Metal Heart Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Ultima piesa din puzzle se indreapta catre Romania! Mai am putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Ultima piesa din puzzle se indreapta catre Romania! Mai am putin! Aduc astia benzina??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutari! cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum? Multam! Mesaj completat Salutari! cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum? Multam! Am pus un jpg din manual, ownwers manual 6-32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Aduc astia benzina??????????? Benzina n-a fost niciodata o problema pentru mine! Pe mine altceva ma macina (o toba, un rezervor, o sa...). Pe we viitor sper sa fie gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Claudiule, sa inteleg ca in curand te vedem la academie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Benzina n-a fost niciodata o problema pentru mine! Pe mine altceva ma macina (o toba, un rezervor, o sa...). Pe we viitor sper sa fie gata! Hai mai nenicule ca trece sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare! Am lichidul de frana foarte inchis la culoare (maroniu). Inseamna ceva? Stiu eu.. prea vechi, uzura piese pe undeva...etc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Hai mai nenicule ca trece sezonul Lasa ma, ca de abia vine caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare!Am lichidul de frana foarte inchis la culoare (maroniu). Inseamna ceva? Stiu eu.. prea vechi, uzura piese pe undeva...etc??? schimba-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cine poate sa imi explice care este diferenta intre lant cu O-ring si X-ring? De care am nevoie pt Fz6s Fazer 2004? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Salutare! Aceasta fiind prima vara pe care o prind cu motorul din dotare am constatat ieri o mica problema! Se incinge f f tare prin oras, si la un moment dat relantiul statea mai sus, 1200rpm. Pana pe la 3500 parca se ineca cu benzina si dedea sa moara, electroventilatorul fiind pornit. A doua kestie ar fi ca din cand in cand se aude un batut din zona tachetilor, dar nu mereu. Nu am mers cu socul tras, am tinut-o numai pe la 5000-6500. Am verificat lichidul de racire, iar uleiul a fost schimbat acum 800km. Ce crede-ti ca ar putea fi? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Cine poate sa imi explice care este diferenta intre lant cu O-ring si X-ring? De care am nevoie pt Fz6s Fazer 2004?Merci! pai diferenta o face fix garniturile alea dintre zale care sunt in forma de O sau X cica X-ul tine mai bine uleiul intre zale decat O-ul astfel ai o ungere mai buna si o uzura mai mica a lantului am fost destrul de plastic ? poate in poza vezi mai bine Editat Iunie 10, 2010 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 pai diferenta o face fix garniturile alea dintre zale care sunt in forma de O sau X cica X-ul tine mai bine uleiul intre zale decat O-ul astfel ai o ungere mai buna si o uzura mai mica a lantului am fost destrul de plastic ? poate in poza vezi mai bine Inteleg ca pot sa imi pun oricare din cele doua varianta? Nu sunt restrictionat de modelul motoretei. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 nici nu stiu cum sa incep. o-ring-urile , x-ring-urile , w-ring-urile si eu stiu ce forma de ring-uri o mai exista. NU ETANSEAZA NIMIC. Ele doar absorb zgomotul facut de zale in timpul functionarii. diferenta intre ele este facuta de forma constructiva. singurul loc unde trebuie sa existe ulei sau orice fel de unsoare este intre bucsa si bolt ,exact in locul unde nu exista nici o forma de etansare,daca ar axista etansare nu s-ar mai putea unge. Deci, poti sa-ti montezi pe motoreta orice tip de lant ,el se va distruge doar din cauza stilului tau de condus si a intretinerii , nu are absolut nici o legatura cu forma inelelor de etansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 nici nu stiu cum sa incep. o-ring-urile , x-ring-urile , w-ring-urile si eu stiu ce forma de ring-uri o mai exista. NU ETANSEAZA NIMIC. Ele doar absorb zgomotul facut de zale in timpul functionarii. diferenta intre ele este facuta de forma constructiva. singurul loc unde trebuie sa existe ulei sau orice fel de unsoare este intre bucsa si bolt ,exact in locul unde nu exista nici o forma de etansare,daca ar axista etansare nu s-ar mai putea unge.Deci, poti sa-ti montezi pe motoreta orice tip de lant ,el se va distruge doar din cauza stilului tau de condus si a intretinerii , nu are absolut nici o legatura cu forma inelelor de etansare. In sfarsit, un raspuns perfect. Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 nici nu stiu cum sa incep. o-ring-urile , x-ring-urile , w-ring-urile si eu stiu ce forma de ring-uri o mai exista. NU ETANSEAZA NIMIC. Ele doar absorb zgomotul facut de zale in timpul functionarii. diferenta intre ele este facuta de forma constructiva. singurul loc unde trebuie sa existe ulei sau orice fel de unsoare este intre bucsa si bolt ,exact in locul unde nu exista nici o forma de etansare,daca ar axista etansare nu s-ar mai putea unge.Deci, poti sa-ti montezi pe motoreta orice tip de lant ,el se va distruge doar din cauza stilului tau de condus si a intretinerii , nu are absolut nici o legatura cu forma inelelor de etansare. Frumos spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 piticule mi-ai traso in direct )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) X-ul are mai multe puncte de închidere Âşi se presupune că are frecare mai puțina pe lanț. deasemenea inelul X are un profil plat, care îi conferă o suprafață de contact mai mare, astfel, rămâne mai curat (PietriÂşul este moarte pentru lanțuri) Âşi durează mai mult decât alte tipuri de lanț. Mizeria, nu doar distruge lanțul mai repede, dar distruge si pinioanele mai repede. Deci ..desi costa mai mult Xringul ...este o alegere mai buna! Editat Iunie 10, 2010 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 piticule mi-ai traso in direct )) i imi cer scuze dar nu asta era intentia. nu vreau sa demonstrez nimic. vreau doar sa ne lamurim asupra unor probleme.nimeni nu s-a nascut invatat. avand in vedere faptul ca eu din asta traiesc(reparatia si intretinerea motocicletelor) mi-am permis sa fac cateva comentarii asupra anumitor probleme. inca odata scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stai ma linistit ce draqu, academie azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 X-ul are mai multe puncte de închidere Âşi se presupune că are frecare mai puțina pe lanț. deasemenea inelul X are un profil plat, care îi conferă o suprafață de contact mai mare, astfel, rămâne mai curat (PietriÂşul este moarte pentru lanțuri) Âşi durează mai mult decât alte tipuri de lanț. Mizeria, nu doar distruge lanțul mai repede, dar distruge si pinioanele mai repede. Deci ..desi costa mai mult Xringul ...este o alegere mai buna! te rog frumos sa mai citesti odata ce am scris.daca vrei sa-mi verifici comentariul , i-a un lant si sectioneaza-l,vei observa ca am avut dreptate. nu o sa incerc sa-ti demontez afirmatiile de mai sus.te las pe tine sa descoperi singur utilitatea inelelor de etansare. o zi buna. Mesaj completat stai ma linistit ce draqu, academie azi? la ora 19.00 plec la munca.asta e viata. nu am venit niciodata la academie(si imi doresc atat de mult). in ultima vreme au aparut foarte multe tramvaie laser.trebuie facut ceva cu fenomenul fz6. pana atunci ne intalnim in trafic , intruniri sau cu cea mai mare placere la modestul meu atelier. o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Asa o fi. Sincer nu am demontat unul. Am scris si eu ce am auzit de la unu si altu! Banuiesc ca ai dreptate! ..Insa nu inteleg dece este mai scump xringul in conditiile in care tu afirmai ca nu e mare diferenta! .....O fi o kestie de marketing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 x-ringul este mai rezistent la uzura.din cauza spalarilor lantului cu solutii minune,o-ringul (fiind mai subtire) se deterioreaza mai repede decat x-ringul.daca stilul tau de condus e unul agresiv(frane de motor si demaraje in forta) nu are sens sa-ti cumperi un lant cu x-ring pentru ca oricum se va distruge lantul inaintea o-ring-urilor.uzura lantului apare intre zaua de interior si bolt pentru ca acolo nu exista etansare. de fapt stilul agresiv de condus distruge lantul si nu ungerea lui.prin lipsa ungerii ,doar rolele lantului si pinioanele se distrug.chiar daca e curatat si uns la timp,un lant se va uza rapid prin frane de motor si acceleratii in forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 si intr-un final am montat kitul de bi-xenon pe motor. Apare o problema si anume ca sunt momente cand pornesc motorul si xenonul deloc, doar dupa ce opresc din contact si iar il pornesc. A mai patit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Salut! Voi aveti probleme cu racirea sau mai bine zis, motoarele voastre fierb daca va plimbati prin oras? ca al meu s-a comportat mai urat de la caldura asta in the city? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.