Sari la conținut

Ajutor ! Problema "neutral"


Postări Recomandate

Tind sa cred k problema e de natura mecanica...contactul pt "neutral" face figuri probabil...shi cand o scot din viteza nu aprinde becul.

Prima data s'a intamplat ieri cand am plecat mai tare de la un semafor(claxona cioara cu "gipan") shi am bagat in viteza 1 cand era deja turat motoru'. La urmatoru' semafor m'am chinuit s'a nimersec aprins becul de neutral deshi reusheam s'o scot ushor din viteza.

Ca sa se'aprinda beculetzu, dupa ce o scoteam din viteze trebuia sa trag din nou ambreaju' shi sa'i dau drumul brusc. Acum nici asha nu mai mere.

O fi sarit vreun shurub p'acolo ceva...? Mi'e sa nu crape ca mai are shi cate un troncanit cateodata la plecare care s'aude dinspre cutie..pinion.

Datzi shi voi o parere ! E de mecanic? Sa ma duc cu metrou maine la munk :banana: ?

Merci

Editat de AlexLau_81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred k problema e de natura mecanica...contactul pt "neutral" face figuri probabil...shi cand o scot din viteza nu aprinde becul.

Prima data s'a intamplat ieri cand am plecat mai tare de la un semafor(claxona cioara cu "gipan") shi am bagat in viteza 1 cand era deja turat motoru'. La urmatoru' semafor m'am chinuit s'a nimersec aprins becul de neutral deshi reusheam s'o scot ushor din viteza.

Ca sa se'aprinda beculetzu, dupa ce o scoteam din viteze trebuia sa trag din nou ambreaju' shi sa'i dau drumul brusc. Acum nici asha nu mai mere.

O fi sarit vreun shurub p'acolo ceva...? Mi'e sa nu crape ca mai are shi cate un troncanit cateodata la plecare care s'aude dinspre cutie..pinion.

Datzi shi voi o parere ! E de mecanic? Sa ma duc cu metrou maine la munk :banana: ?

Merci

numai daca verifici poti sa afli.ia aparatul de masura si do it !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu fie becul de neutral ars :smoke:

:banana: la mine s-a ars becul de la incarcare si a zis ca s-au lipit lamelele si nu mai decupleaza releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni...prima idee a fost shi la mine k e becu..dar v'am zis, daca jonglam un pic cu levieru de la schimbator dupa ce o scoteam din viteza shi era la punctul mort, trageam la maxim maneta de ambreaj shi dupa ce'i dadeam drumu' se aprindea. Asha a fost alaltaieri toata ziua, shi'a revenit vreo ora la normal apoi iar balciu , ca in final ieri pe seara sa nu mai mearga nici manevra cu datul brusc drumul la maneta...nu se mai aprinde neam...am sa incerc din nou acum.....ca'i aglomerat rau metrou :smoke:

Merci de raspunsuri shi asfalt uscat.

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni...prima idee a fost shi la mine k e becu..dar v'am zis, daca jonglam un pic cu levieru de la schimbator dupa ce o scoteam din viteza shi era la punctul mort, trageam la maxim maneta de ambreaj shi dupa ce'i dadeam drumu' se aprindea. Asha a fost alaltaieri toata ziua, shi'a revenit vreo ora la normal apoi iar balciu , ca in final ieri pe seara sa nu mai mearga nici manevra cu datul brusc drumul la maneta...nu se mai aprinde neam...am sa incerc din nou acum.....ca'i aglomerat rau metrou :smoke:

Merci de raspunsuri shi asfalt uscat.

:banana:

Poate metoda ta de "verificat bec" e o inovatie,dar nu duce la rezultat sigur. :laugh:

Deci becul cand se arde,se rupe filamentul.Daca din intamplare se ating firele de la filament si este sub tensiune, in bec se formeaza un arc electric care poate sa "sudeze " filamentul.Din momentul acesta becul iarasi functioneaza nornal pana la un soc mecanic care rupe "sudura", sau iarasi se arde filamentul.

Deci verdict final : scoatel afara si vezi ce e cu el. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul vrea sa spuna ca problema e totusi din cutie. Sigur, va verifica becul, eventual il va inlocui cu unul nou. Dar problema e totusi la cutie! Poate chiar un contact imperfect, sau un fir intrerupt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate metoda ta de "verificat bec" e o inovatie,dar nu duce la rezultat sigur. :D

Deci becul cand se arde,se rupe filamentul.Daca din intamplare se ating firele de la filament si este sub tensiune, in bec se formeaza un arc electric care poate sa "sudeze " filamentul.Din momentul acesta becul iarasi functioneaza nornal pana la un soc mecanic care rupe "sudura", sau iarasi se arde filamentul.

Deci verdict final : scoatel afara si vezi ce e cu el. :lol:

Hoooo mama lui de BEC :-L Ok am sa'l scot shi'am sa'l masor :P ...totushi n'are ditai filamentu' ca ala de 220V sa se balangane shi in afara de asta nu cred ca'mi facea 2 zile in continuu faza asta cu lipitu' -dezlipitu' saracu' filament, mai ales ca majoritatea gadilelilor la schimbator shi maneta de ambreaj, pe care le faceam ca sa se'aprinda, erau pe loc la semafor cu motoru' la relanti shi nu erau' cine shtie ce vibratzii. Deci nu exclud nici contactul de neutru - care habar n'am unde e...in cutie :banana: ?

 

Oricum merci...shi dak e ars becu' au o bere de la mine totzi care au zis ca el e!

Acu'sa nu zica tot forumu' ca'i becu' ars k tre sa'mi vand un rinichi k sa va dau la totzi bere !

:moron: :laugh: :lol: :-L

:smoke:

Editat de AlexLau_81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu exclud nici contactul de neutru - care habar n'am unde e...in cutie :banana: ?

 

Ei... iata si informatia de care are nevoie! Il puteti ajuta daca aveti o schema, o carte tehnica.. ceva care sa-i spun ce si unde sa verifice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana la urama nu s'a mai lovit nimeni de o problema similara...?

Ok am intzeles - varianta 1 becul...il verific cum ma'ntorc de la scarbici :banana:

Altceva ce ar mai putea fi? Shtie cineva cum functzioneaza "senzorul" de neutral, cum e actzionat contactul ala shi unde e exact ?

:smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sonda de neutral sub carburi mai pe stanga sau la capacul de la pinion

dai la masa firul care vine pe ea si vezi daca se aprinde .

daca se aprinde inseamna ca este defecta

in primul rand vezi daca este slabit (incerci sa o insurubezi dar nu forta prea tare)

daca nu este slabita o dai afara si vezi ca are un pin cu arculet si-l cureti (ansamblul)

:smoke: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de raspunsuri.

Pentru cine are rabdare sa cireasca am sa va spun verdictul k sa fie de folos shi altora !

 

Problema troncanitului a avut cea mai bizara rezolvare care putea sa'mi treaca prin cap.

Deci ideea e k de ceva vreme incepuse sa troncane(ca un rajnit de rotzi dintzate care ar scapa una dintr'alta) observat atat de mine cat shi de divershi pasageri - citez: "Ba sigur nu se'auzea zgomotu' asta la plecare vezi draq k se rupe'n doua"

Zgomotul era foarte evident in viteza 1 shi 2 dar, culmea nu tot timpul.

Buuuun coroborat cu asta facea shi becul de neutral ca pomu de craciun...se aprindea cand vroia. :moron:

Acestea fiind zise ieri seara am dat o tura cu mobra prin juru' blocului fara casca sa ascult mai exact cum shi de unde se aude zgomotu' - shi troncanea urat la plecare in viteza 1 shi 2. Ma dau jos catranit

cu gandul ca'i bulita cutia de viteze...n'am idee ce sa'i fac asha k trec mai departe cu gandul...la cealalta problema - becul. Era deja intuneric shi decid sa'l verific dimineatza, dar fiindca era frumos afara am mai stat putzin pe langa suzi shi'mi vine in minte s'o lustruiesc un pic shi dak tot fac asta sa dau shi cu nou achizitzionatul SPRAY CU TEFLON pt LANTZ deshi lantzul nu era uscat, ba chiar era plin de grasime k de ceva vreme il ungeam cu ulei pt k se terminase sprayul vechi de vreo 1000 de Km

Am dat cu nemernicul de spray shi bineintzeles ca dupa asta trebuia sa dau o tura...nu ? :banana: :lol:

Surpriza sprayul de lantz repara cutii de viteze :ok: :P - sau cum ashi fi zis dak eram medic - tzine transmisia sanatoasa dom'ne. :-L Nu mai troncane, cred k erau zale ancrasate de la ulei shi mizerie(deshi nu parea...ca s'au uitat shi altzii - doar Skullz a zis ca s'ar putea sa fie lantzul :-L ) , zale care dupa ce rulau pe foaia din din spate luand foram ei se intindeau brusc, probabil, shi se zbiceau producand shocuri la prinderea pinionului in cutie...sau probabil troncanea tot ansbamlul in ntregime.

Deci SPRAY cu TEFLON d'acum incolo pt suzi. FACE TOTZI BANII !!!

Cu becul...oricat de poltergeist mi s'a parut fenomenul(avand in vedera k au mai fost antecedente shi mai demult in care nu se arpindea din prima cand o scoteam din viteza), pana la urma a fost simplu - e 3 lei unul nou langa autovit...am luat doua! Deci ramane sa dau berici celor care au zis ca'i ars.

Sper sa fie shi altora de folos ce'am scris shi ink o dat maultzumiri pt posturi.

SUZI :smoke: :lol: :D SUZI :laugh:

Asfalt fara REBU !

Editat de AlexLau_81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He He :banana: bine ca ai rezolvat problemele. Citind posturile de mai sus mi-am dat seama ca am avut si eu o problema asemanatoare cu becul de la faza lunga, ba se stingea ba se aprindea la interval de o zi . Cand l-am scos era negru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..................

Cu becul...oricat de poltergeist mi s'a parut fenomenul(avand in vedera k au mai fost antecedente shi mai demult in care nu se arpindea din prima cand o scoteam din viteza), pana la urma a fost simplu - e 3 lei unul nou langa autovit...am luat doua! Deci ramane sa dau berici celor care au zis ca'i ars.

Sper sa fie shi altora de folos ce'am scris shi ink o dat maultzumiri pt posturi.

SUZI :banana: :-L :lol: SUZI :smoke:

Asfalt fara REBU !

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He He :smoke: bine ca ai rezolvat problemele. Citind posturile de mai sus mi-am dat seama ca am avut si eu o problema asemanatoare cu becul de la faza lunga, ba se stingea ba se aprindea la interval de o zi . Cand l-am scos era negru!

Bai interesnat e ce s'a intamplat de la spray'ul cu teflon...Merita totzi banii !

Legat de bec..sunt bun d dat berici...numaratzi'va care atzi zis k e becu shi nvd la arc maiercurea viitoare dupa 21:00 ca's la mnk! :banana:

Asfalt fara rebu...shi racoros!

Zoli pt tine e valabila berea la urmatoarea intrunire..k banuiesc...n'o sa fi la arc. Merci oricum!

Editat de AlexLau_81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF topic rau de tot.

 

 

Am auzit ca in weekend-ul viitor va avea loc un miting aviatic la Kogalniceanu! ar fi super sa mergem pana acolo.

Este doar un zvon. Voi cauta mai mute informatii, si daca se adevereste eu fac o tura pana acolo.

 

Sorry, am postat total aiurea.

 

voi pune acest mesaj unde trebuie.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca odata s-a dovedit ca "paranoia lucreaza" :banana: :smoke: :laugh: eu recunosc , tin prea mult la motorul meu si ma gandesc la ce este mai rau (mai ales ca am avut comunista :lol: ).

 

Am ai intalnit pe la arc cativa opsedati ca "aud zgomote" !!!

 

Si inca odata se dovedeste ca japonezu se respecta !

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESPECT MAN

dai bere la cei care au zis ca este becul ars ?!?!?!

parca ar fi fost la TOMBOLA

iar cei care au incercat sa-ti dea mai multe detalii le dai .... nimik,cat respect pentru cei care au sarit sa te ajute

Mao fac eu cinste! Mai ales ca acum nu o sa te mai hartuiesc o sa ai tu tot forumul la dispozitie de bucurie ca-mi schimb jobul!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RESPECT MAN

dai bere la cei care au zis ca este becul ars ?!?!?!

parca ar fi fost la TOMBOLA

iar cei care au incercat sa-ti dea mai multe detalii le dai .... nimik,cat respect pentru cei care au sarit sa te ajute

hehe...se simtzea nevoia sa ma revanshez fatza de oamnenii ashtia pt faptul k au dat un sfat cu buna credintza shi eu ma'ncapatzanam sa'l cam desconsider din start shi chiar cu o tenta ironica :blbl: . Fapt care nu s'a intamplat fatza de tine shi DCSAN20 carora nu v'am pus la indoiala meseria shi v'am multzumit !

:D

Itzi dai seama...nu berea era e o problema ci faptul k te simtzi cam aiurea sa'i spui unui om de mserie care'tzi da un sfat: "'ai ca'tzi dau o bere" e cam aiurea...de obicei cine'i de meserie shi'tzi da un sfat o face ca sa ajute...nu pt o bere (cel putzin asha consider eu - de fapt asha consider k au gandit totzi care au dat sfaturile) - Deci concluzie: bere era in compensatzie pt atitudinea mea :lol: :cheers:

Multzumiri inca o data shi normal ca bere shi pt voi ! numa ca's la scarbici azi pana la 22. :burnout: :burnout: :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

acum am vazut topicul si pot spune ca am o problema asemanatoare cu becul de neutral si anume , se aprinde rar si astfel as fi extrem de bucuros daca s-ar rezolva tot prin schimbarea becului . ( aporopo , felicitari pt. rezolvarea problemei ) .

intebarea mea este : tu puteai sa pornesti mobra pe cricul lateral ? pt. ca eu nu pot , trebuie sa ridic cricul , si sa strang ambreajul pt a porni . ( trebuie sa specific ca intra la fix la punctul mort deci ... nu cred ca sunt probleme la cutie )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

acum am vazut topicul si pot spune ca am o problema asemanatoare cu becul de neutral si anume , se aprinde rar si astfel as fi extrem de bucuros daca s-ar rezolva tot prin schimbarea becului . ( aporopo , felicitari pt. rezolvarea problemei ) .

intebarea mea este : tu puteai sa pornesti mobra pe cricul lateral ? pt. ca eu nu pot , trebuie sa ridic cricul , si sa strang ambreajul pt a porni . ( trebuie sa specific ca intra la fix la punctul mort deci ... nu cred ca sunt probleme la cutie )

Man ce sa zic...itzi urez sa fie becu !

A mea proneshte cu cricul lateral...normal dak e scoasa din viteza.

Am vazut un GSX600F care nu pornea decat dak trageai ambreaju... chiar dak era la neutru, shi omu' zicea k asha e modelu' :D ...aici le dau din nou legatura lui mao-san shi DCSAN20 ca sigur shtiu mai multe.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

acum am vazut topicul si pot spune ca am o problema asemanatoare cu becul de neutral si anume , se aprinde rar si astfel as fi extrem de bucuros daca s-ar rezolva tot prin schimbarea becului . ( aporopo , felicitari pt. rezolvarea problemei ) .

intebarea mea este : tu puteai sa pornesti mobra pe cricul lateral ? pt. ca eu nu pot , trebuie sa ridic cricul , si sa strang ambreajul pt a porni . ( trebuie sa specific ca intra la fix la punctul mort deci ... nu cred ca sunt probleme la cutie )

va fi firul de la neutral.undeva nu face contact si releul de pornire simte ca e in viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un GSX600F care nu pornea decat dak trageai ambreaju... chiar dak era la neutru, shi omu' zicea k asha e modelu' :D

la mine sigur nu e asa modelul . chestia nasoala , cu toate ca m-am obisnuit , e ca nu o pot lasa sa se incalzeasca pe cric ( decat atunci cand are micuta chef ) .

va fi firul de la neutral.undeva nu face contact si releul de pornire simte ca e in viteza.

am mai auzit o parere de la un baiat ( mecanic ) de la firma care am luat-o , ca ar fi nu stiu ce "sonda" pe care a scos-o de undeva din zona cricului dar nu era sigur si nici eu nu mai aveam timp de stat , si nici pe micuta nu puteam sa o las ca momentan e sigurul mijloc de transport si ... taim is moni :burnout:

oricum .. multumesc mult :cheers: , e clar ca trebuie sa merg (sa o duc )la un control mai amplu .

Editat de haca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...