Sari la conținut

Royal Enfield


E.Z.rider
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca am deschis subiectul unde trebuie dar, avand in vedere ca India nu este tocmai o tara comunista :P

 

Am citit in urma cu niste timp un articol din UM si mi-a placut, recent ma uitam pe niste specificatii si mi-am adus aminte de vechia JAWA care avea tot 27 de cai.

post-999-1276991329_thumb.jpg

asadar...

27 de cai la 5250rpm si 41 Nm suna destul de promitator. nu imi aduc aminte sa fi vazut vreunul pe la noi, dar totusi, voi ati vazut?

Editat de E.Z.rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta englezeasca superba... Dupa razboi au permis fabricii din India sa continue productia dupa ce firma-mama s-a desfiintat. Motocicletele produse in India nu se ridica insa - ca standard de fabricatie - la nivelul produsului original. Totusi, exista importatori care refac motocicletele ca sa nu ai probleme si le vand un pic mai scump pe piata europeana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta englezeasca superba... Dupa razboi au permis fabricii din India sa continue productia dupa ce firma-mama s-a desfiintat. Motocicletele produse in India nu se ridica insa - ca standard de fabricatie - la nivelul produsului original. Totusi, exista importatori care refac motocicletele ca sa nu ai probleme si le vand un pic mai scump pe piata europeana.

noile modele au ceva imbunatatiri:

motor monobloc, ambreiaj umed, injectie. modelul din link este chiar original si este vandut in germania, franta, UK si inca vreo cateva tari europene, ca sa nu mai zic de SUA.

In india este una dintre motocicletele cu status.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum stiu nu se pot inmatricula un UE modelele noi ...Erau la vanzare acum 2 ani in Ungaria modelul vechi care are cutie separata de bloc motor,aveau pretul de aprox 4000-4500 eur...Piese de schimb este foarte greu de gasit pt. ele..

Am pornit una in magazin la Szeged, avea sunet bestial...in rest arata ca o chinezarie..multe piese de plastic de proasta calitate..

http://www.royalenfield.hu/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca noile modele se pot inmatricula UE, dat fiind faptul ca acum Royal Enfield produce motoare alimentate prin injetie. Plus ca mai toate tarile din Europa au reprezentante.

Imi plac grozav, daca mi-as mai lua o motocicleta, Royal Enfield ar fi :P

 

In urma cu vreo 2 ani am vazut una, frumos customizata. N-avea plasticarii pe ea, in schimb avea atas si o femeie proprietar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca au si varianta diesel la ea.

varianta diesel este o constructie mai mult sau mai putin artizanala facuta de o firma nemteasca si nu de catre indieni

 

am studiat ideea unui diesel pe motocicleta si nu mi se pare foarte viabila

eu am pe BMW 48 de cai si consum 5,5-6 in oras.

motorul ala are 10 cai si chiar daca ar consuma 2 litri tot nu m-as combina

Daca as gasi un diesel-hibrid ar fi o cu totul alta chestie. Oricum vorbim povesti ca de 6-7000 de euro pt o jucarie hibrida care sa consume 3-4 si sa aiba acolo un 30 de cai cumulat oricm as da-o tot nu am cum sa strang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu eu ca enfield-ul de 350cc e inca campion la consum mic printre motociclete. Dar problema e ca are schimbatorul de viteze pe dreapta trebuie sa te adaptezi.

Nu e jaf chinezesc deloc, in India se gasesc piese peste tot si sunt ok, E un indian care a urcat cu el extra-incarcat pana in ChangTang. Inca e cu franare pe tambur fata dar totusi nu e comunista. Mai degraba varianta custom Enfield Musket trage sigur catre capitalism:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt chinezarii dar totusi pt. pretul la care ajunge in europa nu prea merita..de doi ani nu se mai poate cumpara nici una noua... cea pe injectie inca nici nu a aparut la reprezentanta...

are semnalizari din plastic... plastic nichelat...

 

in india banui sunt la jumatate de pret, motorul si piesele de schimb..atunci merita ..in rest...

 

cu ce stres se porneste o astfel de motocicleta...are decompresor manual...

 

 

 

am avut mz etz ...pornea din 3 pedale pe orice vreme.. 2 fara contact ..1 cu contactul pus si gata.. totusi 5-10 pedale la un motor de peste 4000 eur....

 

trebuie sa fi masochist...

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

La noi oricum nu exista reprezentanta de RE din pacate.

Am vazut pe site la englezi ca se importa acum si modelul nou pe injectie. Ar fi interesant de stiut cat de robuste sunt modelele astea noi. Datele tehnice sunt interesante : http://www.royal-enfield.com/techdata.html

 

Si cica consumul ar fi de 79 mpg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
Vizitator corleone
cu ce stres se porneste o astfel de motocicleta...are decompresor manual...

 

 

 

am avut mz etz ...pornea din 3 pedale pe orice vreme.. 2 fara contact ..1 cu contactul pus si gata.. totusi 5-10 pedale la un motor de peste 4000 eur....

 

trebuie sa fi masochist...

 

Ala din primul link bate campii iar in al doilea a pornit imediat, nu vad care e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1997 m-am plimbat cu 2 motociclete Royal Endfield 500cc. Motoarele veneu din india pe rotile lor si au ajuns in anglia unde s-au vandut foarte scum ( fata de pretul cumpararii: 1200 $ vandute la 3500 lire ). Superbe motoare mai ales ca pe vreamea aia nu pre iti clateai ochii cu japo. Porneau intradevar putin ciudat : trebuiea dus pistonul sus cu ajutorul decompresorului, si dat o pedala, porneau de obicei din prima. in cazul in care nu..repatai procedura altfel te lovea pedala peste picior.

Editat de Evol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
in cazul in care nu..repatai procedura altfel te lovea pedala peste picior.

 

Asta se poate intampla la toate mobrele cu pornire la pedala, nu este ceva caracteristic doar pt Enfield.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

A venit acum vreo 3 ani la Arc un Royal Enfield cu atas vopsit Redbul si echipajul erau 2 fete -Redbul. Draguta si lucioasa, tablarie, nu am auzit-o pornita. Ma intreb pe unde o mai fi. Poate era doar in turneu si poposise in Romania.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit acum vreo 3 ani la Arc un Royal Enfield cu atas vopsit Redbul si echipajul erau 2 fete -Redbul. Draguta si lucioasa, tablarie, nu am auzit-o pornita. Ma intreb pe unde o mai fi. Poate era doar in turneu si poposise in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...