Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Toata lumea vinde tot asta e clar ! In rest ce mai faceti ?

 

Ce v-ati mai cumparat la scule ?

Le-ati pregatit de iarna ? Le-ati garat ?

 

@zircon : nu mi-ai zis treaba cu sincronizatul injectoarelor

 

@Horia_D si @vane - ce ati facut cu senzorul tps ? "pe vremea mea" acum 1 an sa zic l-am schimbat aici la bucuresti cu vro 550 (senzor plus manopera) .

De atunci imi merge ok motocicleta. Inainte mi se oprea in trafic pur i simplu . Murea. Cateodata chiar trebuia tinuta accelerata sa porneasca ( adicaa sa fie potentiometrul in alta pozitie) . Este explicat inapoi in topic toata procedura !

 

 

success si iernat usor !

 

Am schimbat senzorul TPS (luat mai ieftin multumita unui membru binevoitor - stie el) cu manopera de 30 de minute in regie proprie (adica in curte). Acuma e totul bine numa' k a nins :)

Ne pregatim de iernare si poate de vanzare, mai stii?

 

PS: la schi nu da conservaru' la picioare

Editat de Horia_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat senzorul TPS (luat mai ieftin multumita unui membru binevoitor - stie el) cu manopera de 30 de minute in regie proprie (adica in curte). Acuma e totul bine numa' k a nins :lol:

Ne pregatim de iernare si poate de vanzare, mai stii?

 

PS: la schi nu da conservaru' la picioare

 

 

au fost probleme cu o serie de FZ6 la senzorul TPS ?....are cineva idee despre ce serii e vorba ?

 

multumesc anticipat :)

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost probleme cu o serie de FZ6 la senzorul TPS ?....are cineva idee despre ce serii e vorba ?

 

multumesc anticipat :)

 

Cica ar fi o lista pe net-ul asta mare pe care eu unul nu am gasit-o. Ideea e ca, desi ar trebui ca la seriile respective inlocuirea sa fie facuta gratuit (ca in alte state civilizate), la noi NU se intampla.

Asa ca daca va crapa va trebui sa-l cumperi, nici nu mai conteaza lotul din care face parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fazeristi !

am zis ca imi dezbrac fazerul si am facut-o. am facut aseara fotografii cu telefonul meu nu prea performant. voila:

asa ca daca nu aveti ce face cu vreo 500 euro si vreo 20-30 de 'dupamese' go for it.

sa vad ce am facut:

* faruri - 100 e

* oglinzi - 60 e

* stop leduri - 24 e

* suport numar - 23 e

* mansoane manere - 23 e

* supot far + suport bord - 40 e

* minisemnalizari - 40 e

* rim stripes - 13 e

* vopsea - 100 e

* facut capac la codita din fibra de sticla

* vopsit tevile de esapament

* s.a.

am luat si o toba de r6 taiata si scurtata ce asteapta sa fie modificata, vopsita negru si montata

ce faci cu piesele originale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cum va pregatiti motoarele de... iernat? Schimbati ceva lichide prin ele, locuri speciale de parcare, etc?!?!!?

 

Eu anul trecut am lasat-o afara invelita iar bateria am tinut-o in casa. Motorul a stat tot timpul nepornit (de la jumatatea lui decembrie, de cand n-am mai mers, pana la inceputul lui martie, cand s-a incalzit afara), iar cand a dat caldura, am pus bateria pe ea, si direct la schimbat de ulei, filtre, bujii si lichid de racire. Anul asta intentionez sa fac acelasi lucru. Alte idei, gen degresat/uns lantul sau dat cu solutii de protectie pe ea?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ii fac o procedura speciala.

Ori ca sta iarna ori vara e tot aia. Asa am obisnuit-o.

In opinia mea nici lichidul de racire nu ar trebui sa il schimbi anual.

In rest ar fi bine sa aiba rezervorul plin , lantul uns, bateria in casa, ideal sa nu stea pe roti ( pe stander ceva) .

 

Oricum pana acuma eu in primavara am pornit-o si m-am plimbat cu ea. Doar schimb uleiul si filtrul de ulei. In rest nu umblu la bujii, injectie, sau alte dastea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici eu nu-i schimb lichidul de racire. I l-am pus acum in primavara ca sa fiu sigur ca-i ok, si aia e. Pe stander ar merge tinuta, dar na, eu am cric central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cum va pregatiti motoarele de... iernat? Schimbati ceva lichide prin ele, locuri speciale de parcare, etc?!?!!?

 

Eu anul trecut am lasat-o afara invelita iar bateria am tinut-o in casa. Motorul a stat tot timpul nepornit (de la jumatatea lui decembrie, de cand n-am mai mers, pana la inceputul lui martie, cand s-a incalzit afara), iar cand a dat caldura, am pus bateria pe ea, si direct la schimbat de ulei, filtre, bujii si lichid de racire. Anul asta intentionez sa fac acelasi lucru. Alte idei, gen degresat/uns lantul sau dat cu solutii de protectie pe ea?!?!

 

Loc special de parcare, mesterit la ea toata iarna, plimbata cand creste temperatura peste "0" ... d-astea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i fac nimic in mod deosebit, doar in garaj (incalzit), bibilit pe la ea si pornire de 2 ori pe saptamana, eventual si ceva 1-2 km de plimbare asa cat sa inghet suficient.

Si daca intervine plictiseala.schimb uleiul din furci, dau iara bascula jos ca sa mai curat pe acolo, scot evacuariile sa le curat, operatii din astea minore ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se discuta despre pormitul si opritul motorului iarna si se recomanda o stare de "hibernare" nicidecumpornit oprit din cuaza condensului si a mai multor lucruri ... motorul eu il tineam in garaj ,plinul facu ochi , spalat,curatzat,lustruit,uns cu husa pe el,cric central , bateria acasa iar dupa 4 luni de "hibernat" pus bateria si apasat putin butonu de pornire cat sa se auda ca pornestedar nu pornste ca saurce uleiu...dupa care pornirea ,lasat sa se incalzeasca bine bine bine , facut o tura de control mai lunga ~ 150km cu golirea rezervorului , alimentat de la o ompma cu cigra octanica mai mare si cam atat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se discuta despre pormitul si opritul motorului iarna si se recomanda o stare de "hibernare" nicidecumpornit oprit din cuaza condensului si a mai multor lucruri ... motorul eu il tineam in garaj ,plinul facu ochi , spalat,curatzat,lustruit,uns cu husa pe el,cric central , bateria acasa iar dupa 4 luni de "hibernat" pus bateria si apasat putin butonu de pornire cat sa se auda ca pornestedar nu pornste ca saurce uleiu...dupa care pornirea ,lasat sa se incalzeasca bine bine bine , facut o tura de control mai lunga ~ 150km cu golirea rezervorului , alimentat de la o ompma cu cigra octanica mai mare si cam atat .

pornit si o tura prin garaj la 2 saptamani, plinul ochi sa evitam condensul, lantul gresat si la primavara uleiul schimbat si bujiile si filtrul curatate. ar trebui sa fie ok. Daca le tineti sub prelata se pune dupa ce s-a racit motorul de tot.

 

Iarna fierbinte!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor ,

 

Va ofer spre vanzare un fazer 600 FZ ,an 2004 , km 14000 . A fost cazuta de propietarul precedent , cu urmatoarele daune : alternator stricat , releu de alimentare stricat; toate au fost schimbate cu produse originale Yamaha.

Motocicleta este inmatriculata in Romania. Revizia generala facuta asta vara, bujiile schimbate.Cauciuc spate nou Metzeler.

 

Motorul se prezinte in conditii excelente.

 

 

Pret : 3500 EUR

 

Andrei Barsan.

0722.205.727

 

 

O zi buna va doresc si va astept la un test drive.

post-45432-1257243397_thumb.jpg

post-45432-1257243421_thumb.jpg

Editat de marmotica1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i fac nimic in mod deosebit, doar in garaj (incalzit), bibilit pe la ea si pornire de 2 ori pe saptamana, eventual si ceva 1-2 km de plimbare asa cat sa inghet suficient.

Si daca intervine plictiseala.schimb uleiul din furci, dau iara bascula jos ca sa mai curat pe acolo, scot evacuariile sa le curat, operatii din astea minore B)

 

Ce inseamna sa ai garaj incalzit ... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta seara am mers cu ea pe ploaie si a inceput sa miroasa a cauciuc ars. Are cineva vreo idee de ce ?

(ideea banala - service/constatare nu e de luat in calcul in noaptea asta si maine, asa ca treceti peste)

 

10x,

Vane

 

Da! B)

Ti-a aruncat noroi si mazga pe galerie si alea fiind incinse, a rezultat mirosul. Eu am zis prima oara ca mi s-a prajit ambreiajul :friends: Da-i cu jet de apa pe ele sa le cureti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi din cate vad sunt cam singurul cu Fazer rosu simplu din Bucuresti, intentionez sa-i schimb culoarea. Ce parere aveti de varianta asta. Ma gandesc sa-i bag si o perla-n ea. Eventual niste dungi rosii, cum sunt cele de pe casca.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata faorte tare dar daca reusesti pe rezervor sa zicem sa montezi semnul de la yamaha cum is pe fazerele mai noi ... si pe semicarena stickerele de pe modelu nou ...jentile tot pe negru ar arata mai bine dar cu rimstripes pe alb

zic sa fie stickerita in stil nou ca scrisu ala parca urla ca e model mai vechi ... iar jentile pe albparca e prea mult alb si se intretin si mai greu... vezi ce poti face in photoshop :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi din cate vad sunt cam singurul cu Fazer rosu simplu din Bucuresti, intentionez sa-i schimb culoarea. Ce parere aveti de varianta asta. Ma gandesc sa-i bag si o perla-n ea. Eventual niste dungi rosii, cum sunt cele de pe casca.

 

 

alba cu tungi rosii ca pe casca dar jante rosii cu rimstrips albe. macar sa fie unica :P

 

perlata altfel nu are rost :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alba cu tungi rosii ca pe casca dar jante rosii cu rimstrips albe. macar sa fie unica :P

 

perlata altfel nu are rost :)

 

 

arata ca dracu, am incercat cumbinatia. Ceva reusit ar fi saua tot alba, sa vedem, poate arata bine. Oricum, trebuie sa retapitez saua, ca nah, am luat-o cu o ciupitura de tzigara in ea. Momentan astea sunt proiecte, idei.. vedem la primavara ce se leaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...