Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Eu am gandit altfel in momentul in care am inceput pe Fazer: 120 prinde si Fazerul, prinde si Kymko Quannon 125. Numai ca Fazerul franeaza muuult mai bine de la viteza aia. Si mie mi-a fost frica la inceput, e absolut firesc sa fie asa, daca nu ti-ai fi frica inseamna ca esti abosolut imbcil. Eh, si frica asta ma face sa ajung intreg acasa :cheers: Pentru ca stiu ce poate, cat poate si unde poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ai dreptate,mersi...eu doar am cerut parerea si nu ma grabesc sa-mi iau unul inca,astept pareri si ma gandesc ca ar fi bine sa incep cu un 125,ca de la 50 la 600 e diferenta foarte mare

 

Nu cred ca e necesar sa o iei cu 125. Dupa un an o sa te saturi de ea, o sa vrei sa mergi poate cu pasager, o sa vrei sa mergi la drum lung. Poti invata pe ceva care sa aiba pana in 60 de cai. Nu imi amintesc exact acum ce varsta ai, sau daca ai spus, dar, daca ai o minima experienta, poti incepe lejer pe ceva de 400, sau un enduro de 650, un Dr sau un F650. Desi astea au cuplu ceva mai mare mare, sunt mai putin periculoase decat un Fazer. Daca o sa te manance palma pe un F650, o sa te manance degeaba, pe cand pe Fazer... Nu stiu exact XJ6-le cum e, are motor de FZ6 detunat la 75 de cai, si cadru asemanator cu FZ8. Cauta, vezi, testeaza... pe cat se poate.

 

Numai bine

Editat de bogdani0405
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact XJ6-le cum e, are motor de FZ6 detunat la 75 de cai, si cadru asemanator cu FZ8. Cauta, vezi, testeaza... pe cat se poate.

Da, dar si cu cel putin 1000 de euro mai scump decat un FZ6 (preturi din Italia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ca tot ati adus vorba, ma mananca si pe mine (si sper sa nu regret) sa vand fazerul din dotare. Asa ca las aici niste detalii poate intereseaza pe cineva si gasim un pret convenabil pentru amandoi.

 

Asadar, Fazer din 2004 cumparat de la Alfa Motors anul trecut. Motocicleta este intretinuta la Florin-v (schimbat acum 2000km ulei motul 300v + toate filtrele, placute de frana spate + alte mici reglaje). Este in stare tehnica buna si in stare optica ok (are codita zgariata de la carligele de la plasa de bagaje cred - asa am cumparat-o si nu am avut timp sa o las la revopsit). Km in bord arata undeva la 15000 acum. Eu am luat-o pe la 12000 daca imi aduc bine aminte si nu am mers foarte mult. Ca si imbunatatiri am montat crash pad-uri PUIG si evacuare totala LeoVince SBK Evo 2. La pret nu m-am gandit inca asa ca astept eventuale oferte.

 

Multumesc,

Alin

post-50406-0-85234400-1317304617_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e necesar sa o iei cu 125. Dupa un an o sa te saturi de ea, o sa vrei sa mergi poate cu pasager, o sa vrei sa mergi la drum lung. Poti invata pe ceva care sa aiba pana in 60 de cai. Nu imi amintesc exact acum ce varsta ai, sau daca ai spus, dar, daca ai o minima experienta, poti incepe lejer pe ceva de 400, sau un enduro de 650, un Dr sau un F650. Desi astea au cuplu ceva mai mare mare, sunt mai putin periculoase decat un Fazer. Daca o sa te manance palma pe un F650, o sa te manance degeaba, pe cand pe Fazer... Nu stiu exact XJ6-le cum e, are motor de FZ6 detunat la 75 de cai, si cadru asemanator cu FZ8. Cauta, vezi, testeaza... pe cat se poate.

 

Numai bine

 

pana si pe topicul de fazere voi recomandati partaitoare de 400 si alte pocnitori.

 

Orice incepator cu un pic de talent poate incepe pe un fazer de 600, daca nu te descurci cu el inseamna ca nu ai ce cauta pe 2 roti motorizate, iarasi daca te inspaimanta un 600 naked ... mai bine iei metrou'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ca tot ati adus vorba, ma mananca si pe mine (si sper sa nu regret) sa vand fazerul din dotare. Asa ca las aici niste detalii poate intereseaza pe cineva si gasim un pret convenabil pentru amandoi.

 

Asadar, Fazer din 2004 cumparat de la Alfa Motors anul trecut. Motocicleta este intretinuta la Florin-v (schimbat acum 2000km ulei motul 300v + toate filtrele, placute de frana spate + alte mici reglaje). Este in stare tehnica buna si in stare optica ok (are codita zgariata de la carligele de la plasa de bagaje cred - asa am cumparat-o si nu am avut timp sa o las la revopsit). Km in bord arata undeva la 15000 acum. Eu am luat-o pe la 12000 daca imi aduc bine aminte si nu am mers foarte mult. Ca si imbunatatiri am montat crash pad-uri PUIG si evacuare totala LeoVince SBK Evo 2. La pret nu m-am gandit inca asa ca astept eventuale oferte.

 

Multumesc,

Alin

sa inte;leg ca motivul vanzarii este ca nu ai timp de el???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana si pe topicul de fazere voi recomandati partaitoare de 400 si alte pocnitori.

 

Orice incepator cu un pic de talent poate incepe pe un fazer de 600, daca nu te descurci cu el inseamna ca nu ai ce cauta pe 2 roti motorizate, iarasi daca te inspaimanta un 600 naked ... mai bine iei metrou'

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei folositi ?ptr motor ?ca tb sa ii fac schimbul si fostul mecanic nu mai raspunde la telefon .

Pt mobra din semnatura...sau pt ce tip de mobra???Fii mai explicit!!!In tractor U 650 mere si ala de gatit... :laugh:

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce crezi ?daca am postat pe forumul de FZ6 ?:D

daca dadeai o pagina inapoi vedeai si mobra despre care discut .

Deci fz6 2004 :D

De ce nu completezi datele motocicletei noi la profil ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce crezi ?daca am postat pe forumul de FZ6 ?:D

daca dadeai o pagina inapoi vedeai si mobra despre care discut .

Deci fz6 2004 :D

Scuze...nu m am uitat ...ce sa fac acum sa ma apuc sa citesc din urma...m am uitat le ce mobra ai in semnatura...cel mai indicat ulei la mobrele noastre si cel mai des folosit in comunitatea moto din care fac parte e MOTUL ESTER 5100 SAU 7100(asta e mai scump)10W40,pe piata mai sunt repsol,valvoline,motorex,yamalube...mai scump e Motul 300v 10w40 ,il folosesc cei cu vitezane in general...Ideea e sa l schimbi la timp mai ales daca obisnuiesti sa i dai ,,in gura,,,eu de obicei la Fazer ul meu il dau jos pe la 5000km si il folosesc de ani buni,, motul ester 5100,10w40,,ii place si nu l papa deloc,nu se aud zgomote ciudate de la lantul de distributie ,nu se aude zgomot de la pastilele supapelor si schimba foarte bine treptele in cutie.Numa bine!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa il iau de la motoul romania ...in fucntie de pret !!!

Voi va schimbati uleiul acasa ?ma gandeam daca o sa reusesc .

Acum faci misto?Pai nu e mare branza sa faci un schimb de ulei mai ales la un naked :unsure: ,e treaba de 2 beri reci si gata...desfaci busonul de golire ,dupa ce lasi mobra sa functioneze un pic sau dai o tura cu ea ,desfaci filtrul de ulei prin desfiletare,lasi mobra pe cricul de parcare ,nu cel central,casa se scurga bine ,busonul fiind pe partea cu el,montezi filtrul nou dupa ce im prealabil ungi garnitura noului filtru cu putin ulei pt a aluneca bine garnitura si pt a nu se ,,incaleca,,garnitura filtrului,infiletezi noul filtru cu grija ,trebe sa mearga destul de usor daca mere greu inseamna ca nu e pe filet si te opresti,desfiletezi usor inapoi si reiei operatiune cu grija in eventualitatea ca mere greu la infiletat...idea e ca trebe sa se infileteze destul de usor,strangi la puterea mainii,montezi busonul la baia de ulei si torni ulei prin gura de vizitare,deasupra ambreiajului e busonul de umplere...pui 2 l fara probleme dupa care (la fzs600 sau fz6 de obicei intra cam 2,8l cu tot cu filtru)pe bidon al 3 lea te uiti sa pui exact 800ml,scrie pe el,pui busonul la loc de la gura de umplere si ai dai o cheie fara sa ambalezi mobra caci uleiul e jos si pana se ridica in rampa colbutorilor, trebe sa l lasi usor...urmaresti sa se stinga becul de pe bord cel rosu...si gata cu schimbul...apoi verifici vizual fanta de sticla de jos dreapta cea de pe baia de ulei sa fie la al 2 lea punct care arata maximul uleiului in motor(mobra trebe sa fie dreapta).Capisci?.Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 ani = 3000km :) ai putea spune si asa. insa adevarul e ca as vrea sa incerc si altceva.. un SS sau o MV Agusta.. :D

dau eu motorul meu. ce zici?

 

2 ani = 3000km :) ai putea spune si asa. insa adevarul e ca as vrea sa incerc si altceva.. un SS sau o MV Agusta.. :D

dau eu motorul meu. ce zici?

 

/index.php?/topic/668694-suzuki-gsx-r-600-k7/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut! In scurand, sper, sa fiu si eu proaspat posesor de FZS din 2003, ce aveti de modelul asta? Motocicleta pe care am gasit-o este nepornita de 1 an si ceva, are in jur de 40000 km, a pornit de la prima cheie, dar scoate un fum alb-albastrui, fum ce nu a disparut nici dupa 20 min, ulei oricum nu cred ca mai avea mare lucru, din pacate nu am verificat joja... E ok sa faca asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este buna din foarte multe puncte de vedere. Daca a stat un an, verifica in primul rand furca/amortizorul spate sa nu aibe scurgeri, apoi verifica cu atentie franele (pompe, furtunase, etrieri). Motocicleta e tanc - scoate-i saua si uita-te cu atentie la undertail si la cadru si urmareste sa nu aibe suduri si sa se alinieze alea bine pe acolo. Legat de motor si fum, ii las pe cei cu mai mult experienta sa vorbeasca. Are cuvantul Florin-V, sa spuna el ce iesea din motorul meu dupa ce mi-a pornit-o dupa mai bine de un an de zile de stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! In scurand, sper, sa fiu si eu proaspat posesor de FZS din 2003, ce aveti de modelul asta? Motocicleta pe care am gasit-o este nepornita de 1 an si ceva, are in jur de 40000 km, a pornit de la prima cheie, dar scoate un fum alb-albastrui, fum ce nu a disparut nici dupa 20 min, ulei oricum nu cred ca mai avea mare lucru, din pacate nu am verificat joja... E ok sa faca asa?

 

fumul sigur era albastrui si nu era doar alb? pt ca fiind frig scoate fum alb. daca era albastrui inseamana ca mananca ulei. trebuia sa verifici nivelul de la ulei. mai ales ca a stat atata timp si ai pornit-o si ai tinut-o asa 20min..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comercializam pentru modelul dvs. de motocicleta atat evacuari finale cat si intermediarele aferente, la urmatoarele preturi:

 

* Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea.

* Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea.

* Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea.

+ 50 Euro intermediara.

 

post-53825-0-67888300-1319233965_thumb.jpgpost-53825-0-62604900-1319234306_thumb.jpgpost-53825-0-13259200-1319233964_thumb.jpgpost-53825-0-92307500-1319233962_thumb.jpg

post-53825-0-86952200-1319233961_thumb.jpg post-53825-0-33171700-1319233961_thumb.jpg post-53825-0-80999200-1319233960_thumb.jpg post-53825-0-30147600-1319233960_thumb.jpg

 

 

Pentru mai multe detalii, alte modele, dimensiuni, modalitati de comanda, livrare, etc, va recomandam informatiile de la acest link:

OFERTA Evacuari Moto Romania

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...