Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

incepand cu 21 august sunt proprietar de Versys 650 an 2008 14000km. dupa 1 saptamana de calarit l-am lasat mai jos din juguri (max 3cm - cea mai de jos pozitie) si am dat pretensionarea arcului spate pe pozitia 1. eu am 1,70 / 72kg si imi era putin prea inalta. este prima mea motocicleta. cred ca e o alegere buna pentru prima motocicleta.

pana acum am facut doar un schimb de ulei (motorex top speed 10w40).

post-69837-0-55562100-1347303732_thumb.jpg

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 483
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acolo unde este marcat cu cercul rosu!!!

 

vad ca si a ta e lasata de fata. ai lasat-o si din suspensia spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am luat kit de lasare spate din statele unite cu 100 si ceva de dolari fata de acelasi pret in europa dar in euro!

Si nu ti-au bagat astia la vama TVA? De obicei tot ce e peste 100$ (de fapt intre 100 si 10.000), inclusiv transport, se taxeaza cu 24% TVA. Si asa de la 100$ practic ajungi la 100euro.

 

Ai vreun pont legat de aducerea de marfuri de peste hotare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu ti-au bagat astia la vama TVA? De obicei tot ce e peste 100$ (de fapt intre 100 si 10.000), inclusiv transport, se taxeaza cu 24% TVA. Si asa de la 100$ practic ajungi la 100euro.

 

Ai vreun pont legat de aducerea de marfuri de peste hotare? :)

a venit cineva cu el in bagaj ca si cadou! statul roman sa ia tva de la altii ca io nu am de dat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ce cauciucuri recomandati in locul celor standard (Dunlop Sportmax) ???

Mie astea mi se par nitel cam tari!

 

incepand cu 21 august sunt proprietar de Versys 650 an 2008 14000km. dupa 1 saptamana de calarit l-am lasat mai jos din juguri (max 3cm - cea mai de jos pozitie) si am dat pretensionarea arcului spate pe pozitia 1. eu am 1,70 / 72kg si imi era putin prea inalta. este prima mea motocicleta. cred ca e o alegere buna pentru prima motocicleta.

pana acum am facut doar un schimb de ulei (motorex top speed 10w40).

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

Super-frumos motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

michelin pilot road 3 am vazut ca sunt foarte apreciate pe advrider.

 

in ceea ce priveste motorul pe masura ce il descopar imi place tot mai mult. cred ca daca o sa il schimb vreodata tot cu un versys o sa il schimb, model mai nou bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut cu respect si jind pentru jucariile voastre! Se face ca mi-a picat cu tronc perVersys-ul asta si acum uneltesc cum sa fac sa schimb BIG-ul cu una d'asta... pana atunci, poate faceti vreunul un review actualizat... Eu sunt calaret mai ales de strada, BIG-ul l-am tras de urechi spre Supermoto, am si un RSV de care sunt indragostit, deci imi place sa ma bucur de asfalt, dar vreau sa pot face si cate un strop de touring, poate si drumuri mai proaste. As vrea sa stiu cum se simte Versys'ul sub un calaret un pic mai pretentios la cuplu. Adica te bucuri de viraje?

Multumesc si va doresc drumuri frumoase!

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Inainte sa am versys am avut aproape 5 ani un V-strom Motocicleta aia m-a carat si prin europa...nu mi-a fost frica ca o sa ma lase la greu).

 

sal,

 

Poti sa-mi spui si mie te rog diferentele intre Versys si V-strom.Eu am de cativa ani V-strom si de ceva vreme tot imi face cu ochiul un Versys din 2010.Nu am mers niciodata cu unul sa-mi pot face o parere.Am impresia ca protectie la vant nu e chiar stralucita la Versys.

 

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza si pe mine o protectie de radiator, extensie aripa fata si hugger spate dar nu la preturi astronomice...!

 

pentru my Versys bineinteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

 

Poti sa-mi spui si mie te rog diferentele intre Versys si V-strom.Eu am de cativa ani V-strom si de ceva vreme tot imi face cu ochiul un Versys din 2010.Nu am mers niciodata cu unul sa-mi pot face o parere.Am impresia ca protectie la vant nu e chiar stralucita la Versys.

 

 

merci

 

Putere mai putina, roata de 17 pe fatza, mai urat chiar si decat un V-strom :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

 

Poti sa-mi spui si mie te rog diferentele intre Versys si V-strom.Eu am de cativa ani V-strom si de ceva vreme tot imi face cu ochiul un Versys din 2010.Nu am mers niciodata cu unul sa-mi pot face o parere.Am impresia ca protectie la vant nu e chiar stralucita la Versys.

 

 

merci

 

Salutare!

 

Pai sa incep....

Protectia la vant practic nula (la VStrom aveam viziera la casca mereu curata, toata insectele se zdrobeau de parbriz....acum e invers, ma termina faptul ca dupa ce ies de pe autostrada trebuie sa-mi spal mereu viziera).

La drum lung avantajul este categoric de partea VStromului (se asaza mult mai bine pe sosea,e mai confortabil atat pentru pilot cat si pentru pasager ).

Pe drumuri forestiere tot Vstromul este mai bun (datorita in special rotii de 19 pe fata)....eu pana m-am obisnuit cu 17 inch pe fata, faceam burn-out la cate o bordurica pe care vroiam s-o sar!

Cam astea sunt avantajele Vstromului (consumul e aproximativ la fel)

AAAA....ar mai fi si frana de motor,care la V in 90 grade este foarte ok !!! si autonomia (versys are un rezervor de 19L)

 

Avantajele Versysului:

-manevrabilitatea (VStromul e la fel de lung ca un choper).

-usoara (se simte mult mai usoara decat Vstromul, o ridic de pe cric cu 2 degete....probabil,greutatea e distribuita altfel)

-excelenta in aglomeratia urbana

-viteza de croaziera (nici nu simti cand ai ajuns la 180, acolo e cam maximul la Vstrom)

Motocicleta asta imi da senzatia ca nu consuma mult oricat ai baga mana in gaz.

Mai este si feelingul personal (eu ma cam plictisisem de VStrom) si chiar imi place cum arata Versysul.

Mi imi plac si alte chestii la ea: faptul ca toba este amplasata sub motor, faptul ca se aprind doar pozitiile pana sa pornesti motorul(la Vstrom se aprindea si faza scurta),faptul ca toate suruburile de la carene sunt identice ,modul simplist in care este conceputa si faptul ca vine cu o tentativa de scut din plastic(mai mult pentru efect) etc!

 

Pe scurt : Funbike!

 

Trebuie sa te gandesti care-ti sunt prioritatile: daca faci des drumuri lungi, strabati tara/tarile in lung si-n lat....atunci nu stiu daca asta ar fi alegerea optima.

E doar o motocicleta polivalenta care nu exceleaza la nici un capitol !

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost plecat vara asta in doua ture lungi (sf ana si transalpina transfgarasan) si consumul cu pasager si bagaj de cort nu a depasit 4,3% si mers 160 km/h pe autostrada in rest 120-140 pe unde s-a putut si pe curbe de fun. off-road umed nul, asfalt umed n-am simtit ca e apa pe jos. de oras inchipuieti ca am facut naveta zilnic salajan aeroportul otopeni. protectie vant :lol: trebuie schimbat parbrizul cu unul mai inalt neaparat. intreba cinava mai sus de protectie radiator: am facu eu unu si o sa pun o poza doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putere mai putina, roata de 17 pe fatza, mai urat chiar si decat un V-strom :)

 

In 2007 cand mi-am luat v-stromul mai toti au avut aceeasi parere despre aspect..................acum e doar un v-strom.

Cu puterea nu stiu ce sa zic, e mica diferenta si nu stiu daca se simte.

.

Salutare!

 

 

Pe scurt : Funbike!

 

Trebuie sa te gandesti care-ti sunt prioritatile: daca faci des drumuri lungi, strabati tara/tarile in lung si-n lat....atunci nu stiu daca asta ar fi alegerea optima.

E doar o motocicleta polivalenta care nu exceleaza la nici un capitol !

 

 

Merci de raspuns.Teoretic fac ceva drumuri lungi pe sezon dar mi-ar placea un Funbike , insa nu as renunta la micile avantaje ale v-stromului , cum ar fi :protectiea la vant si autonomia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns.Teoretic fac ceva drumuri lungi pe sezon dar mi-ar placea un Funbike , insa nu as renunta la micile avantaje ale v-stromului , cum ar fi :protectiea la vant si autonomia.

Asteapta noul V-Stromul de 1000. Pana atunci este bun si cel vechi de 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteapta noul V-Stromul de 1000. Pana atunci este bun si cel vechi de 650.

 

va fi asa ceva , ai ceva , sti ceva , ilumineazane si pe noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o modificare faina la versys

 

arata bine mai ales pe modelul asta nou- parerea mea

 

Am nevoie de un semnal dreapta fata/stanga spate Kawasaki Versys KLE650A din 2008.

Imi trebuie doar corpul negru, daca nu se poate e ok si intreg semnalul.

10021668.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...