Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

de ce sa ii schimbi culoarea ? arata foarte bine asa cum este. numai daca te plicisesti, nu ai ce face sau ceva de genu

mai bine ii pui bugspoiler :)

 

Ca sa arate si mai bine, motocicleta trebuie revopsita, cap-coada. Nu am bani sa o fac de azi pe maine, dar e in plan, momentan altele sunt prioritatile legate de motor. Dar daca era cazul unui vopsit nou, ma gandeam sa inerc si ceva un pic altfel, ceea ce am simulat in Photoshop mai sus, si vad ca n-arata rau deloc. Cat despre bugspoiler, m-am gandit demult, dar unde o parchez eu, bordura e foarte inalta si mi se intampla deseori sa ating cu evacuarile de muchia bardurii; daca as fi avut bug-spoiler, cred ca l-as fi spart de cel putin 3 ori anul asta din cauza bordurii aleia nenorocite. Asa ca momentan merge si fara bug-spoiler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hei, astia cu motoare de vanzare, mail azi pe claudiu.ionescu@motociclismo.ro cu anuntul vostru ca sa-l bag in revista Motociclismo. Anuntul trebuie sa contina o poza de rezolutie decenta si o scurta descriere a motocicletei (marca, tip, an de fabricatie, nr km, optionale, etc) cat si datele voastre de contact, mail, telefon sau ce mai vreti voi. Astept. Nu costa nimic, e moca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dear riders,

 

Am coborat, putin dar bine, pedala de frana ca sa nu-mi mai vina greu sa trec printre sirurile lungi de masini cu piciorul pe pedala, pregatit pentru ... neprevazut.

Evident, comutatorul de frana e actionat acum prea devreme. De altfel manualul de reparatii spune sa-l reglezi si pe el dupa reglarea pedalei.

Problema e ca nu prea ai acces la piulita de reglaj iar in carte nu se precizeaza cum ca ar trebui sa demontezi altceva sa-ti faci loc. Mie mi se pare ca ar trebui demontat tot ansamblul foot peg de pe dreapta.

Daca cineva stie procedura exacta sa-mi zica si mie.

 

Cu multumiri si urari de viata lunga,

Vane

Editat de vane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Se vinde - Crashpaduri pentru Yamaha FZ6 N - FZ6 Fazer, culoarea Carbon, culoare distantatoare aluminiu.

- geaca originala Yamaha FAZER , material Textil, protectoare, mesada detasabila, marimea 48 (S) stare perfecta

 

 

pret pt geaca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pret pt geaca?

 

Daca vrei sa mi-o faci cadou, sa stii ca S-ul e muult prea mic pentru mine. :crack: Iar ala micu' mai are de crescut pana sa o ajunga sa o poarte :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mi-o faci cadou, sa stii ca S-ul e muult prea mic pentru mine. :crack: Iar ala micu' mai are de crescut pana sa o ajunga sa o poarte :)

 

pai daca ti-o fac cadou poate te stimulez sa ajugi sa o porti :(

 

n-ai vazut ca ma tot pune cristian sa te iau de mana sa mergem la sala :D

Mesaj completat

Pai ce faci bre ??? te dai cu fazeru pe tdm : ???

 

 

tot yamaha e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, ma uitam pe la italieni, pe moto.it si am vazut FZ6N incepand cu 2.500 E. Si nu una, ci mai multe. Ideea ca mai toate au "30.000 km". Ma tot gandeam sa trec si eu la injectie, ca na, trebuie sa evoluam (desi de la FZS la FZ6 nu prea stiu ce mare evolutie e in afara de design si un an mai bun). Problema cu FZ6-urile astea la 2.500 E e ca par destul de dubioase, si pot ascunde probleme. Si la noi am vazut FZ6 incepant cu 3300 E, ceea ce ma duce cu gandul ca sunt aduse din afara, luate la 2.500 E plus comisionul de transport si comisionul firmei respective. Nu m-ar deranja una cu kilometri mai multi, ca stii la ce sa te astepti sau in ce sa investesti mai repede, dar nici nu prea am auzit de probleme majore la modelul asta, cel mai frecvent e senzorul acela buclucas, in rest, mai nimic. Si la fel, in afara de Fazerul lui Rocristea & Bubucaty n-am mai auzit pe nimeni sa aibe un FZ6 de la 0 la 60.000+ km. Ei am inteles ca n-au avut nici o problema cu al lor. Exista cineva cu FZ6 cu mai mult de 60.000 km pe bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey nene, ete acum am primit un telefon de la un amic (strumfuadi) sa ma intrebe si eu la randul meu va intreb daca stiti ceva de un Fz-eu negru nu numarul de inmatriculare B 69 VPH. Auziti ca zace de mai bine de 2 saptamani pe strada 7 drumuri in Titan, pe trotuar fara ghidon blocan, nelegata. Stiti ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi suna cunoscut numarul...

 

Aseara am avut accident pe Iuliu Maniu, ma duceam spre Apaca si mi-a intors unul in fata din scuarul de la Poli. Motorul destul de sifonat, eu cu un picior in ghips, partea proasta e ca nu a existat impact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pagubele la prima vedere dupa ce am adus-o in curte: rezervor infundat si irecuperabil, carena si codita sparte. codita e un pic suie dar nu imi dau seama daca e din plastice sau din partea metalica, o oglida rupta si toba smulsa un pic infundata (posibil sa mai fie buna) si un craspadstrab si polizat bine.

 

maine o sa ma uit mai pe indelete sa vad cum arata exact.

 

culmea e ca maine incepea constructia garajului in care urma sa le bagam la iernat ...

 

PS imi aduc aminte ca acum un an si mia bine de jumatate trebuia sa vin la Claudiu sa vad cum m-as simti pe fazer, cand l-am sunat nu mi-a raspuns si dupa cateva zile aflu ca a facut poc.

Claudiule sa fiu eu o piaza rea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, ma uitam pe la italieni, pe moto.it si am vazut FZ6N incepand cu 2.500 E. Si nu una, ci mai multe. Ideea ca mai toate au "30.000 km". Ma tot gandeam sa trec si eu la injectie, ca na, trebuie sa evoluam (desi de la FZS la FZ6 nu prea stiu ce mare evolutie e in afara de design si un an mai bun). Problema cu FZ6-urile astea la 2.500 E e ca par destul de dubioase, si pot ascunde probleme. Si la noi am vazut FZ6 incepant cu 3300 E, ceea ce ma duce cu gandul ca sunt aduse din afara, luate la 2.500 E plus comisionul de transport si comisionul firmei respective. Nu m-ar deranja una cu kilometri mai multi, ca stii la ce sa te astepti sau in ce sa investesti mai repede, dar nici nu prea am auzit de probleme majore la modelul asta, cel mai frecvent e senzorul acela buclucas, in rest, mai nimic. Si la fel, in afara de Fazerul lui Rocristea & Bubucaty n-am mai auzit pe nimeni sa aibe un FZ6 de la 0 la 60.000+ km. Ei am inteles ca n-au avut nici o problema cu al lor. Exista cineva cu FZ6 cu mai mult de 60.000 km pe bord?

 

Acum am 70.000 km, la fel fara probleme, dar, trebuie sa ma pregatesc pt. schimbarea chitului de lant(a doua oara) si a anvelopelor. Am eu una de vanzare, aproape noua(cea a sotiei) pe care o poti vedea in showroom-ul yamaha ,,Dual tours" din Pipera sau in semnatura mea. Ai garantia kilometrilor reali si a lipsei problemelor,confirmate de unul din cei mai mari dileri si a faptului ca nu mi-as permite sa pacalesc pe cineva. O pot confirma f. multi din cei care ma cunosc. O vand din motive financiare iar daca scazi valoarea accesoriilor(aprox. 1800 euro) ajungi tot pe la pretul ala. :angry:

post-6592-1260113158_thumb.jpg

post-6592-1260113175_thumb.jpg

post-6592-1260113183_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la fel, in afara de Fazerul lui Rocristea & Bubucaty n-am mai auzit pe nimeni sa aibe un FZ6 de la 0 la 60.000+ km. Ei am inteles ca n-au avut nici o problema cu al lor. Exista cineva cu FZ6 cu mai mult de 60.000 km pe bord?

 

Sunt o multime de FZ6 intre 75.000 si 100.000km. Cu exceptia nefericitului de senzor, nu au probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca exista o solutie pentru acel senzor.poate sa vi se para amuzant dar solutia se numeste WD40. si eu am avut probleme cu el dar s-a rezolvat . l-am demontat de pe motocicleta si am turnat WD40 in el so l-am actionat manual de cateva ori.am facut reglajul si de atunci nu au m-ai fost probleme. incercati si voi (cei care aveti probleme). :( :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt acel senzor 'citeste' pozitia clapetelor de aer si transmite informatia la ECU.in functie de informatia primita injectoarele primesc un anumit nr. de impulsuri pentru alimentarea cu carburant. impulsurile sunt calculate in intervalul de nr. pe secunda.daca acel senzor trimite informatie eronata,motorul va functiona cu multa sau putina benzina.in ambele cazuri la un moment dat se va opri. :angry:

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...