Pasion Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 SAl. Am gasit sa-mi iau de la o cunostinta un Dnepr dar idea este ca nu stiu daca merita sa mi-o iau el cere pe ea 12 mil si zice ca motorul e aproape nou piese originale pe ea etc.Intrebarea e daca merita bani sau daca nu cam cat ar merita , si daca e mai buna ca restul IJ sai JAva. Pls spuneti-mi si mie la ce sa ma uit cand cumpar o Comunista.si daca merita sa ini iau Dnepr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Depinde ce-ti doresti. Eu m-am indragostit de dnepr din prima secunda in care am mers cu el. Are un cuplu fantastic, iti da senzatia de putere pura. Depinde ce-ti doresti, turatie sau cuplu. Eu unul nu suport zgomotul de motor turat si nici zgomotul de motor in 2 timpi, asa ca niprul imi vine ca o manusa. 12 milioane mi se pare un pret excelent, daca are toate actele ok si merge bine eu as zice go for it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 da, asa zic si eu. 12 milioane e pomana, dar ai grija la acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat Iulie 19, 2006 Autor Share Postat Iulie 19, 2006 chiar asa cam cat consuma un Dnepr bine reblat ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Depinde. Ce consum te intereseaza, afara, in localitate? Ce localitate? Daca-i Bucuresti, mai adaugi 1L, daca mergi ziua la ore de varf iar mai adaugi 1L sau chiar 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 daca te intereseaza viteza maxima si acceleratia si consumul un nipru o sa fie sub ij/jawa! in rest daca e mers frumos e mai fiabil decat primele si are un cuplu de invidiat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 consumul nu are relevanta prea mare cand vrei neaparat un lucru. eu zic sa fie nipru, dar era bine sa-l fi luat pe al lui Ticolino, macar stii ca este absolut in regula si merge bine. sa nu iei naibii cine stie ce toroapa, sa-ti arunci banii si nervii pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 recomand ural daca zici ca e cunostinta si la banii astia are totu in rregula, e prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 daca te intereseaza viteza maxima si acceleratia si consumul un nipru o sa fie sub ij/jawa! in rest daca e mers frumos e mai fiabil decat primele si are un cuplu de invidiat! Doar cu consumul sunt de acord Viteza maxima e discutabil.... cum am mai zis la ce iti foloseste ca "baga 130" daca dupa 10 km crapa motorul? daca tii la motor e bine sa nu preocupe prea tare "cat baga nenea". Niprul "baga" 120. La acceleratie iarasi nu prea sunt de acord, mai ales daca ai si pasager. Dar ce-i drept, sunt motoare diferite: niprul e de cuplu, jawa de exemplu e de turatie. Ca sa nu mai discutam de dezavantaje: zgomot, fum, ulei in benzina, caini. De cand am nipru cainii nu se mai sesizeaza cand trec pe langa ei, cand aveam voshod era jale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Am postat mai devreme si mi-a disparut postul,asa ca postez din nou : La banii astia daca are acte e afacere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 Nipru sau Ural accelereaza bine, rup, unde vrei, cat de incarcate orice 2T, mai putin Planeta Sport. Cat despre consum, pana la urma iesi cam tot la fel, uneori la Urale poti constata si un consum de 4 la un drum bine gandit si executat, dupa cum se lauda unii amici. Io ma multumesc cu 5 maxim 6 la drum, 6 maxim 7 cu atas, consum egal daca nu apropiat de Ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Am postat mai devreme si mi-a disparut postul,asa ca postez din nou : La banii astia daca are acte e afacere buna hm, triunghiul bermudelor. murdare. nu e vb numai de bani, ci si de ce se ofera pentru ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Ia-ti tata MZ-ETZ 250 daca nu iti iei Nipru. Asa o sa uiti si de consum, reglaje; viteza de croaziera 110 ca popa (deh... are a 5-a). Acuma depinde ce iti place, vorba baietilor! Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 daca te intereseaza viteza maxima si acceleratia si consumul un nipru o sa fie sub ij/jawa! in rest daca e mers frumos e mai fiabil decat primele si are un cuplu de invidiat! Doar cu consumul sunt de acord Viteza maxima e discutabil.... cum am mai zis la ce iti foloseste ca "baga 130" daca dupa 10 km crapa motorul? daca tii la motor e bine sa nu preocupe prea tare "cat baga nenea". Niprul "baga" 120. La acceleratie iarasi nu prea sunt de acord, mai ales daca ai si pasager. Dar ce-i drept, sunt motoare diferite: niprul e de cuplu, jawa de exemplu e de turatie. Ca sa nu mai discutam de dezavantaje: zgomot, fum, ulei in benzina, caini. De cand am nipru cainii nu se mai sesizeaza cand trec pe langa ei, cand aveam voshod era jale. Mai dat gata la faza cu caini La mine cand trec cu jupi pe langa caini ,.o iau la fuga, dar pe motor in 4t te musca. Am un ptieten care a fost muscat de caini pe honda. Apropo pe strada mea. Deci pe motor in 2t nu te musca pt ca ii zgomotul insuportabil..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 aha, si marmota ce facea? iar faza cu "i-ati mz si scapa de probleme" ziceti-o si lui @pepsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 La faza cu cainii, ia-ti o sabie... Ii croiesti ca Mihai Viteazul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 io zic sa mai pui ceva bani deoparte si sa te orientezi la o japo mai de doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Lupule, 110 viteza de croaziera in cadere libera?ETZ-ul are 80-90 viteza de croaziera. Nici nu se compara cu Dnepr, mai ales daca ii bagi un grup de fuga si (optional) te mai joci cu cate ceva in cutia de viteze. Csmanule: De la 12 mil ROL la 12000 de euro tu cam ce diferenta crezi ca este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 ia-l frate.daca functioneste bine,si are actele bune,este super pret.eu prefer un nipru rapciugos,decat un 2 t.cuplul si sunetul face tot.ai grija de el,are si el grija de tine. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 (editat) mai ales daca ii bagi un grup de fuga si (optional) te mai joci cu cate ceva in cutia de viteze. Hmmm daca am inteles bine pot sa ii fac ceva sa mearga si mai repede si mai bine?? PLs explica-mi si mie mai amanuntit cam ce ar trebui sa ii fac. La consum am citit tot pe forum ca as putea sa ii bag carburator de dacie si o sa-mi consume cam 4.dar pls spune-mi si cu reglarile la cutia de viteze cam ce se face si cu "ii bagi un grup de fuga". Editat August 1, 2006 de Pasion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Prieteni, aveti dreptate ca ETZ-ul nu se compara cu Niprul pentru ca e fabricata in Germania si nu e o motocicleta UTILITARA cum e Niprul, nu vomita pistoane si biele la peste 100 km/h! Merge 110 km/h croaziera fara probleme cu pinion de 20 dinti, nu vorbesc din auzite, am un prieten si vecin care are MZ-ETZ 250 cu care a facut muntele si marea de s-a plictisit (peste 30.000 km in 3 ani), si-a cam batut joc de ea in sensul ca a lasat-o in paragina, dar motorul ala s-a comportat exemplar. Tin minte ca i l-a reglat odata un moshneag maniac de MZ-uri si mergea intr-a 5-a cu 2 persoane la relanti fara sa dea in bot! Ticolino, lasa MZ-ul lui Pepsi, sunt cazuri izolate! Iti dau eu exemple cate vrei de Nipre rupte in doua ca s-a mers cu 110-120 constant. Multi nu inteleg ca Niprul nu e o motocicleta de alergat cu ea. E o motocicleta grea de transport, utilitatea ei dovedindu-se cu ATAS. Face fatza cu usurinta la drumuri dificile, are cuplu nesimtzit si cam atat. Nu ai ce sa ceri de la ea. Are consum destul de mare fiindca acolo de unde vine nu se pune problema benzinei, si sinceri sa fim nici nu s-a obosit rusu' sa calculeze prea mult sa iasa un consum decent. Racirea este PROASTA deoarece de unde vine nu se pune nici problema racirii (la ei 25 de grade e canicula). Viteza de top nu este mare deoarece vine din patria cazacilor, drumuri infecte unde nu poti sa dai nici 70 la ora, mlastini si nisipuri berechet, praf cat cuprinde. Si de ce sa mai vorbim despre modificari: pai mai umblu pe la cutia de viteze (pinioane de a 4-a cu raport 1:1), ii mai pun o pompa de ulei modificata, ii pun NOS (aici glumeam) si pierd timp, bani, nervi aiurea ca sa fac din tzantzar armasar! Acum depinde ce vrea fiecare: vrei o motocicleta de cuplu, in care sa incarci caramida si sa nu simta, care sa se auda baritonal dar care sa consume benzina, piese, timp pe intretinere sau o motocicleta usoara, care sa aiba viteza relativ ridicata, consum mic, intretinere aproape zero dar care sa arate mai nasol, cuplu mai mic si sa faca figuri cand o incarci cu 2 persoane si bagaje pentru un drum lung? Fiecare e liber sa aleaga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Ai mare dreptate, niprul nu e motor de curse, e motor de "cruising". De asta nici n-am avut probleme cu el, ca ne-am inteles perfect: ce vroiam eu de la el s-a potrivit cu ce stia el sa faca. Un grup solo e un lucru suficient ca sa-ti imbunatateasca mult atat viteza, cat si implicit racirea, fiabilitatea si consumul. Si acum as alege oricand nipru in dauna oricarei alte comuniste (in afara de ural, fireste). Pur si simplu, mi se potriveste ca o manusa. Am spus-o si o repet: trebuie sa incerci mai multe motoare ca sa-ti dai seama ce ti se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Multi nu inteleg ca Niprul nu e o motocicleta de alergat cu ea. E o motocicleta grea de transport, utilitatea ei dovedindu-se cu ATAS. Face fatza cu usurinta la drumuri dificile, are cuplu nesimtzit si cam atat. Nu ai ce sa ceri de la ea. Are consum destul de mare fiindca acolo de unde vine nu se pune problema benzinei, si sinceri sa fim nici nu s-a obosit rusu' sa calculeze prea mult sa iasa un consum decent. Racirea este PROASTA deoarece de unde vine nu se pune nici problema racirii (la ei 25 de grade e canicula). Viteza de top nu este mare deoarece vine din patria cazacilor, drumuri infecte unde nu poti sa dai nici 70 la ora, mlastini si nisipuri berechet, praf cat cuprinde. asa este, oamenii nu pricep asta si dau in ele pana vomita pistoane si biele, si nici nu e greu, daca te uiti cum sunt facute.. plus ca nu prea exista legatura intre scopul initial pt care a fost construit niprul (si nu numai) si sa zicem, un.....chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 "ticolino" pls imi trimitzi si mie cartea de reparat dnepr pe care am inteles ca ai traduso tu,si oricine mai are ceva folositor pt dnepr pe YM sergyus22ro@Yahoo.com, da vreau sa fiu pregatit in cazul se va defecta ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasion Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 am stat eu si am rasfoit bine forumul si am gasit manualul lui ticolino, super misto facut 10x ticolino. acuma si eu nici nu mi-am luat bine motor si deja ma gandesc cum sa il repar, sper sa nu am nevoie asa de curand de reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.