Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Va salut!

 

Ce cauciucuri recomandati pentru mers touring, fara speed exagerant, pentru Fazer 600 din 2003? Bugetul ar fii undeva in jur de 800-900 lei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am Conti Road Attack. Destul de ok pentru mers stradal, dar parca data viitoare as incerca altceva - Pirelli Diablo sau PIRELLI Supercorsa Pro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati Dunlop Sportmax Roadsmart. Exista un test in univers moto si la categoria pneuri sport-touring au iesit pe primul loc. Eu mi-am pus pe motoreta si sunt foarte multumit de ele.

 

destea am si euu sii ff multumit de ele iti da un sentiment de siguranta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am observat la fz6 la mine un beculet rosu, amplasat pe carena stanga.

Este clar ca vine de la o fosta alarma montata pe motor.

Am desfacut carena iar sub sunt firele inca legate la circuitul electric.

Sub scaun, am mai gasit un "soricel" taiat, exact in locul unde probabil era amplasata alarma iar un set de conectori lasati liberi.

Acum ce ma intreb eu, oare pe mufele deja existente merge orice alarma pusa sau o fi avut vreuna din fabrica motorul fiind luat de nou din magazin?

Am atasat niste poze cu ce am zis mai sus, astept pareri, mersi :)

http://db.tt/OUAMro8a

http://db.tt/qm55GkPS

http://db.tt/ijHT0SrW

Am scris de pe ipad, nu am putuit sa dau upload la poze, linkurile sunt de pe dropbox, safe.

la cum arata mufele si protectia lor, pare sa fi fost alarma pusa de fabrica, una after arata nitel diferit

teoretic ( daca ai schema electrica a motorului +schema electrica a modulului de alarma pe care vrei sa il instalezi) ai putea sa conectezi o alarma noua la instalatie. spun teoretic,pt ca e nevoie de foarte mult timp, oarece indemanare, niscai scule, un tester....

e mai simplu sa pui alta alarma cu instalatia aferenta, decat sa adaptezi o alarma la alt sistem de mufe

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am hotarat sa transform un fz6s 2008 in streetfighter si scot la vanzare tot ce nu folosesc si anume:

amsamblul de fata cu furca, roata , discuri, etriere, placute, ax, aripa fata

carena fata cu cadru far si far

codita spate cu cadru spate sa si tobe( tobele au sitele scoase)

preturi mici de tot 0765336589

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiranspider Intradevar de la o alarma vin toate acelea, mi-a confirmat fostul proprietar.

A zis ca a dat-o el jos pentru ca pornea aiurea si ca i-a terminat doua baterii.

Inseamna ca o sa ma las si eu pagubas, oricum nu prea ii vad rostul acum la alarma tinand cont ca o tin doar in garaj.

 

Mi-am comandat niste tobe Scorpion Red Power Ovale, abia astept sa vina si sa le pun.

Revin cu video dupa ce le-am montat, pe saptamana viitoare ajung din uk probabil.

http://scorpion-exhausts.com/product-details.html?autoid=42

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiranspider Intradevar de la o alarma vin toate acelea, mi-a confirmat fostul proprietar.

A zis ca a dat-o el jos pentru ca pornea aiurea si ca i-a terminat doua baterii.

Inseamna ca o sa ma las si eu pagubas, oricum nu prea ii vad rostul acum la alarma tinand cont ca o tin doar in garaj.

pai:

1) daca o dat el jos modulul.... il mai are??

2) daca gasesti modul e ok sa il tii pe motor ( cu o mica modificare, adica sa pui plusul cu intreruptor)

3) o alarma me moto e ceva util foc ( nu tot timpul tii moto acasa) pentru cazurile in care esti cu moto in deplasare...

 

eu am pus alarma pe un fz6 s2. si proprietarul e multumit ( asa zice el) pentru ca in momentele in care e cu moto in deplasare pune alarma si ...

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De curand am luat permisul moto si sunt interesat sa achizitionez un fz6 (2006+). Voiam sa stiu daca ar fi potrivita ca prima motocicleta sau ar trebui sa incep pe altceva (gen Ninja 650r/ ER-6n). M-ar interesa mai ales sfaturi de la cei care au inceput pe acest motor, dar si de la cei cu experienta.

 

Multumesc

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 este numai bun.

Mergi cu incredere si cumpara unul.

ER-6n are un prieten de-al meu cu care ma car si... merge "mai tare" ca mine. Adica tinand cont ca-i naked, si ca este teoretic mai slab ca si FZ6 nu se simte deloc diferenta.

Deci alerea iti apartine, fie el FZ6 fie ER6

La Ninja nu ma pronunt ca nu cunosc motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 este numai bun.

Mergi cu incredere si cumpara unul.

ER-6n are un prieten de-al meu cu care ma car si... merge "mai tare" ca mine. Adica tinand cont ca-i naked, si ca este teoretic mai slab ca si FZ6 nu se simte deloc diferenta.

Deci alerea iti apartine, fie el FZ6 fie ER6

La Ninja nu ma pronunt ca nu cunosc motorul.

Ninja 650=ef-6f, acelasi motor, numai ca este carenat. Cum este fz6-ele la drum lung? Bate vantul tare?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai varianta cu parbriz este perfecta pentru drum lung, varianta naked este.... NAKED :)

Intelegi si tu.

Eu tocmai de aia am schimbat un Hornet pe un FZ6 din cauza vantului.

Pana la 100-120 la ora nu ai probleme nici un naked, de la 120 in sus nu mai este placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai varianta cu parbriz este perfecta pentru drum lung, varianta naked este.... NAKED :)

Intelegi si tu.

Eu tocmai de aia am schimbat un Hornet pe un FZ6 din cauza vantului.

Pana la 100-120 la ora nu ai probleme nici un naked, de la 120 in sus nu mai este placere.

Varianta cu parbriz ma intereseaza. Recomanzi modelul care era inainte de 2006 sau 2007+? Ceva diferente majore ?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, din 2007 (sau 2006?) stiu ca s-a schimbat cate ceva. Pentru inceput, s-au pus vechile frane, care erau si pe FZS600, adica etrierii cu steluta albastra. Deci, frane mai bune. Alte diferente majore nu stiu - parca au bagat noi scheme de culori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2007 au incepus sa scoata FZ6S2 in paralel cu FZ6S (acestuia din urma i-au limitat puterea la vreo 78 de cai, FZ6S2 ramanand la 98 de cai).

Eu, cand am cumparat Fazerul, am oscilat intre acesta si ER6F (care in varianta americana se cheama Ninja 650R), si am ales cu sufletul :hug: . Si, tot eu, am facut mereu diferenta intre doua tipuri de incepatori: cei care au ceva experienta in trafic cu B-ul, care au trecut de faza teribilismului, si cei care incep la 18-19 ani, care, pe langa faptul ca invata sa mearga pe motocicleta, invata si traficul in acelasi timp (eu consider ca aici e marea problema a tinerilor). Eu am inceput pe motocicleta in 2008, cand aveam 37 de ani, direct pe un GSX 650F nou cu 85 de cai. Vreau sa spun ca nu am avut nici un fel de probleme pana acum (in afara de celebrele caderi de pe cricul lateral). Am schimbat GSX-F-ul pe un Farez 600 S2, din pricina greutatii, eu avand 65 de kile, iar Suzuki-ul 250 la plin. In schimb cu Fazerul ma inteleg excelent. In concluzie, nu cred ca e vreo diferenta intre ER6 (N sau F) si FZ6-le, important sa ai limitarea la acceleratie in mana si mintea ta. Deci, daca ai pani si poti alege, alege cu sufletul, alege-o pe cea care-ti place, dar ia-ti una cu parbriz (carenata sau semicarenata). Eu, daca as fi avut bani suficenti, le-as fi luat pe amandoua.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pus intr-un final tobele pe motor (ele erau venite de o saptamana) si vreau sa spun ca sunt super multumit si ca au meritat pana la ultimul banut.

Sunetul este cu totul altul, nici nu este termen de comparatie fata de tobele stoc si fata de cum se aude un FZ6 cu tobe stoc si unul cu niste tobe sport.

La relanti nu e cine stie ce, dar in mers... bestial.

Abia astept sezonul sa vad cum se comporta la drum lung.

http://www.youtube.com/watch?v=MTqHGkFRwSY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea ta :)

Nu sunt tobe de circuit sa ma doara capul.

Am si db killer pe ele asa ca...

 

Am comandat pentru Fazer stopul cu led din video de mai jos. Abia astept sa ajunga.

 

Site-ul de unde l-am luat http://motodynamic.com/product_info.php?cPath=5_6_38&products_id=209&osCsid=74ir6sfhlangpgkt552l755mm2

Poate sunt si altii interesati.

Sunt si pe ebay modele asemanatoare dar calitatea este mult inferioara.

Pe ebay din china gasiti si la 100 lei stopul cu semnalizari incluse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea ta :)

Nu sunt tobe de circuit sa ma doara capul.

 

daca ai eliminat catalizatorul musai trebuie si o resetare in calculator. operatiunea se face din bord si trebuie trecuta pozitia 2 la starea de Exhaust system.

legat de stopul cu semnale si eu l-am avut si se cam pangeau cei din spate pentru ineficienta

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...