sau pietris)...la capitolul asta Vstromul care l-am avut 5 sezoane era mai ok(probabil si asta o sa fie ok,daca-i pun niste cauciucuri bune....insa daca avea 19' pe fata era aproape perfecta).

Acum 2 week-enduri am urcat cu ea pana la cabana salvamontistilor de la Bran (nu cu oarecare emotii),eram si cu pasager...

O sa mai merg cu ea pana se strica de tot vremea(azi dimineata am inghetat nitel)....Imi face impresia ca deja automobilistii s-au dezobisnuit cu prezenta noastra in trafic, de prea multe ori in ultima perioada a trebuit sa belesc ochii si sa evit niste manevre aiurea ale colegilor de trafic...

Prin Bulgaria, un batranel ne-a salvat viata....se insera,trageam tare sa ajung la granita cu Romania inca pe lumina, eram pe niste drumuri pustii neumblate, cand dintr-o uzina mica iese un batranel cu barba alba care ne face un semn disperat din mana(gen sa incetinim), la inceput nu am bagat de seama ce vrea(si de obicei ii ignor pe-aia care-mi fac semne de pe margine)...dar nu stiu ce mi-a venit si am incetinit brusc dupa ce am trecut de el (si bine am facut).....in fata mea apare un ditamai craterul adanc care efectiv nu putea fi ocolit(era mai lat decat soseaua) si care la 120-130 km/h cat aveam eu insemna moarte sigura pentru mine si pasagera, tot l-am luat dar cu o viteza f.mica,dar care a solicitat la maxim amortizoarele mobrei din dotare.

Si mai sunt multe de povestit...

 

Toata stima!

 

 

Cam cat ai calculat tu consumul si cu ce stil de pilotare? Pe mine m-a dus fara probleme si talente Brasov-Bucuresti-Veliko Tarnovo si retur, singurul lucru de care m-am putut plange oarecum a fost saua, iar ca si consum, am umplut ochi rezervorul la iesirea din Bucuresti si a inceput sa ceara sa fie adapata pe la Romanesti, in drum spre Brasov.

In ce priveste vremea rece, dupa ce am montat mansoane incalzite nu mi-a mai pasat nici c-am circulat cu ghetele de vara prin care batea vantul ca la balamuc, nici ca pe sub blugi aveam doar genunchiere de neopren.

Editat de versatil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia.

Par interesante cauciucurile astea...chiar daca sunt soft...prefer sa am singuranta pe orice tip de drum,decat sa ma tina peste 20000 km.

 

 

Cam cat ai calculat tu consumul si cu ce stil de pilotare? Pe mine m-a dus fara probleme si talente Brasov-Bucuresti-Veliko Tarnovo si retur, singurul lucru de care m-am putut plange oarecum a fost saua, iar ca si consum, am umplut ochi rezervorul la iesirea din Bucuresti si a inceput sa ceara sa fie adapata pe la Romanesti, in drum spre Brasov.

In ce priveste vremea rece, dupa ce am montat mansoane incalzite nu mi-a mai pasat nici c-am circulat cu ghetele de vara prin care batea vantul ca la balamuc, nici ca pe sub blugi aveam doar genunchiere de neopren.

Cam 4,5 a fost media, la un mers linistit ca doar mergeam sa vizitez...viteza de croaziera varia intre 70-90 km/h depinzand de zona sau localitatea prin care teceam(doar pe autostrada am mers cu mai mult). Motocicleta era incarcata cu bagaje(topcase 52 l, genti laterale textile, geanta rezervor, si alte chestii legate de topcase(cort,saci de dormit,etc) + eu si pasagera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam 4,5 a fost media, la un mers linistit ca doar mergeam sa vizitez...viteza de croaziera varia intre 70-90 km/h depinzand de zona sau localitatea prin care teceam(doar pe autostrada am mers cu mai mult). Motocicleta era incarcata cu bagaje(topcase 52 l, genti laterale textile, geanta rezervor, si alte chestii legate de topcase(cort,saci de dormit,etc) + eu si pasagera!

Bun consum,multumesc frumos pentru informaţii.

 

E adevărată partea cu aderenţa, dar eu caut un compromis între ea şi durata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia.

Asteptam impresii dupa ce faci vreo 2-3 mii de km, in conditii diferite de vreme(pe ploaie,apa,noroi,pietris ma intereseaza in mod special) si pe drumuri nu prea asfaltate! Ies rar de pe sosele, dar cand o fac imi place sa nu fiu prea stresat!

 

..............

 

Vremea, anul asta a tinut cu noi!

Inca mai merg cu motorul si e ok (aseara am inghetat putin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

o minunatie de motor, la asa ceva visez are tot ce i-mi doresc eu, perfect pentru mine :crack:

 

 

 

 

 

 



Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...