Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 yamalube=motul,e acelasi lucru,puneti 15w50 daca vrei sa fie mai silentios motorul,eu sunt foarte multumit de consum,pana la urma e un 600 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Ei bine, 15w50 am avut. Cat despre yamalube=motul:total GRESIT (yamalube are in plus o serie de aditivi ce le permite sa urce garania la 10.000km- nu stiu daca e cineva care urca cu schimbul de ulei mai mult de 4-5 mii km). Personal am constatat pe martzoaga mea si NU E PLACEBO!. Daca dupa 3 zile cu motul (bellrey -sau cum s-o scrie-avut anterior s-a comportat mai bine ca motulul-ambele 15w50), parca aveam glicerina cu apa si nu ulei, acum am yamalube(10w40) si merg de 1500km si 2 luni si e mai ok, darcomportamentul cutiei yamaha e sub cutia suzuki sau honda cu mult (noroc ca exista si kawasaki la care am inteles ca e crima de rigida cutia viteze)! Asta este ce am eu, nu contest ce au ceilalti posesori de yamaha fz6n/s, dar sunt convins ca, ca si cealalta masa de multumiti sunt si cei care au probleme poate mai mari ca mine (vezi electrica/electronica, mecanica, geometrie, estetica etc). Din fericire sau din nefericire, imi place macar cum arata , iar acum dupa ce am bagat 1000de € in motor am s-o tin de curiozitate sa constat si fiabilitatea-i laudata de unii (ma repet, bordul arata 26000 cand i-am reparat complet motorul-ce-am gasit in el: vai mama!-). Zilele viitoare fac o poza si o urc sa vedeti pegasul /mobra din posesie. Altfel asfalt uscat si bani in buzunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 eu stiam de la mai multa lume cum ca yamalube e facut de motul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Doar ca, yamalube adauga aditivi si de aici calitatea superioara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) Oameni buni, uleiurile nu-s voodoo. Is doar fizica si chimie. Linkie: https://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Aditivi pun tatzi, caci asa se fac uleiurile multigrad. Faptul ca-ti clancane cutia de la ulei nu inseamna ca uleiul e prost si nu-si face treaba. Inseamna ca aia care au facut cutia vor sa-ti vanda si uleiul care o face mai silentioasa. In mare parte, in opinia mea diferenta intre branduri e in primul rand generata de consumer bias. Multi consumatori nemultumiti sunt mai vocali cei fericiti, deci de aia o sa auzi de Motorex ca suge si de Bel-Ray ca ruleaza fin. Pentru ca anumite firme au procese de fabricatie foarte scumpe si bine puse la punct cu un control al calitatii pe bune, iar altele cauta un profit cat mai mare. Prin urmare scazand uneori fara sa isi dea seama calitatea si nemultumind oameni care prind sarjele respective.Care apoi devin vocali si spun tuturor sa nu-si mai puna Motorex in motoare ca se face apa cand e cald afara. Editat Septembrie 8, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Eu am spus ce am patit si constatat personal pe mobra-mi. Nu condamn pe nimeni ca nu a patit si el ca mine , Doamne fereste. Dar diferentele (repet,constatate pe "propria piele"), sunt evidente. Ca unii fac reclama mai mare sau mai mica, stiu cum e pt ca, cu ani in urma am lucrat in firma de publicitate si nu sunt surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_cn Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber. Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii. Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ). Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 (editat) Te duci cu motorul la MotoMus si le spui ca esti nefericitul posesor al unei motociclete cumparate de la ei care nu functioneaza corespunzator (iei contractul de vanzare cumparare si vezi daca nu cumva scrie ca e OK sa ti se aprinda becul ala in bord). Avand in vedere ca motorul pe care-l ai tu e samsarit in vederea vanzarii, dracu stie ce-i in el. Poate fi de la ulei, poate fi un simplu senzor bulit, poate fi ceva mult mai grav. Ca mecanic il pot recomanda pe Cesar de la GRG (cauta pe forum). Editat Septembrie 9, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 iti pot recomanda pe cineva care e foarte priceput la fz6 in general,si are si licenta yamaha,daca esti interesat dami pm,are garajul undeva pe plevenei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Pe Mario? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 da pe el,eu sunt foarte multumit de el,merg de aprox 2 ani cand am nevoie de ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_cn Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Mulțumiri colegului sonny pentru recomandare. Am sa îl sun și eu săptămâna viitoare ca sa vad ce zice în legătură cu problema mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 (editat) mare grija ce cumparati de la sermoto sau motomus astia,nu stiu care din voi,daca e pe aici pe forum,s-a dus cu un fz6 2004-2005 nu mai retin exact,cik vro 20 si cva de mii de km,a schimbat uleiul,a pus motul 10w40,imediat a inceput sa se auda tachetii si lantul de la distributie cum batea...o fi avut bagat in el vreun 20w40 ,20w50,sa nu mai zic ca galeriile aveau uzura deci motocicleta sigur nu avea km reali,intamplare povestita de ucenicul lui mario,care va poate confirma si el,deci ori motocicleta a fost omorata,ori km reali erau vro 65-75 mii. A mea a implinit azi 51200,am bagat ulei eneos azi la schimb,parca cutia e un + mai fina decat motul,o fi din cauza ca e uleiul nou,o sa vad pe masura ce mai fac kilometrii si parca,parca se ridica temperatura mai greu la motor,adica nu se incinge asa greu,chestie care am mai auzito la cineva cu motocicleta indentice,unu cu motul si unul cu eneos,diferenta de temperatura fiind de vro 13 grade Editat Septembrie 10, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salut, Mai e valabila treaba cu schimbarea senzorului tps gratis la yamaha? Cred ca sunt "fericitul" posesor al unui senzor care s-a defectat. Simptome: daca o pornesc sta la relantiu (oarecum), apoi cand incep sa merg cu ea daca las acceleratia se opreste motorul. Azi am venit la munca cu ea tinand-o turata la semafoare. Altfel se oprea motorul. Si am mai observat o chestie.. cam da in nas. Nu tot timpul. Am plecat cu moto de acasa, a mers impecabil vreo 15 minute, apoi a inceput distractia cu opritul motorului. Cu datul in nas poate o fi din cauza faptului ca am tinut-o accelerata tot timpul ca sa nu se mai opreasca. Senzorul tps este doar o banuiala de-a mea. Daca aveti alte idei feel free to share. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 In functie de seria sasiului si a seriei de pe tps, cei de la yamaha sunt obligati(asta daca tps nu a fost schimbat deja de vechiul proprietar), sa inlocuiasca gratis componenta tps. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Si unde as putea sa ma interesez? Ce reprezentante Yamaha avem? Am gasit pe google pe cei de la Dual Motors si pe cei de la Motodynamics. Mai sunt de actualitate sau s-a schimbat ceva intre timp? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Ce de la Motodynamics pot fi găsiți pe Odaii. Fa un drum la oricare din ei și te vor lamuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salut, Mai e valabila treaba cu schimbarea senzorului tps gratis la yamaha? Cred ca sunt "fericitul" posesor al unui senzor care s-a defectat. Simptome: daca o pornesc sta la relantiu (oarecum), apoi cand incep sa merg cu ea daca las acceleratia se opreste motorul. Azi am venit la munca cu ea tinand-o turata la semafoare. Altfel se oprea motorul. Si am mai observat o chestie.. cam da in nas. Nu tot timpul. Am plecat cu moto de acasa, a mers impecabil vreo 15 minute, apoi a inceput distractia cu opritul motorului. Cu datul in nas poate o fi din cauza faptului ca am tinut-o accelerata tot timpul ca sa nu se mai opreasca. Senzorul tps este doar o banuiala de-a mea. Daca aveti alte idei feel free to share. Multumesc, senzor tps gasesti la mine... 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Am verificat cu meniul de diagnoza senzorul. Totul OK. Neaccelerata indica 16 iar full accelerata indica 100. Valorile oscileaza frumos, nu in hopuri. O sa duc moto la mecanic sa il si masoare sa vedem valorile pe aparat. Daca e totul OK cu senzorul inseamna ca altele sunt problemele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Daca te uiti in topicul asta in urma vei vedea ca si la mine era totul fain si frumos in test, doar ca senzorul a fost bolnav si la fel se oprea la ralanti dupa 15-20 min de mers. In plus pute ca naiba evacuarea din cauza ca merge excesiv de bogat si consuma cat Volga. Eu stiu ca am verificat seria pe ceva site cu yamaha si eu, l-am gasit pe goagal si nu mai am adresa. De schimbat l-am schimbat gratis la Dual, dar am dat cu telefoane dupa ei pana s-au saturat de mine, nu cred ca poti rezolva doar cu mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber. Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii. Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ). Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente. Eu am avut o problema asemanatoare cu aprinsul acelui martor in mers, testeaza daca ti se aprinde la turatii de peste 5000, nu stiu cum mergi tu in 1-a si 2-a, cert e ca la mine se aprindea acest martor, nu tot timpul in primele minute de mers ale motocicletei. De vina era releu/regulatorul de tensiune care in acele momente baga 16-17 V in baterie, ceea ce implica mai multe riscuri. Eu l-am schimbat si nu mai am probleme. Poate la tine e alta duda. Asta a fost situatia mea, ia in calcul si problema asta. Daca ai cum sa iti masori incarcarea bateriei cand se aprinde acel bec elimini una din probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. » Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salutare colegi, doresc sa cumpar parbriz pentru al meu fz6n s2. De aceea va rog, daca stiti ceva, cumva, de unde as putea sa achizitionez unul, dati un sfat la baiatu', nu degeaba, dau bere. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.» Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. Nu bse intampla nimic. Este un de defect eleatoriu, asta veste si motivul pentru care este fun ctional 10 minute si dupa se opreste. Cand masori poti nimeri perioada de functionare si ce fac i? Zici ca este bun insa....schimba l.Anul 2004 si jumatate din 2005 au fost recunoscuti ca defect de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.