mihai.sandu Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Eu am CL pe alta motocicleta si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 CL sau bremo,dar brembo am auzit ca nu ar fi ok,ia cl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Are cineva idee, crash bar-ul de la Givi pentru FZ6 este bun sau poate afecta/rupe cadrul in caz de cazatura ? Cadrul nostru este cam firav pentru crashpad-uri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thoe Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Imi cer scuze în primul rând dacă nu postez unde trebuie. În al doilea rând doresc să îmi cumpăr gume pentru al meu fz600 din 2003 si habar nu stiu de unde să încep. Accept orice fel de sfat. În principiu le vreau noi. Gracias mucios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Anvelopemoto.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Salut, Revin cu o chestie enervanta intalnita in ultima vreme. Se aude un "pacanit" "clank" metalic in partea din fata a motocicletei cand apas frana fata la viteza redusa. Acel clank se aude aleatoriu la franare, o singura data per apasare maneta frana. Am schimbat recent: rulment jug, service furca, schimb de anvelope Acest sunet se auzea si inainte de aceste operatiuni. Am mers la service si am mai inspectat odata rulmentul si nu pare sa fie de acolo. Tot acolo nu se reproducea sunetul:) Ciudat e ca se aude doar cand frana fata este apasata la viteze de sub 10km/h. Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri! Sper sa ma ajutati sa depistez problema:) Problema reintalnita si pe http://www.therevcounter.co.uk/threads/36783-Yamaha-Fazer-FZ6-S3-Odd-quot-tock-quot-noise-under-braking: The ProblemIn the last few weeks I have noticed that when low speed braking (< 20mph) I hear a "tock" noise coming from the front of the bike, this is also accompanied by a slight (very slight) nudge felt through the bars.What I know This only happens when using the front brakes, it doesn't happen when using the rear brake alone, or in conjunction with the front. With the bike on the centre stand and checking for movement/play in the front wheel/forks, there doesn't seem to be any. If I "bounce" the front while stationary with the front brake applied I do not hear the noise or feel the "nudge". Editat August 10, 2016 de bizz@r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Mecanicul s-a uitat si la cuzinetii jambelor? Poate ai uzura in ei si in momentul franarii apare acel zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Cred ca s-a uitat. Nu a mentionat dupa acele schimb-uri ca ceva este in neregula. Sunetul apare la franare sub 10 km la ora(furca fata nici nu se preseaza prea tare). Sintomele sunt cele descrise si in link-ul atasat in post-ul de mai sus. Se aude o singura data per maneta frana apasata dar aleator(odata la x apasari de maneta frana). Daca ar fi fost de la jamba nu ar fi facut tot timpul pe franare? Sau macar la fiecare apasare de frana? Multumesc pentu reply. Editat August 10, 2016 de bizz@r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Ce rulmenti ti-a pus? Cu role sau cu bile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Asa a pus:rulmenti conici jmt. http://romimoto-piese.ro/category/10202010000/article/344600. Editat August 10, 2016 de bizz@r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Mai mergi la mecanic si, eventual sa o testeze atat pe loc (cu apasare si franare si apoi tras de ghidon inapoi) cat si in mers (practic in sarcina cu driver). Sunt convins ca ii da de cap. Altfel, dupa mine , rulmentii conici sunt superiori celor cu bile (asa cum vine din fabrica). Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 @bizzar: asa face si la mine si inca n-am crapat pe ea. Io zic ca e de la Yamaha, nu de la piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 S-a verificat la service cu tras frana plus impins inainte-inapoi. Si nimic. Nici o vibratie in rulment si nici un sunet. Doar in sarcina la viteza mica se reproduce...si doar cand sunt eu pe ea:)...cand a incercat-o mecanicul intr-o curte nu s-a reprodus. » Post actualizat in 10 Aug 2016 19:06Am depistat problema. Era de la disc. Acesta se misca usor(inainte/inapoi)si in acel moment se aude acel sunet metalic cand se franeaza usor. Pe franare puternica nu se aude. Cica e o problema des intalnita la toate discurile. Se poate verifica prinzand discul si rotindul inainte/inapoi. Sunt curios si daca la alte motoare se aude asa. Seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo^_^ Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 can confirm, asa face si la mine, si ma intreb de ceva vreme de la ce e.... » Post actualizat in 11 Aug 2016 11:34nu mai pot da edit....apropo de zgomote, imi zdrangane ambele oglinzi de le iau dracii cel putin una are ceva surub/piulita in ea, ca se aude/simte cum se misca. Din cate inteleg nu se pot dezlipi geamurile pentru a ajunge inauntru, vi s-a intamplat vreunuia? solutii? Ma gandeam sa incerc sa bag spuma, ca aia de se pune la geamuri expandabila, daca reusesc sa o bag prin locul mic dintre geam si rama..... alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Oglinzi? Cumpara altele. Daca sunt cele originale, oricum arata ca niste lopeti. Eu le-am inlocuit cu unele putin mai mici (dar vad ok in ele), carcasa imitatie de carbon (a mea era oricum all black, iar alea nichelate aratau de toata jena). Cauta ca sigur gasesti ceva mult mai ok decat cele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) S-a verificat la service cu tras frana plus impins inainte-inapoi. Si nimic. Nici o vibratie in rulment si nici un sunet. Doar in sarcina la viteza mica se reproduce...si doar cand sunt eu pe ea:)...cand a incercat-o mecanicul intr-o curte nu s-a reprodus. » Post actualizat in 10 Aug 2016 19:06 Am depistat problema. Era de la disc. Acesta se misca usor(inainte/inapoi)si in acel moment se aude acel sunet metalic cand se franeaza usor. Pe franare puternica nu se aude. Cica e o problema des intalnita la toate discurile. Se poate verifica prinzand discul si rotindul inainte/inapoi. Sunt curios si daca la alte motoare se aude asa. Seara buna nu este problema des intalnita. este uzura in disc. tu ai un etrier flotant si un disc fix fara jocuri in bucsile de prindere. asa este de fabrica. un alt zgomot care mai poate da bataie de cap este axul etrierului prin care intra placuta de frana. si acolo este un oarecare joc care produce zgomot la viteze mici. Editat August 11, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Maine in jur de ora 15:00-15:30 plec la Rucar,are careva drum pe Ruta targoviste sau prin Dn1-bran? Ma gandeam poate mergeam impreuna sa nu plec singur,mers chill la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Salutare! Cum pot masura incarcarea bateriei pe aceasta motocicleta? Se poate vedea in diagnoza? Am inteles ca motocicleta mea ar avea probleme cu releul de incarcare astfel risc sa stric bateria sau ecu injectie. As vrea sa vad si cu ochii mei curentul de incarcare al bateriei. Vreun sfat? » Post actualizat in 14 Aug 2016 12:03 Am coborat mai devreme la moto cu multimetru in mana, l-am setat la 20V, am pus pe bornele bateriei cu motorul oprit pe afisaj aveam ~12,3V cand am pornit motorul la relanti sau la turatie indica intre 13,9-14V eu stiu ca asta e curentul optim de incarcare. Acum intrebarea este, de ce mi-a spus tipul de la service ca imi incarca cateodata si cu 16V, se masoara altfel incarcarea fata de cum am masurat-o eu? Toata treaba a plecat de la faptul ca am fost cu moto la un service pentru a imi verifica un martor (check engine) ce se aprindea fara vreun tipar in anumite momente ale primelor 5-10 min de functionare ale motocicletei. Daca turam motocicleta se aprindea martorul, daca o lasam la relanti se stingea. Are acest martor legatura cu sistemul electric? Tot la service mi s-a recomandat sa dau jos alarma motocicletei fiind o chinezarie ce imi deranjeaza sistemul electric. De cand am fost la service nu am mai armat alarma si nici martorul nu s-a mai aprins. Pe scurt, nu stiu daca sa dau 700 lei sa schimb releu de incarcare sau nu. Vreau sa mai verific, cercetez inainte sa ma arunc la suma asta. » Post actualizat in 17 Aug 2016 14:30 In lipsa raspunsurilor si parerilor continui cu istoricul actiunilor mele, m-am hotarat sa imi monitorizez in permanenta curentul ce intra in baterie astfel mi-am pus pe baterie un afisaj voltmetric. Pana acum in mers a stat la 14,1 V fara prea mari oscilatii, doar astazi am avut pentru 1 min voltaj de 13,6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Nu schimba nici un releu atunci! » Post actualizat in 19 Aug 2016 15:10Daca tot am postat aici sa va relatez o patanie: Am fost w.e. trecut pana la Rausor - cabana Voina, la intoarcere am alimentat la iesirea din Campulung, inainte sa virez dreapta spre Targoviste. Aveam pe bord trip 2 cu distanta parcursa de acasa in ziua respectiva, trip 1 fiind resetat la alimentarea precedenta. Am incercat din mers sa butonez pe acolo sa resetez trip 1 dar nu am reusit sa comut deloc afisajul, oricat am apasat select ramanea tot pe trip 2. Fiind in mers cum ziceam m-am gandit ca oi fi apasat reset in loc de select (desi nu se resetase nimic) si am apasat si celalalt buton, scurt, stiind ca resetul se produce la apasare mai lunga. Nimic, niente. Am mai apasat de 2-3 ori, la un moment dat m-am trezit cu trip 2 la 0.0. Si asa a ramas! Nu voia neam sa numere si nici sa treaca la alte informatii afisate. Dupa cateva zeci bune de km am oprit sa ma dezmortesc, am luat contactul, l-am pus din nou iar bordul a inceput sa raspunda corect la butonat, dupa ce am repornit a numarat normal. Ati mai intalnit asemenea sf? O fi ceva ca la claxonul unui coleg care scria ca a sunat de 2 ori de capul lui in acelasi loc? Forte telurice la Holcim? Sau bordul pe duca, eventual zapacit de la vreo "operazione primavera" de intinerire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 si al meu mai face la fel in mers daca incerc sa il schimb,daca te opresti parca merge sau daca ii pui contactul dinou,dar nu face mereu asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Vreun bug de firmware sau poate apa pe la butoane. Daca i-ai luat contactul, proababil l-ai si resetat si atunci si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 (editat) Clar si-a revenit de la reset (luat contact), doar ca nu e windows sa-i trebuiasca restart dupa restart si e prima oara cand face. Si primul bord moto electronic/digital/lcd pe care il detin, am avut la auto destule si nu mi s-a intamplat niciodata sa nu "asculte" de butoane. Apa nu cred, de la ultimul spalat a trecut mult si la ce calduri au fost sigur s-ar fi uscat demult. Editat August 20, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Salutare! Cum pot masura incarcarea bateriei pe aceasta motocicleta? Se poate vedea in diagnoza? Am inteles ca motocicleta mea ar avea probleme cu releul de incarcare astfel risc sa stric bateria sau ecu injectie. As vrea sa vad si cu ochii mei curentul de incarcare al bateriei. Vreun sfat?» Post actualizat in 14 Aug 2016 12:03Am coborat mai devreme la moto cu multimetru in mana, l-am setat la 20V, am pus pe bornele bateriei cu motorul oprit pe afisaj aveam ~12,3V cand am pornit motorul la relanti sau la turatie indica intre 13,9-14V eu stiu ca asta e curentul optim de incarcare. Acum intrebarea este, de ce mi-a spus tipul de la service ca imi incarca cateodata si cu 16V, se masoara altfel incarcarea fata de cum am masurat-o eu? Toata treaba a plecat de la faptul ca am fost cu moto la un service pentru a imi verifica un martor (check engine) ce se aprindea fara vreun tipar in anumite momente ale primelor 5-10 min de functionare ale motocicletei. Daca turam motocicleta se aprindea martorul, daca o lasam la relanti se stingea. Are acest martor legatura cu sistemul electric? Tot la service mi s-a recomandat sa dau jos alarma motocicletei fiind o chinezarie ce imi deranjeaza sistemul electric. De cand am fost la service nu am mai armat alarma si nici martorul nu s-a mai aprins. Pe scurt, nu stiu daca sa dau 700 lei sa schimb releu de incarcare sau nu. Vreau sa mai verific, cercetez inainte sa ma arunc la suma asta. » Post actualizat in 17 Aug 2016 14:30In lipsa raspunsurilor si parerilor continui cu istoricul actiunilor mele, m-am hotarat sa imi monitorizez in permanenta curentul ce intra in baterie astfel mi-am pus pe baterie un afisaj voltmetric. Pana acum in mers a stat la 14,1 V fara prea mari oscilatii, doar astazi am avut pentru 1 min voltaj de 13,6. IMG_1425.JPG S-a aprins "in sfarsit" martorul de cand am voltmetrul instalat. La relanti sta la 14 la turatie urca pana la 18v deobicei 17. Face asta cam 5 min dupa isi revine. In concluzie cred ca trebuie sa schimb releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Salut pe toata lumea si in acelasi timp anunt ca m-am hotarat sa-mi cumpar fz6s dupa 2004 asa ca daca intamplator cineva vrea sa renunte la al lui sunt disponibil sa ofer suma de 2000€ , este tot ce am in momentul de fata, multumesc si o zi buna in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 decizie buna,mai bine mai strangi bani,ca nu stiu in ce stare iei la banii aia,a mea era de vanzare dar la banii aia nu o dau nici sarac lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.