maryusmaryus Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 mama ei de camera... pe fata hai "sa zicem" k nu pre conteaza. Dar pe spate, sta altfel problema. Pana faci si cu camera si cu tubeles, dar rezista doapele ptr tubeles in off road? Ca m-am saturat de scos cauciucul, camera, si valve smulse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 mama ei de camera... pe fata hai "sa zicem" k nu pre conteaza.Dar pe spate, sta altfel problema. Pana faci si cu camera si cu tubeles, dar rezista doapele ptr tubeles in off road? Ca m-am saturat de scos cauciucul, camera, si valve smulse daca te uiti mai bine pe forum ai vedea ca baietii folosesc mousse. tubeless in off-road mai rar,mai ales din cauza jentii care cu exceptia BMW(parca) nu permite tubeless,iti iese aerul pe la spite si daca indoi janta in loc sa mergi mai departe ramai acolo de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Mai avea Honda un tip de jenti tubeless spitate (folosite pe XL-urile vechi), dar nu mi-e clar de ce au renuntat complet la ele. Oricum, camerele sunt pentru soft enduro (unde tin bine-mersi peticele; eu am o camera peticita in 3 locuri, de 18, in roata de 17; am facut cam 10k km si nu am pierdut niciodata presiune). In hard enduro, penele sunt prevenite cu mousse-uri. Editat Iunie 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Uite inca o gaselnita care merita mentionata. Destul de scumpa, dar are avantajele ei si te scoate din cacao. Ii zice TUBLISS, si practic este un fel de "a doua camera"... http://www.nuetech.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 mama ei de camera... pe fata hai "sa zicem" k nu pre conteaza.Dar pe spate, sta altfel problema. Pana faci si cu camera si cu tubeles, dar rezista doapele ptr tubeles in off road? Ca m-am saturat de scos cauciucul, camera, si valve smulse Valve smulse? Inseamna ca mergi cu presiune mica si fara rimlock-uri (papioane, ciupercute...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Ai topic detaliat aici: /index.php?showtopic=183733 Continuă acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Iunie 28, 2010 Autor Share Postat Iunie 28, 2010 Ms ptr raspunsuri... valva se smulge dupa camera, "aproape" la orice pana(pe spate). Deocamdata raman tot la camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Tubliss sux, cel mai bun e mousse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Tubliss sux... Și știi asta pentru că ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Ms ptr raspunsuri... valva se smulge dupa camera, "aproape" la orice pana(pe spate). Deocamdata raman tot la camera Chiar si cu rimlock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Chiar si cu rimlock? Domnilor ca sa evitati pe viitor smulgerea valvei investiti in al 2-lea papion pe spate..gauriti janta in partea opusa papionului original montati papionul si mai discutam dupa asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Iunie 28, 2010 Autor Share Postat Iunie 28, 2010 Chiar si cu rimlock? nu am folosit rimlock O sa iau, si o sa pun. Sunt si yo incepator cu motoarele astea ptr off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Și știi asta pentru că ...? Pentru ca toti cei care au folosit Tubliss si nu sunt sponsorizati sa il laude au facut pana. Parerea mea e ca mai trebuie sa treaca ceva timp pana cand o sa elimine cu adevarat toate problemele. Mousse e mai simplu, simplu find sunt putine lucruri care se pot "strica" la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Iunie 28, 2010 Autor Share Postat Iunie 28, 2010 Pentru ca toti cei care au folosit Tubliss si nu sunt sponsorizati sa il laude au facut pana. Parerea mea e ca mai trebuie sa treaca ceva timp pana cand o sa elimine cu adevarat toate problemele. Mousse e mai simplu, simplu find sunt putine lucruri care se pot "strica" la el. nu zice nimeni k nu faci pana cu Tubliss, are alte avantaje. nu indoi janta dak faci pana si nu se roteste janta in cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 ce parere aveti despre camera heavy-duty vee ruber?Patrick folosea/foloseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Din cate stiu eu la soft-enduro se (mai) foloseste camera pentru mers comod la drum lung, in rest mai ales pentru cross se pune in guma un fel de spuma poliuretanica (cel mai probabil se numeste mousse, nu am retiunut exact) cu care nu poti face pana din princiu. Eu nu am Enduro, dar asta e ceea ce am auzit de la prieteni impatimiti de "rupt capra prin padure", asa ca sper ca nu am spus prostii prea mari pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tubliss Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Pentru ca toti cei care au folosit Tubliss si nu sunt sponsorizati sa il laude au facut pana. Parerea mea e ca mai trebuie sa treaca ceva timp pana cand o sa elimine cu adevarat toate problemele. Mousse e mai simplu, simplu find sunt putine lucruri care se pot "strica" la el. Poate ne spui si noua cine a primit sponsorizare si cine il lauda? Absolut nimeni nu a primit TUbliss gratis sau sponsorizare decat daca a castigat vreun concurs si premiul a constat in asta. Respectiv au fost 2 concursuri "prietenesti" unde au fost intr-adevar acordate ca premiu 2 perechi de TUbliss (4 bucati) celor de pe podium. Poate ne spui si de ce au facut pana "cei care au folosit si nu sunt sponsorizati sa il laude". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Poate ne spui si noua cine a primit sponsorizare si cine il lauda? Absolut nimeni nu a primit TUbliss gratis sau sponsorizare decat daca a castigat vreun concurs si premiul a constat in asta. Respectiv au fost 2 concursuri "prietenesti" unde au fost intr-adevar acordate ca premiu 2 perechi de TUbliss (4 bucati) celor de pe podium. Poate ne spui si de ce au facut pana "cei care au folosit si nu sunt sponsorizati sa il laude". Decat sa apara discutii aiurea vis-a-vis de tubliss mai bine ne faci o prezentare mai detaliata fiindca e un produs nou in piata si lumea nu prea stie exact care cum functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Poate ne spui si noua cine a primit sponsorizare si cine il lauda? Absolut nimeni nu a primit TUbliss gratis sau sponsorizare decat daca a castigat vreun concurs si premiul a constat in asta. Respectiv au fost 2 concursuri "prietenesti" unde au fost intr-adevar acordate ca premiu 2 perechi de TUbliss (4 bucati) celor de pe podium. Poate ne spui si de ce au facut pana "cei care au folosit si nu sunt sponsorizati sa il laude". Decat sa apara discutii aiurea vis-a-vis de tubliss mai bine ne faci o prezentare mai detaliata fiindca e un produs nou in piata si lumea nu prea stie exact care cum functioneaza. PS: Si eu vazut doua mobre pe pana de la tublissurile astea dar poate nu au fost montate corect Editat Septembrie 15, 2010 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Poate ne spui si noua cine a primit sponsorizare si cine il lauda? Absolut nimeni nu a primit TUbliss gratis sau sponsorizare decat daca a castigat vreun concurs si premiul a constat in asta. Respectiv au fost 2 concursuri "prietenesti" unde au fost intr-adevar acordate ca premiu 2 perechi de TUbliss (4 bucati) celor de pe podium. Poate ne spui si de ce au facut pana "cei care au folosit si nu sunt sponsorizati sa il laude". Ma refer la internationali, nu la rideri interni. Din cate am citit despre tubliss este net inferior mousseului, nu faci pana, deci nu dejantezi, deci e sfant. IMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Ma refer la internationali, nu la rideri interni. Din cate am citit despre tubliss este net inferior mousseului, nu faci pana, deci nu dejantezi, deci e sfant. IMO Nu am patit dar am vazut mousse dejantat. Pe viu. Cauze: mousse uzat sau mousse de 120 in cauciuc de 140 sau rimlock prost montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Nu am patit dar am vazut mousse dejantat. Pe viu. Cauze: mousse uzat sau mousse de 120 in cauciuc de 140 sau rimlock prost montat. Alta cauza: viraje stranse, de viteza, fara taluz de sprijin. Poti sa ai 2 papioane ca tot misca cauciucul si este o senzatie neplacuta, mai ales cand stii ca ai aderenta buna si deodata "fuge "fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tubliss Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Decat sa apara discutii aiurea vis-a-vis de tubliss mai bine ne faci o prezentare mai detaliata fiindca e un produs nou in piata si lumea nu prea stie exact care cum functioneaza. PS: Si eu vazut doua mobre pe pana de la tublissurile astea dar poate nu au fost montate corect Pentru prezentare: http://tubliss.com/ website oficial http://rollfast.ro/tubliss in romaneste... Cei mai multi se grabesc la prima instalare sau nu respecta pasii cand schimba anvelopa si ajung sa fie frustrati in final. In general dupa 2, 3 anvelope schimbate cu atentie, se ajunge la stapanirea pasilor de urmat si e floare la ureche. TUbliss-ul ramane pe janta si schimbul anvelopei se face in si in 3 minute (max. 10min.) cu 2 leviere mici, apa cu sapun, o pompa buna si minimum de efort. Daca anvelopa e fabricata cu finisaj prost pe interior sau mai a fost folosita inainte (raman urme de la rimlock-ul stock) , mai lasa aer (din anvelopa!) la cateva zile, dar e un obicei sanatos ca motociclistului sa verifice presiunea din roti inaintea fiecarei ture (ca si apa, uleiul, placute de frana etc.) Il intreb pe Dragos daca a schimbat vreodata o anvelopa cu mousse. Si eu am vazut mousse sarit de pe janta, am smuls si eu valve, dar asta nu inseamna ca "sux", sau nu sunt bune. Si mousse-ul are dezavantaje...destul de costisitoare in timp, si sunt oameni care au abandonat din curse chiar si cu mousse. Sunt sisteme diferite, cu avantaje si dezavantaje; pentru oameni diferiti. Ideea de alternativa nu poate fi decat benefica. Ce ar fi fost daca nu ar fi existat nici o alternativa la camera clasica, nici mousse, nici tubeless, nici tubliss, nici tyreballs, nici camere heavy-duty, etc? E alegerea fiecaruia. De partea cealalta sunt cei care folosesc sistemul fara nici o problema de la inceputul sezonului, chiar de anul trecut, unii in competitii iar altii hobby, si sunt foarte multumiti de prestante si nu vor altceva in roti. Dar ei se dau cu motoru' si nu prea scriu pe forum-uri sau isi spun parerea numai daca sunt intrebati, indiferent daca sunt sau nu sponsorizati. http://rollfast.ro/tubliss/parerile-pilotilor in curand... nu ezitati daca aveti idei de intrebari pentru un chestionar la care pilotii sa ne raspunda referitor la acest subiect. Multumesc Mesaj completat Ma refer la internationali, nu la rideri interni. Din cate am citit despre tubliss este net inferior mousseului, nu faci pana, deci nu dejantezi, deci e sfant. IMO Astept numele internationalilor "care au facut pana si nu au fost sponsorizati sa-l laude". A citi pe forum-uri internationale sau a cunoaste o opinie e una, a folosi sau a cunoaste toate opiniile si apoi a-ti da cu parerea e cu totul altceva. Eu ma refer la cei care folosesc cu succes sistemul, care merg mai bine si mai tare, franeaza mai bine, urca si coboara mai bine, simt mai bine motocicleta, simt setarile la suspensie, schimba anvelopele mai rar, nu distrug jantele, nu mai dau bani pe vaseline, care au terminat curse grele fara vreo problema sau care au terminat cursa indiferent daca au avut sau nu probleme, care au recomandat prietenilor, si-au echipat si restul motocicletelor (unde a fost cazul), care sustin ca e mai ieftin de cumparat si gratis de intretinut sau care nu mai vor sa mearga cu altceva in roti..... Net inferior... Sau nu cumva cunosti vreun nemultumit care e timid si nu solicita asistenta sau ajutor? Mesaj completat daca te uiti mai bine pe forum ai vedea ca baietii folosesc mousse.tubeless in off-road mai rar,mai ales din cauza jentii care cu exceptia BMW(parca) nu permite tubeless,iti iese aerul pe la spite si daca indoi janta in loc sa mergi mai departe ramai acolo de tot. Aproape toate motocicletele de trial merg tubeless pe spate (off-road si on-road). Folosesc jante cu garnituri la ficare niplu de spita si anvelope aferente bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ramane la alegerea fiecaruia...camera heavy duty,mousse,tubliss... Fiecare are avantajele si dezavantajele lui; camera hd ; avantaje -poti sa mergi cu presiune foarte mica -poti varia cu dimensiunile gumei(110,120,130,140 nu conteaza) -usor de montat dezavantaj-risc de pana ridicat,mai ales pe teren cu pietre ascutite( am vazut prea multe ) mousse ; avantaje- lipsa de pana -viata lunga(folosesc de 3 ani si mai merg,nam avut nici o problema ) - cat e noua ,poti folosi gume mai late decat mousse-ul si asa primest aderenta foarte bune,dupa un sezon revii la marimea normale si atunci e destul de moale dezavantaj - se compoarte putin "altfel" decat camera,mai ales pe piatra (nu-i asa elastic) - montarea e mai dificila,dar numai pentru nepriceputi,dupa ce invat,merge repede (15min) tubliss : nu am nici o experienta,dar mi se pare interesant ! Astept o parere de la cine a folosit macar un sezon si nu comercializeaza... Deci cu tubliss sau fara nu conteaza noi sa fim sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Imi pare rau daca te-am suparat cu remarca mea. Eu merg pe principiul cu cat e mai simplu, cu atat e mai sigur. Daca tot timpul am mousse-ul potrivit niciodata nu o sa dejantez. As testa odata un tubliss dar cred ca inca sunt prea castravete ca sa imi sesizez diferenta intre unul si altul, si sunt sigur ca nu doar eu sunt in situatia asta. Oricum, iti doresc sa ai magazinul tot gol! Adica sa vinzi cat mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.