Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Ai uitat de mecanicii de Dacii delea vechi care se bazeaza pe miros si regleaza amestecu bazandu-se pe simtu olfactiv de la toba LOL! adevaru' e ca daca vrei sa le reglezi cum trebuie nu o faci dupa ureche. dar pe cealalta parte o ureche antrenata le poate regla acceptabil. nu perfect dar sa mearga intr-un oarecare fel ok parerile vad ca-s impartite vizavi de colortune.... motoru meu stationeaza de 2saptamani (nu mai porneste ) are bujii noi reglat jocu de supape, reglate plutitoarele, test compresie ,toate facute la reprezentanta suzuki. Ultima oara merge in 3 pistoane si m-am gandit eu ca iar s-au infundat carburiciurile le-am curatat suruburile de amestec toate la2,5 am montat tot si pauza sa mai porneasca si uite ca m-am suparat si l-am lasat asa ca si asigurarea imi expira pe26. Ramane varianta sa schimb motoru cu celalalt dar asta la primavara deacum.P.S\ sa-mi zici oricum cum ai reglat amestecu cum isi face treaba colortune si carbtune ca in iarna asta vreau sa ma aprovizionez si eu .. nu da banii pe prostii. schimba motorul ala si nu o sa mai ai probleme. auzi tu la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Si eu mai amuz la fel de mult cand citesc cum regleaza "expertii" carburatoarele cu o surubelnita si un patent... Cu surubelnita mai merge dar cu patentul nu am incercat. Mesaj completat Ai uitat de mecanicii de Dacii delea vechi care se bazeaza pe miros si regleaza amestecu bazandu-se pe simtu olfactiv de la toba Tu ai impresia ca exista fro Dacie in Romania care a fost reglata "la banc"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 stresule nu vinzi colortune-ul ala ? pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 25, 2011 Autor Share Postat Mai 25, 2011 (editat) UPDATE: dupa vreo 2000 de km bujiile arata asa. mie mi-au parut putin cam albe si acum am mai ridicat nivelul cu 1 mm. motorul porneste bine,nu are probleme prea mari, doar o chestie ce ma scoate din sarite si de asta cer cateva sfaturi inainte de a cauta rezolvarea: la cald, rece nu conteaza, porneste f bine,dar nu ajunge la turatia de ralantii imediat, ci sta la 900-1000 de ture si motorul nu merge perfect 'rotund', cred ca un cilindru nu incepe sa functioneze 100% in secundele imediate dupa pornire! dupa 3-4 sec sta la ralanti 1400 rpm perfect. bn, mai putin cand e rece, e logic. daca pornesc cu acceleratia deschisa 1/4 totul e ok. face asta numai cand pornesc fara acceleratie! a doau chestie care se lega de prima cred eu: in mers cand vreau sa opresc si franez puternic motorul tinde sa se opreasca, scade la 900-1000 de ture ptr 2-3 sec, dupa care isi revine(daca o accelerez isi revine imediat, daca nu o accelerez sta la 900-1000rpm 2-3 sec dupa cre iar funtioneaza normal). rareori se opreste! si alt simptom, atunci cand accelerez de la ralanti brusc dar f putin (pana la 2000rpm) face aceeasi chestie:scade la 900-1000rpm dupa care isi revine! nu se intampla chiar de fiecare data cand accelerez sau franez, dar apar totusi. la pornire se manifesta intotdeauna! la inceput banuiam ca nu ajumge destula benzina si am cumparat kit de reparatie robinet, aceleasi simtome. acum banuiesc ca un carburator trage aer fals. alte idei? multumesc! Editat Mai 25, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 acum banuiesc ca un carburator trage aer fals. alte idei? multumesc! Aer fals e exclus sa iti traga. S-ar fi comportat altfel - balbaiala in relanti (se tureaza singura, mai mult sau mai putin, depinde cat aer fals), ramane in ture "la intamplare", de-astea. Eu zic ca are amestec prea bogat pe un(? sau mai multi) cilindri pe circuitul de relanti. De-aia cand ii deschizi acceleratia (ii dai aer) pleaca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 UPDATE: dupa vreo 2000 de km bujiile arata asa. mie mi-au parut putin cam albe si acum am mai ridicat nivelul cu 1 mm. motorul porneste bine,nu are probleme prea mari, doar o chestie ce ma scoate din sarite si de asta cer cateva sfaturi inainte de a cauta rezolvarea: la cald, rece nu conteaza, porneste f bine,dar nu ajunge la turatia de ralantii imediat, ci sta la 900-1000 de ture si motorul nu merge perfect 'rotund', cred ca un cilindru nu incepe sa functioneze 100% in secundele imediate dupa pornire! dupa 3-4 sec sta la ralanti 1400 rpm perfect. bn, mai putin cand e rece, e logic. daca pornesc cu acceleratia deschisa 1/4 totul e ok. face asta numai cand pornesc fara acceleratie! a doau chestie care se lega de prima cred eu: in mers cand vreau sa opresc si franez puternic motorul tinde sa se opreasca, scade la 900-1000 de ture ptr 2-3 sec, dupa care isi revine(daca o accelerez isi revine imediat, daca nu o accelerez sta la 900-1000rpm 2-3 sec dupa cre iar funtioneaza normal). rareori se opreste! si alt simptom, atunci cand accelerez de la ralanti brusc dar f putin (pana la 2000rpm) face aceeasi chestie:scade la 900-1000rpm dupa care isi revine! nu se intampla chiar de fiecare data cand accelerez sau franez, dar apar totusi. la pornire se manifesta intotdeauna! la inceput banuiam ca nu ajumge destula benzina si am cumparat kit de reparatie robinet, aceleasi simtome. acum banuiesc ca un carburator trage aer fals. alte idei? multumesc! Mie asa imi facea cand aveam amestecul prea sarac pe circuitul de relantiu. In unele cazuri, cand lasam gazul murea motorul. Nu stiu cum ii la motoarele cu mai multi cilindrii, dar banuiesc ca-i aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 (editat) amestec bogat sigur nu este...din contra era mai sarac inainte, atunci cand am facut poze la bujii, apoi am mai dat benzina din plutitoare ridicandu-le la 13,6 mm. de mers merge tot cam la fel, o idee inbunatatit mersul, dar simtomele astea tot exista...deci carburatoarele sunt ok. am mai deschis sau inchis suruburile de ralanti, mersul se schimba dar SIMPTOMELE ASTEA TOT EXISTA, DECI NU ARE LEGATURA CU SURUBURILE DE RALANTI SI TIND SA CRED CA NICI CU CARBURILE IN GENERAL! acum sunt la 2,75 ture, si tind sa cred ca este setarea perfecta, asa au zis si cei de pe katriders. am deschis la 3 ture, motorul merge, porneste, etc. am inchis la 2 ture , motorul merge, porneste, etc!! se schimba putin mersul motorului, e logic dar nu amelioreaza deloc simptomele descrise mai sus! si nu am idee de la ce ar putea fi ptr ca nu se manifesta tot timpul! ce parere aveti de bujii?! mi-e mi-a parut amestecul putin spre sarac. multumesc ptr sfaturi! saptamana ce vine desfac capacul la culbutori sa schimb intinzatorul lantului de distributie si sa verific jocul la supape si cu ocazia asta mai curat odata carburatoarele si ma joc iar cu colortunele. Editat Mai 26, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 mai omule, mai intai se regleaza partea de distributie, dupa aia se regleaza amestecul un pic, se face sincronizare, iar amestec, iar sincronizare! si renunta la porcaria aia de colortune, iti scade compresia destul de mult si ceea ce pare a fi amestec normal cu bujia vietii cand pui bujia normala si creste compresia atunci va fi sarac! deasemenea sper ca nu incerci sa reglezi altceva decat circuitul de relanti cu colortune-ul. in ture trebuie sa fie in sarcina motorul, altfel iarasi va fi sarac. verifica neaparat si jicloarele si cuiele de dozaj, am o banuiala ca sunt un pic uzate. nu trebuie sa fie neaparat asa cum spun eu si sa ai noroc dar de obicei cam asa se manifesta. p.s. papa un pic de ulei motorasul tau. 3 dintre bujii arata inspre sarac, nu sarac de tot, una spre bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 (editat) stiu fesule' tata,. tuburile emulsoare sunt ok, schimbate o-ringuri prin carburatoare, am ridicat plutittoarele cu 1 mm..vad culoarea bujiilor saptamana ce vine..o sa fac cum am zis saptamana ce vine, dar mai vreau sa aud idei sa nu caut unde nu sunt probleme! multumesc ptr sfat! Editat Mai 26, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 salut. o mica problema am cu carburatoarele si am nevoie de un sfat. am curatat carburatoarele, initial nu am umblat la nivelul benzinei din carburatoare (era ceva de genul 12,6-12,9 cand corect este 14,6-/+1 mm) ptr ca inainte de asta motorul mergea bine si bujiile aveau culoarea corecta. pus totul la loc cu suruburile de aer desfacute 2,5 ture toate. pornea perfect si rece si cald, se tura bine dar se vedea ca amestecul este bogat, scotea fum negru mai alea in ture, bujiile erau f negre. am desfacut iar si reglat plutitoarele cum trebuie nivelul si suruburile de aer desfacute 2,75 ture cilindri 1 si 4 si 2,5 ture cilindri 2 si 3. porneste la fel f bine, se tureaza, nu mai scoate atat fum negru dar bujiile tot negre(negru mat este culoare, nu consuma gram de ulei motorul). precizez ca am schimbat absolut toate consumabilele(filtru aer, ulei, filtru ulei, bujii,etc).....si inca ceva, motorul nu e sincronizat perfect(nu am avut timp si am mers vreo 300 de km asa cu el) desi nu cred ca e de la sincronizare. Daca defectul a aparut "subit", nivelele sint ok si reglajele pilot screw ok(cit zice cartea), deasemenea acele dozatoare sint ok, poi poate fi o singura cauza pentru fum negru:sistemul de SOC.Si deoarece toate bujiile sint negre vezi ca ai ceva probleme probabil la timoneria de actionare(ramine partial cuplat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 multumesc galen, dar prima parte a topicului am rezolvat-o....acum am pus poze cu bujiile si am explicat ce se intampla...am reglat nivelul, etc..citeste te rog posturile de pe pagina 6 , adica cele de ieri si poate ma poti ajuta cu un sfat! multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 multumesc galen, dar prima parte a topicului am rezolvat-o....acum am pus poze cu bujiile si am explicat ce se intampla...am reglat nivelul, etc..citeste te rog posturile de pe pagina 6 , adica cele de ieri si poate ma poti ajuta cu un sfat! multumesc inca odata! Relantiul subturat si necesitatea deschiderii fluturasilor la pornire, balbaiala cand se accelereaza din relanti, coborarea sub relanti si apoi revenirea... etc., sunt simptome care indica in general amestec prea bogat, de obicei cauzat de nivel prea mare. Asta daca nu sunt si alte probleme: distributie, supape... etc. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 vin si eu cu rezultatele SARPE... treaba cu muritu etc o pateam eu saptamana trecuta= aveam reglat pilot screw 2/5 toate, nivelu in carburi dereglat = bujii 1si4 ok / 2-3negre. Bun la mine pornea greut, relantiu la pornire statea ok daca acceleram cand revenea dadea ori sa moara, ori ramanea turat peste 2000 si dupa cateva secunde revenea la1400 ture ,ori murea motorul acelasi lucrul facea si in sarcina. ALALTAERI am reglat nivelul la 14,6mm fata de baza carburilor ,cu subler electronic suruburile/ PILOT SCREW la1-4 {2,5ture} iar la 2-3{2,25} rezultatu a fost : sta relantiul dar cand revine se opreste putin cateva sec. pe la 2000rpm apoi revine la1400 dar nu mai moare, porneste mai bine acum.Maine verific bujiile si vedem coloritu sper eu sa fie bun . Restu echipei de meseriasi de unde e buba cu opritu 2sec peste 2000ture si revenire apoi incet la normal in relantiu cam1300ture? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 vin si eu cu rezultatele SARPE... treaba cu muritu etc o pateam eu saptamana trecuta= aveam reglat pilot screw 2/5 toate, nivelu in carburi dereglat = bujii 1si4 ok / 2-3negre. Bun la mine pornea greut, relantiu la pornire statea ok daca acceleram cand revenea dadea ori sa moara, ori ramanea turat peste 2000 si dupa cateva secunde revenea la1400 ture ,ori murea motorul acelasi lucrul facea si in sarcina. ALALTAERI am reglat nivelul la 14,6mm fata de baza carburilor ,cu subler electronic suruburile/ PILOT SCREW la1-4 {2,5ture} iar la 2-3{2,25} rezultatu a fost : sta relantiul dar cand revine se opreste putin cateva sec. pe la 2000rpm apoi revine la1400 dar nu mai moare, porneste mai bine acum.Maine verific bujiile si vedem coloritu sper eu sa fie bun . Restu echipei de meseriasi de unde e buba cu opritu 2sec peste 2000ture si revenire apoi incet la normal in relantiu cam1300ture? Nici un "meserias" nu o sa poata sa'ti spuna reglajele optime ale carburatoarelor pentru un motor intr'o anumita stare de uzura. In lipsa echipamentului dedicat, acestea se descopera prin incercari succesive, crescand cate 0.5mm nivelul benzinei si mai apoi cate 1/8 ture la suruburile pilot si observand comportamentul la rece-cald. Datorita faptului ca tuburile emulsoare si/sau acele de dozaj se uzeaza relativ rapid (sub 20mii km), amestecul tinde sa se imbogateasca excesiv la relanti si zona de inceput a gazului. In acest caz recomandarea celor de la FactoryPro este coborarea nivelului cu cca 1mm sub cel normal. Am avut si eu aceeasi problema si, cel putin in cazul meu, intr'o oarecare masura a functionat. Desi dupa inlocuirea tuburilor si acelor s'a cunoscut o imbunatatire semnificativa, relantiul tot nu e perfect. La motoarele de turatie mai vechi, cu ceva uzura, relantiul si zona de inceput a manetei de gaz este foarte greu de solutionat doar din carburatie. Pentru un mers rotund e nevoie de un pic mai mult decat doar de reglaje si curatat bujii... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Nici un "meserias" nu o sa poata sa'ti spuna reglajele optime ale carburatoarelor pentru un motor intr'o anumita stare de uzura. In lipsa echipamentului dedicat, acestea se descopera prin incercari succesive, crescand cate 0.5mm nivelul benzinei si mai apoi cate 1/8 ture la suruburile pilot si observand comportamentul la rece-cald. Datorita faptului ca tuburile emulsoare si/sau acele de dozaj se uzeaza relativ rapid (sub 20mii km), amestecul tinde sa se imbogateasca excesiv la relanti si zona de inceput a gazului. In acest caz recomandarea celor de la FactoryPro este coborarea nivelului cu cca 1mm sub cel normal. Am avut si eu aceeasi problema si, cel putin in cazul meu, intr'o oarecare masura a functionat. Desi dupa inlocuirea tuburilor si acelor s'a cunoscut o imbunatatire semnificativa, relantiul tot nu e perfect. La motoarele de turatie mai vechi, cu ceva uzura, relantiul si zona de inceput a manetei de gaz este foarte greu de solutionat doar din carburatie. Pentru un mers rotund e nevoie de un pic mai mult decat doar de reglaje si curatat bujii... Ride Safe! bun si atunci eu ce ar trebui sa fac sa modific? sa las plutitoarele mai jos? da-mi cateva ideii si le pun in practica orice sfat e binevenit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 In primul rand verifica tuburile emulsoare si acele de dozaj, daca uzurile sunt foarte avansate nu prea ai altceva de facut decat sa le inlocuiesti (http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html). Uzuri mai pot aparea si la ferestrele culisante (joc marit in canalele laterale sau, la tipul cu ferestre cilindrice, intre pistonas si cilindrul din peretii carburatorului, membrane fisurate sau material imbatranit... etc.). Nu in ultimul rand ar trebui verficate sau inlocuite toate o-ringurile de etansare (canale de vacuum, tuburi emulsoare, suruburi pilot) si verificata etanseitatea pe traseul de admisie (cutia filtrului de aer-carburatoare si carburatoare-galerii admisie). Daca uzurile sunt in stare acceptabila (foarte mici sau chiar invizibile cu ochiul liber) poti incerca prin ridicarea plutitoarelor (coborarea nivelului) la, sa zicem in cazul motorului tau, 16-16.5mm si apoi progresiv sa le cobori (cresti nivelul) cate 0.5-1.0mm pana cand motorul va merge mai bine cand e rece decat atunci cand e cald. Atunci vei sti ca ai depasit zona optima si amestecul e prea bogat si va trebui sa revii la setarile imediat anterioare. Dupa fiecare modificare a nivelului trebuie sa te joci cu suruburile pilot in trepte foarte mici, de cca 1/8 ture. Cand amestecul la relanti e prea sarac motorul va "stranuta" (mici detonatii in evacuare ca niste fluieraturi) si va reveni greu din ture iar cand e prea bogat, va raspunde greu la "blip-uri" iar pe revenire va cobori prea mult in ture dupa care, mai mult sau mai putin, va reveni la o turatie constanta. Procesul este destul de anevoios deoarece presupune multa rabdare si atentie la fiecare montare-demontare si verificarea sincronizarii dupa fiecare ajustare, comparatii subiective intre functionarea motorului la rece si la cald. Din experienta iti spun insa ca, desi se poate gasi o combinatie de setari cu care motorul sa mearga cat de cat acceptabil, de foarte multe este aproape imposibil de obtinut un relanti perfect fara a rezolva si alte probleme pe care un motor uzat le poate avea. Ma refer la jocurile termice, rectificarea paturilor supapelor si/sau inlocuirea supapelor, lantului de distributie/intinzator, segmenti sau set motor.... etc. Inainte de inceperea testelor se presupune ca filtrul de aer si bujiile sunt daca nu noi, cel putin in stare foarte buna. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 ok am bujii noi , filtre aer si ulei noi. Dupa reglaju anterior mentionat surub amestec cilindru 1 si 4 la 2.5 ture si cilindrele 2/3 la2.25 plutitoare ca la manual reglate 14,6 la cilindrele 1,2,4 bujii albe mat iar la 3 negru mat...motorul trage acceptabil cuplu ,pornire buna cu socu iar la cald necesita tras gazu putin sa porneasca. Mentionz am filtre de benzina si spre curiozitatea mea sa nu dauneze la debitul de benzina de aici si bujii albe? deja stresu mi-a recomandat ridicarea Acelor de dozaj si reglarea surubului amestec la 2. MENTIONEZ merg mereu in ture mari deci culoarea bujiilor vine dupa ceva forjat motorul in ture 7000 -9000. ASTEPT PARERI CUM FAC EU AMESTECUL SA FIE REZONABIL PANA LA URMA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 De unde ai luat valorile pentru reglajele standard? In manualul de reparatii HAYNES sunt in pic diferite. In special inaltimea plutitoarelor... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Si daca tot e sa ne bagam peste topicul omului hai sa intreb si eu.Nivelul de benzina din carb la un cbr 600 f 3 cum se regleaza? Ca nu-mi dau seama....e plastic si atat nu am cum ridica ,cobori...agat cuiul si atat.Intreb pt ca am dintotdeauan bujiile afumate ... si inca una si ma duc Toba carbon cu dbkill in ce fel influenteaza reglajul? Pilot screw aveam cand am adus-o la 2,75,in carte e 2,5 La 2,5 nu are viata motorul...sa fie o modificare efectuata de italianul de la care am luat-o care s-a impus in urma modificarii tobei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 30, 2011 Autor Share Postat Mai 30, 2011 (editat) De unde ai luat valorile pentru reglajele standard? In manualul de reparatii HAYNES sunt in pic diferite. In special inaltimea plutitoarelor... Ride Safe! setarile astea sunt pentru modelele asa zise 'post' si nu 'pre'. adica 'post' dupa 1998 si 'pre' inainte de 1998..la astea 'pre' plutitoarele trebuie reglate la 14.6! multumesc ptr sfaturi! Editat Mai 30, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 La F3 nu se regleaza nivelul.desurubeza 3ture sau mai mult pana gaasesti cea mai ridicata turatie la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 De unde ai luat valorile pentru reglajele standard? In manualul de reparatii HAYNES sunt in pic diferite. In special inaltimea plutitoarelor... Ride Safe! mersi pentru idei dar in manualul meu la gsxf600 din 94 inaltimea la plutitoare este14,6 ,nu stiu ,dar presupun ca ceea ce mi=ai indicat tu este pentru modelele de peste 97 ...???????? SNAKE tu ce rezultate ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Intr'adevar, manualul l'am descarcat mai demult, cand i'am refacut unui amic carburatia, dar era vorba despre gsx750f modelul '98 sau '99 (nu'mi mai amintesc exact). In cazul vostru probabil valorile sunt altele decat cele postate de mine. Incercati cu nivel mai mic, cineva spunea ca gsx600f lui mergea cel mai bine cu nivelul pe la 16-16.5mm... dar nu stiu despre ce an de fabricatie era vorba. Succes! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 31, 2011 Autor Share Postat Mai 31, 2011 aseara am mai umblat putin la carburatoare. yo4hgx, initial cand am luat motorul avea nivelul f mare in carburatoare, ceva de genul 12,x mm si bujiile aratau f bine, caramizii(asta inainte sa ajunga la mine motorul, il avea un amic).apoi am curatat carburatoarele si nivelul l-am lasat asa si am incercat sa vad cum se comporta(dupa ce l-am luat eu), doar la suruburile de ralanti am umblat. rezultatul: pornea usor si se tura binisor, dar! fum negru mereu, cand bagam mana in gaz ziceai ca e diesel. a doua incercare, nivelul de benzina pe la 15,x mm adica aproape de max cat zice manualul. suruburile la 2,75. nu mai scoatea fum, dar! facea o pauza cand o turam pe la 6000 de ture, semn ca nu avea benzina. a treia incercare a fost exact cat zice cartea 14,6mm. pornea bine, se tura, nu mai facea pauza la 6000 de ture. suruiburile la 2,75 deschise. a inceput sa faca exact cum am mentionat pagina precedenta, parca pornea cate un cilindru pe rand, scadea turatia sub cea de ralanti apoi revenea. bujiile aratau ca in pozele de pe pagina precedenta, mie imi pareau putin spre sarac 3 dintre ele si am trecut la urmatoarea setare! a patra nivelul reglat la aprox, 13,8 mm, aproape de nivelul max din manualul de intretinere. acum se tureaza cel mai bine, fara nici o pauza, f liniar. cu suruburile deschise la 2,75 face tot probleme de genul: scade sub turatie la revenire la ralanti cand dai 'blip' la acceleratie, porneste 'in trepte', etc. aseara am gasit setarea suruburilor ideale aprox la 2,25. se vede clar o imbunatatire, dar parca tot mai 'porneste in trepte', semn ca pe un cilindru setarea totusi nu e cea ideala? nu mai scade sub turatie la 'blip'. nu am incercat sa vad daca mai scade la franari bruste ptr ca nu am iesit pe strada sa vad daca mai face. @Lupu ai avut dreptate partial: am mai ridicat nivelul ptr ca imi parea sarac, dar ptr scaderea sub turatie la 'blip', toata chestia este din suruburile de ralanti. am facut si un video, dar nu il pot 'urca' pe youtube momentan din cauza net-ului. zilele ce vin sper sa il uploadez. voi posta poze in saptamanile ce urmeaza cu bujiile sa vedeti rezultatul. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.