Sari la conținut

Hornet 600 '98


Postări Recomandate

Salut.Am nevoie de un sfat din partea cunoscatorilor.Merg pe un hornet 600 din 98 careia i se opreste motorul in mers.Ii pot da la automat dar nu mai porneste si pe toba iese numai miros de carburant nears.Dupa 2-3 minute porneste fara nici o problema.Care ar putea fi problema?CDI-ul e pe moarte?Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se opreste motorul in mers dupa ce a mers o bucata .... sau il pornesti si imediat se opreste... motor cald, motor rece? carburile sunt ok? bujiile?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se opreste motorul in mers dupa ce a mers o bucata .... sau il pornesti si imediat se opreste... motor cald, motor rece? carburile sunt ok? bujiile?!

 

Se opreste dupa ce a mers o bucata de timp.Bujiile sunt schimbate,carburatoarele nu shtiu cand au mai fost reglate.Relantiul este ok,nu variaza iar de raspuns,carburatoarele raspund bine si la turatii mici si mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pus bujiile corecte, ceea ce scrie in cartea tehnica ?

Da,bujiile sunt ok.Nu cred ca e din vina lor functionarea asta defectuoasa tinand cont ca a mers bine dupa schimbarea lor,aproximativ 2000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detii demult motorul asta ? Nu au fost modificari la jiclere ?- supra sau sub-calibrare

Obisnuiesti sa mergi cu el sub-turat ?

Filtru de carburant e curat ?

Ai benzina suficienta- in ideea de a nu fi pe rezerva si cu robinetul pe ,,deschis'' ?

Ai verificat uleiul ? - nivelul nu este marit ? nu este ,,subtiat''? Nu miroase a benzina ?

Nu mergi cu ea ,,socata''?

Nu consuma peste normal ?

 

Oricum atentie marita la ulei !

Ar fi bine (daca ai posibilitatea )dupa ce se opreste sa-i examinezi bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt tip de motor da se comporta similar... contact imperfect la senzorul de la cric... il "vedea jos" cand era in pozitie de mers.

 

De cateva ori in mers ...pur si simplu sa oprit...cum tot m-am miscat pe langa el sa vad ce are am pus cricu l-am luat dupa cateva minute pornea...mai mergeam un pic motoru se oprea din nou...si tot asa.Arunca o privire si acolo ...

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detii demult motorul asta ? Nu au fost modificari la jiclere ?- supra sau sub-calibrare

Obisnuiesti sa mergi cu el sub-turat ?

Filtru de carburant e curat ?

Ai benzina suficienta- in ideea de a nu fi pe rezerva si cu robinetul pe ,,deschis'' ?

Ai verificat uleiul ? - nivelul nu este marit ? nu este ,,subtiat''? Nu miroase a benzina ?

Nu mergi cu ea ,,socata''?

Nu consuma peste normal ?

 

Oricum atentie marita la ulei !

Ar fi bine (daca ai posibilitatea )dupa ce se opreste sa-i examinezi bujiile.

 

Singurul lucru neverificat din lista ta este filtru de benzina,nu am avut timp pana acum.Poate reusesc astazi sa-l desfac.De jiclere nu pot sa-tzi spun nimic.Nu stiu daca au suferit modificari.Uleiul este la acelasi nivel ca atunci knd l-am schimbat.Stiu ce vrei sa spui cu nivel crescut de ulei sau benzina in ulei dar nu e cazul.Consumul este normal.Multumesc mult pentru sfaturi!

 

Mesaj completat

Alt tip de motor da se comporta similar... contact imperfect la senzorul de la cric... il "vedea jos" cand era in pozitie de mers.

 

De cateva ori in mers ...pur si simplu sa oprit...cum tot m-am miscat pe langa el sa vad ce are am pus cricu l-am luat dupa cateva minute pornea...mai mergeam un pic motoru se oprea din nou...si tot asa.Arunca o privire si acolo ...

 

Din cate stiu eu,nu te lasa sa dai la automat daca ai probleme la senzorul de cric.Eu chiar daca stau cu motorul in viteza si cu ambreiajul tras tot pot sa dau la automat(invarte).Adica circuitul de siguranta cand este in viteza(contact cric +ambreiaj) functioneaza.Eu o sa ma uit si la senzor cric.Multumesc de sfat.

Mesaj completat

Detii demult motorul asta ? Nu au fost modificari la jiclere ?- supra sau sub-calibrare

Obisnuiesti sa mergi cu el sub-turat ?

Filtru de carburant e curat ?

Ai benzina suficienta- in ideea de a nu fi pe rezerva si cu robinetul pe ,,deschis'' ?

Ai verificat uleiul ? - nivelul nu este marit ? nu este ,,subtiat''? Nu miroase a benzina ?

Nu mergi cu ea ,,socata''?

Nu consuma peste normal ?

 

Oricum atentie marita la ulei !

Ar fi bine (daca ai posibilitatea )dupa ce se opreste sa-i examinezi bujiile.

 

Conduc motorul asta cam de 1 luna.Problema cu subturatul este delicata. :lol: Si prietena mea il conduce,chiar mai des decat mine.Asa ca se poate sa mearga si subturat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica rezistenta la bobina/bobinele de inductir, nu stiu cate ai, apoi compar-o cu referinta din manual. Poate are de-a face cu faptul ca nu merge bine dupa ce se incalzeste :lol:

Mesaj completat

Asta banuind ca ai verificat chestii elementare cum ar fii borne la baterie curate, stranse, etc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu se creeze vacum in rezervor si sa nu se alimenteze.

Nu ar strica sa verifici si bujiile si sa cureti un pic carburatoarele

 

 

Salut,

 

 

Am si eu cam aceeasi problema descrisa de initiatorul topicului, la un ZX6R din 98. Ideea e ca atunci cand o opresc se aude cum trage aer fortat pe langa capacul de la rezervor ( e un sunet asemanator cu cel cand ai vrea sa desfaci o sticla de apa minerla incet de tot :lol:). Cand deschid capacul cu cheaia se aude cum trage mai mult aer odata. Nu m-am gandit pana acum ca asta ar putea sa fie o cauza pentru care nu porneste dupa ce merg cu ea. Ce trebuie sa verific sau care este cauza pentru care se creeaza vacumul si cum o elimin.

 

 

Multmuesc,

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac.

ai "desfacut carburatoarele si le-ai sincronizat" chiar sunt curios cum le-ai sincronizat daca nu porneste , :lol:

Mesaj completat

Salut,

 

 

Am si eu cam aceeasi problema descrisa de initiatorul topicului, la un ZX6R din 98. Ideea e ca atunci cand o opresc se aude cum trage aer fortat pe langa capacul de la rezervor ( e un sunet asemanator cu cel cand ai vrea sa desfaci o sticla de apa minerla incet de tot ;)). Cand deschid capacul cu cheaia se aude cum trage mai mult aer odata. Nu m-am gandit pana acum ca asta ar putea sa fie o cauza pentru care nu porneste dupa ce merg cu ea. Ce trebuie sa verific sau care este cauza pentru care se creeaza vacumul si cum o elimin.

 

 

Multmuesc,

George

busonul de la rezervor tebuie desfacut bucatele ai acolo niste orificii tre sa verifici sa nu se fi obturat ,e destul de complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se opreste dupa ce a mers o bucata de timp.Bujiile sunt schimbate,carburatoarele nu shtiu cand au mai fost reglate.Relantiul este ok,nu variaza iar de raspuns,carburatoarele raspund bine si la turatii mici si mari.

Problema asta identica am avut-o si eu, era de la baterie. Cu baterie noua nu s-a mai oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai "desfacut carburatoarele si le-ai sincronizat" chiar sunt curios cum le-ai sincronizat daca nu porneste , :lol:

Mesaj completat

 

am cumparat thundercatu de vreo 2 luni, carburatoarele le-am curatat sambata asta. problema cu opritul motorului o aveam inca de la achizitionare. dupa ce am curatat si sincronizat carburatoarele, schimbat uleiul, lichidul de racire, filtru aer etc, verificat bujiile, am mai mers cu moto vreo 20 km pana sa imi reapara problema cu opritul motorului, tragea f bine si nu avea nimic.

Mesaj completat

si bateria mi=e noua nouta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam aceeasi problema am avut si eu cu srad-ul meu.la viteza mai mare se oprea si cand eram pe rosu cu benzina.problema a fost rezolvata prin spalarea filtrului de benzina de pe pompa de benzina din rezervor si curatarea rezzervorului,care avea apa si noroi.acel filtru era plin de mazga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is de parere ca ai vreun furtun gatuit pe undeva si nu iti da indeajunsa benzina.

Daca mergi mai tare (consum mai mare) se opreste mai des ?

Sal.Nu am apucat sa desfac rezervorul aseara.Si eu cred ca se intampla ceva pe vreun furtun sau mizerie in filtru de carburant.Motocicleta porneste doar cu soc.O sa postez dupa ce desfac.Multumesc

 

Mesaj completat

Problema asta identica am avut-o si eu, era de la baterie. Cu baterie noua nu s-a mai oprit.

 

Bateria are aproximativ 1 luna.O sa pun o alta baterie sa vad daca se mai opreste.Multumesc pentru sfat!

 

Mesaj completat

daca reusesti sa-i dai de capat, lasa pls un post si aici, ca am aceeasi problema cu thundercatu meu. se opreste in mers, si nu mai porneste. mi-a facut asa de 4-5 ori si am reusit sa o repornesc dupa vreo 10 minute. ultima data cand s-a oprit, gata, nu a mai pornit, si nici acuma, dupa o saptamana nu mai vrea sa porneasca. am verificat si eu uleiul, e ok, proaspat schimbat, am desfacut carburatoarele si le-am curatat si sincronizat, ajunge benzina in carburatoare, bateria e ok, noua, bujiile verificate, dau scanteie fiecare, CDI-ul verificat (inlocuit cu altul, provizoriu, de pe un alt thundercat, nu porneste nici cu ala). acuma astept sa fac rost de doua bobine sa vad daca cu alea porneste. daca nu, chiar nu mai stiu ce sa-i fac.

 

Sal.Cu siguranta o sa postez dupa ce rezolv.Cum am mai scris in alt post,Hornet-ul porneste cu soc.

Mesaj completat

Verifica rezistenta la bobina/bobinele de inductir, nu stiu cate ai, apoi compar-o cu referinta din manual. Poate are de-a face cu faptul ca nu merge bine dupa ce se incalzeste :lol:

Mesaj completat

Asta banuind ca ai verificat chestii elementare cum ar fii borne la baterie curate, stranse, etc ;)

 

O sa masor si bobina de inductie si o sa postez.Bornele sunt stranse,bateria are maxim o luna si contactele sunt curate.

 

Mesaj completat

Problema asta identica am avut-o si eu, era de la baterie. Cu baterie noua nu s-a mai oprit.

 

Inainte de schimbarea bateriei pornea cu socul?Iti mai aduce aminte cumva treaba asta?Merci!

Mesaj completat

Salut.Se pare ca am rezolvat..Am dat rezervorul jos,am desfacut pompa de benzina,am scos filtrul de benzina din rezervor.Era mizerie pe filtru.Am curatat totul bine si am remontat.Furtunul de vacum de pe pompa de benzina nu avea colier,i-am pus altul.Nu stiu daca lipsa colierului ar putea fi cauza functionarii defectuoase tinand cont de faptul ca intra destul de presat in pompa si ca fara colier a mers inainte..Am spalat cat am putut de bine si rezervorul.Am montat totul si am mers aseara aproximativ 100 de km.Nu s-a mai oprit.In weekend o sa fac drumuri mai lungi si sper sa nu mai faca figuri. Bafta multa si multumesc tuturor pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...