Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vand un bugspoiler pentru Fazer (cred ca e de Fazer). E din fibra si are culoarea albastru. Pret 100 ron

 

Comercializam pentru modelul dvs. de motocicleta atat evacuari finale cat si intermediarele aferente, la urmatoarele preturi:

 

* Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea.

* Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea.

* Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea.

+ 50 Euro intermediara.

 

post-53825-0-67888300-1319233965_thumb.jpgpost-53825-0-62604900-1319234306_thumb.jpgpost-53825-0-13259200-1319233964_thumb.jpgpost-53825-0-92307500-1319233962_thumb.jpg

post-53825-0-86952200-1319233961_thumb.jpg post-53825-0-33171700-1319233961_thumb.jpg post-53825-0-80999200-1319233960_thumb.jpg post-53825-0-30147600-1319233960_thumb.jpg

 

 

Pentru mai multe detalii, alte modele, dimensiuni, modalitati de comanda, livrare, etc, va recomandam informatiile de la acest link:

OFERTA Evacuari Moto Romania

 

Deci cat e o toba pentru FZ6 daca tot ai intrat pe acest topic? Ca eu nu-mi dau seama care ar fi mai ok.....de 88, 100, 120, teava de burlan, etc

 

stie cineva de unde pot lua un belly pan pentru fazer din 2002?

 

 

Apropo, acum am vazut......poate ti-e bun asta al meu......

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci cat e o toba pentru FZ6 daca tot ai intrat pe acest topic? Ca eu nu-mi dau seama care ar fi mai ok.....de 88, 100, 120, teava de burlan, etc

 

Presupun ca tobele de pe FZ6 au 110 mm in diametru. Am trecut toate cele 3 dimensiuni si preturile aferente tocmai din cauza ca nu stiam diametrul evacuarii de FZ6.

250 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am ocazia sa achizitionez un Fazer din 2003, ca a doua motocicleta, are in jur de 41000 km, a stat trasa pe dreapta un an si ceva, nu pare a avea probleme tehnice evidente. Ce puteti sa imi spuneti de modelul asta? E ok pentru un incepator (nu am decat 2 sezoane)?. Cam la ce ar trebui sa ma uit, in special ca are km astia?

 

Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este ok din toate punctele de vedere.

Verifica asa: bujii, lichide, carburatie, filtru de aer - astea oricum, la inceput de sezon, ar trebui sa le schimbi. Apoi, verifica cu atentie furca si toata fatza: pune motocicleta pe cricul central, roaga pe cineva sa se apese pe codita si incepi si tragi de furca, ghidon, roata - asa verifici cel mai simplu daca ai jocuri in rulmentii de la jug si/sau in cei de la roata. Verifica franele, si atentie ca furtunasele sa nu fie imbatranite, verifica cu atentie etrierii (dupa un an de stat, s-ar putea sa se gripeze - la mine asa s-a intamplat cu cel de pe spate - se schimba garniturile). Verifica jambele fatza si amortizorul spate sa n-aibe scurgeri de ulei. Ridica saua si uita-te atent la cadrul de codita si carena de codita - functie de cum se prezinta astea, vei stii ce s-a intamplat cu motoreta (cadru stramb si indreptat - nu-i o problema, dar e bine de stiut, carene crapate si lipite etc).

 

Teoretic, Fazerul pe carburatie nu a avut o anumita problema, apar mici chichite in functie de cum a fost intretinuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau???

pai daca a stat in ploaie si a intrat apa si a mai batut si vantul ca sa bage praf,......ete mazga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau o carburatie necorespunzatoare, drept pentru care scuipa benzina direct pe teava. Asa pateam eu cand nu aveam carburile sincronizate cum trebuie, cand o porneam la rece, cu socul tras, scuipa benzina pe teava. Iti dai seama ca se face ditamai mehlemul acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau???

Mazga aia e neagra? ...sa nu se fii dat mobra la ulei...scoate o afara si dai un pic in gura asa poate se curata singura...normal teava trebe sa fie uscata si fara nimic pe ea...cel putin la mine asa e,e totusi un motor euro 1,nu?

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos de raspunsuri...mazga e neagra, dar fumul nu miroase ca si cum ar manca ulei, asta din ce mi a spus un baiat care se pricepe cat de cat la motoare (nu are nici o legatura cu vanzatorul oricum)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreb si eu ca sunt nelamurit, poate stie cineva. (am zis "stie", nu "presupune")

am cautat sa vad daca exista cauciucuri de "iarna" pt fazer si n-am gasit.

trebuie sau nu trebuie?

Dar....trebe...??? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar....trebe...??? :unsure:

da! trebuie cand o sa aveti minim o axa la motor o sa va luati? intrebati va prima data daca se fabrica, daca iti poti tine pe ea echilibrul pe zapada (exceptand motoretele de speedway pe gheata)daca mergi cu moto pe timp de polei si mazga.......dupa care va intrebati si daca trebuie anvelope de iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! trebuie cand o sa aveti minim o axa la motor o sa va luati? intrebati va prima data daca se fabrica, daca iti poti tine pe ea echilibrul pe zapada (exceptand motoretele de speedway pe gheata)daca mergi cu moto pe timp de polei si mazga.......dupa care va intrebati si daca trebuie anvelope de iarna

Era o intrebare asa de k k...cum dracu sa ti trebuiasca guma de iarna la mobra???Pai daca aud o lege de genul asta o bag in masa de mobra cu tot cu ,,roatele,,ei!Dar la kkanarii astia de dau legi te poti astepta la orice... :finger:

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, nu radeti. Citisem pe undeva ca ar exista niste cuciucuri "de iarna" pentru moto. Evident, ca nu sunt identice cu cele auto, dar se recomanda utilizarea lor in sezonul rece. Cum gasesc, revin cu link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, aici niste cauciucuri recomandate pt vreme mai rece.

http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/whithams-five-best-winter-tyres/14795.html

 

Pentru iarna/zapada propriu zise, nu stiu, de asa ceva n-am auzit. Pe zapada pui holtzsuruburi in crampoanele cauciucului si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, aici niste cauciucuri recomandate pt vreme mai rece.

http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/whithams-five-best-winter-tyres/14795.html

 

Pentru iarna/zapada propriu zise, nu stiu, de asa ceva n-am auzit. Pe zapada pui holtzsuruburi in crampoanele cauciucului si aia e.

 

Intrebarea era daca trebuie conform legii.

Este absurd sa mergi pe zapada sau gheata cu motorul. Dar in tara asta ma astept sa parcheze mcv-ul sa arunce o lopata de gheata pe strada si te traga pe dreapta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai.. aici e dubioasa! La cat de daramati sunt astia, nu m-ar mira sa se ia de tine ca n-ai gume adecvate. Cel mai probabil, cand au enuntat legea, nu s-au gandit ca mai sunt unii care mergpe doua roti si in sezonul rece, sau curierii pe scutere care merg si pe gheata, asa ca Garcea, in excesul lui, ar putea interpreta in fel si chip legea. Pe el nu-l intereseaza ca pt moto nu se produc cauciucuri de iarna, in lege scrie ca trebuie sa ai asa ceva? Da! Ai? Nu! Atunci plateste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai.. aici e dubioasa! La cat de daramati sunt astia, nu m-ar mira sa se ia de tine ca n-ai gume adecvate. Cel mai probabil, cand au enuntat legea, nu s-au gandit ca mai sunt unii care mergpe doua roti si in sezonul rece, sau curierii pe scutere care merg si pe gheata, asa ca Garcea, in excesul lui, ar putea interpreta in fel si chip legea. Pe el nu-l intereseaza ca pt moto nu se produc cauciucuri de iarna, in lege scrie ca trebuie sa ai asa ceva? Da! Ai? Nu! Atunci plateste!

 

 

punctul 28 indice 1, cu următorul cuprins: „28 indice 1. conducerea autovehiculului pe drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculului cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone

fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă".

 

 

 

caate axe are motorul? concluzia: o trageti voi

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

punctul 28 indice 1, cu următorul cuprins: „28 indice 1. conducerea autovehiculului pe drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculului cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone

fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă".

 

 

 

caate axe are motorul? concluzia: o trageti voi

 

Florin-v, paragraful spune 2 lucruri:

- ...autovehiculului pe drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă - adica echipat cu cauciucuri de iarna pe toate rotile pe toate rotile

- iar în cazul autovehiculului cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă - adica la alea de mai mult de 3,5 tone legea cere sa aibe doar pe axa/axele de tractiune.

 

Dupa parerea mea motocicletele se incadreaza la prima parte. In plus daca imi aduc aminte bine, motocicleta este un autovehicol pe 2 roti cu capacitate mai mare de 49... etc, deci nu este exclusa de termentul autovehicol.

Tocmai de aia sunt nelamurit si consider ca legea este prost scrisa si de aia intrebam daca stie cineva mai multe lucruri decat ce se invarte prin presa.

Editat de bambiloid1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am observat la fz6 la mine un beculet rosu, amplasat pe carena stanga.

Este clar ca vine de la o fosta alarma montata pe motor.

Am desfacut carena iar sub sunt firele inca legate la circuitul electric.

Sub scaun, am mai gasit un "soricel" taiat, exact in locul unde probabil era amplasata alarma iar un set de conectori lasati liberi.

Acum ce ma intreb eu, oare pe mufele deja existente merge orice alarma pusa sau o fi avut vreuna din fabrica motorul fiind luat de nou din magazin?

Am atasat niste poze cu ce am zis mai sus, astept pareri, mersi :)

http://db.tt/OUAMro8a

http://db.tt/qm55GkPS

http://db.tt/ijHT0SrW

Am scris de pe ipad, nu am putut sa dau upload la poze, linkurile sunt de pe dropbox, safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...