Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

E chiar asa bubuit motoru de trebuie sa umbli la segmenti? Umbla la ulei? 50 si 100 reprezinta cote de reparatie (0.50mm si 1.00mm pe diametrul interior al cilindrului). 83.00 mm este cota nominala a cilindrului, 83.50 mm e prima cota de reparatie si 84.00 mm e a doua. Nu am gasit insa nimic despre dimensiunile pistonului la cote de reparatie. La o treaba ca asta ar fi bine alezat cilindrii daca vrei sa pui segmenti noi si pistoane la cota superioara, altfel nu rezolvi mai nimic cu segmenti noi in cilindrii ovalizati...Ma uit sa caut si ceva link-uri de componente. Pana una-alta ia priveste aici, poate esti interesat: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...3802&rd=1,1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar asa bubuit motoru de trebuie sa umbli la segmenti? Umbla la ulei? 50 si 100 reprezinta cote de reparatie (0.50mm si 1.00mm pe diametrul interior al cilindrului). 83.00 mm este cota nominala a cilindrului, 83.50 mm e prima cota de reparatie si 84.00 mm e a doua. Nu am gasit insa nimic despre dimensiunile pistonului la cote de reparatie. La o treaba ca asta ar fi bine alezat cilindrii daca vrei sa pui segmenti noi si pistoane la cota superioara, altfel nu rezolvi mai nimic cu segmenti noi in cilindrii ovalizati...Ma uit sa caut si ceva link-uri de componente. Pana una-alta ia priveste aici, poate esti interesat: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...3802&rd=1,1

 

Nu este bubuit da are 54.000 km si cred ca trebuie sa schimb segmentii,de mers merge belea,singura problema este la membranele vacumatice pe care trebuie sa le schimb ca sunt sparte.M-am dat cu el cu 180 km/h si mergea bine.Am vorbit si eu cu niste baieti si ziceau ca pe la 50.000 trebuie schimbati segmentii.

Ce mi-ai aratat tu pe Ebay nu prea poti sa cumperi de aici de la noi si oricum nu ai cum sa faci acte pt. motor,si fiind din state platesti si vama de te ustura.Am vrut sa cumpar 2 carburatoare de pe Ebay(le gasisem noi la 350 $ amandoua) si cand a auzit ca sunt din romania a zis ca nu poate sa faca livrare aici.Oricum mersi de informatie.

P.S. Da chiar imi mananca ceva ulei cam un litru pe sezon 5 luni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este bubuit da are 54.000 km si cred ca trebuie sa schimb segmentii,de mers merge belea,singura problema este la membranele vacumatice pe care trebuie sa le schimb ca sunt sparte.M-am dat cu el cu 180 km/h si mergea bine.Am vorbit si eu cu niste baieti si ziceau ca pe la 50.000 trebuie schimbati segmentii.

Ce mi-ai aratat tu pe Ebay nu prea poti sa cumperi de aici de la noi si oricum nu ai cum sa faci acte pt. motor,si fiind din state platesti si vama de te ustura.Am vrut sa cumpar 2 carburatoare de pe Ebay(le gasisem noi la 350 $ amandoua) si cand a auzit ca sunt din romania a zis ca nu poate sa faca livrare aici.Oricum mersi de informatie.

P.S. Da chiar imi mananca ceva ulei cam un litru pe sezon 5 luni)

Eu zic sa nu te hazardezi cu schimbatul segmentilor. 50.000 de km nu sunt foarte multi mai ales pentru un v2 si imi este greu sa cred ca asta ar fi un prag limita pentru cilindri.Schimba membranele vacuumatice daca zici ca asta e o problema si plimba-te.

Daca motorul trage bine eu zic sa nu umbli in el.De consumat ulei cred ca toate consuma.....acum nu stiu daca chiar 1 litru la un sezon e ok ( depinde si cati km faci intr-un sezon ).Eu am o ideea preconceputa poate...motorul este ca organismul omului: dupa ce a fost taiat intr-o operatie nu mai este ca inainte :nono:

 

Tre sa mentionez ca ce am scris mai sus e parerea mea personala si nu una foarte avizata.Este destul de posibil sa ma insel( asta ca sa nu imi sara mecanicii in cap :rose: )

 

Bafta!

 

PS: pune si tu niste poze cu bestia ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mers in sezon merg cam 4000 km (o fi mult o fi putin),si cam 1 litru de ulei consuma in perioada asta,iar cand am desfacut filtrele de aer la cel din spate am gasit putin ulei.De aceea am inceput sa intreb in stanga si in dreapta iar cativa "mecanici" au zis sa fac segmentare.Nici eu nu prea sunt convins de asta,ma mai pricep si eu la mecanica numai ca nu am desfacut nici o japoneza pana acum,si stiti cum e prima data.

poze cu "Animalul" o sa pun acum cateva.Nu prea am poze cu ea deoarece sunt mai tot timpul plecat din tara in misiuni(Kosovo 3 ani). :nono:

Prima e cu "animalul de la munca,iar celelalte cu "Animalul"de acasa

 

pentru baietii care vor sa cumpere vx 800 am gasit doua anunturi:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

http://www.bikeshop.ro/motorcycles/motorcy...1994-24411.html

 

Iar pentru cel cu arcuri la suspensie progresiva aici:

 

http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=1915514qqq25675

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Prima e cu "animalul de la munca,iar celelalte cu "Animalul"de acasa

 

Sa o stapanesti sanatos.

Arata "bec" :nono:

Interesanta ideea cu rezemetoarea aia ca sissy bar nu prea imi vine a spune.E "home-made" sau e cumparata din magazin?

Foarte misto arata motorul per total :rose:

 

PS: Bine ca le aveti voi toti negre :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos.

Arata "bec" :nono:

Interesanta ideea cu rezemetoarea aia ca sissy bar nu prea imi vine a spune.E "home-made" sau e cumparata din magazin?

Foarte misto arata motorul per total :rose:

 

PS: Bine ca le aveti voi toti negre :rose:

 

Mersi man,e "home made" si m-a costat f.putin cam 60 RON,rezematoarea.

Culoare nu e neagra e bleumarin inchis,fa poza mare si o sa vezi mai bine culoarea :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi man,e "home made" si m-a costat f.putin cam 60 RON,rezematoarea.

Culoare nu e neagra e bleumarin inchis,fa poza mare si o sa vezi mai bine culoarea :rose:

 

Ai dreptate :rose: acu' parca e si mai frumoasa in bleumarin (no offence nigga's :nono: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar cand am desfacut filtrele de aer la cel din spate am gasit putin ulei...

 

 

Cat ulei pui in motor? Iti trece de limita maxima? Se poate ca, daca completezi mai mult decat e limita (dar nu e o regula) maxima, sa il scoata afara prin orificiul de vacuum al carterului. Asta e situat in capacul chiuloasei cilindrului din spate si e legat printr-un furtun de carcasa filtrului de aer din spate. Tot in carcasa filtrului de aer din spate, in partea de jos, mai e un orificiu de care e atasat un furtun ce coboara undeva sub motor, furtun prin care se scurg afara condensul si vaporii sau uleiul aruncate de gazele de carter. O parte (si poate chiar o buna parte) din uleiul care il pierzi poate fi pe acolo. Aceasta problema o aveam cand am avut o Honda VT500; cam la 1000km rulati gaseam in rezervorul acela (aveam un rezervor atasat de acel furtun de scurgere) cam 100ml de ulei si putina apa, si asta era generala treaba si la alti posesori de VT500.

Una peste alta, faina motocicleta ta. Am vazut la modelele pt USA, ca si optional, acel spatar cu portbagaj.

 

F11_Seat.pdf

 

Btw, de NT650V de la munca ce parere ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, da' voi ati pus motoarele in cui?

 

Nu, chiar n-am luat pauza si acum vremea a devenit de-a dreptul placuta.

Trebuie sa fac rost de putin timp sa-i schimb uleiul si filtrul, in rest merge de rupe :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri asa cum speram am iesit la tura.L-am sunat pe Ingeru` Albastru sa stabilim locatia, ne-am consultat vreo 5 minute si nu ne-a venit nici o idee, ca era deja 12 ziua si nu vreoiam sa mergem prea departe.

Pana la urma, i-a trecut o idee prin cap: hai in Bulgaria !!

Zis si facut.

Per total a fost o plimbare frumoasa, dar eu nu am mers niciodata pe asa un vant cum a fost ieri.Pur si simplu statea motocicleta aplecata intr-o parte si nu puteam face nimic.Nu mi-a dat senzatia ca ar fi foarte periculos, dar oricum era neplacut.Nu mai zic ca in momentul cand treceam pe langa tiruri imi facea capul in ritm de hip-hop :bounce:

La intoarcere a dat si ceva ploaie...nu mult ..atat cat se ne faca motoarele si hainele ( mai ales ale mele ca-s pe naked deh :) ) ca dupa o tura de enduro

Din pacate nu am avut nici un aparat foto la noi sa ne pozam mai mult si mai multe, dar a facut Ingeru niste poze cu telefonul pe care le atasez.

 

Asadar, eu cu Ingeru` si cu "consoartele" la Ruse:

post-6237-1173085474_thumb.jpg

post-6237-1173085499_thumb.jpg

post-6237-1173085518_thumb.jpg

post-6237-1173085540_thumb.jpg

post-6237-1173085561_thumb.jpg

post-6237-1173085595_thumb.jpg

post-6237-1173085638_thumb.jpg

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, baieti ! Frumoasa excursie !

 

Burlaco, ti-ai luat cagula la culoarea motorului, nu ? :bounce:

Si io am tot la fel, cagula neagra, sa se asorteze cu motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cagula.

Va trebui sa iau motorul asortat? :bounce:

Tonul ptr excursii a fost dat.

 

Minunat a-ti procedat

Asfalt uscat

 

 

Neaparat ! Altfel, va trebui sa vopsesti motorul !

Oricum, la Burlaco e alta nuanta, da' se asorteaza.

 

Inger`Albastru Posted Today, 02:41 AM

Daca se ghiceste din 3 incercari ce a fost intr-o viata anterioara cagula lui Burlaco dau o bere !

 

Egari ! sau cum naiba s-o scrie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai decapitat un costum de scafandru? :finger:

Se pare ca aveti imaginatie muuult prea bogata :finger:

Cagula este "home made" dintr-un fes( a se citi caciula) :bounce: si sunt tare multumit de ea :ok: cu toate ca lumea face misto de mine cand ma vede; dar nu ma deranjeaza ( in sensul ca tin la mistouri :wink: ) asa ca dau liber la caterinca ( suna urat cuvantu asta da' nu mi-a venit alt sinonim)

 

In rest...vreo plimbare, vreun upgrade, o poza ceva?

 

toate bune!

 

EDIT: PS: nu ma pot abtine sa nu imi amintesc de postul lu' ottoMan cu egarii :) :drink: ..cum poate sa sune acest cuvant....egari :kick: :hug:

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba ! Fes am vrut sa zic prima oara, da' m-am gandit ca ar fi fost prea simplu ! Am ratat o bere... Poate urmatoarea :) Si eu am folosit o caciula pana sa-mi iau cagula. Singurul inconvenient era ca era cam groasa si-mi lasa urme pe fata dupa ce o dadeam jos :bounce:

 

Upgrade sau excursii n-am de povestit deocamdata, dar intreb altceva: ati facut care reglajul la tacheti ? Cred ca va fi nevoie sa il fac pt Zed si voiam sa aflu cam cat de complicat e. Parca nu prea mi-as baga nasul de unul singur... Oricum, trebuie sa-i refac sincronizarea la carburatoare. Recomandati vreun mecanic ? Am vazut pe forumul de Service ca sunt destul de laudati baietii de la Tanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...