Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Salut !

 

Senzorul meu TPS se cam da in barci (vorba lu' Dorel :D ). La reprezentanta Yamaha din BV nu se schimba mocca, lucru care era de asteptat in Romania, desi in toata Europa daca apare aceasta problema la FZ6 (2004-2005) ea este rezolvata gratuit.

In fine, trecand peste treaba cu Romania, am aflat ca acest senzor imi poate fi adus pentru 133 de euro fara TVA (adica vreo 700 de RON cu totul).

 

Alte variante in afara de reprezentantele Yamaha RO :cheers: exista?

 

Multam inca de p-acu' :cheers:

Editat de Horia_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut !

 

Senzorul meu TPS se cam da in barci (vorba lu' Dorel :D ). La reprezentanta Yamaha din BV nu se schimba mocca, lucru care era de asteptat in Romania, desi in toata Europa daca apare aceasta problema la FZ6 (2004-2005) ea este rezolvata gratuit.

In fine, trecand peste treaba cu Romania, am aflat ca acest senzor imi poate fi adus pentru 133 de euro fara TVA (adica vreo 700 de RON cu totul).

 

Alte variante in afara de reprezentantele Yamaha RO :cheers: exista?

 

Multam inca de p-acu' :cheers:

 

 

dap 550 lei la care mai adaugi trasportul pana la tine 30 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Senzorul meu TPS se cam da in barci (vorba lu' Dorel :cheers: ).

 

Dar testul i l-ai facut ?

 

Mie la "rece" mi-a iesit perfect. 16 inchis si foarte precisa cresterea pana la 101 deschis. Mai exact un milimetru twist, crestea cu o unitate valoarea de pe display !

 

M-a mirat insa ca ajunge la 101 !!!!

 

Vreau sa fac si testul "la cald" dupa 1/2 ora de mers cand incepe sa dea in nas, de fapt.

 

Din pacate nu poti porni motorul cat timp esti in dIAG mode, ca as fi vrut sa-l monotorizez "live" sa vad daca e vreo corespondenta intre variatiile de turatie si indicatia TPS-ului, cu acceleratia nemiscata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am variatii de turatie la relanti, banuiam ca din cauza acelui senzor dar am auzit majoritatea motoarelor in 4 cilindri ca fac la fel. Reprezentanta Yamaha din Arad au acceptat in garantie schimbarea senzorului dar deun an inca nu am primit piesa...deci....ca in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar testul i l-ai facut ?

 

Mie la "rece" mi-a iesit perfect. 16 inchis si foarte precisa cresterea pana la 101 deschis. Mai exact un milimetru twist, crestea cu o unitate valoarea de pe display !

 

M-a mirat insa ca ajunge la 101 !!!!

 

Vreau sa fac si testul "la cald" dupa 1/2 ora de mers cand incepe sa dea in nas, de fapt.

 

Din pacate nu poti porni motorul cat timp esti in dIAG mode, ca as fi vrut sa-l monotorizez "live" sa vad daca e vreo corespondenta intre variatiile de turatie si indicatia TPS-ului, cu acceleratia nemiscata...

 

La rece e totul bine si frumos. Daca intri in dIAG dupa ce-ti face figura vei avea surpriza sa vezi cum scade sub 16 la revenire. Eu am vazut chiar 8-10.

Ideea e sa nu apuce sa-si revina (1-2 minute) si vei vedea.

Si 101 nu stiu ce valoare e aia, e ceva putred si acolo.

 

Bafta-n trafic si hai sa ne gasim TPS.

 

Cred ca o sa incerc si in Ungaria pentru a vedea vreo diferenta de pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

101 este o valoare valida, motocicleta nu va intra in safe-mode din acest motiv.

Este foarte posibil ca TPS-ul sa dea intotdeauna (si la rece si la cald) valori in plaja normala dar sa intre in balarii in timpul mersului, datorita vibratiilor. Sau cine stie ce camp electromagnetic. De asta nu este recomandat sa folosesti numai sistemul de diagnosticare ...

 

 

 

Am dat o tura pe Transfagarasan cu asta mica. Ce pot sa spun ... Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII. Consum redus. Ma rog, imi bateam joc de miar intre Corbeni si Balea Lac, pentru ca doar 1/3 din drum este reasfaltat.

 

Bucuresti-Curtea de Arges: 6.5%, viteza 150-220km/h, treptele 4-5-6. Dupa ce mergi pe R1 la drum intins, FZ6 pare o pocnitoare.

Curtea de Arges-Brasov (pe Transfagarasan): 5.5%, viteza cat am putut, treptele 2-3-4. In ciuda sau poate tocmai datorita drumului destul de prost, FZ6-ul s-a comportat excelent.

 

Per total, o excursie reusita :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 :cheers:

 

Mai, fac si eu comparatii intre motocicletele pe care merg. Acum cateva luni am scris ca R1 e mult mai comod la drum lung (si bun, autostrada sau DN) si asta e adevarul. FZ6 insa a mers de minune in zona rupta pana la Balea Lac. Am mers atat de tare incat eram sa ratez o curba stransa si bombardata rau, exact dupa o depasire la limita :cheers:

Hai sa zicem, saua se schimba. Vibratiile sunt imposibil de eliminat. Btw, eu sincronizez injectoarele la fiecare schimb de ulei, deci nu vibreaza mai mult ca alte FZ6-uri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

101 este o valoare valida, motocicleta nu va intra in safe-mode din acest motiv.

Este foarte posibil ca TPS-ul sa dea intotdeauna (si la rece si la cald) valori in plaja normala dar sa intre in balarii in timpul mersului, datorita vibratiilor. Sau cine stie ce camp electromagnetic. De asta nu este recomandat sa folosesti numai sistemul de diagnosticare ...

 

 

 

Am dat o tura pe Transfagarasan cu asta mica. Ce pot sa spun ... Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII. Consum redus. Ma rog, imi bateam joc de miar intre Corbeni si Balea Lac, pentru ca doar 1/3 din drum este reasfaltat.

 

Bucuresti-Curtea de Arges: 6.5%, viteza 150-220km/h, treptele 4-5-6. Dupa ce mergi pe R1 la drum intins, FZ6 pare o pocnitoare.

Curtea de Arges-Brasov (pe Transfagarasan): 5.5%, viteza cat am putut, treptele 2-3-4. In ciuda sau poate tocmai datorita drumului destul de prost, FZ6-ul s-a comportat excelent.

 

Per total, o excursie reusita :blink:

 

Mi -a placut faza: ca FZ-ul pare o pocnitoare in comparatie cu R1:lol:

Si eu am remarcat ca are ceva probleme "Vibratii, durere de posterior, vibratii, ciclistica slabuta peste 180km/h, VIBRATII.", NU EXCELEAZA LA CEVA ANUME, dar pana la urma la cat costa e destul de OK in comparatie cu alte pocnitori si e si ceva mai frumoasa( parerea mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello !

Explica-mi si mie cu sincronizatul injectoarelor.

Ai o procedura? In ce consta practic si cine le-ar desincroniza in timp?

Eu nu i-am sincronizat niciodata si sunt multumit dar na :blink:

 

Stiu ca am avut motocicleta cu carburatoare si alea ar fi trebuit sincronizate (dar bine inteles ca nici pe alea nu le-am sincronizat niciodata si tot fericit am fost) dar mi-am luat cu injectie special sa nu mai sicronizez :(

 

Merci !

 

 

2005 :D

 

Mai, fac si eu comparatii intre motocicletele pe care merg. Acum cateva luni am scris ca R1 e mult mai comod la drum lung (si bun, autostrada sau DN) si asta e adevarul. FZ6 insa a mers de minune in zona rupta pana la Balea Lac. Am mers atat de tare incat eram sa ratez o curba stransa si bombardata rau, exact dupa o depasire la limita :D

Hai sa zicem, saua se schimba. Vibratiile sunt imposibil de eliminat. Btw, eu sincronizez injectoarele la fiecare schimb de ulei, deci nu vibreaza mai mult ca alte FZ6-uri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat careva de 2 finale GPR race carbon?

 

post-9641-1253355915_thumb.jpg

 

Care este pretul???

 

Nou si eu p-aci, dar cu FZ6 din februarie, salutare la toata lumea.

 

Poate ma ajutati si pe mine cu niste tobe, de preferat de carbon, pentru fz6-le meu.

 

Multumesc mult si keep in touch

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fazeristi !

am zis ca imi dezbrac fazerul si am facut-o. am facut aseara fotografii cu telefonul meu nu prea performant. voila:

asa ca daca nu aveti ce face cu vreo 500 euro si vreo 20-30 de 'dupamese' go for it.

sa vad ce am facut:

* faruri - 100 e

* oglinzi - 60 e

* stop leduri - 24 e

* suport numar - 23 e

* mansoane manere - 23 e

* supot far + suport bord - 40 e

* minisemnalizari - 40 e

* rim stripes - 13 e

* vopsea - 100 e

* facut capac la codita din fibra de sticla

* vopsit tevile de esapament

* s.a.

am luat si o toba de r6 taiata si scurtata ce asteapta sa fie modificata, vopsita negru si montata

post-45009-1254816102_thumb.jpg

post-45009-1254816203_thumb.jpg

post-45009-1254816289_thumb.jpg

post-45009-1254816401_thumb.jpg

post-45009-1254816459_thumb.jpg

post-45009-1254816587_thumb.jpg

post-45009-1254816713_thumb.jpg

post-45009-1254817719_thumb.jpg

post-45009-1254817773_thumb.jpg

post-45009-1254817921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 2 luni ma dau si eu cu nu Fz6 S2 din 2007. Sper sa va placa, pe mine ma inebunit sunt indragostit.

 

Ce ma oftici ca ai cadrul si motorul negre... Si ABS-ul ala imi creeaza o stare de nevrozitate accentuata :)

 

Frumoasa, sa o stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina rau. Scrisesem mai mult, dar mi-a crapat Firefoxul. Acum nu mai am chef de scris.

Pune-i neaparat si un bugspoiler!

 

 

mai ai de bagat, insista ca iese bine. :)

 

multumesc baieti. tot aman intalnirea aia de joi, sa vin si eu o data; serviciul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...