Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Unul este supraplinul de la rezervor cum spune colegul mai sus, iar al doilea vine din filtru de aer pt ca acolo se evacueaza uleiul scurs in motor (adica unde n-ar trebui sa fie).

Asta al doilea de obicei are dop (nu m-am uitat la FZ dc are, dar la GSXF are) astfel poti verifica daca motorul "scapa/papa" ulei.

E normal sa aiba "urme" nesembificative de ulei, dc ajunge mult ulei acolo nu-i de bine.

 

Cine poate aduce completari... va rog

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut pe toti!

Ieri am achizitionat si eu un Yamaha FZS 600 din 2000 si am o mica problema. Motocicleta a stat vreo 3 ani si flansele de la admisie care vine intre carburatoare si motor sunt crapate! Inca nu trage aer fals dar nu se stie nici odata! M-am uitat peste tot pe internet si au un pret destul de piperat! Cineva stie ceva metoda mai ieftina? Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul este supraplinul de la rezervor cum spune colegul mai sus, iar al doilea vine din filtru de aer pt ca acolo se evacueaza uleiul scurs in motor (adica unde n-ar trebui sa fie).

Asta al doilea de obicei are dop (nu m-am uitat la FZ dc are, dar la GSXF are) astfel poti verifica daca motorul "scapa/papa" ulei.

E normal sa aiba "urme" nesembificative de ulei, dc ajunge mult ulei acolo nu-i de bine.

 

Cine poate aduce completari... va rog

 

 

furtunul 2 este epuratorul de gaze. deoarece motorizarea este una cu carter deschis prin acel furtun este eliminat excesul de presiune ce se creaza in interiorul carterului. aceasta crestere de presiune este direct proportionala cu turatia. cand setul motor e pe terminate o patre din presiunea ce se creeaza in pistoane si este destinata miscarii acestora si implicit a agregatului, ajunge in carter marin presiunea uleiului. aceasta treaba duce la subtierea uleiului si la aruncarea acestuia pe furtunetele buclucas.

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ale mele-s crapate si se pare ca si perforate. Nu mai trage deloc cum trebuie. Solutia este: www.ebay.co.uk sau www.ebay.de. Sunt cam 100 de euro. N-am ce face, asta e, trebuie sa le schimb, ca altfel imi consuma si benzina ca la balamuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin, da, ia-ti parbrizul - se merita, mai ales pentru drumuri lungi. Ai putea sa cauti si din ala, double-bouble, si ala e destul de interesant. Personal, as merge pe ala GIVI.

 

MI-am comandat si eu manete din alea scurte. Arata interesant si au si o prindere mai buna fata de alea stock. Problema e ca nu prea se gasesc pentru FZS600, asa ca am luat pentru FZS1000. Frana se pupa la fix, problema a aparut la ambreiaj - nu se pupa de nici o culoare. Am vb cu un amic, o sa iau o prindere de Thundercat, aia s-ar putea sa se potriveasca. Daca nu merge de T-Cat, o sa incerc si cu R6.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,de maine sau vineri o sa fiu posesor de fz6 2005,as vrea sa stiu ce sfaturi imi dati,e primul meu 600,si imi este un pic frica de ea,(putere,greutate),am avut de ales dintre z750 sau fz6,am ales fz6 pentru ca imi place pozitia si iti ofera cate un pic din toate,putere,pozitie,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca iti este frica, este bine. Asta o sa te impiedice sa faci prostii cu ea. Ia-o usor pana te obisnuiesti cu ea si nu vei avea nici o problema. Sa o calaresti sanatos, fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima ieseala,am facut putini kilometrii,am bagat putina benzina si am luat-o usurel asa cu a-1-a si a-2-a,i-am mai dat si a-3-0 cei drept dar mai mult de 50 la ora nu am avut curaj sa ii dau si nici nu vreau,e frumos asa mai incet,are un sunet frumos,(sitele scoate din toba)

post-56511-0-63112700-1336681880_thumb.jpg

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De azi sunt si eu mandrul posesor de FZ6 Fazer (a fost a lui Garcya, poate cunoasteti motorul).

 

Bravo, tata! Ai intrat in randul lumii,acum cu Fazerul. Sa te bucuri de ea, ca e o mobra buna!

Saluta-l pe Garcya din parte mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea vad fazere prin bucuresti,am fost miercuri la arc si nici unu,iar azi noapte 11.05.2012 ,in parcare la victoriei nici un fazer,doar ssuri :(,unde sunteti fazeristilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce sa cautam omule la Arc? A cam trecu vremea cand voiam sa ne vedem acolo. Acum, astia care suntem, ne cam stim intre noi. Fazere sunt destule-n Bucuresti, am vazut multe-n ultima vreme. Mai rarute sunt cele cum am eu... FZS. Iar pe la Victoriei am fost si eu, am stat o juma de ora si am plecat. Nimic interesant.

 

PS. Pt bucuresteni - ne mai adunam si noi la Academie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea sa facem o intrunire de Fazeristi. Eu in principiu pot sa vin oricand seara dupa 6.30; sau azi de exemplu sunt prin zona. Daca aveti chef de o ieseala aici prin Bucuresti ma bag.

p.s. sa nu fie lunga plimbarea ca e criza mare cu gazu :P

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma bag,dar dupa ora 18:00,daca vrea cineva sa vina in fata la sincai in parcare ar fi frumos,fazerul e asa cum am auzit,comod,linistit in ture mici,manevrabil,fiabil,ce sa zic sunt complet indragostit de ea,consume e relativ ok,nu i l-am facut inca,dar cred ca imi ia un 7 in oras si am si sitele scoate din toba,pe viitor as vrea sa ii iau un pinten pentru tobe ,stie cineva de unde si la ce pret sunt?

 

 

Am xenon pe el,si imi stau ambele faruri aprinse,normal trebuie sa stea decat unu corect? ca daca ii dau faza lunga sau flash nu se intampla nimic ramane la fel,ce ar trebuie sa fac ca sa le reglez cum trebuie??

 

A si inca o intrebare la cati km le schimbati uleiul? stima

 

daca vrea cineva sa iesim sa imi da mesaj ca eu in jur de 7 as iesi daca nu se strica vremea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A si inca o intrebare la cati km le schimbati uleiul? stima

 

 

Eu l am schimbat tot timpul la 5000,5500km(Motul 10w40,7100 ester)...si treaba asta se vede,mobra merge impecabil!Parerile sunt impartite dar eu am un principiu...ungerea corecta a mecanismelor motorului e viata acestuia mai ales daca duci mobra in turatii destul de mari si ca ambreiajul isi face treaba tot in uleiul ala!Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...