Sari la conținut

Cum Se Scoate Lantul De Transmisie


B.B.
 Share

Postări Recomandate

M-am chinuit ieri cam o ora sa scot acest lant si nu am reusit. Am urmatoarele intrebari:

 

Lantul se desface? Nu am vazut sa aiba vreo za cu siguranta.

 

Cum se scoate pinionul de pe ambielaj? Pe ce parte este filetul piulitei care il tine? Cum tin contra ca sa pot desuruba acea piulita?

 

Trebuie sa scot si oala de ambreiaj?

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare sfat....

Trebuie blocata cu simt de raspundere oala de la ambreiaj, apoi desfaci pinionul si-l extragi cu o presa de rulmenti. Daca era la IJ, iesea singur, ca are depresare automata (un lucru inteligent).

Ai grija sa nu rupi ceva la oala. Rabdare, nu te grabi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfaturi, m-am lasat pagubas si am dus-o la cineva cu mai multa experienta. Decat sa rup ceva pe-acolo sau sa sparg pinionul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am desfacut oala acum 2 ani.......de atunci nu am mai avut tangenta cu minskurile......dar din cate imi amintesc, si judecand logic filetul ala e invers ca daca ar fi normal, desfiletarea e in sensul in care se roteste si s-ar defileta in mers! Nu sunt sigur in privinta sensului piulitei alea, dar din cate imi amintesc asa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

piulizda de la pinion e in sens normal! ailalta s-ar putea sa ie in sens invers! oricum toti care v-ati luat minsk fara ideea de a-l motdifica sunteti retarzi! pe bune!!! ultimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii retarzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piulizda de la pinion e in sens normal! ailalta s-ar putea sa ie in sens invers! oricum toti care v-ati luat minsk fara ideea de a-l motdifica sunteti retarzi! pe bune!!! ultimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii retarzi!

 

 

piulita de la oala mica e in sens invers ca daca ar fi asa s-ar desface in timpul mersului ptr ca oala mica se misca cand strangi ambreiaju si freaca de piulita , fiind in sens invers nu e nici o problema, vedeti ca e o tablita mica sub piulita , sa nu o pierdeti ca dupaia freaca din piulita si o strica

 

 

P.S : stressule da ce modificari ma ? nos turbo ceva ? :banana: si asa e amarat motorasu de minsk

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

faza aia era la misto, scuze, am uitat sa pun smiley-urile de rigoare, sorry! A NU SE INTELEGE GRESIT!!!!!!!!!!!!!

 

in alta ordine de idei piulitza aia pe sens invers se desface in mers, de asta are tabla aia acolo, s-o tina in loc! daca ar fi fost pe sens normal s-ar fi strans pe accelerare si ar fi blocat oalele intre ele! asa se strange in frana de motor un pic, cat o lasa saiba aia sa joace un pic acolo si cand accelerezi iar se desface si nu exista probleme! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modificat minskul............s-a stricat vitezometru lui si iam pus unu de Dnepr ca mi s-a parut mai sexy ca avea inelul ala cromat imprejur si am vazut ca intra putin fortat pe capacul ala si nu se mai invarte. Telescoapele din spate au fost inlocuite cu 2 telescoapte de Jawa! Deci daca iti pui mintea ai ce sa modifici si la el, cam putin dar ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:crack:

 

Ba, eu mi-am luat Minsk ca n-am avut bani de altceva! Si deocamdata imi place. Am inceput si continui treptat. Mobra, acuma Minsk, urmeaza Jawa sau IZH, pe urma Kawa... :crack: . Familia vrea si Dacia...

 

 

 

Apropos... mi-am reparat Minsk-ul. Am dus-o la atelier si mi-au facut motorul de la un capat la altul... rectificarea ambielajului, schimbat rulmenti si semeringuri, schimbat lant transmisie, schimbat piston+segmenti. Totul in 24 de ore.

 

 

 

Aaa. si tot eu dau raspunsul sigur: pinionul de pe ambielaj are piulita cu filet normal, pinionul de atac are piulita olandeza cu filet invers.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos... mi-am reparat Minsk-ul. Am dus-o la atelier si mi-au facut motorul de la un capat la altul... rectificarea ambielajului, schimbat rulmenti si semeringuri, schimbat lant transmisie, schimbat piston+segmenti. Totul in 24 de ore.

 

La ce atelier l-ai dus si cat te-a costat toata operatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atelier, vorba vine, la "Bujie", Viorel, pe Grivita langa piata mare. 150 ron cu piesele lor. pistonul si segmentii le aveam eu.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...