Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Noutati marunte - cablul de ambreiaj de la SV650 se potriveste, 9.95 euro pe Louis. Cel de VX800 nu exista pe Louis, de Intruder nici atat (are ambreiaj hidraulic :lol: ). Apropo ! Se poate adapta ambreiajul hidraulic de la un Intruder de 800 pe VX ? Ca tare ma bate gandul sa fac o astfel de modificare...

 

Doi - Burlaaaacoooo ! Ai reusit sa scoti capacul de la rezervorul de lichid de frana fata ? Eu nu, si am tocit un surub :lol: Am auzit un zvon ca s-ar putea sa fie cu filet invers, adica sa se desfaca in sensul in care un surub se strange, da' nu misca nici asa. Am nevoie sa-l desfac, pentru ca au venit si placutele de frana si trebuie sa le schimb (si pe fata, si pe spate). In manual nu scrie nimic, care stiti cum se procedeaza ? (Burlaco, ai cuvantul ;) )

 

Trei - mi-am luat NGK Iridium (12.95 euro, tot pe Louis) le schimb in uichend si va tin la curent cu imbunatatirile (if any :lol: )

 

PS - cand facem clubul ?

 

1 - Buna treaba asta cu SV-ul.Bine macar ca se potriveste de la asta.

2 - Eu nu am reusit nici in ziua de azi sa desfac suruburile, iar cum lichidul este inca la semn...le-am lasat asa :lol: Vroiam sa schimb si eu lichidul de frana uichendul asta, dar prefer sa dau o fuga pan' la mare ( apropo'...va bagati )Oricum suruburile mele sunt compromise , asa ca o sa le bat cu o surubelnita dreapta in cap pana le sar capacele si tre sa se desfaca.

Daca nu te "satisfac" schemele de la Lonerider, spune-mi si o sa incerc sa iti explic cum am procedat eu.

3 - Sunt taaaaare curios care e jmenu' cu Iridiumul asta.Eu nu am desfacut niciodata vreo bujie la mine pana acu :nono: Am mers pe principiu ca daca un lucru functioneaza nu tre sa imi bag nasu' ca s-ar putea sa-l stric

 

Sa ne tii la curent si poate mergi la mareeee :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor !

Schemele ma ajuta, ma interesa cam care e ordinea de lucru la schimbat. O sa ma descurc, nu o fac singur, oricum (la frane chiar nu am de gand sa ma hazardez).

Acum ca am aflat ca suruburile alea sunt normale, o sa procedez si eu la fel ca Lonerider - le bat putin ca sa le refac "conturul".

 

Marea nu intra in schema acum, unfortunately. Lucrez de 1 mai :nono:

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Schemele ma ajuta, ma interesa cam care e ordinea de lucru la schimbat. O sa ma descurc, nu o fac singur, ...

 

Marea nu intra in schema acum, unfortunately. Lucrez de 1 mai :duel:

 

 

Marea nu intra nici la mine in planuri, ca am avut mai multe, dar poate prin imprejurimi o sa ma plimb putin, daca sta vremea.

 

@Ottoman... Iti pun bucatile din manualul de reparatii pentru frane, sunt mult mai vizibile decat cele anterioare si dau si explicatii, numa' ca sunt in engleza...

 

Front_brake.pdf

Rear_brake.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Lonerider !

Am cautat informatiile astea in manualul de service care e pe vx800.net, dar sincer nu le-am gasit ! E perfect, nu-i problema ca sunt in engleza. :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor

Cei care a-ti ales alta distractie decat expo cred ca a-ti facut bine.

Eu am avut numai duminica libera.

Nu stiu cum au fost celelalte editii.

Yamahuta e gata.Am fost cu masina din cauza ploii.

Vreau poze ale posesorilor de VX din aceasta minivacanta

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzeee!!!!!!!!!... Am cam uitat.

 

 

Desi a fost o vreme destul de rece, ne-am incumetat sa iesim, totusi, la un gratar. Asa ca am urcat pe motoare si am iesit undeva, la vreo 20 Km de Alba Iulia, pe valea Ampoitei. Lume multa, cu corturi, in toate luminisurile, da' am gasit si noi ceva spatiu si am fript repede un cotlet, o aripioara, pulpa si un carnacior. Era bun si un vinars, dar nu s-a gandit nimeni :D dintre noi. N-am stat mult ca ne-a gonit ploaia, dar pentru aia, ne-am dus, ne-am umplut de praf de pe drumul de tara si ne-am ghiftuit bine. Pun si cateva poze, din putinele care le-am facut.

post-4365-1178380449_thumb.jpg

post-4365-1178380482_thumb.jpg

post-4365-1178380575_thumb.jpg

post-4365-1178380647_thumb.jpg

post-4365-1178380682_thumb.jpg

post-4365-1178380722_thumb.jpg

post-4365-1178380760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti vx-erii,nu am mai intrat de mult pt.ca sunt plecat de o luna pe alte meleaguri(kosovo).

Vreau sa-mi fac niste comenzi de pe louis.de si am niste nelamuriri.

In primul rand nu are si versiune in engleza ?Ca germana la mine e la fel ca si chineza.

Ca sa fac o comanda trebuie sa deschid un cont sau asa ceva.

Ce tip de card accepta si daca stiti Raiffeizen bank are carduri acceptate de cei de la louis. pt.ca aici functioneaza niste sucursale ale raiffeizen si pot sa alimentez un card de aici cu euro

Iar daca ati facut comenzi la ei cam in cat timp ajung acasa cu ce curier si cat se platesc taxele postale si unde (la livrare sau direct cun cardul cand faci plata on-line).

Va intreb toate astea deoarece nu am comandat pana acum pe louis si v-am spus ca germana mea e praf desi seamana un pic cu engleza tot nu ma descurc.

Drum uscat si poate ne vedem prin tara da abia in Iulie vin intr-o permisie de 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...prețurile sunt întotdeauna în euro pentru toate articolele. Cele marcate în verde (motocicletă verde) sunt întotdeauna în stoc, cele marcate în galben sunt disponibile în perioadele menționate, iar cele marcate cu albastru sunt temporar indisponibile sau nu mai există.

 

Transportul (expedierea) pentru cererile din afara Germaniei sunt posibile doar plătind prin card de credit, aÂşa cum va fi arătat mai jos sau prin plată netă în avans. Costurile transportului sunt expuse mai jos, pentru urmatoarele țări (pentru mase sub 50 Kg):

 

Austria, Switzerland, Denmark, Netherlands, Belgium, Luxembourg: € 7.95

 

France, Great Britain, Italy, Spain, Portugal, Finland, Greece, Ireland, Norway, Sweden: € 14.95

 

Czech Republic, Estonia, Hungary, Poland, Lithuania, Latvia, Slovenia, Slovakia, Malta, Cyprus: € 19.95

 

Transportul (expedierea) în țări care nu sunt listate este supus actualelor costuri. Atenție: unele facturi pot fi încărcate de taxe suplimentare. Informații detaliate se pot obține de la dealer-ul local (noi nu avem aÂşa ceva în România).

 

Expediția mărfii poate fi făcută doar prin serviciul poÂştal (nu prin UPS), FEDEX sau orice alt serviciu de coletărie. Dacă mărfurile s-au primit în țări din afara EU, vor fi supuse taxelor vamale in acea țară. După plata taxei vamale, trimiteți înapoi factura cu timbrul original de vamă la departamentul financiar Âşi va fi restituită acea taxă.

 

Sunt câteva modalități de plată:

- Plata cu card de credit (cel mai rapid, ieftin Âşi în cele mai bune condiții). Se acceptă Mastercard, VISA, Amexco Âşi Diners. Trebuie completat nr. de card si perioada de valabilitate. Livrarea înaintea plății e posibilă numai în următoarele țări: Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Malta (GBY), Malta (M), Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland.

 

-Plata prin transfer bancar (SWIFT account) Prin această metodă se poate primi cererea prin fax sau e-mail pentru a se întocmi factura. Odată ce întreaga valoare a mărfii a intrat în contul bancar, bunurile vor fi trimise direct la adresa de corespondență. Contul e:

 

account number 301408

bank ID 20030000

SWIFT code HYVEDEMM300

IBAN code DE 86 2003 0000 0000 3014 08

HypoVereinsbank AG in Hamburg

 

 

Cam atât am descifrat, în mare, despre posibilitățile de plată Âşi transport. Mai jos e link-ul de unde am extras astea.

http://www.louis.de/_109a36159d7b14454d8c0...p?topic=foreign

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 5 mai am luat parte la party-ul MC TRUST Iasi , iar cu aceasta ocazie am reusit si eu sai fac consumul la vx 4,5 l la o viteza de croaziera de 90-100 km / h. cateva poze de pe drum

post-5073-1178890750_thumb.jpgpost-5073-1178890639_thumb.jpgpost-5073-1178890969_thumb.jpgpost-5073-1178890908_thumb.jpgpost-5073-1178890969_thumb.jpgpost-5073-1178890843_thumb.jpgpost-5073-1178891250_thumb.jpgpost-5073-1178891278_thumb.jpgpost-5073-1178891278_thumb.jpgpost-5073-1178891315_thumb.jpg

post-5073-1178891006_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In week-end-ul ce tocmai a trecut l-am bagat pe nazdravan la revizie.Am schimbat lichidu de racire si lichidu de frana fata si spate.Avea si aer pe circuit si cred ca si lichidu se cam dudese pentru ca franele s-au imbunatatit considerabil.I-am cumparat si ulei (Motorex 10W40 ) plus filtru ce urmeaza a fi schimbate dupa plimbarea de week-endu care vine.Sa-l aud acum ca nu-i convine ceva :angry: ( nu ca s-ar fi plans pana acu' ca nu am avut nici cea mai mica problema)

 

Duminica a avut parte de infrumusetare.Fara spalatorie cu nervi mancati si bani aruncati...luat frumos detergent auto (chipurile cica ar contine si ceara), si frecat cam tot ce se putea freca.Imi era mai mai dragul de el.Dupa un timp a aparut la garaj si Ingeru' ( care m-a ajutat la operatiunile de schimbat lichide :bounce: ), si cand a vazut ce frumos e Nazdravanu cica sa dea si el un jet de apa pe bestiutza lui la OMV.Nici nu mai imi venea sa ma urc pe ea sa plec cu el pana spalatorie...care era la 200 de metri.Asa frumoasa statea in soare de mai ca ma orbeau tobele.

Pe la voi ce mai e nou?

 

PS: Care ai schimbat uleiul in cardan? De care si de unde pot sa iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa excursia, am vazut toate pozele. Pacat de experienta cu buf, da' asta e, se mai intampla. Bine ca n-a fost mai rau. Oricum, Burlaco, ai avut ceva vana sa conduci 400 de km inapoi fara alte incidente, pe ploaie si cu moralul scazut.

 

Eu mi-am schimbat placutele si lichidul de frana ieri. Am apelat la ajutorul unui amic mai priceput decat mine in ale mecanicii, si bine am facut, ca pe spate nu voiau sa intre placutele nici de'ale naibii. Se pare ca am mers prea mult cu cele vechi si nu stiu ce dracu' s-a intamplat cu pistonasele si cu etrierii, ca nu mai lucrau ca lumea. A demontat omul tot, a curatat etrierul bine, le-a montat si merge super. Se simte diferenta ! Am testat aseara si azi dimineata franele, m-am suit pe ele cu toata forta si n-am mai blocat spatele (cum se intampla inainte sa le schimb). E ok.

 

Si un mic update la NGK Iridium - merita ! Porneste foarte usor cand e motorul rece, se incalzeste si isi intra in ritm mult mai repede. Consumul parca e un pic mai mic, dar prin oras diferenta nu este extraordinara. Una peste alta, merita toti banii ! O sa-mi mai iau o pereche la un moment dat, oricum am inteles ca durata de viata a astora iridium e mult mai mare fata de cele normale.

 

Bafta, tutulor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ottaMan-e, avand in vedere ce ai spus si ca nu am schimbat pana acum bujiile cred ca o sa fac si eu acest pas.De fapt..cam asta a mai ramas neschimbat din toate consumabilele posibile, plus uleiul din cardan.Si apropo de asta voi l-ati schimbat? Si daca da de care ati pus si de unde?

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ottaMan-e, avand in vedere ce ai spus si ca nu am schimbat pana acum bujiile cred ca o sa fac si eu acest pas.De fapt..cam asta a mai ramas neschimbat din toate consumabilele posibile, plus uleiul din cardan.Si apropo de asta voi l-ati schimbat? Si daca da de care ati pus si de unde?

 

Numa' bine!

:cheers: hallo burlaco....te-am mai intrebat ceva la capitolul calatorii...e confortabil in doi vx-ul?a, inteles ca nu are un consum foarte mare.....de fiabilitate ce zici? il lauda mult frantujii.....ar merita sa iau unul intretinut la vreo 70000 de km?am inteles ca e foarte stabil , ca un tren pe sine, si cuplul, cuplul e foarte des amin tit cind e vorba de vx, asa e?in legatura cu uleiul pt cardan eu am pus la xj 900 ulei ARAL sae 80w-ulei de transmisie-multam fain anticipat... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: hallo burlaco....te-am mai intrebat ceva la capitolul calatorii...e confortabil in doi vx-ul?a, inteles ca nu are un consum foarte mare.....de fiabilitate ce zici? il lauda mult frantujii.....ar merita sa iau unul intretinut la vreo 70000 de km?am inteles ca e foarte stabil , ca un tren pe sine, si cuplul, cuplul e foarte des amin tit cind e vorba de vx, asa e?in legatura cu uleiul pt cardan eu am pus la xj 900 ulei ARAL sae 80w-ulei de transmisie-multam fain anticipat... :cheers:

 

@jenifer: ti-am raspuns pe topicul cu excursia in Sofia.Era mai bine sa o fac aici pe topicul dedicat VX-urilor, dar acolo am vazut prima data postul tau

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sibiu-Tel.0745\262471 Speedy-service moto+transport remorca

-Tel.0744\866296 Pasteanu-service moto

Dlor e service-ul meu in care execut operatiile pe yamahuta mea.

Garantat e serios , migalos (fan si intruder 800).( El oricum nu citeste)

Sper din tot sufletul sa nu aveti nevoie de interventii pe drum.

Daca faceti intalnirea VX-istilor as dori sa particip cel putin ca fan.

Cu respect

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...