BigAir Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Priza este OPTIMATE TM 68 iar cablul cu siguranta fuzibila TM 71 Cauciucurile la am inca stock si am 16000 km nu merg agresiv si cred sa ajung pe la vreo 20k. In materie de cauciucuri o varianta de luat in seama ar fi Conti Motion. (Strada) pentru ceva mixt as merge pe Pirelli Scorpion Trail Crash pad nu am dar iau in considerare pentru achizitie crash bar de la hepco & becker. Editat Mai 11, 2013 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 cat te-a dus priza+siguranta? Eu vroiam ceva care se prinde pe ghidon...nu luasem in calcul prizele incastrabile(ca sa nu ma apuc sa dau gauri...) Ce ulei bagati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) cat te-a dus priza+siguranta? Eu vroiam ceva care se prinde pe ghidon...nu luasem in calcul prizele incastrabile(ca sa nu ma apuc sa dau gauri...) Ce ulei bagati ? priza nu e incastrabila. am prins-o cu colier sub carena din stg. priza si cablul aprox 60 lei. le-am luat prin mymoto. mufa vine sub sa si de obicei e deconectata. cablul de la bat are protectie la mizerie sau apa din silicon o cuplez doar cand plec si imi trebuie gps sau tel. Uleiul e motorex top speed 10W40 4t. protectiile de maini le-am pus pt trosneli de oglinzi la strecurat printre masini. as fi vrut doar armatura de aluminiu, dar ce am gasit erau f scumpe iar astea montate au fost 120 ron. am top case de 46 l si e sufi chiar si la cumparaturi nu e chiar asa de mare comparativ cu moto. am vazut ca ai avut V-Strom inainte. s-a meritat schimbul cu versys? Editat Mai 11, 2013 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Mi-am exprimat parerea mai pe larg aici(cand mi-am luat versysul): /index.php?/topic/528184-kawasaki-versys-dual-sport/page-5 La drum lung, plang dupa VStrom(glumesc,evident)...avea saua mai comoda,te apara mai bine de vant (efectiv pe versys nu pot sa merg cu viziera ridicata,eu fiind si ceva mai inalt),etc. Dar Versysul este mult mai manevrabila,mai usoara,distanta intre roti e mai mica(la VStrom era mare ca la choper), ce mai...pentru mine pare o jucarie....fata de ditamai vaca VS.In oras e ''prajitura''. Nu regret insa nici o secunda ca am luat Versysul ... tocmai ce am bagat 900 km prin tara. Adevarul este ca ma plictisisem de VStrom in 5 sezoane. Editat Mai 12, 2013 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Un update la "V" - Ride-ul meu. Aprimit iarna asta: - handguarduri,suporti topcase si sidecase KAPPA, topcase - GIVI V46 si astazi sidecase GIVI V35. DSCF1113.JPG DSCF1116.JPG DSCF1117.JPG Din ciclul "Va Urma ..." : - priza bricheta, suport gps OEM sau ceva asemanator,extensie aripa fata, hugger roata spate, protectie radiator si un crash pad/bar decent si chiar la urma poate un parbriz ceva mai mare dar nu prea. Priza 12V s-a rezolvat. Priza este OPTIMATE TM 68 TM 68.jpg iar cablul cu siguranta fuzibila TM 71 TM 71.jpg Update si protectie radiator Romatech Editat Mai 18, 2013 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Din asta am si eu, arata foarte bine! Ramane sa-mi montez si eu priza 12v... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator versatil Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Va salut. Sunt tentat sa achizitionez un Versys, dar as vrea mai sa vad daca mi se potriveste ca pozitie in sa, sa aud cum suna motorul, sa-l privesc mai indeaproape. Daca e vreunul din voi care are drum prin Brasov sau ajunge la vreo intrunire pe-aproape si m-ar putea ajuta cu toate treburile astea, i-as ramane recunoscator ( si bineinteles, l-as recompensa cu o bere ). Va multumesc anticipat si va doresc drumuri cat mai bune si distante parcurse cat mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 ce tip de parbriz aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 cumpar parbriz Versys 650 2006-2009 MRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) :clap: deosebita Editat August 23, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 cam mare diferenta de pret intre 1000 si 650, nu se prea merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) cam mare diferenta de pret intre 1000 si 650, nu se prea merita 11900 cel de 1000 cc full iar cel de 650 cc 8500 nu consider asa de mare difernta 1000cc sun 1000cc nu se pot compara, oricum mie unul personal tare i-mi place cel de 1000 si ce ofera el In clasa din care face parte, este cel mai ieftin, 4 in linie cu o istorie buna, 118 cp, 102n/m, traction control, ABS bucuros as trece de la Varadero la asa ceva . in italia deja sunt din 2012 sub 8000 eu, pe mine tare ma bate un gand in viitor sa incerc asa ceva . SURSA Editat August 26, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Ai dreptate. In afara de roata pe fata cam mititica nu prea ai ce-i reprosa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) 11900 cel de 1000 cc full iar cel de 650 cc 8500 nu consider asa de mare difernta 1000cc sun 1000cc nu se pot compara, oricum mie unul personal tare i-mi place cel de 1000 si ce ofera el In clasa din care face parte, este cel mai ieftin, 4 in linie cu o istorie buna, 118 cp, 102n/m, traction control, ABS bucuros as trece de la Varadero la asa ceva . in italia deja sunt din 2012 sub 8000 eu, pe mine tare ma bate un gand in viitor sa incerc asa ceva . SURSA eu vorbeam de pretul la second. 650 din 2008 cu 14k ca nou l-am luat cu 2800EUR iar pana la 8500 e chiar diferenta Ai dreptate. In afara de roata pe fata cam mititica nu prea ai ce-i reprosa. e pentru sosele. e foarte manevrabila in schimb. Editat August 26, 2013 de BigAir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 cumpar parbriz Versys 650 2006-2009 MRA Parbriz.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Cam bate vantul prin topicul asta! Bag eu un comentariu: Motocicleta este foarte ok si pentru touring! Anul asta am dus-o prin Grecia si i-a placut! Consuma putin,e comoda...cu bagajele a fost o problema, dar m-am descurcat (am avut genti laterale textile si geanta rezervor mare, pe langa topcaseul din dotare, plus ce am mai legat peste topcase...) Intre timp i-am montat si ungator de lant (ma termina sa-i ung lantul, in lipsa cricului central). La anul ii schimb cauciucurile...m-ar interesa ceva intermediar....cele stock sunt varza pe teren accidentat(si si mai varza pe noroi,nisip sau pietris)...la capitolul asta Vstromul care l-am avut 5 sezoane era mai ok(probabil si asta o sa fie ok,daca-i pun niste cauciucuri bune....insa daca avea 19' pe fata era aproape perfecta). Acum 2 week-enduri am urcat cu ea pana la cabana salvamontistilor de la Bran (nu cu oarecare emotii),eram si cu pasager... O sa mai merg cu ea pana se strica de tot vremea(azi dimineata am inghetat nitel)....Imi face impresia ca deja automobilistii s-au dezobisnuit cu prezenta noastra in trafic, de prea multe ori in ultima perioada a trebuit sa belesc ochii si sa evit niste manevre aiurea ale colegilor de trafic... Prin Bulgaria, un batranel ne-a salvat viata....se insera,trageam tare sa ajung la granita cu Romania inca pe lumina, eram pe niste drumuri pustii neumblate, cand dintr-o uzina mica iese un batranel cu barba alba care ne face un semn disperat din mana(gen sa incetinim), la inceput nu am bagat de seama ce vrea(si de obicei ii ignor pe-aia care-mi fac semne de pe margine)...dar nu stiu ce mi-a venit si am incetinit brusc dupa ce am trecut de el (si bine am facut).....in fata mea apare un ditamai craterul adanc care efectiv nu putea fi ocolit(era mai lat decat soseaua) si care la 120-130 km/h cat aveam eu insemna moarte sigura pentru mine si pasagera, tot l-am luat dar cu o viteza f.mica,dar care a solicitat la maxim amortizoarele mobrei din dotare. Si mai sunt multe de povestit... Toata stima! Editat Noiembrie 14, 2013 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia. cumpar parbriz Versys 650 2006-2009 MRA Parbriz.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia. Interesant cat or tine modelul asta. Eu tot citesc de Scorpion Trail si de Mutant si nu ma pot decide care va fi urmatorul set de gume. Cam bate vantul prin topicul asta! Bag eu un comentariu: Motocicleta este foarte ok si pentru touring! Anul asta am dus-o prin Grecia si i-a placut! Consuma putin,e comoda...cu bagajele a fost o problema, dar m-am descurcat (am avut genti laterale textile si geanta rezervor mare, pe langa topcaseul din dotare, plus ce am mai legat peste topcase...) Intre timp i-am montat si ungator de lant (ma termina sa-i ung lantul, in lipsa cricului central). La anul ii schimb cauciucurile...m-ar interesa ceva intermediar....cele stock sunt varza pe teren accidentat(si si mai varza pe noroi,nisip sau pietris)...la capitolul asta Vstromul care l-am avut 5 sezoane era mai ok(probabil si asta o sa fie ok,daca-i pun niste cauciucuri bune....insa daca avea 19' pe fata era aproape perfecta). Acum 2 week-enduri am urcat cu ea pana la cabana salvamontistilor de la Bran (nu cu oarecare emotii),eram si cu pasager... O sa mai merg cu ea pana se strica de tot vremea(azi dimineata am inghetat nitel)....Imi face impresia ca deja automobilistii s-au dezobisnuit cu prezenta noastra in trafic, de prea multe ori in ultima perioada a trebuit sa belesc ochii si sa evit niste manevre aiurea ale colegilor de trafic... Prin Bulgaria, un batranel ne-a salvat viata....se insera,trageam tare sa ajung la granita cu Romania inca pe lumina, eram pe niste drumuri pustii neumblate, cand dintr-o uzina mica iese un batranel cu barba alba care ne face un semn disperat din mana(gen sa incetinim), la inceput nu am bagat de seama ce vrea(si de obicei ii ignor pe-aia care-mi fac semne de pe margine)...dar nu stiu ce mi-a venit si am incetinit brusc dupa ce am trecut de el (si bine am facut).....in fata mea apare un ditamai craterul adanc care efectiv nu putea fi ocolit(era mai lat decat soseaua) si care la 120-130 km/h cat aveam eu insemna moarte sigura pentru mine si pasagera, tot l-am luat dar cu o viteza f.mica,dar care a solicitat la maxim amortizoarele mobrei din dotare. Si mai sunt multe de povestit... Toata stima! Cam cat ai calculat tu consumul si cu ce stil de pilotare? Pe mine m-a dus fara probleme si talente Brasov-Bucuresti-Veliko Tarnovo si retur, singurul lucru de care m-am putut plange oarecum a fost saua, iar ca si consum, am umplut ochi rezervorul la iesirea din Bucuresti si a inceput sa ceara sa fie adapata pe la Romanesti, in drum spre Brasov. In ce priveste vremea rece, dupa ce am montat mansoane incalzite nu mi-a mai pasat nici c-am circulat cu ghetele de vara prin care batea vantul ca la balamuc, nici ca pe sub blugi aveam doar genunchiere de neopren. Editat Noiembrie 14, 2013 de versatil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia. Par interesante cauciucurile astea...chiar daca sunt soft...prefer sa am singuranta pe orice tip de drum,decat sa ma tina peste 20000 km. Cam cat ai calculat tu consumul si cu ce stil de pilotare? Pe mine m-a dus fara probleme si talente Brasov-Bucuresti-Veliko Tarnovo si retur, singurul lucru de care m-am putut plange oarecum a fost saua, iar ca si consum, am umplut ochi rezervorul la iesirea din Bucuresti si a inceput sa ceara sa fie adapata pe la Romanesti, in drum spre Brasov. In ce priveste vremea rece, dupa ce am montat mansoane incalzite nu mi-a mai pasat nici c-am circulat cu ghetele de vara prin care batea vantul ca la balamuc, nici ca pe sub blugi aveam doar genunchiere de neopren. Cam 4,5 a fost media, la un mers linistit ca doar mergeam sa vizitez...viteza de croaziera varia intre 70-90 km/h depinzand de zona sau localitatea prin care teceam(doar pe autostrada am mers cu mai mult). Motocicleta era incarcata cu bagaje(topcase 52 l, genti laterale textile, geanta rezervor, si alte chestii legate de topcase(cort,saci de dormit,etc) + eu si pasagera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Cam 4,5 a fost media, la un mers linistit ca doar mergeam sa vizitez...viteza de croaziera varia intre 70-90 km/h depinzand de zona sau localitatea prin care teceam(doar pe autostrada am mers cu mai mult). Motocicleta era incarcata cu bagaje(topcase 52 l, genti laterale textile, geanta rezervor, si alte chestii legate de topcase(cort,saci de dormit,etc) + eu si pasagera! Bun consum,multumesc frumos pentru informaţii. E adevărată partea cu aderenţa, dar eu caut un compromis între ea şi durata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 eu am trecut pe Heidenau k73 super rain sunt exact ce ii trebuia mobrei asteia. Asteptam impresii dupa ce faci vreo 2-3 mii de km, in conditii diferite de vreme(pe ploaie,apa,noroi,pietris ma intereseaza in mod special) si pe drumuri nu prea asfaltate! Ies rar de pe sosele, dar cand o fac imi place sa nu fiu prea stresat! .............. Vremea, anul asta a tinut cu noi! Inca mai merg cu motorul si e ok (aseara am inghetat putin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 seara? ,dar dimineata la 5 ! sa vezi cum este . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 )) Nu ma trezesc asa de matinal... In schimb mai circul pe la ore inaintate(23-24) ...si te asigur ca si atunci e 'racoare' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) o minunatie de motor, la asa ceva visez are tot ce i-mi doresc eu, perfect pentru mine Editat Ianuarie 3, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) o minunatie de motor, la asa ceva visez are tot ce i-mi doresc eu, perfect pentru mine Vacuta. Niste genti ca cele din film are cineva idee de unde fac rost la un pret omenesc? Editat Ianuarie 3, 2014 de versatil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.