Jump to content

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Recommended Posts

Ivanica a intrebat clar: ce consum aveti la fz6 in Bucuresti? Raspunsul, draga ivanica o sa-l constati singur, in functie de foarte multe variabile (la sh-uri nu stii niciodata cum a fost exploatata, ce setari minunate au efectuat fostii cu minunatii lor mecanici etc etc) . Bucura-te de ea! Asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

P.S. La fel ca si sonyy, pana acum cel mai mult a consumat 5.7 l/100km in aproximativ aceleasi conditii, pasager, sidecase-uri, 140 160 km/h pe autostrada. Mie personal, 7 mi se pare mult in conditii de mers normal, chiar si bucuresti fiind. Mai verifica-l, poate se mai domoleste :).

Link to comment
Share on other sites

da clar,personal imi pare rau ca nu se mai fabrica fz6,chiar si fz1,x6j diversion aia nu ma incanta cu cei 78 cp,iar cu fz8 am mers e ok,pare echilibrat,dar shaua e nasoala,are pozitia putin mai de atack,si nu are cric central,abea la modelele 2015 au rezolvat prob astea,si nu inteleg dc modelul s2 consuma mai putin decat s1?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu frate,eu am schimbat kitul de lant acum 3 sezoane,si a venit pinionul de atack cu mai putini dinti sau 1 dinte dala,si are motoru, cuplu mai mare,e adevarat vibreaza mai mult ca are mai multe turatii dar si consuma mai mult,la top speed nu stiu cat am pierdut,dar la urmatorul schimb de lant as vrea sa revin la cel cu setarile de fabrica,are idee careva daca scrie in carte cati dinti trebuie sa aiba pinionul de atack ?

 

Vine careva azi la evenimentul ROC ? Ride of the century ?

Edited by sonyy
Link to comment
Share on other sites

am fost pana acolo dar am renuntat la ideea de a pleca,decat sa fac sauna si sa risc sa lesin si sa mai chinui si motorul incins,mai bn acasa la rocoare ,beau 1-2 chocomel recomand.

Link to comment
Share on other sites

Există soluții de a face ambreiajul mai moale ? In momentul de față folosesc 3 degete , am văzut că sunt motociclete la care merge cu un singur deget . Manetele acelea colorate , imitatie rizoma ajută la ceva ?

 

Există varianta cu manetă hidraulică dar e foarte scumpă .

Edited by Ivanica
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca undeva intre 800 si 1500 lei . E interesant sistemul si clar superior dar pretul e cam mare

 

https://poze.moto-gear.ro/120/999072.jpg


» Post actualizat in 18 Jun 2016 13:24

Cred că am gasit ceva mai ieftin . O parghie care se pune pe cablul de ambreiaj

Edited by Ivanica
Link to comment
Share on other sites

Lamuriti si la mine un lucru,deci foaia spate are 46 de dinti la lant corect? pinionul de atac cat are? 16 ? nu gasesc in manual iar pe net sunt tot felul de numere.

Link to comment
Share on other sites

intreb pentru ca acum aprox 2 ani cand am schimbat kitul de lant,mecanicul mi-a zis ca pinionul de atack are un dinte in minus fata de cel care il avea motocicleta montat,posibil sa il fi schimbat fostul proprietar cu unul cu mai multi dinti,gen 17? sau ca kitul sa fi venit cu un dinte in minus?adica 15 ?

Link to comment
Share on other sites

46/16 si 118 zale. asta e configuratia standard. Am vazut ca sunt disponibile pinioane cu 15, 16 si 17 dinti, foi de la 42 la 48 dinti. Acu' depinde ce vrei sa faci, daca inventezi apa calda sau pui ce a calculat fabricantul. Daca vrei iti pot livra aproape orice combinatie :D

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

intreb pentru ca acum aprox 2 ani cand am schimbat kitul de lant,mecanicul mi-a zis ca pinionul de atack are un dinte in minus fata de cel care il avea motocicleta montat,posibil sa il fi schimbat fostul proprietar cu unul cu mai multi dinti,gen 17? sau ca kitul sa fi venit cu un dinte in minus?adica 15 ?

Cam cati km te-a tinut un kit de lant, de curiozitate? ...in doi ani eu nu cred ca as putea sa dau gata un kit.

Edited by tene_razvan
Link to comment
Share on other sites

depinde la ce pret imi poti livra,treaba e in felul urmator,de cand am schimbat kitul de lant,care cica ar fi dar e sigur cu un dinte in minus la pinionul de atack,motorul are mai mult cuplu,dar vibreaza mai mult si evident se simte ca sta motorul mai turat,ca sunt mai multe turatii care si consuma putin mai mult,nesemnificativ,inainte era mai lin mai linistit,nu aveam demarajul de acum,sa fi fost pinion de 17 ? tare as vrea sa ma sui pe alt fazer sa vad cum merge,daca e la fel sau nu....

 

Fostul kit de lant cred ca l-am schimbat undeva pe la 40 000,asta care il am nu imi dau seama exact daca l-am uzat mult,eu l-am curatat si uns la aproape fiecare 600-700 km.


» Post actualizat in 24 Jun 2016 14:56

asta e kitul de lant care l-am montat in 2014

post-56511-0-57897500-1466780124_thumb.jpg

Edited by sonyy
Link to comment
Share on other sites

am in posesie si este pentru vanzare un kit complet de ambreiaj hidraulic brembo ( pompa, levier, furtun si parghii) pentru yamaha fz6 2004-2010.

pret 150 euro

0765336589

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...