Jump to content

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Recommended Posts

Hai la multi ani, bai VXarilor !

S-aveti parte de tot ce va doriti in noul an si sa nu va opreasca nimeni si nimic din drumul vostru.

 

Sa cala(to)riti bine ! :crack:

Link to comment
Share on other sites

O ultimă ieşire pe anul ăsta...Frig (-6°C), uşoară ninsoare, drumurile în condiţii bune. VX-urile au pornit destul de greu, dar după ce s-au încălzit nu au creeat probleme...

 

La Multi Ani tuturor şi 2008 să fie cu ceva mai bun decât anu' ce va să treacă, pentru toţi.

post-4365-1199042046_thumb.jpg

post-4365-1199042058_thumb.jpg

post-4365-1199042070_thumb.jpg

post-4365-1199042086_thumb.jpg

post-4365-1199042113_thumb.jpg

post-4365-1199042128_thumb.jpg

post-4365-1199042139_thumb.jpg

post-4365-1199042149_thumb.jpg

Edited by Lonerider
Link to comment
Share on other sites

O ultimă ieÂşire pe anul ăsta...Frig (-6°C), uÂşoară ninsoare, drumurile în condiții bune. VX-urile au pornit destul de greu, dar după ce s-au încălzit nu au creeat probleme...

 

La Multi Ani tuturor Âşi 2008 să fie cu ceva mai bun decât anu' ce va să treacă, pentru toți.

 

Felicitari pentru curaj.Astept si eu o zi mai uscata sa-mi scot vx-ul pe strada ca pana acum a fost numa ceata si polei pe jos.de cand sunt in vacanta si am fost acasa l-am pornit zilnic.Nu ma pot abtine.I-am pus si bujii noi iridium si porneste destul de usor, dar....in garaj nu-i ca pe strada.

 

Vad ca Vx-ul lu' Calin a fost tunat pe aripa fata si windshield :crack:

 

La Multi Ani VX-ari si tuturor pentru 2008 si sa ne vedem cu bine pe sosele in noul an! :crack:

Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu

Salut tuturor,

 

Am un VX800 si am nevoie de o aripa fata (nu mai am decat jumatate din ea). Daca stie cineva sau are cineva de vanzare i-as fi recunoscator pentru informatie.

 

La multi ani tuturor motoristilor!

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor,

 

Am un VX800 si am nevoie de o aripa fata (nu mai am decat jumatate din ea). Daca stie cineva sau are cineva de vanzare i-as fi recunoscator pentru informatie.

 

La multi ani tuturor motoristilor!

 

 

Contact: briansquibb@vx800.net. Intreaba de pret si modul de a intra in posesie...

 

post-4365-1199907297_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Contact: briansquibb@vx800.net. Intreaba de pret si modul de a intra in posesie...

 

post-4365-1199907297_thumb.jpg

 

Intre timp am reusit sa imi iau aripa, multumesc mult pentru informatie.

Link to comment
Share on other sites

Salutare VX-ari!

Ce mai faceti? V-ati scos bestiile de la iernat?

Eu am profitat de soarele de sambata si mi-am scos frumoasa pe strada.Are bujii noi Iridium acum, bateria a fost tinuta in casa , asa ca pornitul nu a fost o problema.Merge la fel de bine si de frumos ca in toamna.

Astept caldura si asfaltul uscat mai ceva ca un copil pe Mos Craciun.

Trec aproape zilnic prin garaj, o mai sterg de praf, mai dau cu WD-40 pe un cablu, surub......nu mai am rabdare.

 

Voi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut...mda...Âşi eu am probleme cu bujiile la VX-u meu. Cum s-a răcit vremea în toamna a pornit tot mai greu Âşi apoi nu a mai pornit deloc. inițial am crezut că o fi Âşi bateria obosită Âşi am încercat folosind curent de la maÂşină. Săracu electromotor a tot învârtit dar degeaba. Doar aÂşa de chestie m-am gandit sa verific continuitatea electrodului central la una din bujii (cilindru din față) Âşi ... continuitate zero...

Sunt curios care dintre voi a mai pățit o chestie de asta. De ce să se fi întrerupt electrodu central. Ce e drept e că bujiile nu le-am schimbat de când am luat motoru', si nu stiu câti km au fost folosite înainte de a le rula Âşi eu vreo 4-5 mii. Ei Âşi dacă tot am scris aici...atunci să mai arunc o întrebare...tot e vorba de schimbat bujiile credeți că rentează să îi pun iridiu? Sunt cam de 4 ori mai scumpe dar se merită oare?

Link to comment
Share on other sites

Ei Âşi dacă tot am scris aici...atunci să mai arunc o întrebare...tot e vorba de schimbat bujiile credeți că rentează să îi pun iridiu? Sunt cam de 4 ori mai scumpe dar se merită oare?

 

Se merita! :what:

Eu mi-am pus prin decembrie.Nu am avut absolut nici o problema cu pornirea.De mentionat ca si baterie e nous ( luata prin noiembrie parca).

A stat mobra nepornita cel mai mult vreo 5 saptamani sau ceva de genul asta, bateria am avut-o in casa.Am mers la garaj, am pus bateria, si a pornit fara probleme.

Asadar, parerea mea e ca daca exista posibilitati financiare se merita iridiumu asta din plin.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu o ţin în garaj. E afară, acoperită. Şi afară e ceva mai rece decât în orice garaj.

 

MariusSS, bujiile care au "R" în componenţa codului (în general), au în înteriorul electrodului central (anodul) un rezistor (din carbon) cu o valoare cuprinsă între 5 şi 10 Kohm. Daca pui testerul pe valoare mai mare de măsurare a rezistenţei, o să vezi asta. Este făcută aşa pentru prevenirea interferenţelor radio (antiparazitare).

 

De preferat, pentru sezonul rece sau când temperatura e constant sub 7°C, bujiile cu codul DPR9EA-9 de la NGK sau X27EPR-U9 de la ND (Nippon Denzo). Dar cât umblăm noi iarna, ca să schimbăm bujiile după coeficientul termic...

Edited by Lonerider
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Voua cum si unde va tine ambreiajul?

Mie imi cam clampanea putin maneta de ambreiaj ceea ce nu-i sta bine unui VX, asa ca m-am gandit ca trebuie reglat.

Am luat frumos manualul si la treaba.Eu zic ca am facut totul ca la carte, numai ca dupa ce am terminat treaba, ambreiajul tine foarte sus.Adica cupleaza undeva aproape de capatul cursei manetei de abreiaj, ceea ce nu prea imi place...as prefera sa tina mai jos putin...macar incepand de la jumatatea cursei.

 

Asadar, ce sfaturi imi dati?

 

Multzam!

Link to comment
Share on other sites

Salut Lonerider, interesant ce spui tu despre alcătuirea unei bujii Âşi e posibil acolo, la rezistorul de carbon să fi pățit ceva bujia mea de la cilindrul din față...poate din cauza căldurii de astă vară.

Dar în ceea ce priveÂşte tipul de bujie folosit pentru iarnă treburile ar putea fi pe dos. Am să ataÂşez o bucățică din manualul de utilizator unde, dacă am înțeles eu bine, modelul DPR9EA-9 NGK este indicat dacă motorul tinde să funcționeze mai cald. Adică înțeleg că pentru vară... Eu am avut DPR8EA-9 NGK-standard.

 

E foarte posibil să mă înÂşel...de aceea aÂştept un răspuns pentru a mă lămuri înainte de a comanda o pereche de bujii pentru motoreta mea. Presupun că indicat ar fi să folosesc tot standard Âşi să văd ce îi pot face motoretei să reduc temperatura de lucru...probabil un clean-up la carburi, o reglare a acestora, un schimb la filtrele de aer...poate Âşi o schimbare a lichidului de răcire (nu Âştiu când a fost ultima dată înlocuit).

 

Pt. Burlaco...când ai mers cu VX-u meu mai ții minte cum ți s-a părut ambreiajul? Eu l-am reglat tot după carte la 4 mm cursă liberă la manetă. Din punctul meu de vedere e ok aÂşa...nici prea sus nici prea jos...

post-12774-1202705220_thumb.jpg

post-12774-1202705234_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pt. Burlaco...când ai mers cu VX-u meu mai ții minte cum ți s-a părut ambreiajul? Eu l-am reglat tot după carte la 4 mm cursă liberă la manetă. Din punctul meu de vedere e ok aÂşa...nici prea sus nici prea jos...

 

" I agree " cu tine ca sa zic asa, numai ca in cazul meu "minor adjustment"-ul nu prea dadea roade pentru ca surubul de reglaj numarul 2 din poza ta era aproape la maxim , iar jocul meu dapesea cei 4 mm, asa ca a trebuit sa recurg la "major adjustemt", adica am desfacut capacul de pe partea stanga de la motor ( acolo unde cablul de abreiaj), si am trecut la procedurile din carte.

Acum...ce sa zic, la un moment dat in carte zice sa desfaci contrapiulita surubului de reglaj sa dai inapoi 2 sau trei ture surubul de reglaj apoi sa il strangi pana simti ca opune rezistenta mare si dupa aia sa il dai inapoi 1/4 sau 1/2 ture.E cam evaziva treaba asta cu "a opune rezistenta mare" ca nu prea stii unde sa te opresti si sa zici " ba..aici opune rezistenta mare, sau cam acum incepe sa opuna rezistenta".

Ma gandesc ca poate la acest pas mi-a dat cu virgula.... :what:

 

Acum abreiajul lucreaza frumos, dar, asa cum am mai spus "tine prea sus" dupa parerea mea.Adica trei sferturi din cursa manetei e cam degeaba, si pe langa faptul ca mi se pare un pic incomod ma gandesc sa nu fie si implicatii de ordin mecanic care sa pericliteze soarta ambreiajului ( sa patineze sau mai stiu eu ce )

 

Cu bujiile...io zic sa iei standard, iridium daca se poate si daca ai filtrele, carburatoarele curate si cu ameste ok nu ar avea de ce sa nu mearga ok.

Link to comment
Share on other sites

Salut Lonerider, interesant ce spui tu despre alcătuirea unei bujii Âşi e posibil acolo, la rezistorul de carbon să fi pățit ceva bujia mea de la cilindrul din față...poate din cauza căldurii de astă vară.

Dar în ceea ce priveÂşte tipul de bujie folosit pentru iarnă treburile ar putea fi pe dos. Am să ataÂşez o bucățică din manualul de utilizator unde, dacă am înțeles eu bine, modelul DPR9EA-9 NGK este indicat dacă motorul tinde să funcționeze mai cald.

 

 

De acord cu tine. Gresala este a mea. DPR7EA-9 e pentru vreme rece. Graba strica treaba. :wink: Uite si chestia cu coeficientii termici.

 

post-4365-1202848158_thumb.jpg

 

 

Scuzele mele.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Voua cum si unde va tine ambreiajul?

Mie imi cam clampanea putin maneta de ambreiaj ceea ce nu-i sta bine unui VX, asa ca m-am gandit ca trebuie reglat.

Am luat frumos manualul si la treaba.Eu zic ca am facut totul ca la carte, numai ca dupa ce am terminat treaba, ambreiajul tine foarte sus.Adica cupleaza undeva aproape de capatul cursei manetei de abreiaj, ceea ce nu prea imi place...as prefera sa tina mai jos putin...macar incepand de la jumatatea cursei.

 

Asadar, ce sfaturi imi dati?

 

Multzam!

 

 

Salutare Geo,

Inca nu am apucat sa vad de ambreiaj. De cand am luat motocicleta, nu am umblat la el. Am un joc la maneta cam de 5mm si prine de la 2/3 in sus catre capat. Nu prea sunt multumit de treaba asta, dar daca il slobod mai mult din surubul de la maneta, clampane cutia cam tare la schimbarea vitezelor. tot cand las ambreiajul la plecarea de pe loc, atunci cand incepe sa prinda, cam smuceste. Poate or fi mai uzate discurile sau poate sa fie baiu' si de la ulei. Asta e la mine, dar repet, inca nu i-a venit randul.

 

 

Btw, dati careva pe la Dragutelu la Bike on Ice III?

 

 

Toate cele bune

Link to comment
Share on other sites

Salutare Geo,

Inca nu am apucat sa vad de ambreiaj. De cand am luat motocicleta, nu am umblat la el. Am un joc la maneta cam de 5mm si prine de la 2/3 in sus catre capat. Nu prea sunt multumit de treaba asta, dar daca il slobod mai mult din surubul de la maneta, clampane cutia cam tare la schimbarea vitezelor. tot cand las ambreiajul la plecarea de pe loc, atunci cand incepe sa prinda, cam smuceste. Poate or fi mai uzate discurile sau poate sa fie baiu' si de la ulei. Asta e la mine, dar repet, inca nu i-a venit randul.

Btw, dati careva pe la Dragutelu la Bike on Ice III?

Toate cele bune

 

Multzam de rapuns Loni!

Saptamana viitoare sper sa schimb uleiul si sa vad daca e vreo schimbare dar nu nu ma astept la ceva major.E intr-adevar posibil ca discurile sa fie un pic duse ( desi in mers nu pare) sau poate nu l-am reglat eu ca lumea.

Sa ma tii te rog la curent cand "i-o veni randul"!

 

Cat despre Bike on Ice...hmmm...tare as vrea dar e cam departe de mine si de ieri nu mai am nici asigurare.Deh...iarna nu-i ca vara!

 

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sa ma tii te rog la curent cand "i-o veni randul"!

 

Cat despre Bike on Ice...hmmm...tare as vrea dar e cam departe de mine si de ieri nu mai am nici asigurare.Deh...iarna nu-i ca vara...

 

 

Bike on Ice o fost Âşi nu m-am dus. O fost prea nasoală vremea, mai ales că i-o tras o nisoare aici Âşi un frig după.

 

Azi am avut puțin timp liber Âşi am făcut reglaj la ambreiaj, după carte. Acum ce să zic... joc la manetă de 4mm, cursa totală a manetei e de 20mm, iar ambreiajul începe să cupleze de la 10mm din cursa manetei. Asta înseamnă că am 10mm cursă moartă, 6mm de cursă în care cuplează ambreiajul Âşi 4mm joc liber la manetă. Sunt mulțumit de cum funcționează, chiar dacă, atunci când e cald motorul, cutia clămpăne ceva mai tare.

 

--- Mesaj completat în 25 Feb 2008 18:22 -------------
Salutare,

Am primit azi pe mail două bancuri de pe la corespondenții de pe forumurile de VX, in engleză. M-am crăcănat de râs. Le pun Âşi aici, aÂşa cum le-am primit, fără să le traduc că-Âşi pierd farmecul.

 

"A biker is riding by the zoo, when he sees a little girl

leaning into the lion's cage. Suddenly, the lion grabs her

by the cuff of her jacket and tries to pull her inside to

slaughter her, under the eyes of her screaming parents. The

biker jumps off his bike, runs to the cage and hits the

lion square on the nose with a powerful punch. Whimpering

from the pain the lion jumps back letting go of the girl,

and the biker brings her to her terrified parents, who

thank him endlessly. A reporter has seen the whole scene,

and addressing the biker, says:

- Sir, this was the most gallant and brave thing I saw a man do in my whole life.

- Why, it was nothing, really, the lion was behind bars, says the biker. I

just saw this little kid in danger, and acted as I felt

right.

- Well, I'll make sure this won't go unnoticed. I'm a

journalist, you know, and tomorrow's papers will have this

on the first page. What motorcycle do you ride?

- A Harley Davidson.

The journalist leaves.

The following morning the biker buys the paper to see if it

indeed brings news of his actions, and reads, on first page:

 

*BIKER GANG MEMBER ASSAULTS AFRICAN IMMIGRANT AND STEALS HIS LUNCH.*"

 

 

ÂŞi al doilea:

 

 

"A Hollywood stuntman, a cowboy, and a long distance motorcyclist were

sitting around the campfire one evening. The conversation eventually

turned

to which one of them was the toughest.

 

The stuntman insists that he is the toughest. " I survive crashing

cars,

falling out of buildings, massive explosions, and fighting bad guys! I

am

definitely the toughest!"

 

The cowboy chimes in, "Well I rope and wrestle cattle, break in wild

horses, ride all day in the saddle, and fight gunslingers. I am

definitely

the toughest!"

 

The group sits in silence for a minute after which the two look over to

the

long distance motorcyclist. He just sits there, silent, slowly

stirring the coals in the fire with his penis."

Link to comment
Share on other sites

Bike on Ice o fost Âşi nu m-am dus. O fost prea nasoală vremea, mai ales că i-o tras o nisoare aici Âşi un frig după.

 

Azi am avut puțin timp liber Âşi am făcut reglaj la ambreiaj, după carte. Acum ce să zic... joc la manetă de 4mm, cursa totală a manetei e de 20mm, iar ambreiajul începe să cupleze de la 10mm din cursa manetei. Asta înseamnă că am 10mm cursă moartă, 6mm de cursă în care cuplează ambreiajul Âşi 4mm joc liber la manetă. Sunt mulțumit de cum funcționează, chiar dacă, atunci când e cald motorul, cutia clămpăne ceva mai tare.

 

 

Salutare!

Dupa cum spui tu, ambreiajul lucreaza bine, numa ca m-ai pierdut in masuratori.Unde anume ai masurat mm aia: la capatul manetei unde intra cablul in maneta sau cum?

 

Foarte tari bancurile...mai ales primul! :)

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 19:10 -------------
Va prezint ultimele achizitii...

 

 

Ta-naaaaaaaaa!post-6237-1204304738_thumb.jpg

post-6237-1204304820_thumb.jpg

 

Si inca una

 

post-6237-1204304885_thumb.jpg

 

Le-am luat de la Louis.

44 de litri, pe ele scrie MotoDetail, inauntru am gasit o carticica pe care scrie KAPPA parca

90 de euro / bucata.

Sper sa fie destul de rezistente

 

Voi...cu ce va mai laudati? :P

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 19:12 -------------
in caz ca nu v-ati prins ...era vorba de coburi:banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest lznicu

Ai luat de la el? Daca da, cat a fost pretul si cat drumul?

 

Un prieten a rugat un alt prieten sa imi gaseasca pe ebay si asa am rezolvat-o, detaliile nu le cunosc. In total 180 RON.

Edited by lznicu
Link to comment
Share on other sites

Zdravene bag-uri ți-ai luat. Mai mari ca ale mele (40l). Rama (suportul) o fost inclusă în preț? Sunt facil de ataÂşat/demontat?

 

Da, astea sunt de 44 l, iar rama nu a fost inclusa.Cadrul il aveam, ca si top-caseul.

De montat/demontat sunt zic foarte simplu, are 3 gauri, una din ele avand un sistem gen "click" si ramane fixata.NU stiu cat de explicit am fost, ideea e ca iti ia maxim 10 secunde sa il montezi/demontezi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...