Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Daca e cineva curios, power commander si amortizor de ghdon ohlins, special pentru FZ6 se poate comanda pe polo-motorad. Vezi linkurile de mai jos:

http://www.polo-motorrad.de/dmc_mb3_search...uche.448.0.html

http://www.polo-motorrad.de/product/168975...tdetails.0.html

 

Am vorbit cu baietii de la yamaha constanta si ei au zis ca au montat un power commander pe un fazer, si cica transforma total motoru.

Eu mai stau un pic si o sa imi comand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hello !!! :D

 

Nu am mai citit de mult ! (Am fost mereu pe drum)

Eu sunt baiatul cu motocicleta mai mica ! (mai stabila) .

Eu nu ma pot pronunta daca e mai stabila sau nu deoarece am mers doar pe ea !

Uitati cum e lasata (deasemenea si suspensia spate e setata pe 1) :

 

post-3339-1182502094_thumb.jpg

 

In rest mi-am mai montat protectori dastia de cazatura cumparati de la louis :

 

post-3339-1182502308_thumb.jpg post-3339-1182502343_thumb.jpg

 

Si tot bibilind la motocicleta am vazut ca ceva de la un furtun de apa atinge ventilatorul radiatorului ,

Am ridicat putin utilizand o faseta rosie , nu stiu dc se vede bine in poza :

 

post-3339-1182502997_thumb.jpg

 

In rest , mi-am cumparat un stander si am pus motocicleta pe el .

Am observat ca ampreajul cand il tin apasat si bag in viteza 1 roata se invarte .

E nromal ? Pe loc cand stau (cu ambreajul apasat) insa nu se simte ca ar vrea sa mearga inainte .

Roata se invarte destul de tare, o poti opri insa cu piciorul.

Sa fie asta cauza cand bag in viteza 1 se aude un sunet ... CLANK ... (de Yamaha ii spun eu , ca in trecut am avut un Suzuki gs 500 si nu facea asa urat) .... si motociclta da sa se miste putin putin asa .

 

Ce spuneti ?

Cand mi-o verificati si mie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu baietii de la yamaha constanta

 

zi-mi si mie te rog cine mai e acum mecanic la yamaha c-ta

mai e cornel cumva?

 

danke

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-mi si mie te rog cine mai e acum mecanic la yamaha c-ta

mai e cornel cumva?

 

danke

:D

 

Mecanic principal e Mihai. E un baiat foarte bun si tipicar, si studiaza si manualele atunci cand e cazu. Ce e bine ca au la dispozitie o gramada de unelte. Patron e D-ul Petru, care are un fz1 si un harley.

Daca doresti numerele lor de telefon da-mi te rog pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanic principal e Mihai. E un baiat foarte bun si tipicar, si studiaza si manualele atunci cand e cazu. Ce e bine ca au la dispozitie o gramada de unelte. Patron e D-ul Petru, care are un fz1 si un harley.

Daca doresti numerele lor de telefon da-mi te rog pm.

 

da, stiu ca s-au 'utilat' bine de cand eram si eu p-acolo

am avut motoru la ei dinainte sa deschida oficial service-ul , cand inca mai asteptau sa le vina diverse scule

vroiam sa mai stiu de Cornel care era atunci mecanic acolo

urma sa plece din tara si nu stiam ce a facut

se pare ca s-a tirat daca nu mai e acolo

 

mersi, da' nu mai am nevoie de nr de telefon...

acum merg la Daytona Motorsports... :moto:

 

bafta

post-7137-1182711607_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor dupa lungi dezbateri am comandat si eu tobe Devil Magnum , filtru K&N si bineinteles Power Commander 3 . In 3 saptamani le voi testa si va voi comunica primele impresii la cald . Pana atunci insa vreau sa va intreb care mergeti sa ne dam pe Amkart .

 

Toate cele bune si asfalt uscat !!! :moto: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello !!! :moto:

 

Eu sunt baiatul cu motocicleta mai mica ! (mai stabila) .

Uitati cum e lasata (deasemenea si suspensia spate e setata pe 1) :

In rest , mi-am cumparat un stander si am pus motocicleta pe el .

Am observat ca ampreajul cand il tin apasat si bag in viteza 1 roata se invarte .

E nromal ? Pe loc cand stau (cu ambreajul apasat) insa nu se simte ca ar vrea sa mearga inainte .

Roata se invarte destul de tare, o poti opri insa cu piciorul.

Sa fie asta cauza cand bag in viteza 1 se aude un sunet ... CLANK ... (de Yamaha ii spun eu , ca in trecut am avut un Suzuki gs 500 si nu facea asa urat) .... si motociclta da sa se miste putin putin asa .

 

Ce spuneti ?

Cand mi-o verificati si mie ?

 

Nu prea e clar cum ai coborat fatza. Inteleg ca spatele l-ai coborat doar din reglajul suspensiei. cam cati centimetri ai obtinut inaltime la sha ? Ea are by default vreo 795 mm. Pana la cat ai reusit s-o cobori ?

Despre faptul ca roata spate se invarte cand e in viteza si ridicata, nici o problema. Important e sa reglezi jocul ambreiajului corect (2-2.5 cm).

Clanck-ul la a 1-a e specific acestor cutii Yamaha. Iar nici o problema. Cu motorul/transmisia calda mai dispare uneori, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor dupa lungi dezbateri am comandat si eu tobe Devil Magnum , filtru K&N si bineinteles Power Commander 3 . In 3 saptamani le voi testa si va voi comunica primele impresii la cald . Pana atunci insa vreau sa va intreb care mergeti sa ne dam pe Amkart .

 

Toate cele bune si asfalt uscat !!! :moto: :rock:

Salut,

Unde ai comandat mai exact filtru de aer si power commander-ul. Eu tot plang pe le yamaha sa imi aduca filtru de aer, senzoru ala bulit din fabrica TPS, si sa se intereseze exact de power commander da inca nimic concret.

Cum intentionezi sa iti instalezi power commanderu, eu am inteles ca o varianta e sa il instalezi pur si simplu pe motoreta, si are trei setari - adica unde sa traga cel mai tare, pe ce plaje de turatii doresti, iar varianta a doua, e sa te duci cumva la reprezentanta DYNOJET si ei sa iti testeze exact motoru si tobele cu filtru montate si sa ti-l regleze ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am comandat prin cineva care le trimite din state . PC3 la 300 parai si filtru in jur de 60 para. Nu m-am gandit unde sa le montez, dar oricum la un service deasta de mobre cred ca singur nu ma bag la asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare : exista vro diferenta la cutie intre fz 6 n si fazer? pt cine stie exact. au am cautat si u am gasit nimic inca pe net. am mers si cu una su cu alta . fazerul mi se pare mai lent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare : exista vro diferenta la cutie intre fz 6 n si fazer? pt cine stie exact. au am cautat si u am gasit nimic inca pe net. am mers si cu una su cu alta . fazerul mi se pare mai lent

 

E aceeasi motoreta . Fazerul are carena aia in fata , in rest este identica . :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Intru si eu in randurile voastre cu al meu FZS 6, de care ma bucur cam de o luna.

Am mers doar prin oras cu el si incep sa fiu destul de dezamagit de blocul optic. Cu faza lunga, pe timp de zi, tot ce obtin e o lumina galbena "normala".

 

Va intreb si e voi daca ati avut probleme de genul asta si daca da, cum le-ati rezolvat. Motorul e din 2000 (cel cu 2 faruri dreptunghiulare).

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Intru si eu in randurile voastre cu al meu FZS 6, de care ma bucur cam de o luna.

Am mers doar prin oras cu el si incep sa fiu destul de dezamagit de blocul optic. Cu faza lunga, pe timp de zi, tot ce obtin e o lumina galbena "normala".

 

Va intreb si e voi daca ati avut probleme de genul asta si daca da, cum le-ati rezolvat. Motorul e din 2000 (cel cu 2 faruri dreptunghiulare).

Sa il stapanesti sanatos si fara incidente.

Referitor la lumini sa stii ca asta e capitolul la care sta cel mai prost(modelul asta). In rest e super ok din toate punctele de vedere. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lumini sa stii ca asta e capitolul la care sta cel mai prost(modelul asta). In rest e super ok din toate punctele de vedere. :wave:

 

Pai se poate face ceva. ati gasit vreo solutie?

Eu ma gandeam sa incerc fie sa schimb becurile (poate astea sunt "consumate"). Ar mai fi varianta cu xenon dar ma costa 200E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am comandat prin cineva care le trimite din state . PC3 la 300 parai si filtru in jur de 60 para. Nu m-am gandit unde sa le montez, dar oricum la un service deasta de mobre cred ca singur nu ma bag la asa ceva .

 

Iti montez eu filtrul de aer, la power com. nu ma pricep.

 

 

Salut,

Unde ai comandat mai exact filtru de aer si power commander-ul. Eu tot plang pe le yamaha sa imi aduca filtru de aer, senzoru ala bulit din fabrica TPS, si sa se intereseze exact de power commander da inca nimic concret.

Cum intentionezi sa iti instalezi power commanderu, eu am inteles ca o varianta e sa il instalezi pur si simplu pe motoreta, si are trei setari - adica unde sa traga cel mai tare, pe ce plaje de turatii doresti, iar varianta a doua, e sa te duci cumva la reprezentanta DYNOJET si ei sa iti testeze exact motoru si tobele cu filtru montate si sa ti-l regleze ei.

 

Senzor TPS au la Yamaha in Otopeni pe stoc, la fel si filtre de aer.

Eu am schimbat acum 3-4 luni senzorul TPS, fara probleme, gratis in garantie, am dat-o eu 30 ron la mecanic ca a fost baiat de treaba si m-a rezolvat repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat acum 3-4 luni senzorul TPS, fara probleme, gratis in garantie, am dat-o eu 30 ron la mecanic ca a fost baiat de treaba si m-a rezolvat repede.

 

am vorbit cu cei de la reprezentanta si au verificat la bucuresti, si cica pe calculator apare ca e pe stoc, da fizic in magazie nu exista, sau asa ceva. Eu sunt destul de disperat ca merge din ce in ce mai prost motoreta din cauza senzorului asta destept, si mai mult cand schimb viteza la turatii mari 10k de ex, scoate fum. Ca sa nu zic ca unii colegi zic ca au vazut si flacari din esapamentu meu. (am tobe de alea lazer, anulat incluziv catalizatoru). Mai stau inca o saptamana, da dupa aia trebuie neaparat sa rezolv cumva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la postul anterior unde mentionam flacarile, scuzati-mi ignoranta, da azi m-am mai interesat si cu tobele mele, e normal ca atunci cand tragi tare de ea sa scoata flacari pe teavile de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URA, URA, URA, am revolvat azi cu senzoru TPS, l-am schimbat la reprezentanta (a fost gratis), am mai schimbat si bujiile, au mai gadilat-o un pic, si in final marile mele probleme s-au rezolvat.

Acuma motoreta toarce ca o pisica cand trec brusc din 10k la relanti, si consumu s-a injumatatit cel putin fata de inainte, si trage mai tare.

nu credeam ca un senzor mic si rau poate sa iti faca atatea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumu s-a injumatatit cel putin fata de inainte

 

cu ce consum se lauda ale voastre?

eu merg din plin in plin si in oras scot cam 5.8. o fi bine.o fi rau...?

 

 

weekend-ul asta sunt printre voi amatori de o tura in afara bucurestiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am fost la o tura de 650 km in weekend cu FZ6. 2 persoane, fara bagaje, consumul mi-a iesit fix 4%. Eu zic ca e mai mult decat rezonabil. In oras nu am apucat sa-i fac consumul, dar cum spunea un coleg mai sus, daca iti consuma 5,8% e superoferta. Asta denota ca motorul e reglat si merge optim.

Am avut Aprilia Pegaso 3 inainte si in aceleasi conditii imi consuma 5.7%. Nu mai vb de puterea motorului care e dubla la FZ.

Am facut consumul si la suzuki SV 650 k3, tot la fel, 2 persoane, fara bagaje, a scos 4.5% in afara la viteza de 90-120 km/h. La fel mi se pare un consum foarte bun. La FZ si SV, injectia isi spune clar cuvantul. Nu credeam ca e diferenta asa mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...