babyzulu Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salut.Am nevoie de un sfat din partea cunoscatorilor.Merg pe un hornet 600 din 98 careia i se opreste motorul in mers.Ii pot da la automat dar nu mai porneste si pe toba iese numai miros de carburant nears.Dupa 2-3 minute porneste fara nici o problema.Care ar putea fi problema?CDI-ul e pe moarte?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Se opreste motorul in mers dupa ce a mers o bucata .... sau il pornesti si imediat se opreste... motor cald, motor rece? carburile sunt ok? bujiile?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyzulu Postat Mai 26, 2010 Autor Share Postat Mai 26, 2010 Se opreste motorul in mers dupa ce a mers o bucata .... sau il pornesti si imediat se opreste... motor cald, motor rece? carburile sunt ok? bujiile?! Se opreste dupa ce a mers o bucata de timp.Bujiile sunt schimbate,carburatoarele nu shtiu cand au mai fost reglate.Relantiul este ok,nu variaza iar de raspuns,carburatoarele raspund bine si la turatii mici si mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentyna Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 ai pus bujiile corecte, ceea ce scrie in cartea tehnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 vezi sa nu se creeze vacum in rezervor si sa nu se alimenteze. Nu ar strica sa verifici si bujiile si sa cureti un pic carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyzulu Postat Mai 26, 2010 Autor Share Postat Mai 26, 2010 ai pus bujiile corecte, ceea ce scrie in cartea tehnica ? Da,bujiile sunt ok.Nu cred ca e din vina lor functionarea asta defectuoasa tinand cont ca a mers bine dupa schimbarea lor,aproximativ 2000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Detii demult motorul asta ? Nu au fost modificari la jiclere ?- supra sau sub-calibrare Obisnuiesti sa mergi cu el sub-turat ? Filtru de carburant e curat ? Ai benzina suficienta- in ideea de a nu fi pe rezerva si cu robinetul pe ,,deschis'' ? Ai verificat uleiul ? - nivelul nu este marit ? nu este ,,subtiat''? Nu miroase a benzina ? Nu mergi cu ea ,,socata''? Nu consuma peste normal ? Oricum atentie marita la ulei ! Ar fi bine (daca ai posibilitatea )dupa ce se opreste sa-i examinezi bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Alt tip de motor da se comporta similar... contact imperfect la senzorul de la cric... il "vedea jos" cand era in pozitie de mers. De cateva ori in mers ...pur si simplu sa oprit...cum tot m-am miscat pe langa el sa vad ce are am pus cricu l-am luat dupa cateva minute pornea...mai mergeam un pic motoru se oprea din nou...si tot asa.Arunca o privire si acolo ... Editat Mai 26, 2010 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyzulu Postat Mai 26, 2010 Autor Share Postat Mai 26, 2010 Detii demult motorul asta ? Nu au fost modificari la jiclere ?- supra sau sub-calibrareObisnuiesti sa mergi cu el sub-turat ? Filtru de carburant e curat ? Ai benzina suficienta- in ideea de a nu fi pe rezerva si cu robinetul pe ,,deschis'' ? Ai verificat uleiul ? - nivelul nu este marit ? nu este ,,subtiat''? Nu miroase a benzina ? Nu mergi cu ea ,,socata''? Nu consuma peste normal ? Oricum atentie marita la ulei ! Ar fi bine (daca ai posibilitatea )dupa ce se opreste sa-i examinezi bujiile. Singurul lucru neverificat din lista ta este filtru de benzina,nu am avut timp pana acum.Poate reusesc astazi sa-l desfac.De jiclere nu pot sa-tzi spun nimic.Nu stiu daca au suferit modificari.Uleiul este la acelasi nivel ca atunci knd l-am schimbat.Stiu ce vrei sa spui cu nivel crescut de ulei sau benzina in ulei dar nu e cazul.Consumul este normal.Multumesc mult pentru sfaturi! Mesaj completat Alt tip de motor da se comporta similar... contact imperfect la senzorul de la cric... il "vedea jos" cand era in pozitie de mers. De cateva ori in mers ...pur si simplu sa oprit...cum tot m-am miscat pe langa el sa vad ce are am pus cricu l-am luat dupa cateva minute pornea...mai mergeam un pic motoru se oprea din nou...si tot asa.Arunca o privire si acolo ... Din cate stiu eu,nu te lasa sa dai la automat daca ai probleme la senzorul de cric.Eu chiar daca stau cu motorul in viteza si cu ambreiajul tras tot pot sa dau la automat(invarte).Adica circuitul de siguranta cand este in viteza(contact cric +ambreiaj) functioneaza.Eu o sa ma uit si la senzor cric.Multumesc de sfat. Mesaj completat Detii demult motorul asta ? Nu au fost modificari la jiclere ?- supra sau sub-calibrareObisnuiesti sa mergi cu el sub-turat ? Filtru de carburant e curat ? Ai benzina suficienta- in ideea de a nu fi pe rezerva si cu robinetul pe ,,deschis'' ? Ai verificat uleiul ? - nivelul nu este marit ? nu este ,,subtiat''? Nu miroase a benzina ? Nu mergi cu ea ,,socata''? Nu consuma peste normal ? Oricum atentie marita la ulei ! Ar fi bine (daca ai posibilitatea )dupa ce se opreste sa-i examinezi bujiile. Conduc motorul asta cam de 1 luna.Problema cu subturatul este delicata. Si prietena mea il conduce,chiar mai des decat mine.Asa ca se poate sa mearga si subturat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Verifica rezistenta la bobina/bobinele de inductir, nu stiu cate ai, apoi compar-o cu referinta din manual. Poate are de-a face cu faptul ca nu merge bine dupa ce se incalzeste Mesaj completat Asta banuind ca ai verificat chestii elementare cum ar fii borne la baterie curate, stranse, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Eu is de parere ca ai vreun furtun gatuit pe undeva si nu iti da indeajunsa benzina. Daca mergi mai tare (consum mai mare) se opreste mai des ? Editat Mai 26, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdarogeorges Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 vezi sa nu se creeze vacum in rezervor si sa nu se alimenteze.Nu ar strica sa verifici si bujiile si sa cureti un pic carburatoarele Salut, Am si eu cam aceeasi problema descrisa de initiatorul topicului, la un ZX6R din 98. Ideea e ca atunci cand o opresc se aude cum trage aer fortat pe langa capacul de la rezervor ( e un sunet asemanator cu cel cand ai vrea sa desfaci o sticla de apa minerla incet de tot ). Cand deschid capacul cu cheaia se aude cum trage mai mult aer odata. Nu m-am gandit pana acum ca asta ar putea sa fie o cauza pentru care nu porneste dupa ce merg cu ea. Ce trebuie sa verific sau care este cauza pentru care se creeaza vacumul si cum o elimin. Multmuesc, George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutzu_1981 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac. ai "desfacut carburatoarele si le-ai sincronizat" chiar sunt curios cum le-ai sincronizat daca nu porneste , Mesaj completat Salut, Am si eu cam aceeasi problema descrisa de initiatorul topicului, la un ZX6R din 98. Ideea e ca atunci cand o opresc se aude cum trage aer fortat pe langa capacul de la rezervor ( e un sunet asemanator cu cel cand ai vrea sa desfaci o sticla de apa minerla incet de tot ). Cand deschid capacul cu cheaia se aude cum trage mai mult aer odata. Nu m-am gandit pana acum ca asta ar putea sa fie o cauza pentru care nu porneste dupa ce merg cu ea. Ce trebuie sa verific sau care este cauza pentru care se creeaza vacumul si cum o elimin. Multmuesc, George busonul de la rezervor tebuie desfacut bucatele ai acolo niste orificii tre sa verifici sa nu se fi obturat ,e destul de complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Se opreste dupa ce a mers o bucata de timp.Bujiile sunt schimbate,carburatoarele nu shtiu cand au mai fost reglate.Relantiul este ok,nu variaza iar de raspuns,carburatoarele raspund bine si la turatii mici si mari. Problema asta identica am avut-o si eu, era de la baterie. Cu baterie noua nu s-a mai oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutzu_1981 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 ai "desfacut carburatoarele si le-ai sincronizat" chiar sunt curios cum le-ai sincronizat daca nu porneste , Mesaj completat am cumparat thundercatu de vreo 2 luni, carburatoarele le-am curatat sambata asta. problema cu opritul motorului o aveam inca de la achizitionare. dupa ce am curatat si sincronizat carburatoarele, schimbat uleiul, lichidul de racire, filtru aer etc, verificat bujiile, am mai mers cu moto vreo 20 km pana sa imi reapara problema cu opritul motorului, tragea f bine si nu avea nimic. Mesaj completat si bateria mi=e noua nouta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 cam aceeasi problema am avut si eu cu srad-ul meu.la viteza mai mare se oprea si cand eram pe rosu cu benzina.problema a fost rezolvata prin spalarea filtrului de benzina de pe pompa de benzina din rezervor si curatarea rezzervorului,care avea apa si noroi.acel filtru era plin de mazga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyzulu Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Eu is de parere ca ai vreun furtun gatuit pe undeva si nu iti da indeajunsa benzina.Daca mergi mai tare (consum mai mare) se opreste mai des ? Sal.Nu am apucat sa desfac rezervorul aseara.Si eu cred ca se intampla ceva pe vreun furtun sau mizerie in filtru de carburant.Motocicleta porneste doar cu soc.O sa postez dupa ce desfac.Multumesc Mesaj completat Problema asta identica am avut-o si eu, era de la baterie. Cu baterie noua nu s-a mai oprit. Bateria are aproximativ 1 luna.O sa pun o alta baterie sa vad daca se mai opreste.Multumesc pentru sfat! Mesaj completat daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac. Sal.Cu siguranta o sa postez dupa ce rezolv.Cum am mai scris in alt post,Hornet-ul porneste cu soc. Mesaj completat Verifica rezistenta la bobina/bobinele de inductir, nu stiu cate ai, apoi compar-o cu referinta din manual. Poate are de-a face cu faptul ca nu merge bine dupa ce se incalzeste Mesaj completat Asta banuind ca ai verificat chestii elementare cum ar fii borne la baterie curate, stranse, etc O sa masor si bobina de inductie si o sa postez.Bornele sunt stranse,bateria are maxim o luna si contactele sunt curate. Mesaj completat Problema asta identica am avut-o si eu, era de la baterie. Cu baterie noua nu s-a mai oprit. Inainte de schimbarea bateriei pornea cu socul?Iti mai aduce aminte cumva treaba asta?Merci! Mesaj completat Salut.Se pare ca am rezolvat..Am dat rezervorul jos,am desfacut pompa de benzina,am scos filtrul de benzina din rezervor.Era mizerie pe filtru.Am curatat totul bine si am remontat.Furtunul de vacum de pe pompa de benzina nu avea colier,i-am pus altul.Nu stiu daca lipsa colierului ar putea fi cauza functionarii defectuoase tinand cont de faptul ca intra destul de presat in pompa si ca fara colier a mers inainte..Am spalat cat am putut de bine si rezervorul.Am montat totul si am mers aseara aproximativ 100 de km.Nu s-a mai oprit.In weekend o sa fac drumuri mai lungi si sper sa nu mai faca figuri. Bafta multa si multumesc tuturor pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.