Sari la conținut

SINCRONIZARE CARBURATOARE.


Vizitator SEKTU
 Share

Postări Recomandate

Vizitator SEKTU

Buna ziua domnilor. Am gasit un manual de reparatii si intretinere pt. Nonda NT 650 V Deauville. Din pacate , in spaniola. Totusi , pt. ca exista dictionare on-line , am reusit sa inteleg cite ceva. Ideea e ca se descrie o sincronizare de carburatoare fara aparate si furtunase cu ulei. Ce am priceput eu :

Carburatorul cilindrului din spate are un surub cu o rotita neagra la capat(MANDO DE CONTROL DEL TOPE DE ACCELERADOR). Ala trebuie reglat in asa fel ca sa se alinieza nus' ce valva cu marginea orificiului de derivatie.

Carburatorul cilindrului din fata are un surub pt. reglat sincronizarea si se roteste pina valva carburatorului este aliniata cu marginea orificiului de derivatie.

Firar a naibii de spaniola , ca urit suna. Adica , daca am priceput bine , dau din suruburile alea pina se deschid egal carburatoarele ? Sint confuz si scriu confuz ca nu le am cu spaniola si nici foarte mult cu mecanica. Astept pareri , daca stie cineva cum sta treaba.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai cititit tu acolo pare sa fie punctul de start de la care sa incepi sincronizarea, adica intai le "aliniezi" cum scrie acolo apoi le sincronizezi cu vacuumetre sau alte dispozitive de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se descrie o sincronizare de carburatoare fara aparate si furtunase...

Este vorba de o echilibrare mecanica a deschiderii clapetelor de acceleratie. Se poate numii si "sincronizare" daca tii neaparat, dar nu este operatia pe care o stim noi sub aceasta denumire. Rolul sincronizarii este de a obtine un echilibru dinamic al motorului in functionare, static nu ajuta pe nimeni. Iata un citat dintr-un manual Yamaha: ..."In cazul motocicletelor cu doua sau mai multe carburatoare dupa curatare se verifica echilibrarea clapetelor de acceleratie cu ajutorul ceasurilor vacummetru"... PUNCT. In mod sigur operatia ta este o faza de inceput, urmata apoi dupa incalzirea motorului, de o optimizare cu vacumetre sau alte dispozitive similare, pt a putea obtine un consum minim si performanta maxima. Reglatul "la ureche" e vrajeala, nici cel mai bun mecanic nu poate face, ce fac aparatele!

Sincronizarea se face intr-o anumita ordine (logica), se incepe cu carburatorul care are limitator, apoi se continua cu al doilea carburator care are reglaj (+/-) fata de primul. La ambele carburatoare trebuie sa reglezi limitarea aerului si dozarea amestecului pana obtii o turatie maxima a ralantiului, aceasta in prima faza, apoi fazele urmatoare de sarcina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista asa ceva, nu mai traduce manualul dupa ureche cu "furculision" si alte chestii de-astea.

Surubul de care zici tu e surubul de reglat relanti-ul, n-are nici o treaba cu sincronizatul.

Poate doar cum a zis Binox, sa faci o pregatire in vederea sincronizarii.

 

Mai e un fragment in manual despre cum sa faci reglajul suruburilor PILOT (cele ingropate si care au rol de a regla amestecul la relanti).. ei reglajul alora seamana cu un fel de "sincronizare" dar nu e nici pe departe sincronizare in adevaratul sens al cuvantului. Cred ca peste chestia aia ai dat tu, mi-aduc aminte ca implica si reglajul surubului mare negru de relanti.

 

(motorul de NTV este aproape identic cu cel de Transalp, de-aia iti zic ca stiu ...)

Mesaj completat

Daca le ai mai bine cu engleza - exista manual in engleza aici:

http://www.manualedereparatie.info/

 

link direct:

 

http://www.manualedereparatie.info/downloa...da-NTV-650.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua domnilor. Am gasit un manual de reparatii si intretinere pt. Nonda NT 650 V Deauville. Din pacate , in spaniola. Totusi , pt. ca exista dictionare on-line , am reusit sa inteleg cite ceva. Ideea e ca se descrie o sincronizare de carburatoare fara aparate si furtunase cu ulei. Ce am priceput eu :

Carburatorul cilindrului din spate are un surub cu o rotita neagra la capat(MANDO DE CONTROL DEL TOPE DE ACCELERADOR). Ala trebuie reglat in asa fel ca sa se alinieza nus' ce valva cu marginea orificiului de derivatie.

Carburatorul cilindrului din fata are un surub pt. reglat sincronizarea si se roteste pina valva carburatorului este aliniata cu marginea orificiului de derivatie.

Firar a naibii de spaniola , ca urit suna. Adica , daca am priceput bine , dau din suruburile alea pina se deschid egal carburatoarele ? Sint confuz si scriu confuz ca nu le am cu spaniola si nici foarte mult cu mecanica. Astept pareri , daca stie cineva cum sta treaba.

Multumesc anticipat.

 

Este vorba de "sincronizarea de banc". Se face ca sa poti sa pornesti motorul si sa mearga pana il incalzesti si poti sa montezi vacumetre pe el.

Reglezi carburatorul care nu se misca (cel pe care e montat relantiul) sa fie putin deschis pana in dreptul la orificiul respectiv. Apoi, din suruburile de sincronizare aduci si celelalte clapete ale celorlalte carburatoare in pozitie identica. Toate 4 sa fie egal deschise si trebuie sa ramana asa pana pornesti motorul. Nici o clapeta nu trebuie sa fie inchisa pt ca cilindrul respectiv nu o sa mai lucreze (nu poate trage aer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua domnilor. Am gasit un manual de reparatii si intretinere pt. Nonda NT 650 V Deauville. Din pacate , in spaniola. Totusi , pt. ca exista dictionare on-line , am reusit sa inteleg cite ceva. Ideea e ca se descrie o sincronizare de carburatoare fara aparate si furtunase cu ulei. Ce am priceput eu :

Carburatorul cilindrului din spate are un surub cu o rotita neagra la capat(MANDO DE CONTROL DEL TOPE DE ACCELERADOR). Ala trebuie reglat in asa fel ca sa se alinieza nus' ce valva cu marginea orificiului de derivatie.

 

cei 2,3 sau 4 cilindrii creaza depresiuni asemanatoare dar nu egale... d-aia nu e suficient reglajul mecanic

 

La carburatorul meu dublu am reglaj mecanic de sincronizare, dar toate cele 3 supape de admisie (2 "galerii") sunt pe acelasi cilindru... singurul de altfel. Carburatoarele tale sunt simple sau duble?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei 2,3 sau 4 cilindrii creaza depresiuni asemanatoare dar nu egale... d-aia nu e suficient reglajul mecanic

 

La carburatorul meu dublu am reglaj mecanic de sincronizare, dar toate cele 3 supape de admisie (2 "galerii") sunt pe acelasi cilindru... singurul de altfel. Carburatoarele tale sunt simple sau duble?

 

Are 2 carburatoare - cate unu' pe fiecare cilindru. Au explicat bine baietii inainte ce si cum. E exact pentru a aduce clapetele la o deschidere asemanatoare ca sa ai de unde regla mai departe CU vacuumetre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...