Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

what ??? .. crazy.... la sigurari ma refer..

mercii de info super structurat si mai astept cei 2000 de km .. pana atunci .. daca cineva in tara asta .. da 270lei pe 2 filtre de VX ... linistiti-va..

la tm in orice magazin, nu in cel mai efin max 1 mil.. eu am dat 70 pe bucata cand le-am schimbat .. 140 lei amandoua.... so daca e ceva.. va rog contactati-ma sa intreb la mag in tm de pret.. serios acum si cu transport adaugat cu fan curier si tot iesi cu mult mai eftin...

 

si o ultima intrebare.. cochetez cu un kit de xenon.. are cineva ceva experiente cu asta??? ce ziceti merita? costa cam 300lei.....

 

Man, 70 de lei bucata? :D Pai este super pret.Eu am schimbat filtrele de aer la VX de vreo 4 ori de cand il am si nu cred ca am scapat vreodata mai jos de eur/bucata.

MI-ai dat o veste super buna, si cu siguranta la anu cand va veni timpul sa le schimb o sa te contactez. Chiar daca de multa vreme ma batea si pe mine gandul sa fac miscarea care a facut-o @dezamagitoru', pana acum nu mi-a dat mana sa fac investitia asta, plus ca sunt fel de fel de pareri ca daca iti pui filtre sport tre sa refaci carburatia, ca nu protejeaza atat de bine motorul....ma rog fel de fel de "speculatii" ca sa zic asa.

 

Despre xenon, ce sa zic, si eu cochetez cu ideea, iar in sensul asta se pare ca lucrurile is cat se poate de clare.Daca ai banul, ..go for it. Nu am auzit pe nimeni sa se planga cum ca nu s-ar fi meritat aceasta investitie, si presupun ca nici montajul nu este asa o mare bataie de cap. Da-mi de stire daca iti iei si tine-ne la curent.

Mesaj completat

Apropo... ati vazut cat sunt asigurarile moto? Pe mine m-a usurat de vreo 680 de lei pe 2009... Noroc ca platesc in 4 rate. Cat un gipan... De-acu' macar sa fim noi sanatosi si sa nu avem nevoie de ele vreodata. Si aluia(alora) care a(u) calculat tariful sa-i(le) dea Dumnezeu bunul rupturi anale purulente, copii homosexuali si rate la apartament in euro. Na ca am zis-o.

680

Dar unde ti-ai facut tu asigurare, ca mai mai sa sa-mi pice plombele pe tastatura :D Cum adica 680 ron pe un an???Eu mi-am facut februarie, doar pe 6 luni ( drept urmare acu nu mai asigurare si ma uit ca vitelul ma moto) si am dat vreo 130 de lei. Si chiar ma uitam acu cateva zile pe net cat ar mai costa pe 6 luni si tot pe acolo se invarteau ...UIte AICI un exemplu.

Ma, tu ai facut CASCO si noua nu ne spui :blink: ( glumesc man, dar este exagerat de mult cat ai dat tu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru aer VX800 : Champion - 80lei/buc - livrare a 2-a zi in tm

Hi Flow - 16 eur/buc - 67,ceva lei - livrare 7 zile in tm..

 

Se gasesc la magazinul timisoara Choppers... si cred ca le si trimit cu fan curier daca vreti ...Asta mi-a fost la indemana .. dar 100% sigur gasesc si mai eftin la un magazin auto cand am codul de filtru.

uite aici nr de tel. 0771713847 - So daca aveti nevoie de ceva incercati si aici ..

Mesaj completat

filtru aer VX800 : Champion - 80lei/buc - livrare a 2-a zi in tm

Hi Flow - 16 eur/buc - 67,ceva lei - livrare 7 zile in tm..

 

Se gasesc la magazinul timisoara Choppers... si cred ca le si trimit cu fan curier daca vreti ...Asta mi-a fost la indemana .. dar 100% sigur gasesc si mai eftin la un magazin auto cand am codul de filtru.

uite aici nr de tel. 0771713847 - So daca aveti nevoie de ceva incercati si aici ..

 

Alte preturi de la TM - cauciucuri haidenau - fata spate 520 lei

- filru ulei - 29lei

- baterie varta 110lei (cu acid normala) si predatul celei vechi - altfel era 130lei parca

- ulei cardan castrol - 28lei/l

- ulei motor - 47lei/l castrol

- 38lei/l valvoline

- placute frana - fata - 80lei

- spate - 120 lei ..

 

Am gasit lista de cumparaturi de la revizia din primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSX1100G e :blink: :rose: foarte tareeee! daca e sa schimb VX-ul, pe ceva de genul as face-o. M-am dat cu asa ceva. E cam ca reclama aia veche de la prigat "la fel de dulce si plina de energie, numai ca e.... e mai mare :blink:"

 

Are cineva prin tara sau ai avut ocazia prin alte parti? Sunt curios de modelul asta de motocicleta. Daca ma poti pune in legatura cu cineva care stie mai multe detalii, as fi incantat, mai ales sa aflu cum se comporta motorul la un nr mare de km rulati.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ocazia sa ma dau (umpic) cu el la cheia. Am facu un scurt schimb de experienta cu proprietarul. Nu i-am retinut numele si nici numarul :blink:.

 

Era unul la vanzare pe bikeshop, parca 2500. Tobe sport si o vopsea care mie mi se pare dubioasa. La pret, in afara, se tine cu BMW-urile din aceeasi generatie.

 

La nr mare de km rulati se spune ca nu are nici pe dracul. Motoarele astea (cu mutilarile de rigoare) sunt folosite pe dragstere :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru aer VX800 : Champion - 80lei/buc - livrare a 2-a zi in tm

Hi Flow - 16 eur/buc - 67,ceva lei - livrare 7 zile in tm..

 

Se gasesc la magazinul timisoara Choppers... si cred ca le si trimit cu fan curier daca vreti ...Asta mi-a fost la indemana .. dar 100% sigur gasesc si mai eftin la un magazin auto cand am codul de filtru.

uite aici nr de tel. 0771713847 - So daca aveti nevoie de ceva incercati si aici ..

Mesaj completat

 

 

Alte preturi de la TM - cauciucuri haidenau - fata spate 520 lei

- filru ulei - 29lei

- baterie varta 110lei (cu acid normala) si predatul celei vechi - altfel era 130lei parca

- ulei cardan castrol - 28lei/l

- ulei motor - 47lei/l castrol

- 38lei/l valvoline

- placute frana - fata - 80lei

- spate - 120 lei ..

 

Am gasit lista de cumparaturi de la revizia din primavara!

 

Salutare,

 

Preturile la filtrele de aer sunt super.Eu de cand o am doar Champion am pus dar dublu ca banuti.

Cauciucurile Heidenau stiam ce preturi au, ca doar ce mi-am tras si eu unul pt spate acum vreo luna si este foarte ok.La 280 de ron mie mi s-a parut ca face cel putin aceeasi treaba si pe ploaie si pe uscat si pe curbe si pe drum drept ca si Pireli Sport Daemon-ul pe care l-am avut vreo 17.000 de km parca ( nu mai retin exact), dar care ...asemenea costa dublu.

 

Bateriile sunt iara destul de ieftine.Eu mi-am luat acum 2 ani de la un magazin de profil moto si cu siguranta am dat in jur de 200 ron pe ea (YUASA), si asta era acum 2 ani.

 

Se pare ca in vestul tarii comerciantii is cu mult mai mult bun simt fata de ce de pe aici.

 

Am notat numarul tau de telefon, si cu siguranta in primavara o sa te contactez poate ma ajuti cu cate ceva. Mai am pe lista simeringurile de ulei si praf de la furca, uleiul din furca si ce-o mai aparea.

 

Multzam si toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Preturile la filtrele de aer sunt super.Eu de cand o am doar Champion am pus dar dublu ca banuti.

Cauciucurile Heidenau stiam ce preturi au, ca doar ce mi-am tras si eu unul pt spate acum vreo luna si este foarte ok.La 280 de ron mie mi s-a parut ca face cel putin aceeasi treaba si pe ploaie si pe uscat si pe curbe si pe drum drept ca si Pireli Sport Daemon-ul pe care l-am avut vreo 17.000 de km parca ( nu mai retin exact), dar care ...asemenea costa dublu.

 

Bateriile sunt iara destul de ieftine.Eu mi-am luat acum 2 ani de la un magazin de profil moto si cu siguranta am dat in jur de 200 ron pe ea (YUASA), si asta era acum 2 ani.

 

Se pare ca in vestul tarii comerciantii is cu mult mai mult bun simt fata de ce de pe aici.

 

Am notat numarul tau de telefon, si cu siguranta in primavara o sa te contactez poate ma ajuti cu cate ceva. Mai am pe lista simeringurile de ulei si praf de la furca, uleiul din furca si ce-o mai aparea.

 

Multzam si toate bune!

Semeringuri la furca mi-am luat din louis personal si au fost 7 sau 9 eur nu mai tin minte.... iar ulei .. sincer sper sa nu ma bata nime.. da am facut un cocktail impreuna cu mecanicul ca sunt cam varza arcurile si furca se cam ducea in capat.

Yuasa e yuasa - e scumpa si aici .. peste 200 cu destul de mult era ca deaia am luat varta :rose:(

cand ai nevoie da un call.. si vedem cum facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Stau si ma gandesc ca e greu fara motor si nu stiu cat oi putea rezista. Privesc si vad curtea ca e goala, masina nu conteaza. Acum stau si ma uit pe internet ca sa caut un model de motocicleta care sa-mi placa si care sa o pot lua. Las doar pana la anul, daca nu ma dilesc pana atunci, apoi incerc sa vad de unde pot sa ma imprumut de ceva bani sau sa gasesc undeva sa-mi fac un card cu descoperire (si cu dobanda acceptabila). Imi trag cu ochiul mai multe modele vechi, desi nu stiu daca merita investit in ele. Ar fi si VX-ul printre ele, dar nu stiu daca ma voi opri la asa ceva. Motivul? Un altul ca cel pe care l-am avut nu cred sa mai prind. Cred ca ma voi axa pe modelele de la Honda, repectiv VT750/VT800 anii 1986-1988, VT1100 anii 1988-1991, VF1100C din 1987-1988 sau Suzuki VS1400 (1987-1990), GSX 1100G (1990-1994) ori un VX800 complet echipat (cum l-am avut al meu). Motoare numai cu cardan. Daca stiti sau cunoasteti detinatori de asa ceva, as fi bucuros sa aflu detalii despre modelele enumerate. Oare se mai ocupa cineva cu transport moto pe platforma/remorca/duba pe aici si cam care ar fi preturile?

Toate cele bune si bucurati-va cat mai tine vremea de ele.

Mesaj completat

@Burlacu'@

Poza din avatarul tau am vazut-o pe Adventure Rider (advrider.com) cumva?

Mesaj completat

Mai este un VX prin Craiova?

Am vazut un owner pe bikepics.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Unde pot confectiona suporti pentru genti laterale?

Poate ma puteti ajuta sau indruma.

Mesaj completat

Salut,

Unde pot confectiona suporti pentru genti laterale?

Poate ma puteti ajuta sau indruma.

Mesaj completat

Salut,

Unde pot confectiona suporti pentru genti laterale?

Poate ma puteti ajuta sau indruma.

Mesaj completat

Salut,

Unde pot confectiona suporti pentru genti laterale?

Poate ma puteti ajuta sau indruma.

post-31161-1254684284_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se spune ca VT800 ala e motor fara intretinere :laugh:. Are tacheti si intinzator de distributie autoreglabile hidraulic. In rest e ca VX-ul, cred ca mai greoi pe curbe si mai comod la drum lung.

 

Sa va povestesc una tare: ma dusei la intrunire la Mizil, care a fost o mega-intalnire, stropita cu ploaie si alcoale din belsug, cu niste foarte omeni de toata isprava, unde au cantat niste foarte roacheri, Razor sau Raiser le zice. Gata pauza de publicitate. La plecarea de la intrunire, motoreta canci, puturoasa ca dracul, abia depaseam carutele cu ea. Ma ce-are, ma ce-are. Jalnic... Ajung acasa hotarat sa desfac toata motoreta, ceea ce am si facut, m-am uitat la filtrele alea noi, ma gandeam ca s-au infundat, m-am uitat si la carbelitoare ca vitelul la noua poarta, da' nimic... Cand imi aduc eu aminte ca am scos o fisa de la o bujie. Moment in care am avut o revelatie: sunt bou.

 

Si cam asta ar fi povestea. Bine ca nu am chemat pe nimeni sa ma vada si sa ma fac de ras :laugh:)

 

Sa aveti drumuri netede si benzina din belshug!

 

PS: inca una a la Dezamagitoru - dupa ce mi-am rupt un an de zile torogozul de la suspensia spate, care era data pe cel mai tare, le-am reglat si eu ca omul, 3 la arc si 3 la butoiash si s-a schimbat jmekeria :laugh:

 

Lonerider, rezista! Vechitura ta e acolo, asteapta sa fie curatata de praf si alimentata! Spor la vanatoare! (pune pe lista si Honda Sabre)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Burlacu'@

Poza din avatarul tau am vazut-o pe Adventure Rider (advrider.com) cumva?

 

Da, am postat-o si acolo intr-un topic dedicat.

Este o poza care imi place foarte mult cum scoate VX-ul in evidenta.Poate is subiectiv (adica...cu siguranta sunt), dar chiar imi place.

 

Poza intreaga mai jos

post-6237-1254840025_thumb.jpg

Editat de Burlacu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De modelu Sabre am uitat. Multam de idee. Pana la urma cred ca renunt la Suzuki GSX1100G. Motivele: are motorul de GSXR 1100 modelul anterior anilor '90 (nu de Bandit) si e cu alternator clasic (cu perii). Raman sa caut celelalte modele, sa sap, sa citesc si sa adun bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am postat-o si acolo intr-un topic dedicat.

Este o poza care imi place foarte mult cum scoate VX-ul in evidenta.Poate is subiectiv (adica...cu siguranta sunt), dar chiar imi place.

 

Poza intreaga mai jos

post-6237-1254840025_thumb.jpg

 

Sa dai o bere fotografului care a ales toata compozitia fotografiei iar apoi a imortalizat momentul. Iar apoi fiind vorba de fotografie si de Geo - trebuie mentionat ca fotografia NU a fost realizata cu un aparat Sony-Ericcson :)

 

Sa traiesti nea Geo si VX-ul tau la fel - asta e cea mai frumoasa foto un cu VX vazuta de mine pana acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dai o bere fotografului care a ales toata compozitia fotografiei iar apoi a imortalizat momentul. Iar apoi fiind vorba de fotografie si de Geo - trebuie mentionat ca fotografia NU a fost realizata cu un aparat Sony-Ericcson :)

 

Sa traiesti nea Geo si VX-ul tau la fel - asta e cea mai frumoasa foto un cu VX vazuta de mine pana acum :)

 

multumesc, multumesc, si sa traiasca si Don Fotograf :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu povestile despre filtre de aer sport si alte etcetera-uri :cheers:

 

Schimbasem uleyul si antigelul recent, ma uitam la cei 75.000 proaspat impliniti si nu gaseam motive serioase de calareala. Asa, ma apucase o lene. Pana cand la un moment dat ma roaga mama sa merg cu ea pana la matushica, langa Tecuci, cu masina, ca sa isi mai exerseze talentele automobilistice proaspat legalizate. Ingrozit de perspectiva de a petrece 4-5 ore cu mama la volan (ma oboseste extraordinar statul in dreapta. statul in dreapta langa mama ma distruge psihic!), ii zic ca nu merg decat cu motoru. Asa ca mama femeie batrana si cu frica lui Dumnezeu zice "HAI!"

Mesaj completat

Intr-o ora eram echipati, mancati, goliti, hidratati si pregatiti sufleteste de drum. Eu unul ca am de facut un drum oribil de plictisitor, mama ca se imbarca in aventura vietii ei. Am mai scos-o prin judet la plimbarica, dar pe drumuri cu peisaj, pauze la 20 de minute si max 100 de km.

 

Drumul a fost hidos, asa cum ma asteptam, numa' drept, plin de soferi idioti, pe care ti-e frica sa-i depasesti dar si sa-i lasi sa te depaseasca, vant lateral la greu si un pasager greoi, care sta aplecat intr-o parte ca sa vada cat bag la ora. Mama a fost, CULMEA!!!!, foarte incantata de drum. Singura chestie aiurea ca i-a amortit kouroul si ca nu are unde sa puna bagaje.

 

Pe partea tehnica, parca nu a mai fost asa vioaie. Si nici consumul nu a mai fost asa de spectaculos. Am facut un plin pentru 245 de km, dintre care cam 100 in oras, si inca un plin pentru 280 de km, dintre care vreo 20 in oras, si restul pe drum drept, cu pasager si vant la greu. Intr-adevar, e mai bine decat cu filtre normale dar nu semnificativ.

 

Deviind umpic de la subiect:

 

- la schimbare de antigel am completat doar 1,5 litri, iar la carte zice 1,7. E plin oki. Probabil ca a ramas o cana de antigel vechi pe instalatie. Consecinte exista?

- o data cu venirea frigului, exista vreo setare anume la carbelitor? Sau o lasi asa ca e bine? Nu de alta dar imi incepe sezonul :disappointed:

 

Apropo, bucurestenii, se anunta o intrunire la Peris weekendul asta. Eu plec de vineri, ca sambata tre sa ma intorc acasa. Poate serveste careva! Se anunta ploaie, frig, motocross, bautura, concerte & the like. Cazare numa cort!

 

Sa va vad care sunteti hardcore!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- la schimbare de antigel am completat doar 1,5 litri, iar la carte zice 1,7. E plin oki. Probabil ca a ramas o cana de antigel vechi pe instalatie. Consecinte exista?

- o data cu venirea frigului, exista vreo setare anume la carbelitor? Sau o lasi asa ca e bine? Nu de alta dar imi incepe sezonul :disappointed:

 

Salutare

 

Ce sa zic despre schimbarea de antigel... Nu stiu cum ai procedat tu... Eu, la operatiunea asta, pentru ca am facut-o iarna, am pornit motorul si l-am lasat putin sa ruleze, pana am simtit ca se dezmortise putin, apoi l-am oprit. L-am pus pe cricul lateral deasupra sifonului din curte, putin inclinat in fata, apoi i-am desfacut capacul de la gura de umplere. Am dat drumul antigelului de la surubelul din cadru, de sub motor, dar am slabit si surubul din partea stanga de sus (langa radiator) a cadrului si l-am lasat sa curga cat a curs. Nu am masurat sa vad cat a curs (cantitate).

La umplere, am facut solutia in PET de 2 litri. Am surubat inapoi cele doua suruburi din cadru, l-am strans doar pe cel de jos (de golire), am pus motorul pe cricul central si pe drept si am procedat la umplere, pana mi s-a prelins pe la surubul stanga din cadru, langa radiator. L-am strans si pe acesta si am umplut pana la plin (pana in gura). Apoi am strans usor de furtunul de cauciuc din partea de jos a radiatorului, fara sa dau lichidul afara pe gura de umplere, de cateva ori, ca sa iasa afara aerul prins prin instalatie. Daca este aer si iese, scade nivelul lichidului in instalatie si tre completat. Dupa asta, am pus busonul, am pormit motorul, l-am lasat sa ruleze ceva timp, fara sa-l incalzesc prea tare, dupa care am verificat nivelul lichidului. Daca a mai fost aer pe instalatie si l-a scos, lichidul mai scade si trebuie completat. Am bagat mai mult de 1,5 litri, dar nu am masurat cu cilindru gradat sa vad exact cat a fost.

 

La carburatoare, nu am auzit de ceva setare anume. Ai shoc, eventual tinut mai mult pe shoc pana se incalzeste putin. Ideea e sa incalzesti motorul inainte de a merge la drum, pe vreme rece, iar pe distante scurte, mai bine il lasi, ca mai mult il chinui cu incalzitul decat te incanta umblatul.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... eu am facut golirea pe cricul central... atata m-a dus capu' :cheers: Cred ca de-acolo se trage. Noi sa fim sanatosi.

 

Beleaua e ca pe vreme rece sunt zile in care nu porneste masina, si atunci iau motoru pentru un drum de vreo 10 km spre munca. Anu trecut n-au fost probleme. Dar intrebam si io :hug: ca poate o fi loc de mai bine.

 

Sa inteleg ca Peris nu serveste nimeni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

servus!

 

din lipsa de timp, dau foarte rar pe-aici. Am si eu un VX (sau ce a mai ramas din el).. nu intru in detaliile accidentului ca iar m-apuca nervii (un tigan cu max 2 clase a facut stanga peste mine) si nu stiu ce sa fac cu el, daca mai merita sa-l repar sau daca sa gasesc pe cineva interesat s-o cumpere pt piese.

 

Pt mine nu exista alta motocicleta mai faina ca asta. Momentan m-am orientat catre iesiri cu 4x4, dar sper ca sezonul viitor sa revin pe 2 roti. Cateva poze inainte si dupa..

 

Razvan

post-16677-1255444619_thumb.jpg

post-16677-1255444932_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu pare sa aiba ceva structural distrus. Depinde cat de mult pret pui pe plastice si aspect in general.

 

La prima vedere nu ai probleme cu furca, toba stanga pare intreaga, manerul de pasager e plesnit dar cred ca se poate face unul "custom", scarita e plesnita - custom, carenuta se poate restaura cu niste fibrochit (eu unul nu stiu cum se face dar am vreo 2 prieteni), si nu mai ai robinetul de rezerva. Oglinzi se cumpara, semnalul e ok, cu rezervorul infundat te inveti.

 

Motoreta nu e de aruncat (parerea mea). Daca bagi ceva bani, o faci ca noua. Daca nu, te dai asa cu ea :cheers:. Daca vrei s-o dai pe pret de nimic, da-mi PM, ca am vreo cativa prieteni care isi doresc de-asta dar nu isi permit.

 

Totusi repar-o. Nu prea mai gasesti motoreta ca asta.

 

Am zis!

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta nu e de aruncat (parerea mea). Daca bagi ceva bani, o faci ca noua. Daca nu, te dai asa cu ea :cheers:. Daca vrei s-o dai pe pret de nimic, da-mi PM, ca am vreo cativa prieteni care isi doresc de-asta dar nu isi permit.

 

Am zis!

 

Toate cele bune!

 

ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

servus!

 

din lipsa de timp, dau foarte rar pe-aici. Am si eu un VX (sau ce a mai ramas din el).. nu intru in detaliile accidentului ca iar m-apuca nervii (un tigan cu max 2 clase a facut stanga peste mine) si nu stiu ce sa fac cu el, daca mai merita sa-l repar sau daca sa gasesc pe cineva interesat s-o cumpere pt piese.

 

Pt mine nu exista alta motocicleta mai faina ca asta. Momentan m-am orientat catre iesiri cu 4x4, dar sper ca sezonul viitor sa revin pe 2 roti. Cateva poze inainte si dupa..

 

Razvan

salutare am vazut poza de la motorul tau si sunt interesat de el acum depinde de ce bani vrei pe el.am avut si eu un accident tot cu un taran care a facut dreapta de pe banda 2 direct in mine care eram pe banda 1.astept sa vad ce bani ceri pe el si daca ne intelegem poate batem palma.Chiar sunt interesat si vreau sa cumpar!

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Cam slaba activitate pe aici... A cam dat frigul ,ceata, etc...

Vine vremea sa intre la iernat...

Cam cat ar fi transportul la un motor din Germania? Care mai sunteti la curent cu asa ceva?

 

Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...