B.B. Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 M-am chinuit ieri cam o ora sa scot acest lant si nu am reusit. Am urmatoarele intrebari: Lantul se desface? Nu am vazut sa aiba vreo za cu siguranta. Cum se scoate pinionul de pe ambielaj? Pe ce parte este filetul piulitei care il tine? Cum tin contra ca sa pot desuruba acea piulita? Trebuie sa scot si oala de ambreiaj? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 desfaci pinionul de pe ambielaj, e cu filet normal si scoti si oala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Tare sfat.... Trebuie blocata cu simt de raspundere oala de la ambreiaj, apoi desfaci pinionul si-l extragi cu o presa de rulmenti. Daca era la IJ, iesea singur, ca are depresare automata (un lucru inteligent). Ai grija sa nu rupi ceva la oala. Rabdare, nu te grabi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 15, 2006 Autor Share Postat Iulie 15, 2006 Merci de sfaturi, m-am lasat pagubas si am dus-o la cineva cu mai multa experienta. Decat sa rup ceva pe-acolo sau sa sparg pinionul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Eu am blocat oala la ambreiaj cu o cheie olandeza........si dupa ce am desfacut si pinionul de pe arbore.......le-am scos ambele simultan, fara nici un fel de presa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 desfaci pinionul de pe ambielaj, e cu filet normal si scoti si oala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 (editat) va dau un sfat prietenesc , blocati oala de ambreiaj cu un lemn Editat Iulie 16, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 sub oala la mine e o gaura unde am bagat in fier si am blocat pinioanele din cutie.. si din cate tin minte filetul e in sens invers parca.... sau la pinionul de atac e invers??... poate gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Eu am desfacut oala acum 2 ani.......de atunci nu am mai avut tangenta cu minskurile......dar din cate imi amintesc, si judecand logic filetul ala e invers ca daca ar fi normal, desfiletarea e in sensul in care se roteste si s-ar defileta in mers! Nu sunt sigur in privinta sensului piulitei alea, dar din cate imi amintesc asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 piulizda de la pinion e in sens normal! ailalta s-ar putea sa ie in sens invers! oricum toti care v-ati luat minsk fara ideea de a-l motdifica sunteti retarzi! pe bune!!! ultimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii retarzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 (editat) piulizda de la pinion e in sens normal! ailalta s-ar putea sa ie in sens invers! oricum toti care v-ati luat minsk fara ideea de a-l motdifica sunteti retarzi! pe bune!!! ultimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii retarzi! piulita de la oala mica e in sens invers ca daca ar fi asa s-ar desface in timpul mersului ptr ca oala mica se misca cand strangi ambreiaju si freaca de piulita , fiind in sens invers nu e nici o problema, vedeti ca e o tablita mica sub piulita , sa nu o pierdeti ca dupaia freaca din piulita si o strica P.S : stressule da ce modificari ma ? nos turbo ceva ? si asa e amarat motorasu de minsk Editat Iulie 17, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 faza aia era la misto, scuze, am uitat sa pun smiley-urile de rigoare, sorry! A NU SE INTELEGE GRESIT!!!!!!!!!!!!! in alta ordine de idei piulitza aia pe sens invers se desface in mers, de asta are tabla aia acolo, s-o tina in loc! daca ar fi fost pe sens normal s-ar fi strans pe accelerare si ar fi blocat oalele intre ele! asa se strange in frana de motor un pic, cat o lasa saiba aia sa joace un pic acolo si cand accelerezi iar se desface si nu exista probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Eu am modificat minskul............s-a stricat vitezometru lui si iam pus unu de Dnepr ca mi s-a parut mai sexy ca avea inelul ala cromat imprejur si am vazut ca intra putin fortat pe capacul ala si nu se mai invarte. Telescoapele din spate au fost inlocuite cu 2 telescoapte de Jawa! Deci daca iti pui mintea ai ce sa modifici si la el, cam putin dar ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 (editat) Ba, eu mi-am luat Minsk ca n-am avut bani de altceva! Si deocamdata imi place. Am inceput si continui treptat. Mobra, acuma Minsk, urmeaza Jawa sau IZH, pe urma Kawa... . Familia vrea si Dacia... Apropos... mi-am reparat Minsk-ul. Am dus-o la atelier si mi-au facut motorul de la un capat la altul... rectificarea ambielajului, schimbat rulmenti si semeringuri, schimbat lant transmisie, schimbat piston+segmenti. Totul in 24 de ore. Aaa. si tot eu dau raspunsul sigur: pinionul de pe ambielaj are piulita cu filet normal, pinionul de atac are piulita olandeza cu filet invers. Editat August 2, 2006 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Apropos... mi-am reparat Minsk-ul. Am dus-o la atelier si mi-au facut motorul de la un capat la altul... rectificarea ambielajului, schimbat rulmenti si semeringuri, schimbat lant transmisie, schimbat piston+segmenti. Totul in 24 de ore. La ce atelier l-ai dus si cat te-a costat toata operatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 (editat) Atelier, vorba vine, la "Bujie", Viorel, pe Grivita langa piata mare. 150 ron cu piesele lor. pistonul si segmentii le aveam eu. Editat August 2, 2006 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.