square Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 am hotarat sa transform un fz6s 2008 in streetfighter si scot la vanzare tot ce nu folosesc si anume: amsamblul de fata cu furca, roata , discuri, etriere, placute, ax, aripa fata carena fata cu cadru far si far codita spate cu cadru spate sa si tobe( tobele au sitele scoase) preturi mici de tot 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) De vanzare a doua iubita http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-fz6-din-2004-417400.html Editat Noiembrie 14, 2011 de emypavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 @ tiranspider Intradevar de la o alarma vin toate acelea, mi-a confirmat fostul proprietar. A zis ca a dat-o el jos pentru ca pornea aiurea si ca i-a terminat doua baterii. Inseamna ca o sa ma las si eu pagubas, oricum nu prea ii vad rostul acum la alarma tinand cont ca o tin doar in garaj. Mi-am comandat niste tobe Scorpion Red Power Ovale, abia astept sa vina si sa le pun. Revin cu video dupa ce le-am montat, pe saptamana viitoare ajung din uk probabil. http://scorpion-exhausts.com/product-details.html?autoid=42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 @ tiranspider Intradevar de la o alarma vin toate acelea, mi-a confirmat fostul proprietar. A zis ca a dat-o el jos pentru ca pornea aiurea si ca i-a terminat doua baterii. Inseamna ca o sa ma las si eu pagubas, oricum nu prea ii vad rostul acum la alarma tinand cont ca o tin doar in garaj. pai: 1) daca o dat el jos modulul.... il mai are?? 2) daca gasesti modul e ok sa il tii pe motor ( cu o mica modificare, adica sa pui plusul cu intreruptor) 3) o alarma me moto e ceva util foc ( nu tot timpul tii moto acasa) pentru cazurile in care esti cu moto in deplasare... eu am pus alarma pe un fz6 s2. si proprietarul e multumit ( asa zice el) pentru ca in momentele in care e cu moto in deplasare pune alarma si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Salut, De curand am luat permisul moto si sunt interesat sa achizitionez un fz6 (2006+). Voiam sa stiu daca ar fi potrivita ca prima motocicleta sau ar trebui sa incep pe altceva (gen Ninja 650r/ ER-6n). M-ar interesa mai ales sfaturi de la cei care au inceput pe acest motor, dar si de la cei cu experienta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 FZ6 este numai bun. Mergi cu incredere si cumpara unul. ER-6n are un prieten de-al meu cu care ma car si... merge "mai tare" ca mine. Adica tinand cont ca-i naked, si ca este teoretic mai slab ca si FZ6 nu se simte deloc diferenta. Deci alerea iti apartine, fie el FZ6 fie ER6 La Ninja nu ma pronunt ca nu cunosc motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 FZ6 este numai bun. Mergi cu incredere si cumpara unul. ER-6n are un prieten de-al meu cu care ma car si... merge "mai tare" ca mine. Adica tinand cont ca-i naked, si ca este teoretic mai slab ca si FZ6 nu se simte deloc diferenta. Deci alerea iti apartine, fie el FZ6 fie ER6 La Ninja nu ma pronunt ca nu cunosc motorul. Ninja 650=ef-6f, acelasi motor, numai ca este carenat. Cum este fz6-ele la drum lung? Bate vantul tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pai varianta cu parbriz este perfecta pentru drum lung, varianta naked este.... NAKED Intelegi si tu. Eu tocmai de aia am schimbat un Hornet pe un FZ6 din cauza vantului. Pana la 100-120 la ora nu ai probleme nici un naked, de la 120 in sus nu mai este placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pai varianta cu parbriz este perfecta pentru drum lung, varianta naked este.... NAKED Intelegi si tu. Eu tocmai de aia am schimbat un Hornet pe un FZ6 din cauza vantului. Pana la 100-120 la ora nu ai probleme nici un naked, de la 120 in sus nu mai este placere. Varianta cu parbriz ma intereseaza. Recomanzi modelul care era inainte de 2006 sau 2007+? Ceva diferente majore ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Asta habar nu am. Eu am 2005 si sunt foarte multumit, consumul este mic, putere are. Aici depinde de cati bani ai, clar un model mai nou este mai bun ca unul vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Da, din 2007 (sau 2006?) stiu ca s-a schimbat cate ceva. Pentru inceput, s-au pus vechile frane, care erau si pe FZS600, adica etrierii cu steluta albastra. Deci, frane mai bune. Alte diferente majore nu stiu - parca au bagat noi scheme de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Schimbarea a fost doar la frane si design. au acelasi motor aceasi cutie de viteze. intr-un cuvant mecanica, ciclistica cadru 100% identice din 2004 pana in prezent (model oprit din fabricatie. inlocuitor fz 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Din 2007 au incepus sa scoata FZ6S2 in paralel cu FZ6S (acestuia din urma i-au limitat puterea la vreo 78 de cai, FZ6S2 ramanand la 98 de cai). Eu, cand am cumparat Fazerul, am oscilat intre acesta si ER6F (care in varianta americana se cheama Ninja 650R), si am ales cu sufletul . Si, tot eu, am facut mereu diferenta intre doua tipuri de incepatori: cei care au ceva experienta in trafic cu B-ul, care au trecut de faza teribilismului, si cei care incep la 18-19 ani, care, pe langa faptul ca invata sa mearga pe motocicleta, invata si traficul in acelasi timp (eu consider ca aici e marea problema a tinerilor). Eu am inceput pe motocicleta in 2008, cand aveam 37 de ani, direct pe un GSX 650F nou cu 85 de cai. Vreau sa spun ca nu am avut nici un fel de probleme pana acum (in afara de celebrele caderi de pe cricul lateral). Am schimbat GSX-F-ul pe un Farez 600 S2, din pricina greutatii, eu avand 65 de kile, iar Suzuki-ul 250 la plin. In schimb cu Fazerul ma inteleg excelent. In concluzie, nu cred ca e vreo diferenta intre ER6 (N sau F) si FZ6-le, important sa ai limitarea la acceleratie in mana si mintea ta. Deci, daca ai pani si poti alege, alege cu sufletul, alege-o pe cea care-ti place, dar ia-ti una cu parbriz (carenata sau semicarenata). Eu, daca as fi avut bani suficenti, le-as fi luat pe amandoua. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Stiu ca se videau si cu motor "gatuit", dar, daca nu ma insel, alea erau pentru State. Pe la noi nu am vazut nici unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Azi am pus intr-un final tobele pe motor (ele erau venite de o saptamana) si vreau sa spun ca sunt super multumit si ca au meritat pana la ultimul banut. Sunetul este cu totul altul, nici nu este termen de comparatie fata de tobele stoc si fata de cum se aude un FZ6 cu tobe stoc si unul cu niste tobe sport. La relanti nu e cine stie ce, dar in mers... bestial. Abia astept sezonul sa vad cum se comporta la drum lung. http://www.youtube.com/watch?v=MTqHGkFRwSY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) Abia astept sezonul sa vad cum se comporta la drum lung. O sa te doara capul si o sa-ti tiuie urechile! Editat Noiembrie 26, 2011 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Parerea ta Nu sunt tobe de circuit sa ma doara capul. Am si db killer pe ele asa ca... Am comandat pentru Fazer stopul cu led din video de mai jos. Abia astept sa ajunga. Site-ul de unde l-am luat http://motodynamic.com/product_info.php?cPath=5_6_38&products_id=209&osCsid=74ir6sfhlangpgkt552l755mm2 Poate sunt si altii interesati. Sunt si pe ebay modele asemanatoare dar calitatea este mult inferioara. Pe ebay din china gasiti si la 100 lei stopul cu semnalizari incluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Parerea ta Nu sunt tobe de circuit sa ma doara capul. daca ai eliminat catalizatorul musai trebuie si o resetare in calculator. operatiunea se face din bord si trebuie trecuta pozitia 2 la starea de Exhaust system. legat de stopul cu semnale si eu l-am avut si se cam pangeau cei din spate pentru ineficienta Editat Noiembrie 29, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Florin si care anume sunt pasii, daca esti amabil? Cu ce anume ajuta acea resetare? Probabil ai avut modelul de pe ebay, am vazut si eu la acela ca este mult mai slab. Din ce se vede la acesta, este mult mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Florin si care anume sunt pasii, daca esti amabil? Cu ce anume ajuta acea resetare? Probabil ai avut modelul de pe ebay, am vazut si eu la acela ca este mult mai slab. Din ce se vede la acesta, este mult mai puternic. nimic nu a fost ieftin si de proasta calitate pemobra mea (fara lauda aici) sunt greu de spus si urmt pasii aici. sunt coduri de setari, pe care nu mi le mai amintesc acum. din vaga amintire parca este codul E46 si de aici deriva setarea.. cel mai bine este sa te duci la reprez sau daca ai drum prin bucuresti cu ea.... scade debitul de benzina setarea. daca o lasi asa o sa ai un consum cu 1 litru fataa de normal, setandu-l revine la consumul normal teoretic, dar practic tot ramane marit cu 0,5%. mai scapi si de "balbaiala fonica" a motorului. Editat Noiembrie 29, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 De ce totul se intampla "in bucuresti" ? Doar nu-s nebun sa fac 500+ km pentru o setare. Anyway intrebam aici ca am spus ca poate sti tu direct, dar ma pun sa caut si daca este cazul o sa o fac eu daca nu necesita alte scule in afara de "butonat" pe bord. Multumesc oricum! Am trimis mail la cei de la scorpions in anglia si au zis ca tobele sunt special facute, plug and play, nu necesita nicio modificare. "Our exhausts are designed so you can just fit and ride without the need for any modifications." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Probabil s-au referit la compatibilitate si la sistemul de prindere. Intreaba-i daca ai nevoie de setarea injectiei pentru asa ceva. Ideea e ca odata catalizatorul eliminat si tobele stock inlocuite cu unele aftermarket, se cam schimba treaba pe acolo, pe la injectie. Florin V stie ce spune - asta in cazul in care vrei un mers rotund si un consum optim. Daca te doare la basca, mergi si asa. PS: frumos ar fi sa-ti pui si un power-commander ca sa mai castigi ceva putere la turatiile medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Nu am elikinat nici un catalizator. Am schimbat finalele doar. Am intrebat exact asa cum ai zis tu. nu cred ca-s ei asa novice sa raspunda referitor la sistemul de prindere. Am intrebat daca trebuie remapare si resetare computer si am primit raspunsul de sus. Am vazut si power commander dar prea scump si eu chiar nu sunt dupa putere in plus. Sunt suficienti cei 100 caluti. Sunt multumit de el asa. "We dyno develop all our exhausts to work with manufacturers standard fuelling so theres no need to alter or remap the computer." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Am achizitionat de curand un FZS Fazer de 600 din 2003, cand l am luat avea cauciucul spate de 180/70/17, e o marime recomandata?<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">Nu ma pricep, sunt incepator in ale tehnicii moto, plus ca maine mai am si identificare+itp... Multumesc anticipat de raspunsuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Salut, Felicitari pentru achizitie! Fazerul vine fin fabrica cu 180/55 ZR-17 deci ceea ce ai tu sunt putin cam inalte. La rar nu cred ca o sa ai probleme daca motorul are talon nou nu mai este specificata dimensiunea la cauciucuri. Uite-te in talonul lui, daca-i specificat atunci totul tine de sansa, daca se iau de tine sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.