biticu Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Salut, ma confrunt cu o banala problema legata de un FZ6S-2004(5VX). Si anume, intentionez sa fac o revizie si nu gasesc pe LOUIS: filtrul de ulei, filtru de aer si kitul de lant. Sa fie necesar sa le inlocuiesc cu produse de origine, sau care-i faza?. Eu nu sant in Bucuresti si in consecinta toate piesele mi le procur pe comanda. Dar nu am codurile (DELLO, CHAMPION, MAN sau ce producatori le fac). Mentionez ca service-ul il fac la domiciliu, nu la reprezentanta. Daca are cineva vreo idee, o astept cu nerabdare. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biticu Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 sorry, FZ6S-2005(5VX) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 sorry, FZ6S-2005(5VX) mai bine du-te la service si iti schimba ei tot ce trebuie. Fiind din 2005 - e practic nou nouta si pacat sa strici ceva. Verifica da nu cumva mai ai inca garantie la ea, ca de obicei cei de la yaaha dau garantie 2 ani. Mai mult din cate am inteles, pentru filtru de ulei iti trebuie o cheie un pic mai deosebita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 stimati domni, belea mare. Mi-a sarit la drum jumatate din frumusetile mele de tobe LAZER, am bagat pozele pe o pagina anterioara- pt, cine nu stiu cum arata. Deci merg eu linistit, si de o data vad ca sunetu se schimba complect, si ca si ciobanu - in loc sa opresc imediat - mai merg un pic - in capu meu cel destept - am presupus ca o fi sarit vre-un gunoi sau aud eu aiurea etc. Cand opresc, stupoare - din cele 4 tevi ale mele sub sa au ramas numa doua. Partea interesanta e ca eu cand am schimbat tobele am fost la YAMAHA CONSTANTA ca am zis sa nu ma duc la vre-un service de cartier - tocmai sa evit probleme de astea, si mai mult motoru inca e in garantie. Ca necazu sa fie si mai mare - din cauza gazelor s-a topit si partea din spate a seii si protectia de la toba (aripioara) asa ca arata ca naiba. O sa ma duc la cei de la yamaha constanta sa vad ce parere au si ei despre incident. DECI - daca aveti tobe lazer - verificati ca aveti toate suruburile la locurile lor - CA EU AM PATIT-O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 stimati domni, belea mare. Mi-a sarit la drum jumatate din frumusetile mele de tobe LAZER, am bagat pozele pe o pagina anterioara- pt, cine nu stiu cum arata. Deci merg eu linistit, si de o data vad ca sunetu se schimba complect, si ca si ciobanu - in loc sa opresc imediat - mai merg un pic - in capu meu cel destept - am presupus ca o fi sarit vre-un gunoi sau aud eu aiurea etc. Cand opresc, stupoare - din cele 4 tevi ale mele sub sa au ramas numa doua. Partea interesanta e ca eu cand am schimbat tobele am fost la YAMAHA CONSTANTA ca am zis sa nu ma duc la vre-un service de cartier - tocmai sa evit probleme de astea, si mai mult motoru inca e in garantie. Ca necazu sa fie si mai mare - din cauza gazelor s-a topit si partea din spate a seii si protectia de la toba (aripioara) asa ca arata ca naiba. O sa ma duc la cei de la yamaha constanta sa vad ce parere au si ei despre incident. DECI - daca aveti tobe lazer - verificati ca aveti toate suruburile la locurile lor - CA EU AM PATIT-O oh, mda, cam nasol... cine mai e acum mecanic la yamaha? ca io inainte tot acolo mergeam am avut niste nemultumiri, da' in mare era ok... oricum, nici eu n-am fost total multumit din pacate cat timp de la montare a trecut? ...ca probabil or s-o dea la intors... paguba e cam mare...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 cat timp de la montare a trecut? ...ca probabil or s-o dea la intors... paguba e cam mare...! Revizia am facut-o la 12000 si acu am vre-o 16500. Revizia a fost facuta in martie 2007, deci cam doua luni. Am vorbit cu ei, si au fost destul de politicosi, si au zis sa ma duc la ei sa vada despre ce e vorba. Pentru moment i-am pus la loc tobele originale. Eu sunt la Tulcea - si abia peste doua saptamani pot sa ma duc cu motoreta la reparat. Probabil o sa m-i le monteze la loc si o sa improvizeze reductia care am pierdut-o. Pentru sea si aripioara un pic topita, probabil ca o sa trebuiasca sa le comand de unu singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 Cat de comod este un FZ6 pentru cineva de 1.90m ? Eventual vine cineva maine la Arc ? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 stimati domni, belea mare. Mi-a sarit la drum jumatate din frumusetile mele de tobe LAZER, am bagat pozele pe o pagina anterioara- pt, cine nu stiu cum arata. Deci merg eu linistit, si de o data vad ca sunetu se schimba complect, si ca si ciobanu - in loc sa opresc imediat - mai merg un pic - in capu meu cel destept - am presupus ca o fi sarit vre-un gunoi sau aud eu aiurea etc. Cand opresc, stupoare - din cele 4 tevi ale mele sub sa au ramas numa doua. Partea interesanta e ca eu cand am schimbat tobele am fost la YAMAHA CONSTANTA ca am zis sa nu ma duc la vre-un service de cartier - tocmai sa evit probleme de astea, si mai mult motoru inca e in garantie. Ca necazu sa fie si mai mare - din cauza gazelor s-a topit si partea din spate a seii si protectia de la toba (aripioara) asa ca arata ca naiba. O sa ma duc la cei de la yamaha constanta sa vad ce parere au si ei despre incident. DECI - daca aveti tobe lazer - verificati ca aveti toate suruburile la locurile lor - CA EU AM PATIT-O Salut, Eu am tobe Lazer puse de un an pana acum nu am patit sa-mi sara si am tot umblat la ele (i-am scos si pus amortizoarele de zgomot) . Poate au uitat sa-ti puna reductia ce tine loc amortizorului de zgomot . Cat de comod este un FZ6 pentru cineva de 1.90m ? Eventual vine cineva maine la Arc ? Thx Eu am 1.87 si stau destul de cumod pe ea. Poate apar maine pe la Arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 O sa ma duc saptamana viitoare la Yamaha Constanta si va zic exact ce branza o sa fac. Tobele au fost montate integral de ei, si din prima am cerut sa fie scoase amortizoarele de zgomot. Probabil suruburile nu au fost stranse bine, nu or fi dat cu lock-tight, si din cauza vibratiilor s-au slabit. In ce priveste montaju - eu am lasat motoreta acolo - si am venit dupa cateva ore cand a fost gata. Nici nu prea ma pricep la mecanica, si nici nu am chef sa stau pe acolo si sa ma injure mecanicii ca o fac pe desteptu si imi dau cu parerea. Vedem ce rezolv, da seaua si aripioara spate (pe care scrie fazer) neaparat trebuie schimbate, ca daca vreau sa o vand sau sa o schimb - un eventual comparator - poate sa se lege de asta. Unde se pot comanda ? - sea de fazer FZ6-S din 2005 - aripioare spate (care invelesc tobele originale) iar calitatea sa fie cam la fel ca si cea de la yamaha, nu conteaza daca o sa fie sea aftermarket sau aripioarele o sa fie mai altfel - zic si eu ca am facut tunning. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 daca tot o schimbi puneti saua de la modelul 2007 ( cica e mai comoda) , tot astia de la Yamaha pot sa ti le aduca dar acum depinde cat de repede se misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 daca tot o schimbi puneti saua de la modelul 2007 ( cica e mai comoda) , tot astia de la Yamaha pot sa ti le aduca dar acum depinde cat de repede se misca. Esti sigur ca se potriveste, sunt tare curios???? Unde se pot comanda ? - sea de fazer FZ6-S din 2005 - aripioare spate (care invelesc tobele originale) iar calitatea sa fie cam la fel ca si cea de la yamaha, nu conteaza daca o sa fie sea aftermarket sau aripioarele o sa fie mai altfel - zic si eu ca am facut tunning. In cel mult 2-3 saptamani o sa-mi schimb saua, daca nu te grabesti, iti dau eu una originala, impecabila la jumate de pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 Esti sigur ca se potriveste, sunt tare curios???? In cel mult 2-3 saptamani o sa-mi schimb saua, daca nu te grabesti, iti dau eu una originala, impecabila la jumate de pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 (editat) Esti sigur ca se potriveste, sunt tare curios???? In cel mult 2-3 saptamani o sa-mi schimb saua, daca nu te grabesti, iti dau eu una originala, impecabila la jumate de pret! Te rog transmite-mi cand ai disponibila seaua si la ce pret este. Cred ca e cea mai simpla varianta daca nu cumva cei de la yamaha o schimba pe banii lor (ceea ce nu cred). Ce iti pui in loc de seaua originala ? ai comandat seaua aia din state care se mentioneaza cu cateva pagini mai inainte? Cele mai bune salutari, Matei Kiraly 0740 222 335 Editat Mai 30, 2007 de kima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 (editat) Esti sigur ca se potriveste, sunt tare curios???? In cel mult 2-3 saptamani o sa-mi schimb saua, daca nu te grabesti, iti dau eu una originala, impecabila la jumate de pret! Nu vad de ce nu , au schimbat cred doar forma exterioara nu si sistemul de prindere, dimensiunile motocicletei sunt aceleeasi nici mai lung nici mai lata... Trebuie vazut la cineva care are model 2007 si incercat. Editat Mai 30, 2007 de DragStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Am dus azi motoreta la yamaha constanta, si au zis ca de luni se apuca de reparat. Au fost amabili, si pana la urma sper sa se rezolve. Tobele lazer le monteaza la loc, teava intermediara o sa o confectioneze din nou, aripioara spate o sa o polizere, si seaua o sa ii faca ceva sa nu mai arate aiurea si macar sa nu se vada defectu din prima. Sunt curios ce o sa iasa. Oricum seaua o sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZ6S Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Ma intereseaza in ce varianta ati cumparat Fz-urile, in leasing, in rate,cu banii jos? In leasing prin ce societati ati facut contractul?Cat ati platit avans?Cat este rata lunara si CASCO?Pe ce perioada?Aveti valoare reziduala?Astept cu interes raspunsurile voastre.Imi place mult modelul.Sper ca urmatoarea mea motoreta sa fie ca a voastra. Nu stiu daca mai e de actualitate dar... poate pentru altii: Eu am luat cu 5700 eur (TVA inclus) de la Roma. Yamaha Italia a avut (si cred ca mai are) o oferta pentru modelul asta. Am sunat la cativa dealeri de pe-acolo si am facut un drum doar pentru asta. Cred ca e mai bine decat sa platesti aproape 9000 eur cu leasinguri si altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 am ridicat ieri motoreta de la reparat. Pana la urma au facut treaba buna, am inlocuti si teava intermediara care anuleaza catalizatoru ( ) si se simte, chiar pare un pic mai agresiva, urca in turatie mult mai rapid. Pana la urma nu mai arata exact ca noua si se vad urmele de la reparatie, da e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 A montat cineva filtru de aer sport si power commander la fz6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 am ridicat ieri motoreta de la reparat. Pana la urma au facut treaba buna, am inlocuti si teava intermediara care anuleaza catalizatoru ( ) si se simte, chiar pare un pic mai agresiva, urca in turatie mult mai rapid. Pana la urma nu mai arata exact ca noua si se vad urmele de la reparatie, da e in regula. cum ai facut sa inlocuiesti catalizatorul, ca la mine tobele (Lazer) au veni fara acea intermediara? S-au mai bine zis unde ai gasit acea teava intermediara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 cum ai facut sa inlocuiesti catalizatorul, ca la mine tobele (Lazer) au veni fara acea intermediara? S-au mai bine zis unde ai gasit acea teava intermediara? Mie tobele m-i le dat fostul proprietar si chitul complect contine si teava care anuleaza catalizatoru. Cum ajung acasa iti fac poza cu teava schimbata si iti scanez si specificatia tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 se pare ca teava aia e optionala in kitul pentru tobe. Vezi atasat pozele si part no - cred ca poti sa o comanzi separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Salut! Io-s chopperist de fel...Da' martea trecuta am venit calare,de la Constanta,pe un FZ6 N...Avea,la plecare, 527 km,inmatriculat in ianuarie,fabricat in 2005,stat pe tusa pina acu',de curiand. Cumparat de un prieten al unui coleg (omu' n-are carnet,inca),cu....5000 euro!!! Adica nou-noutz,impecabil... Am zis: maaamaaa...ce bafta au unii...! Ca o concluzie: mi-a placut fiara....98 cp....i-am dat 185 km/h...Ups! Teoretic n-aveam voie decit 130?!... N-am putut mai mult,mi-a fost frica! Ma lua vintu'... Cam stateam pe virfuri ,eu am doar 1,62 ...am vazut la un baiat,tot asa,mai micut,ca o avea lasata din furca,vreo 3 cm.Pe-a lui stateam aproape cu toata talpa pe sol.Am auzit ca daca faci chestia asta cu lasatul, ai schimbi ciclistica?Ca nu mai e asa de stabila? Ma intereseaza,pt. ca in 2 saptamini incep serviciul la un dealer Yamaha,si mi-a promis moto de serviciu,plus daca vreau moto o iau la pret de importator...SI TARE AS VREA SI EU UNA DE-ASTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZ6S Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) Eo zic ca daca o cobori, (fata si spate la fel), stabilitatea nu poate decat sa creasca. Centru de greutate mai jos inseamna stabilitate mai mare. Nu stiu insa cum s-ar putea face (tehnic) manevra asta. Si pe mine m-ar ajuta la picioarele mele scurte Help needed ! Dupa o cazatura provocata de: vitel sprinten, pietris, frana, s-au cam zgariat/spart ceva elemente de plastic din semicarena fatza. Asadar: Cumpar cam tot ce inseamna plastic fata FZ6-S1, mai putin parbrizmersi Editat Iunie 13, 2007 de FZ6S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 se pare ca teava aia e optionala in kitul pentru tobe. Vezi atasat pozele si part no - cred ca poti sa o comanzi separat. Merci ! O sa-i dau tipului care mi-a adus tobele sa-mi aduca si intermediara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Cumpar cam tot ce inseamna plastic fata FZ6-S1, mai putin parbrizmersi Nu se pot reface? Stiu om priceput in lucrul cu fibra de sticla. A avut si el motor,o vitezana. Sau vezi daca nu gasesti mai ieftin,eventual s/h,pe ebay.Eu mi-am luat o gramada de chestii,de-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.