Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Pai, eu inca nu stiu daca maine o sa vin cu moto sau cu un amic cu masina, sa beau si eu niste beri pe acolo si sa pozez decolteuri :) Mai vad dimineata care-i atmosfera si ma hotaresc atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai, de unde esti, in primul rand... iar apoi cam ce te-ai interesa. Cu putina documentatie, poti face tu o gramda de chestii.

 

PS: if it works, don't fix it!!!

 

Sunt din Bucuresti (pta Muncii)... si m-ar interesa sa auda si altcineva motorul si sa spuna daca i se pare ok sau daca ar fi nevoie de o sincronizare de carburi sau de altceva.

 

Maine pe la 11 am sa fiu la SMAEB cu utilajul. Lasati un PM cu nr de tel daca sunteti in zona si aveti un pic de timp. Daca nu, poate cu alta ocazie, cine stie.

 

Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Bucuresti (pta Muncii)... si m-ar interesa sa auda si altcineva motorul si sa spuna daca i se pare ok sau daca ar fi nevoie de o sincronizare de carburi sau de altceva.

 

Maine pe la 11 am sa fiu la SMAEB cu utilajul. Lasati un PM cu nr de tel daca sunteti in zona si aveti un pic de timp. Daca nu, poate cu alta ocazie, cine stie.

 

Multzam.

 

Pai, daca stai la Muncii, vezi ca eu imi fac veacul pe la Rond pe Maior Coravu. Poate vii intr-o seara pe acolo si mai povestim ce si cum. Urmareste topicul din PANTELIMON si vezi cand si cum ne mai adunam!

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes! Din ce am vazut, Yamaha are preturi bune la modelele 2010-2011. Poate acum, si la SMAEB prinzi vreo oferta calumea :) Vezi ca ai 3 dealeri oficiali Yamaha, poate negociezi cum trebuie cu delaerul care vrea sa vanda cu adevarat :) Personal, iti recomand Dual Tours, dar vezi de unde sare iepurele!

 

.....

 

Mamaaaa, ce urata a fost ploaia de noaptea trecuta. Direct la spalatorie m-am oprit.

Metal Heart...ai fi un mare domn daca m ai ajuta si pe mine cu un rand de crash uri ca ale tale...le ai luat noi din ,,magazin,, sau sunt facute...ala e praful ala renumit din Sahara,nu? :scratch:

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cica ala-i praful din Sahara :)

 

Crahpadurile alea sunt noi, asa le-am luat de la cineva. Avea un Fazer, l-a vandut si a ramas cu alea nemontate. Sigur le gasesti pe e-bay... uite-le AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am o nedumerire! Furtunele de la rezervor...cele 2 de scurgere(aerisire)... aveti idee cum se termina? Cu dop sau supapa? Din desenele din manual nu imi dau seama. Ca eu am luat moto putin incompleta si daca fac plinu imi curge benzina p-acolo! Multumesc anticipat! Seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Furtunul de supraplin se termina fara nimic, este pus acolo ca sa curga benzina jos daca pui prea mult in rezervor (sa nu curga pe un motor incins si sa ia foc). Nu stiu de care alt furtun vorbesti si ce rol are.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul este supraplinul de la rezervor cum spune colegul mai sus, iar al doilea vine din filtru de aer pt ca acolo se evacueaza uleiul scurs in motor (adica unde n-ar trebui sa fie).

Asta al doilea de obicei are dop (nu m-am uitat la FZ dc are, dar la GSXF are) astfel poti verifica daca motorul "scapa/papa" ulei.

E normal sa aiba "urme" nesembificative de ulei, dc ajunge mult ulei acolo nu-i de bine.

 

Cine poate aduce completari... va rog

Editat de Caron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti!

Ieri am achizitionat si eu un Yamaha FZS 600 din 2000 si am o mica problema. Motocicleta a stat vreo 3 ani si flansele de la admisie care vine intre carburatoare si motor sunt crapate! Inca nu trage aer fals dar nu se stie nici odata! M-am uitat peste tot pe internet si au un pret destul de piperat! Cineva stie ceva metoda mai ieftina? Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul este supraplinul de la rezervor cum spune colegul mai sus, iar al doilea vine din filtru de aer pt ca acolo se evacueaza uleiul scurs in motor (adica unde n-ar trebui sa fie).

Asta al doilea de obicei are dop (nu m-am uitat la FZ dc are, dar la GSXF are) astfel poti verifica daca motorul "scapa/papa" ulei.

E normal sa aiba "urme" nesembificative de ulei, dc ajunge mult ulei acolo nu-i de bine.

 

Cine poate aduce completari... va rog

 

 

furtunul 2 este epuratorul de gaze. deoarece motorizarea este una cu carter deschis prin acel furtun este eliminat excesul de presiune ce se creaza in interiorul carterului. aceasta crestere de presiune este direct proportionala cu turatia. cand setul motor e pe terminate o patre din presiunea ce se creeaza in pistoane si este destinata miscarii acestora si implicit a agregatului, ajunge in carter marin presiunea uleiului. aceasta treaba duce la subtierea uleiului si la aruncarea acestuia pe furtunetele buclucas.

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ale mele-s crapate si se pare ca si perforate. Nu mai trage deloc cum trebuie. Solutia este: www.ebay.co.uk sau www.ebay.de. Sunt cam 100 de euro. N-am ce face, asta e, trebuie sa le schimb, ca altfel imi consuma si benzina ca la balamuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin, da, ia-ti parbrizul - se merita, mai ales pentru drumuri lungi. Ai putea sa cauti si din ala, double-bouble, si ala e destul de interesant. Personal, as merge pe ala GIVI.

 

MI-am comandat si eu manete din alea scurte. Arata interesant si au si o prindere mai buna fata de alea stock. Problema e ca nu prea se gasesc pentru FZS600, asa ca am luat pentru FZS1000. Frana se pupa la fix, problema a aparut la ambreiaj - nu se pupa de nici o culoare. Am vb cu un amic, o sa iau o prindere de Thundercat, aia s-ar putea sa se potriveasca. Daca nu merge de T-Cat, o sa incerc si cu R6.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,de maine sau vineri o sa fiu posesor de fz6 2005,as vrea sa stiu ce sfaturi imi dati,e primul meu 600,si imi este un pic frica de ea,(putere,greutate),am avut de ales dintre z750 sau fz6,am ales fz6 pentru ca imi place pozitia si iti ofera cate un pic din toate,putere,pozitie,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca iti este frica, este bine. Asta o sa te impiedice sa faci prostii cu ea. Ia-o usor pana te obisnuiesti cu ea si nu vei avea nici o problema. Sa o calaresti sanatos, fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima ieseala,am facut putini kilometrii,am bagat putina benzina si am luat-o usurel asa cu a-1-a si a-2-a,i-am mai dat si a-3-0 cei drept dar mai mult de 50 la ora nu am avut curaj sa ii dau si nici nu vreau,e frumos asa mai incet,are un sunet frumos,(sitele scoate din toba)

post-56511-0-63112700-1336681880_thumb.jpg

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...