Thot Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Eu iti recomand sa iti faci casco . Nu ai nici un stres pe urma. Nu consuma bateria . O sa fii tare fericit , crede`ma. Casco am deja, dar vreau si alarma. Cata baterie poate consuma daca merg zilnic cu motorul? @restul: merci de ajutor, acuma ma uit pe ce mi-ai recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Casco am deja, dar vreau si alarma. Cata baterie poate consuma daca merg zilnic cu motorul? @restul: merci de ajutor, acuma ma uit pe ce mi-ai recomandat. iti consuma prea putin ca sa iti faci griji. eu am alarma pe moto, si nu merg zilnic. Bateria e cea cu care am cumparat motorul anul trecut, si cine stie de cand e si tot nu s-a consumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) eu am tinut'o din noiembrie pana in februarie cu alarma pusa, fara sa o pornesc macar odata si tot mai avea curent...ce'i drept in garaj, dar oricum.... Editat Aprilie 7, 2009 de s!ck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 salut. vreau sa-mi schimb placutele de frana si va cer si voua sfatul ca sa fiu mai informat cand ma decid. m-am oprit la brembo&nissin si in segmentul economic sbs&ebc. fespre ferodo am gasit mai multe comentarii cum ca scartaie (nu stiu daca cei care scriau nu asteptasere 100-200 km sa se bata placutele pe discurile vechi, voi ce stiti?) iar de goldfren mi-a zis MetalHart ca nu e incantat. ca si compozitie, as merge pe varianta sinterizata. daca mai are cineva nevoie, pun si codurile fata/spate: -brembo SA 07YA23 / SP 07YA12 -nissin - astia nu au catalog pe site, aveti idee cum pot sa aflu codul? -sbs 634HS / 570LS -ebc FA252HH / FA 104HH Voi ati incercat vre-o marca din cele de mai sus? pareri, comentarii? e util sa zic ca ma dau 90% in ture in afara orasului, si 10% amkart. nu abuzez de frane insa vreau sa fiu impacat ca daca am nevoie, ma opresc. cautand pe net am gasit un fel de pompa de schimbat lichidul de frana , se conecteaza la un aparat de aer comprimat. a folosit cineva, merita? si inca ceva, azi am observat ca discul pe spate e mai uzat decat cele de pe fata, in sensul ca "santuletele" sunt mai pronuntate. e normal, sau placutele de spate sunt mai dure si halesc mai tare din disc? multumesc si daca stiti si de la cine pot cumpara astea 4 marci, dati-mi de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Uite aici un link, userul Mac se ocupa cu siteul respectiv. http://www.racingparts.ro/ Eu pe spate am Nissin, cumparate de la Motor Team (reprezentanta Suzuki, bd Timisoara) si sunt destul de multumit, mai ales ca eu am mers anul trecut aproape o luna cu frana fata la pamant, deci spatele a fost de baza. Nu mai stiu exact ce compozitie sunt, dar daca ai ceva timp liber, ai putea sa dai o fuga pana acolo, sau sa astepti pana in weekend la salon, sigur o sa gasesti pe acolo ce te intereseaza, o sa aibe baietii aia stocuri pentru modelul nostru (daca n-au de FZS 600, sigur o sa aibe de R1 '99 ). Editat Aprilie 8, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 salut. vreau sa-mi schimb placutele de frana si va cer si voua sfatul ca sa fiu mai informat cand ma decid.m-am oprit la brembo&nissin si in segmentul economic sbs&ebc. fespre ferodo am gasit mai multe comentarii cum ca scartaie (nu stiu daca cei care scriau nu asteptasere 100-200 km sa se bata placutele pe discurile vechi, voi ce stiti?) iar de goldfren mi-a zis MetalHart ca nu e incantat. ca si compozitie, as merge pe varianta sinterizata. daca mai are cineva nevoie, pun si codurile fata/spate: -brembo SA 07YA23 / SP 07YA12 -nissin - astia nu au catalog pe site, aveti idee cum pot sa aflu codul? -sbs 634HS / 570LS -ebc FA252HH / FA 104HH Voi ati incercat vre-o marca din cele de mai sus? pareri, comentarii? e util sa zic ca ma dau 90% in ture in afara orasului, si 10% amkart. nu abuzez de frane insa vreau sa fiu impacat ca daca am nevoie, ma opresc. cautand pe net am gasit un fel de pompa de schimbat lichidul de frana , se conecteaza la un aparat de aer comprimat. a folosit cineva, merita? si inca ceva, azi am observat ca discul pe spate e mai uzat decat cele de pe fata, in sensul ca "santuletele" sunt mai pronuntate. e normal, sau placutele de spate sunt mai dure si halesc mai tare din disc? multumesc si daca stiti si de la cine pot cumpara astea 4 marci, dati-mi de veste. eu am luat sbs pt fata, de la MyMoto. sunt multumit pana acum de ele. ce e drept nu am nici foarte multi km, dar au primit recomandari bune cu cine am vorbit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 m-am decis la EBC Sintered HH si sa vad la targ ce oferte or fi acu insa am 2 intrebari care ma framanta: -exista discuri "sinterizate"? din cate inteleg, ar fi niste discuri facute dintr-un otel mai rezistent care are un coeficient de frecare mai mare. cica placute sinterizate pe discuri normale = uzare mai rapida a discului. stiti mai multe? -(pt posesorii de EBC HH) n-am gasit pe situl EBC vreo referire la temperatura de lucru a placutelor HH. se pare ca alea racing intra in parametri dupa ce sunt incalzite. dar cu astea de strada cum e? ca eu daca merg doar in ture in afara orasului, franez cand si cand si ma gandesc sa nu am surprize. deci..cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 am aflat si de la ce vine HH se refera la coeficientul de frecare si scala incepe de la A si se termina la H = 0.55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 m-am decis la EBC Sintered HH si sa vad la targ ce oferte or fi acu insa am 2 intrebari care ma framanta: -exista discuri "sinterizate"? din cate inteleg, ar fi niste discuri facute dintr-un otel mai rezistent care are un coeficient de frecare mai mare. cica placute sinterizate pe discuri normale = uzare mai rapida a discului. stiti mai multe? -(pt posesorii de EBC HH) n-am gasit pe situl EBC vreo referire la temperatura de lucru a placutelor HH. se pare ca alea racing intra in parametri dupa ce sunt incalzite. dar cu astea de strada cum e? ca eu daca merg doar in ture in afara orasului, franez cand si cand si ma gandesc sa nu am surprize. deci..cum e? Nu inteleg de ce te preocupa aceste lucruri? Chiar crezi ca ajungi la performante asa de mari incat sa nu-si faca treaba placutele de frana sau discurile, indiferent care ar fi ele!? Sa fim seriosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Nu inteleg de ce te preocupa aceste lucruri? Chiar crezi ca ajungi la performante asa de mari incat sa nu-si faca treaba placutele de frana sau discurile, indiferent care ar fi ele!? Sa fim seriosi. ai dreptate cu ce spui, poate n-am scris destul de clar ca ma dau doar in ture lungi in afara orasului si de aici s-a inteles gresit de discuri am intrebat ca sa imi fac o idee de uzura. de temperatura am intrebat pt ca daca intr-adevar ce vreau sa imi iau intra in parametri doar de la o anumita temperatura, atunci la prima frana cu ele reci nu franzeaza cum trebuie. si cum la drum lung franez rar.... sper ca am lamurit-o acum si daca imi poti spune si alte detalii pe ce ma intereseaza, as aprecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jcata Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 sal, mi-am luat si eu un fz nou si am si eu o intrebare la voi daca imi poate spune cineva cum ar trebui sa fie reglat ambreajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 sal, mi-am luat si eu un fz nou si am si eu o intrebare la voi daca imi poate spune cineva cum ar trebui sa fie reglat ambreajul fiind motor nou ar trebui sa cauti in manualul primit aceste informatii. probabil ai gresit formularea, nu cumva vrei sa stii cum trebuie reglata maneta de ambreiaj? daca da, la capatul manetei trebuie sa ai un joc de 10 - 15 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Trebuie sa-mi schimb semeringurile si uleiul din amortizoarele fata . Care a-ti mai facut-o si unde ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Trebuie sa-mi schimb semeringurile si uleiul din amortizoarele fata . Care a-ti mai facut-o si unde ? Merci Eu mi le-am schimbat la serviceul din linkul de mai jos. Pana acum sunt multumit de ce au facut. /index.php?showtopic=312996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmotica1 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Tot cu probleme. Am dus motorul la service si am schimbat : ulei, filtre , baterie , releu alimentare...... Dupa 150 km facuti intr`o saptamana , am oprit la benzinarie , am alimentat si nu a mai pornit decat impinsa. Care credeti ca este problema ? Help.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Ajutati-ma si pe mine va rog cu un manual de reparatii pentru fz6. Pica repede bateria, mie imi arata ca incarca dar bateria tot cade si toata lumea zice ca bateria e ok. Vreau sa stiu tensiunile de incarcare in srcina si nu numai si cum se verifica mai exact sistemul de incarcare si bateria. Cat am motorul pornit am un consum de 2-3 amperi si creste cand turez. Vreau sa stiu niste valori dupa care sa ma ghidez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Yep...am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 salut.as vrea sa cumpar un plexi modelul acesta.......suportii ii am.....astept oferte...va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 salut.as vrea sa cumpar un plexi modelul acesta.......suportii ii am.....astept oferte...va multumesc Ce supoti ai ? Cei care vin prinsi de suruburile farului? ca sa stim ce iti trebuie ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Ce supoti ai ? Cei care vin prinsi de suruburile farului? ca sa stim ce iti trebuie ??? am atasat o poza ca sa vezi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Need help! Care ma ajuta si pe mine sa-mi imprumute pentru o tura un bord de FZS600? Vreau sa vad daca problema mea cu kilometrajul e de la ceasuri sau trebuie cautat in alta parte. Operatiunea e destul de simpla, bordul se prinde doar in trei sau patru suruburi si o mufa, toate accesibile. Nu o sa fac decat maximum un km sa vedem de unde-i problema, asa ca nu o sa se inregistreze nici kilometri in plus. Toata operatiunea dureaza atata timp cat binefacatorul bea doo beri date de mine. @BIZZ@R Man, ia vezi, asta nu e ceea ce cauti tu? http://www.barracudamoto.ro/accesorii-moto...amp;model_id=12 Editat Aprilie 21, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Need help! Care ma ajuta si pe mine sa-mi imprumute pentru o tura un bord de FZS600? Vreau sa vad daca problema mea cu kilometrajul e de la ceasuri sau trebuie cautat in alta parte. Operatiunea e destul de simpla, bordul se prinde doar in trei sau patru suruburi si o mufa, toate accesibile. Nu o sa fac decat maximum un km sa vedem de unde-i problema, asa ca nu o sa se inregistreze nici kilometri in plus. Toata operatiunea dureaza atata timp cat binefacatorul bea doo beri date de mine. ti-l pot imprumuta pe al meu, daca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 am atasat o poza ca sa vezi..... 10006591 asta-i codul pe www.louis.de si te costa 80 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 ti-l pot imprumuta pe al meu, daca e. Ok, hai ca vorbim sa vedem cand o sa ne gasim amandoi cu ceva timp liber. Momentan am fieratania in service (verifica instalatia electrica, fire, legaturi & shit), poate-i dau baietii de cap zilele astea, daca nu, o sa luam problema pe eliminate si incep cu bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 salutare tuturor, vine cineva azi la academie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.