Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai eu tin 2.1-2.2 pe fata si 2.3-2.4 pe spate. Cand e mai frig, le las la 2.0 cu 2.1. Eu am Conti Road Attack.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat farurile, e super simplu cu cheia tubulara din trusa de scule. Nu a mai fost nevoie sa dau jos plasticul, am intors ghidonul, am fixat tubulara si aia a fost. Am facut si proba la drum aseara, :)

 

Legat de presiunea la roti in cartea motocicletei spune asa:

Pana in 90kg: Fata 2,25; Spate 2,50

Peste 90 kg: Fata 2,50; Spate 2,90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat farurile, e super simplu cu cheia tubulara din trusa de scule. Nu a mai fost nevoie sa dau jos plasticul, am intors ghidonul, am fixat tubulara si aia a fost. Am facut si proba la drum aseara, :)

 

Legat de presiunea la roti in cartea motocicletei spune asa:

Pana in 90kg: Fata 2,25; Spate 2,50

Peste 90 kg: Fata 2,50; Spate 2,90

in carte spune asa cum zici tu , insa ei se refera ma modelul de anvelopa cu care vine livrat moto cand este nou ( bridgestone batlax 14 unele din cele mai ieftine si in acelasi timp proaste anvelope). Intre timp tehnologia a avansat, sunt alte materiale compozite etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Fazer FZS 600, an 2001......

/index.php?/topic/668152-vand-yamaha-fzs-fazer-600-an-2001/page__gopid__2958501#entry2958501

Negociabil bineinteles. Motocicleta am luat-o de la un nene mai in varta din Bucuresti, poate o parte dintre bucuresteni o cunosc.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...nu sunt cam multi cai 98,nu?:)

 

Eu am inceput pe Fazerul pe care inca il am, la fel si Metal Heart si mai stiu si altii. Da intr-adevar ale noastre sunt varianta pe carburatie, dar sunt si altii care au inceput cu varianta pe injectie. La 1.83 cat ai tu, vei sta confortabil, confort pe care nu il vei gasi pe ceva mai mic, poate doar pe un enduro-touring de min 600. Sincer, daca tot vrei sa iti iei, iti recomand Fazerul, adica varianta semicarenata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cele pe carburatie sunt mai "puturoase", "doar" 95 de cai si un top speed de 240 km/h.

Fazerul este ok pt incepatori pentru ca motocicleta devine turbata la ture inalte, dupa 7.000 rpm, pana acolo este destul de docila si ascultatoare. Sunt useri pe aici mult mai inalti de 1.83 care au Fazere si se descurca ok cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes atunci. Nu te zgarci la bani, chilipirele sunt foarte rare. Un FZ6 in mintile lui incepe de pe la 3.000 E in sus, an 2004-2005. Nu te speria de kiloemri multi, adica daca are un 50.000 reali, nu-i nici o problema. Mai bine 50.000 reali si motocicleta intretinuta decat 25.000 pe bord si in realitate 115.000. Motorul duce fara probleme 100.000 km, dar trebuie intretinuta cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes atunci. Nu te zgarci la bani, chilipirele sunt foarte rare. Un FZ6 in mintile lui incepe de pe la 3.000 E in sus, an 2004-2005. Nu te speria de kiloemri multi, adica daca are un 50.000 reali, nu-i nici o problema. Mai bine 50.000 reali si motocicleta intretinuta decat 25.000 pe bord si in realitate 115.000. Motorul duce fara probleme 100.000 km, dar trebuie intretinuta cat de cat.

mersi...si mersi pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi iau un fz6 fazer sau naked...e bun pentru un incepator?am 1.83

 

Salut,

 

Am vazut colegi cu fazere care ti-au recomandat, eu nu ti-as recomanda FZ6 la inceput. E destul de feroce dupa 7k si un monstru incepand cu 10k de ture. Trage ca apucata. Evident nu facem comparatie cu un R6, CBR 600. Fata de astea e mai docila putin, da' putin, nu prea mult, daca te incanta cu ceva. Eu am inceput pe 400cc cu 56 de cai, si nici aia nu era tocmai cuminte. Am mers doi ani, si in momentul in care m-am urcat pe asta, mi s-a parut diferenta zi-noapte. Ia-ti ceva mai mic si invata sa stai pe ea, sa iei o curba, sa franezi. Nu suna incurajator dar, mai mult ca sigur o sa cazi. Mai bine o faci la viteza mica si cu ceva de care nu o sa-ti para asa rau ca o dai de pamant.

 

Sunt oameni care au inceput pe 600 si au supravietuit, sunt muult mai multi care nu au facut-o. Multi iti vor spune ca e un fier si se controleaza, ca pana la urma depinde de tine. Au dreptate, partial. Unde n-au dreptate, apare neprevazutul, oboseala, si o motocicleta corecta pentru nivelul tau iti va fi de ajutor. Si-ti vorbesc din proprie experienta.

 

Numai bine

Editat de bogdani0405
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdani0405

Sunt oameni care au inceput pe 600 si au supravietuit, sunt muult mai multi care nu au facut-o. Multi iti vor spune ca e un fier si se controleaza, ca pana la urma depinde de tine. Au dreptate, partial. Unde n-au dreptate, apare neprevazutul, oboseala, si o motocicleta corecta pentru nivelul tau iti va fi de ajutor. Si-ti vorbesc din proprie experienta.

 

Numai bine

ai dreptate,mersi...eu doar am cerut parerea si nu ma grabesc sa-mi iau unul inca,astept pareri si ma gandesc ca ar fi bine sa incep cu un 125,ca de la 50 la 600 e diferenta foarte mare

Editat de pyro_rs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...