theos_ Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 am iesit joi seara si de atunci sunt racit, cu toate ca eram imbracat gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Toata lumea vinde tot asta e clar ! In rest ce mai faceti ? Ce v-ati mai cumparat la scule ? Le-ati pregatit de iarna ? Le-ati garat ? @zircon : nu mi-ai zis treaba cu sincronizatul injectoarelor @Horia_D si @vane - ce ati facut cu senzorul tps ? "pe vremea mea" acum 1 an sa zic l-am schimbat aici la bucuresti cu vro 550 (senzor plus manopera) . De atunci imi merge ok motocicleta. Inainte mi se oprea in trafic pur i simplu . Murea. Cateodata chiar trebuia tinuta accelerata sa porneasca ( adicaa sa fie potentiometrul in alta pozitie) . Este explicat inapoi in topic toata procedura ! success si iernat usor ! Am schimbat senzorul TPS (luat mai ieftin multumita unui membru binevoitor - stie el) cu manopera de 30 de minute in regie proprie (adica in curte). Acuma e totul bine numa' k a nins Ne pregatim de iernare si poate de vanzare, mai stii? PS: la schi nu da conservaru' la picioare Editat Octombrie 19, 2009 de Horia_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Am schimbat senzorul TPS (luat mai ieftin multumita unui membru binevoitor - stie el) cu manopera de 30 de minute in regie proprie (adica in curte). Acuma e totul bine numa' k a nins Ne pregatim de iernare si poate de vanzare, mai stii? PS: la schi nu da conservaru' la picioare au fost probleme cu o serie de FZ6 la senzorul TPS ?....are cineva idee despre ce serii e vorba ? multumesc anticipat Editat Octombrie 19, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 au fost probleme cu o serie de FZ6 la senzorul TPS ?....are cineva idee despre ce serii e vorba ? multumesc anticipat Cica ar fi o lista pe net-ul asta mare pe care eu unul nu am gasit-o. Ideea e ca, desi ar trebui ca la seriile respective inlocuirea sa fie facuta gratuit (ca in alte state civilizate), la noi NU se intampla. Asa ca daca va crapa va trebui sa-l cumperi, nici nu mai conteaza lotul din care face parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 salutare fazeristi !am zis ca imi dezbrac fazerul si am facut-o. am facut aseara fotografii cu telefonul meu nu prea performant. voila: asa ca daca nu aveti ce face cu vreo 500 euro si vreo 20-30 de 'dupamese' go for it. sa vad ce am facut: * faruri - 100 e * oglinzi - 60 e * stop leduri - 24 e * suport numar - 23 e * mansoane manere - 23 e * supot far + suport bord - 40 e * minisemnalizari - 40 e * rim stripes - 13 e * vopsea - 100 e * facut capac la codita din fibra de sticla * vopsit tevile de esapament * s.a. am luat si o toba de r6 taiata si scurtata ce asteapta sa fie modificata, vopsita negru si montata ce faci cu piesele originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 sa vedem. te anunt la telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Hai sa mai vand si eu ceva: Topcase ...ala de o casca, cu tot cu suport pentru fz6. Luate de la yamaha acum vreo 3 luni, aprox 1000 ron. Pret de vanzare: 500 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Voi cum va pregatiti motoarele de... iernat? Schimbati ceva lichide prin ele, locuri speciale de parcare, etc?!?!!? Eu anul trecut am lasat-o afara invelita iar bateria am tinut-o in casa. Motorul a stat tot timpul nepornit (de la jumatatea lui decembrie, de cand n-am mai mers, pana la inceputul lui martie, cand s-a incalzit afara), iar cand a dat caldura, am pus bateria pe ea, si direct la schimbat de ulei, filtre, bujii si lichid de racire. Anul asta intentionez sa fac acelasi lucru. Alte idei, gen degresat/uns lantul sau dat cu solutii de protectie pe ea?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Eu nu ii fac o procedura speciala. Ori ca sta iarna ori vara e tot aia. Asa am obisnuit-o. In opinia mea nici lichidul de racire nu ar trebui sa il schimbi anual. In rest ar fi bine sa aiba rezervorul plin , lantul uns, bateria in casa, ideal sa nu stea pe roti ( pe stander ceva) . Oricum pana acuma eu in primavara am pornit-o si m-am plimbat cu ea. Doar schimb uleiul si filtrul de ulei. In rest nu umblu la bujii, injectie, sau alte dastea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Pai nici eu nu-i schimb lichidul de racire. I l-am pus acum in primavara ca sa fiu sigur ca-i ok, si aia e. Pe stander ar merge tinuta, dar na, eu am cric central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Voi cum va pregatiti motoarele de... iernat? Schimbati ceva lichide prin ele, locuri speciale de parcare, etc?!?!!? Eu anul trecut am lasat-o afara invelita iar bateria am tinut-o in casa. Motorul a stat tot timpul nepornit (de la jumatatea lui decembrie, de cand n-am mai mers, pana la inceputul lui martie, cand s-a incalzit afara), iar cand a dat caldura, am pus bateria pe ea, si direct la schimbat de ulei, filtre, bujii si lichid de racire. Anul asta intentionez sa fac acelasi lucru. Alte idei, gen degresat/uns lantul sau dat cu solutii de protectie pe ea?!?! Loc special de parcare, mesterit la ea toata iarna, plimbata cand creste temperatura peste "0" ... d-astea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 nu i fac nimic in mod deosebit, doar in garaj (incalzit), bibilit pe la ea si pornire de 2 ori pe saptamana, eventual si ceva 1-2 km de plimbare asa cat sa inghet suficient. Si daca intervine plictiseala.schimb uleiul din furci, dau iara bascula jos ca sa mai curat pe acolo, scot evacuariile sa le curat, operatii din astea minore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 se discuta despre pormitul si opritul motorului iarna si se recomanda o stare de "hibernare" nicidecumpornit oprit din cuaza condensului si a mai multor lucruri ... motorul eu il tineam in garaj ,plinul facu ochi , spalat,curatzat,lustruit,uns cu husa pe el,cric central , bateria acasa iar dupa 4 luni de "hibernat" pus bateria si apasat putin butonu de pornire cat sa se auda ca pornestedar nu pornste ca saurce uleiu...dupa care pornirea ,lasat sa se incalzeasca bine bine bine , facut o tura de control mai lunga ~ 150km cu golirea rezervorului , alimentat de la o ompma cu cigra octanica mai mare si cam atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masywoncbr Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 se discuta despre pormitul si opritul motorului iarna si se recomanda o stare de "hibernare" nicidecumpornit oprit din cuaza condensului si a mai multor lucruri ... motorul eu il tineam in garaj ,plinul facu ochi , spalat,curatzat,lustruit,uns cu husa pe el,cric central , bateria acasa iar dupa 4 luni de "hibernat" pus bateria si apasat putin butonu de pornire cat sa se auda ca pornestedar nu pornste ca saurce uleiu...dupa care pornirea ,lasat sa se incalzeasca bine bine bine , facut o tura de control mai lunga ~ 150km cu golirea rezervorului , alimentat de la o ompma cu cigra octanica mai mare si cam atat . pornit si o tura prin garaj la 2 saptamani, plinul ochi sa evitam condensul, lantul gresat si la primavara uleiul schimbat si bujiile si filtrul curatate. ar trebui sa fie ok. Daca le tineti sub prelata se pune dupa ce s-a racit motorul de tot. Iarna fierbinte!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmotica1 Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) Salutare domnilor , Va ofer spre vanzare un fazer 600 FZ ,an 2004 , km 14000 . A fost cazuta de propietarul precedent , cu urmatoarele daune : alternator stricat , releu de alimentare stricat; toate au fost schimbate cu produse originale Yamaha. Motocicleta este inmatriculata in Romania. Revizia generala facuta asta vara, bujiile schimbate.Cauciuc spate nou Metzeler. Motorul se prezinte in conditii excelente. Pret : 3500 EUR Andrei Barsan. 0722.205.727 O zi buna va doresc si va astept la un test drive. Editat Noiembrie 3, 2009 de marmotica1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 nu i fac nimic in mod deosebit, doar in garaj (incalzit), bibilit pe la ea si pornire de 2 ori pe saptamana, eventual si ceva 1-2 km de plimbare asa cat sa inghet suficient.Si daca intervine plictiseala.schimb uleiul din furci, dau iara bascula jos ca sa mai curat pe acolo, scot evacuariile sa le curat, operatii din astea minore Ce inseamna sa ai garaj incalzit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Asta seara am mers cu ea pe ploaie si a inceput sa miroasa a cauciuc ars. Are cineva vreo idee de ce ? (ideea banala - service/constatare nu e de luat in calcul in noaptea asta si maine, asa ca treceti peste) 10x, Vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Asta seara am mers cu ea pe ploaie si a inceput sa miroasa a cauciuc ars. Are cineva vreo idee de ce ?(ideea banala - service/constatare nu e de luat in calcul in noaptea asta si maine, asa ca treceti peste) 10x, Vane Da! Ti-a aruncat noroi si mazga pe galerie si alea fiind incinse, a rezultat mirosul. Eu am zis prima oara ca mi s-a prajit ambreiajul Da-i cu jet de apa pe ele sa le cureti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Metal Heart = Number One ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) Desi din cate vad sunt cam singurul cu Fazer rosu simplu din Bucuresti, intentionez sa-i schimb culoarea. Ce parere aveti de varianta asta. Ma gandesc sa-i bag si o perla-n ea. Eventual niste dungi rosii, cum sunt cele de pe casca. Editat Noiembrie 8, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 arata faorte tare dar daca reusesti pe rezervor sa zicem sa montezi semnul de la yamaha cum is pe fazerele mai noi ... si pe semicarena stickerele de pe modelu nou ...jentile tot pe negru ar arata mai bine dar cu rimstripes pe alb zic sa fie stickerita in stil nou ca scrisu ala parca urla ca e model mai vechi ... iar jentile pe albparca e prea mult alb si se intretin si mai greu... vezi ce poti face in photoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Desi din cate vad sunt cam singurul cu Fazer rosu simplu din Bucuresti, intentionez sa-i schimb culoarea. Ce parere aveti de varianta asta. Ma gandesc sa-i bag si o perla-n ea. Eventual niste dungi rosii, cum sunt cele de pe casca. alba cu tungi rosii ca pe casca dar jante rosii cu rimstrips albe. macar sa fie unica perlata altfel nu are rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 alba cu tungi rosii ca pe casca dar jante rosii cu rimstrips albe. macar sa fie unica perlata altfel nu are rost arata ca dracu, am incercat cumbinatia. Ceva reusit ar fi saua tot alba, sa vedem, poate arata bine. Oricum, trebuie sa retapitez saua, ca nah, am luat-o cu o ciupitura de tzigara in ea. Momentan astea sunt proiecte, idei.. vedem la primavara ce se leaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 gasesteti de munca si apoi elaboram strategii. pana una alta avem de conceput si rezolvat un garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 de ce sa ii schimbi culoarea ? arata foarte bine asa cum este. numai daca te plicisesti, nu ai ce face sau ceva de genu mai bine ii pui bugspoiler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.