G.Burlacu Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Salutare Geo, cât ți-au luat taxele poÂştale sau de curierat? Salut! Nu mai tin minte exact, dar in momentul cand faci comanda, functie de valoarea/greutatea comenzii si a tarii de destinatie ti se face automat calculul pentru taxele postale, si stii exact cat o sa platesti pentru asta. oricum imi amintesc ca nu e foarte mult...sa zicem la o valoare de vreo 70-80 de lire sterline taxele au fost vreo 10, dar repet chiar nu imi amintesc.Cel mai bine incearca sa selectezi produsele dorite si in ultimul pas, inainte de a plati si de a confirma comanda iti spune cat sunt taxele. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 PS: ottoMan-eee reglasi bre carburile cu ceasurile ce le-ai achizitionat??? TI-am zis nu ca ma pun si io la coada la ele Nu reglai nimic, bre. Chiar n-am avut timp si acum a venit si frigul peste mine. Insist in continuare sa inghet pe drum cu motorul decat sa stau in coloana cu masina. Probabil ca la primavara o sa apuc sa face si sincronizarea. Le facem si pe ale tale cand vrei, putin mai cald sa fie, ca ai vazut ca lucrez in curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Nu reglai nimic, bre. Chiar n-am avut timp si acum a venit si frigul peste mine. Insist in continuare sa inghet pe drum cu motorul decat sa stau in coloana cu masina. Probabil ca la primavara o sa apuc sa face si sincronizarea. Le facem si pe ale tale cand vrei, putin mai cald sa fie, ca ai vazut ca lucrez in curte. Pai tot la primavara aveam in plan operatiunea ca acu'...ingheata mana pe chei. , si oricum VX-ul meu sta frumos la hibernat asa cum se cuvine. Sante! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Hibernati ? Hibernam, maria-ta ! Si io l-am pus la hibernare, ca nu ii place frigul. Dupa o experienta neplacuta cu benzina de la Lukoil, cand nu a mai vrut sa porneasca intr-o dimineata friguroasa, i-am golit rezervorul, i-am pus benzina mai de calitate si l-am convins sa porneasca cu ajutorul bateriei de masina - am dat ceva la buton pana l-am convins. Am zis ca doar benzina a fost de vina, am mai mers lunea si martea trecuta, iar miercuri dimineata, la -5 grade n-a mai vrut sa porneasca. Am incercat putin si m-am oprit, ca sa nu-i omor bateria. Acum ma resemnez si ma enervez in masina. Adevarul e ca pe ploaie, pe la 0 grade, pe DN1 nu e prea placut oricat de echipat ai fi, da' si cand ajung sa stau in coloana la baneasa ma iau toate alea. Dar sunt obligat sa ma resemnez si sa accept situatia actuala. Asa ca am bagat-o la hibernat si acum imi fac planuri de revizie capitala pentru la primavara. Am comandat kit de dynojet de pe louis - sa vedem ce smecherie iese - toate consumabilele - filtre de aer si de ulei, bujii noi - arcuri progresive , un parbriz nou - ca asta de acum e rupt de iarna trecuta - si crashbar-uri noi, ca mi s-a rupt si unul d'asta. Am deja kit-ul de garnituri de la motor - trebuie sa-i schimb garnitura de jos de la cilindrul din spate, ca am observat ca pe acolo pierd ulei - ceasul de sincronizat carburatoarele si membrane noi pentru carburi, asa ca intr-o zi putin mai calduroasa - sau doua zile - o sa am mult de lucru. Da' si dupa ce pun toate astea pe motor scot untul din el ! Ale voastre stiu ca sunt mult mai ingrijite decat exemplarul meu, da' mai aveti vreun plan in iarna asta ? Eu voiam sa-l scot in fiecare zi in care vremea mi-ar fi permis - adica sa fie uscat - da' se pare ca el nu a fost de acord cu aceasta propunere. Sper ca dupa ce ii schimb jigloarele si membranele la carburatoare si i le reglez sa nu mai faca figuri pe vreme friguroasa. Ride on ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Salutare, Eu mai putin pe aici din lipsa de timp. Al meu e de mult in barlog. As vrea sa vad de el, dar e cam subtire buzunarul. Sper sa reusesc sa-i schimb consumabilele, macar, (ulei, filtre, lichide de frana, ulei grup), ar mai fi gumele (si e o problema grea asta), iar, daca nu ma descurc nicicum, s-ar putea, cu o mare parere de rau, sa ma despart de ea in primavara... Sper sa nu se intample asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Spuneti-mi va rog,cu ce baterie v-ati inteles cel mai bine?M-ar interesa marca si caracteristicile tehnice(voltaj,amperaj),asta in ideea in care ati folosit baterii si cu alte caracteristici decat cele recomandate in manualul de VX 800.(12V/16A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Salutare, Eu nu am avut probleme cu bateria. I-am completat la nivel, daca a fost cazul, cu apa distilata. Din spusele neamtului de la care am luat motocicleta, ar fi fost inlocuita in primavara lui 2006. Nu am avut nici cea mai mica problema cu bateria. Dupa parerea mea, as folosi ceva cu caracteristicile indicate de manualul de utilizare al motocicletei. Nu as folosi baterie capsulata, pentru ca, din cate stiu eu, astea sunt baterii care suporta un curent constant de incarcare si nu ar fi indicate pentru incarcari cu variatii ale curentului. O baterie cu aperaj mai mic nu stiu daca te-ar satisface, in conditiile in care lumina e folosita permanent si se circula mai mult in oras, consumul fiind mai ridicat decat incarcarea in acest caz. Una cu amperaj mai mare e mai indicata, cu toate ca incarcarea e de mai lunga durata, si daca incape in locas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Salutare,Eu nu am avut probleme cu bateria. I-am completat la nivel, daca a fost cazul, cu apa distilata. Din spusele neamtului de la care am luat motocicleta, ar fi fost inlocuita in primavara lui 2006. Nu am avut nici cea mai mica problema cu bateria. Dupa parerea mea, as folosi ceva cu caracteristicile indicate de manualul de utilizare al motocicletei. Nu as folosi baterie capsulata, pentru ca, din cate stiu eu, astea sunt baterii care suporta un curent constant de incarcare si nu ar fi indicate pentru incarcari cu variatii ale curentului. O baterie cu aperaj mai mic nu stiu daca te-ar satisface, in conditiile in care lumina e folosita permanent si se circula mai mult in oras, consumul fiind mai ridicat decat incarcarea in acest caz. Una cu amperaj mai mare e mai indicata, cu toate ca incarcarea e de mai lunga durata, si daca incape in locas. Mda,de asta ma tem si eu.Una cu amperaj mai mare nu cred sa aiba loc...nu am verificat inca,pt ca stau si eu in dubiu,nu stiu ce sa aleg..uscata sau cu intretinere...Asta nu o stiam vis-a-vis de bateriile uscate,ca necesita curent de incarcare constant.Si m-a pus si mai tare pe ganduri.. Poate mai auzim pareri.Merci de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Hibernati ? Hibernam, maria-ta ! Si io l-am pus la hibernare, ca nu ii place frigul. Dupa o experienta neplacuta cu benzina de la Lukoil, cand nu a mai vrut sa porneasca intr-o dimineata friguroasa, i-am golit rezervorul, i-am pus benzina mai de calitate si l-am convins sa porneasca cu ajutorul bateriei de masina - am dat ceva la buton pana l-am convins. Am zis ca doar benzina a fost de vina, am mai mers lunea si martea trecuta, iar miercuri dimineata, la -5 grade n-a mai vrut sa porneasca. Am incercat putin si m-am oprit, ca sa nu-i omor bateria. Acum ma resemnez si ma enervez in masina. Adevarul e ca pe ploaie, pe la 0 grade, pe DN1 nu e prea placut oricat de echipat ai fi, da' si cand ajung sa stau in coloana la baneasa ma iau toate alea. Dar sunt obligat sa ma resemnez si sa accept situatia actuala. Asa ca am bagat-o la hibernat si acum imi fac planuri de revizie capitala pentru la primavara. Am comandat kit de dynojet de pe louis - sa vedem ce smecherie iese - toate consumabilele - filtre de aer si de ulei, bujii noi - arcuri progresive , un parbriz nou - ca asta de acum e rupt de iarna trecuta - si crashbar-uri noi, ca mi s-a rupt si unul d'asta. Am deja kit-ul de garnituri de la motor - trebuie sa-i schimb garnitura de jos de la cilindrul din spate, ca am observat ca pe acolo pierd ulei - ceasul de sincronizat carburatoarele si membrane noi pentru carburi, asa ca intr-o zi putin mai calduroasa - sau doua zile - o sa am mult de lucru. Da' si dupa ce pun toate astea pe motor scot untul din el ! Ale voastre stiu ca sunt mult mai ingrijite decat exemplarul meu, da' mai aveti vreun plan in iarna asta ? Eu voiam sa-l scot in fiecare zi in care vremea mi-ar fi permis - adica sa fie uscat - da' se pare ca el nu a fost de acord cu aceasta propunere. Sper ca dupa ce ii schimb jigloarele si membranele la carburatoare si i le reglez sa nu mai faca figuri pe vreme friguroasa. Ride on ! Era si timpul sa-l mai lasi pe Zed sa se mai odihneasca si el Vad ca vrei sa il "primenesti" cu o groaza de chestii noi si frumoase,si obesrv ca ti-ai comandat crash-bar-uri.VREAU SI EU ottoMan-ee!!!.Hai ca dau spaga cu o mana de ajutor cand vei vrea schimbi una alta pe la el, asa ca te rog sa imi spui si mie de unde ti-ai comandat. Al meu sta frumos in garaj dupa ce am venit din excursiune, deoarece cat a mai fost vreme buna n-am avut eu oase intregi si apoi nu a prea mai fost nici timp nici vreme buna.are toate consumabilele schimbate si asteapta primavara cuminte, si daca ii aduc si un set de crash-baruri....sper sa fie taaaare bucuros:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 vis-a-vis de bateriile uscate, faceam comparatie cu cele de UPS si, banuiesc ca, una auto nu cred sa existe asa mica. Eu am incercat una uscata de 12V/18Ah, care e putin mai inalta (si ar fi loc), dar e mai ingusta si mai lunga, asa ca am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Salutare,Eu mai putin pe aici din lipsa de timp. Al meu e de mult in barlog. As vrea sa vad de el, dar e cam subtire buzunarul. Sper sa reusesc sa-i schimb consumabilele, macar, (ulei, filtre, lichide de frana, ulei grup), ar mai fi gumele (si e o problema grea asta), iar, daca nu ma descurc nicicum, s-ar putea, cu o mare parere de rau, sa ma despart de ea in primavara... Sper sa nu se intample asta... Eu sper sa se mai regleze situatia si sa nu fii nevoit sa te desparti de el.Imi pare asa de rau ca tot am fost pe la Deva si niciodata nu am avut timp sa ma abat si prin Alba putin sa stam la o cafea... Toate bune VX-ari si poate totusi Mos Craciun exista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 @Burlacu' - problema crashbarurilor e una strict de buget. Ai ceva bani la dispozitie, comanzi de pe net - louis.de e cel mai la indemana. N-ai prea multi bani, cauti pe aici pe forum baieti care si-au facut artizanal - se gasesc informatii prin diverse topicuri, de exemplu in cel cu v-stromurile stiu ca am intalnit un om harnic care si-a facut singur si crash-bar si suport de coburi. La mine situatia a fost de asa natura ca am ceva resurse in luna asta, asa ca m-am rezumat la louis.de, codul 10022100. E mai simplu, mi le aduce curierul la poarta. De fapt, toate lucrurile enumerate in postul acela sunt comandate de pe louis, si parbrizul, si kitul de dynojet, si consumabilele. Am dat gaura de 450 de euro in buget cu comanda asta. Da' abia astept sa vina, sa am doua zile libere si mai caldute putin, ca sa intru in motor Iti dai seama ca pentru sincronizarea aia de carburatoare pe care ti-o doresti stai cu mine si pentru revizia pe care i-am pus-o la cale lui Zed ! @Geo G - eu initial am avut pe motor o baterie de 10 Ah, care m-a lasat anul trecut prin octombrie. Nici nu bagasem de seama ca e mai mica decat cea recomandata in manual, care e de 13Ah - era si mai mica decat lacasul destinat bateriei la motor. Cand n-a mai vrut sa traiasca am luat de la mymoto - magazinul din cotroceni - baterie Yuatsa de 13Ah. Intra la fix in lacasul ei, si merge struna. Nici nu ma astept sa am probleme cu ea cel putin pana in octombrie 2009, cat are garantie. Dupa doi ani de utilizare, oi vedea. Si eu recomand sa respecti indicatia din manual in privinta amperajului - nu lua nici mai mare, nici mai mica. @Lonerider - nu cunosc situatia in care te afli, insa imi dau seama ca este destul de nasoala daca te gandesti sa dai motorul. Ar fi mare pacat - o data pentru placerea la care renunti, si inca o data pentru faptul ca nu mai recuperezi tot ce ai investit in ea, atat emotional, cat si financiar. Si eu m-am tot gandit sa o dau, in ideea de a schimba motorul. Mi-am dat seama ca, la cat s-au devalorizat toate autovehiculele astea, mai mult de 1000 de euro n-as putea sa iau pe ea. Adaugand de la mine niste bani, cum au fost astia pe care i-am folosit pentur a comanda piese, hai sa zic ca ajungeam la 2000 de euro. Mi-am dat seama ca in banii astia nu as putea sa-mi iau ce vreau ca sa ma simt cu adevarat implinit, asa ca schimbarea nu ar avea niciun sens. Si asa am ajuns la concluzia sa mai bag niste bani in asta sa mai merg cel putin doi ani cu ea - in ideea in care as merge in continuare zi de zi cu ea. Repet, nu stiu situatia in care te afli, sper insa ca cei 2000 de euro pe care i-ai putea obtine pe motor - si cred ca exagerez cu pretul asta, dar am tinut cont de modul in care ai ingrijit-o tu - sa fie doar ultima ultima ultima solutie, si sa gasesti resursel din alta parte. Permiteti-mi sa divaghez. Am recitit tot topicul asta de la capat la coada zilele trecute. Tot ce s-a scris pe aici de vreo doi ani si jumatate. Si mi-am dat seama ca a ramas curat si placut datorita calitatii oamenilor care au postat pe aici. Nu stiu cum se face, dar modelul de motor vorbeste destul de elocvent despre calitatile posesorului. In cazul VXului eu il vad ca fiind in posesia unei persoane cu bun simt, fara prea multe resurse financiare, trecut de vreo 27 de ani - cand mai incep barbatii sa se maturizeze - si mergand pana la vreo 80 de ani. Toti sunt pasionati de motorul lor intr-un fel sau altul si toti obtin ce este mai bun din el. Nu incerc sa ma autocaracterizez - pentru mine pasul urmator, pentru cand voi castiga la loto sau voi gasi o comoara, este hayabusa - motorul care iti poate lua mintile si sa nu ti le mai dea niciodata inapoi. In acest moment, insa, sunt mandru sa ma aflu in compania voastra ca si posesori de VX. Stiu ca exista si exceptii de la ceea ce am spus mai sus, am vazut, dar imaginea generala se pastreaza, ceea ce inseamna ca majoritatea se inscrie in ceea ce am zis. Asadar, Lonerider, don't leave us ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 @Burlacu' - problema crashbarurilor e una strict de buget. Ai ceva bani la dispozitie, comanzi de pe net - louis.de e cel mai la indemana. N-ai prea multi bani, cauti pe aici pe forum baieti care si-au facut artizanal - se gasesc informatii prin diverse topicuri, de exemplu in cel cu v-stromurile stiu ca am intalnit un om harnic care si-a facut singur si crash-bar si suport de coburi. La mine situatia a fost de asa natura ca am ceva resurse in luna asta, asa ca m-am rezumat la louis.de, codul 10022100. E mai simplu, mi le aduce curierul la poarta. De fapt, toate lucrurile enumerate in postul acela sunt comandate de pe louis, si parbrizul, si kitul de dynojet, si consumabilele. Am dat gaura de 450 de euro in buget cu comanda asta. Da' abia astept sa vina, sa am doua zile libere si mai caldute putin, ca sa intru in motor Iti dai seama ca pentru sincronizarea aia de carburatoare pe care ti-o doresti stai cu mine si pentru revizia pe care i-am pus-o la cale lui Zed ! @Geo G - eu initial am avut pe motor o baterie de 10 Ah, care m-a lasat anul trecut prin octombrie. Nici nu bagasem de seama ca e mai mica decat cea recomandata in manual, care e de 13Ah - era si mai mica decat lacasul destinat bateriei la motor. Cand n-a mai vrut sa traiasca am luat de la mymoto - magazinul din cotroceni - baterie Yuatsa de 13Ah. Intra la fix in lacasul ei, si merge struna. Nici nu ma astept sa am probleme cu ea cel putin pana in octombrie 2009, cat are garantie. Dupa doi ani de utilizare, oi vedea. Si eu recomand sa respecti indicatia din manual in privinta amperajului - nu lua nici mai mare, nici mai mica. @Lonerider - nu cunosc situatia in care te afli, insa imi dau seama ca este destul de nasoala daca te gandesti sa dai motorul. Ar fi mare pacat - o data pentru placerea la care renunti, si inca o data pentru faptul ca nu mai recuperezi tot ce ai investit in ea, atat emotional, cat si financiar. Si eu m-am tot gandit sa o dau, in ideea de a schimba motorul. Mi-am dat seama ca, la cat s-au devalorizat toate autovehiculele astea, mai mult de 1000 de euro n-as putea sa iau pe ea. Adaugand de la mine niste bani, cum au fost astia pe care i-am folosit pentur a comanda piese, hai sa zic ca ajungeam la 2000 de euro. Mi-am dat seama ca in banii astia nu as putea sa-mi iau ce vreau ca sa ma simt cu adevarat implinit, asa ca schimbarea nu ar avea niciun sens. Si asa am ajuns la concluzia sa mai bag niste bani in asta sa mai merg cel putin doi ani cu ea - in ideea in care as merge in continuare zi de zi cu ea. Repet, nu stiu situatia in care te afli, sper insa ca cei 2000 de euro pe care i-ai putea obtine pe motor - si cred ca exagerez cu pretul asta, dar am tinut cont de modul in care ai ingrijit-o tu - sa fie doar ultima ultima ultima solutie, si sa gasesti resursel din alta parte. Permiteti-mi sa divaghez. Am recitit tot topicul asta de la capat la coada zilele trecute. Tot ce s-a scris pe aici de vreo doi ani si jumatate. Si mi-am dat seama ca a ramas curat si placut datorita calitatii oamenilor care au postat pe aici. Nu stiu cum se face, dar modelul de motor vorbeste destul de elocvent despre calitatile posesorului. In cazul VXului eu il vad ca fiind in posesia unei persoane cu bun simt, fara prea multe resurse financiare, trecut de vreo 27 de ani - cand mai incep barbatii sa se maturizeze - si mergand pana la vreo 80 de ani. Toti sunt pasionati de motorul lor intr-un fel sau altul si toti obtin ce este mai bun din el. Nu incerc sa ma autocaracterizez - pentru mine pasul urmator, pentru cand voi castiga la loto sau voi gasi o comoara, este hayabusa - motorul care iti poate lua mintile si sa nu ti le mai dea niciodata inapoi. In acest moment, insa, sunt mandru sa ma aflu in compania voastra ca si posesori de VX. Stiu ca exista si exceptii de la ceea ce am spus mai sus, am vazut, dar imaginea generala se pastreaza, ceea ce inseamna ca majoritatea se inscrie in ceea ce am zis. Asadar, Lonerider, don't leave us ! Multumesc,asa o sa fac.Chiar astazi ma duc la Mymoto sa vedem ce gasesc.Initial as fi vrut sa o las pana la primavara si sa-mi iau atunci baterie noua,sa inceapa si ea sezonul curat,klumea.Dar..cine poate?Cand mai vad cate o zi cu soare si uscat pe afara ma apuca pandaliile,ca "aia mica" sta in garaj,suparata... Vis-a-vis de momentul in care va veni clipa "despartirii' de VX...pfff,ce sa zic..eu sunt incepator,este prima mea motocicleta.Cand am vandut primul "otomobil" care l-am avut nu am simtit vreo strangere de inima,ba din contra..usurare ca am scapat de platina,jiglere infundate,etc..Dar cu VX-ul este altceva,sunt sigur de asta.Mi-as dori ca,in momentul cand va veni 'schimbarea",sa imi permit sa imi iau ce voi dori la momentul respectiv(probabil ceva pe injectie,cu ABS si cine stie ce or mai aparea pana atunci..),dar sa imi tin VX-ul meu undeva,pus bine,si sa-l mai jughinesc din cand in cand..Imi place prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 La filtrul din spate altfel sta treaba... Acolo se mai gaseste un furtun care conecteaza partea de sus a carcasei filtrului cu capacul chiuloasei (chiulasei, cum naiba ii zice) cilindrului din spate. Orificiul din capul chiuloasei (se gaseste numai la cilindrul din spate) are rol de "supapa vacuumatica" sau de aerisire a carterului motorului. Din cauza miscarii pistoanelor ce creaza vacuum-ul sau presiunea in interiorul blocului motor, e necesar acest orificiu de comunicare cu exteriorul (similar este si la auto de la capacul chiuloasei la box-ul de aer). Ehhh... pe acolo iti ajung in carcasa filtrului de aer al cilindrului din spate vapori de ulei antrenat de viteza angrenajelor din motor si eventualele gaze ne-arse scapate de la o posibila uzura a segmentilor si care, antrenate din nou in sistemul de carburatie, pot genera o functionare defectuoasa a cilindrului din spate. Foarte corect ce spui, dar putin incomplet. "Supapa" aceea se numeste epurator. La motocicletele cu un cilindru mai in spate decat celalalt (V-uri si chiar boxere), furtunul va face legatura intre epurator si carburatorul de la respectivul cilindru, pentru ca de regula acela merge mai incins si prin acel furtun vin vapori de ulei care odata ajunsi in cilindru realizeaza o ungere suplimentara. recunosc ca "ungere" e mult spus, dar acei vapori de ulei chiar fac treaba. cat despre vacuum si presiune, nu stiu ce sa spun la V-uri. La boxere e altfel: amandoua pistoanele se afla in acelasi timp la PMI, respectiv PME si atunci rezulta ca la PMI va exista in carter un volum de gaze, mult mai mic decat la PME. De asta e nevoie ca acel orificiu sa fie liber. Pot asemana procesul fara sa gresesc prea mult cu succesiunea inspir/expir, dar repet: la V-uri nu sunt convins ca e acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Salutare tuturor, @Alveola@ Ma bucur ca ai adus in discutie un post mai vechi, pentru ca imi aduce aminte de motocicleta (M72) ce am avut-o (inca e pe numele meu, deci e a mea) si careia i-am reconstruit motorul la vremea respectiva. Imi amintesc ca acolo era o piesa rotativa pe axul cu came care deschidea, rotinduse, comunicatia cu carterul, odata cand erau pistoanele in PMI si apoi in PMS. La astea in V cred ca e doar un canal de comunicatie de la capacul chiuloasei la carter, prin locasul lantului de distributie, ca si acolo se creeaza vacuumul asta. La VX motorul are cilindrii la 45°, iar arborele cotit la 72° (modelul European). Racirea e cu lichid si nu cred sa mearga cilindrul din spate mai cald ca cel din fata in cazul asta (dar mai stii…, poate ma insel). @ottoMan@ Nu pot sa zic ca situatia e nasoala, inca, dar m-am inscris la universitate (ca trebuie) si la rate & probleme de sanatate in familie nu stiu cum o sa ma descurc. Din septembrie 2006 nu am fost in stare sa pun decat putin peste 6000 Km pe odometer. Sper sa resist in continuare si sa nu ma despart de motorul asta, ca prea mult tin la el, chiar daca o sa ma plimb mai mult ocazional. Toate cele bune tuturor. @GeoG@ In manualul care il am eu bateria e data la 12V/16Ah. Atasez aici fila respectiva. Si a mea e de 12V/16Ah pe motocicleta. Si pentru destindere... 01_General.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 @Lonerider:Si in manualul meu,bateria are aceleasi caracteristici.Astazi inainte sa incep cautarea de baterie am masurat-o pe cea de pe motocicleta.Nepornita de 1 saptamana avea in ea 10 V.Am pus-o pe redresor si maine am sa incerc sa vad daca porneste,si sa ma duc cu ea pe moto(chiar daca ii dau curent de la masina) sa o masor asa.Sa vedem unde e buba. Bafta la rezolvarea problemutelor si...poate mai adaugi ceva km de la primavara incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 @ottoMan - Multam de info referitor la crash bar, as vrea sa le achizitionez si eu gata facute ca mi se pare ceva mai simpla treaba, dar as vrea sa te intreb daca esti convins ca se potrivesc si la mobrele noastre.Eu am vazut ca acolo scrie ca in principiu de potrivesc cam la orice naked/street, chopper bikes, dar...parca tot am strangeri de inima. Sa stii ca si eu am citit chiar de mai multe ori topicul cap coada, si asta pentru ca imi face placere sa vad cum ne-am cunoscut, cum ne-am achizitionat motocicletele, cum fiecare surub desfacut pentru noi astia mai pe afara cu mecanica a reprezentat o mare realizare, cum ne-am bucurat de fiecare plimbare facuta si de fiecare data ne-am dat seama ce alegere buna am facut cu motorul asta.Imi place sa cred ca suntem un "club putin exclusivist", ca ne mandrim ca suntem posesori de VX, iar calitatea oamenilor de aici ( cel putin cei cu care am avut eu contact direct) este de cea mai buna speta. @Ghita - Ceea ce ti-a spus ottoMan-u as fi vrut sa spun si eu numa ca el isi gaseste cuvintele mai bine.Totusi poate reusesti sa depasesti momentul si sa nu vinzi VX-ul...chiar daca nu apuci sa te mai dai cu el, chiar daca nu poti sa il tii in cea mai buna forma, dar macar exista exista acolo in garaj, stii in sufletul tau ca il ai si ca trebuie sa vina si vremuri mai bune. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 @ottoMan - Multam de info referitor la crash bar, as vrea sa le achizitionez si eu gata facute ca mi se pare ceva mai simpla treaba, dar as vrea sa te intreb daca esti convins ca se potrivesc si la mobrele noastre.Eu am vazut ca acolo scrie ca in principiu de potrivesc cam la orice naked/street, chopper bikes, dar...parca tot am strangeri de inima. Pai io le-am comandat deja, acum nu mai dau inapoi. Vedem daca se potrivesc la mine, si dup-aia poti sa iti comanzi si tu la sigur M-am riscat, ce e drept, dar in descrierea lor scria ca au mai multe posibilitati de prindere, la nu stiu cati centimetri distanta. Ma gandesc ca dintre toate posibilitatile de prindere pe care le ofera, gasesc eu una potrivita si pentru cadrul de VX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Va mai sacai si eu cu o intrebare,bineinteles de incepator... Am rezolvat-o cu bateria,am pus bujii noi,porneste brici.Problema este ca nu mai sta la relanti.Cu socul tras la maxim sta in 3-4 mii de ture.Dupa 15-20 sec cand il las la un sfert,asa,incepe sa "danseze" relantiul,pt ca in momentul in care inchid socul de tot..sa stea undeva la 1000 rpm,scade pe la 800 si..moare. Ma gandesc ca pot fi mai multe cauze..(una sau toate..):carburatoarele murdare,dereglate,amestec prost,aer fals,filtru de aer..etc.Ce ma sfatuiti sa incerc prima data?cel mai la indemana ar fi sa merg la service,numai ca aproape de mine nu am unul,iar la unul departe nu cred ca ajung cu ea,mergand asa dubios..Multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Va mai sacai si eu cu o intrebare,bineinteles de incepator...Am rezolvat-o cu bateria,am pus bujii noi,porneste brici.Problema este ca nu mai sta la relanti.Cu socul tras la maxim sta in 3-4 mii de ture.Dupa 15-20 sec cand il las la un sfert,asa,incepe sa "danseze" relantiul,pt ca in momentul in care inchid socul de tot..sa stea undeva la 1000 rpm,scade pe la 800 si..moare. Ma gandesc ca pot fi mai multe cauze..(una sau toate..):carburatoarele murdare,dereglate,amestec prost,aer fals,filtru de aer..etc.Ce ma sfatuiti sa incerc prima data?cel mai la indemana ar fi sa merg la service,numai ca aproape de mine nu am unul,iar la unul departe nu cred ca ajung cu ea,mergand asa dubios..Multumiri. Daca e rece afara si nepornita de ceva vreme cred ca e normal sa moara daca inchizi socul dupa 15-20 de secunde.Incearca asa" Trage socul la maxim, porneste-o ( fara sa tragi de gaz!!) si imediat ce a pornit tine-o din soc undeva la 2000 rpm, urmand ca dupa 1-2 min sa lasi din soc pana cand il inchizi de tot.Asa scrie si in manual daca imi aduc eu bine aminte. Totusi nu ar strica sa te uiti la filtrele de aer, ca nu e o procedura foarte grea si cu ocazia asta vezi si cum se prezinta ( daca trebuiesc schimbate sau numa le cureti de nisip, pietricele, muste si ce mai gasesti pe acolo ), si bineinteles nici carburatoarele nu trebuiesc neglijate dar e o operatiune mai greoaie cel putin pentru mine) sa le cureti/sincronizezi/reglezi amestec Succes! Pai io le-am comandat deja, acum nu mai dau inapoi. Vedem daca se potrivesc la mine, si dup-aia poti sa iti comanzi si tu la sigur M-am riscat, ce e drept, dar in descrierea lor scria ca au mai multe posibilitati de prindere, la nu stiu cati centimetri distanta. Ma gandesc ca dintre toate posibilitatile de prindere pe care le ofera, gasesc eu una potrivita si pentru cadrul de VX. Tx ottoMan, o sa astept sa fie VX-ul tau pe post de prototip atunci Editat Decembrie 19, 2008 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 @Burlacu:Am incercat toate variantele posibile si imposibile...sa o tin din soc,sa o tin din acceleratie,etc..nu vrea si pace..Plus ca,se vede-aude clar ca nu e "in mintile ei",dupa cum se aude motorul,plus ca da si ceva rateuri.Rateurile astea ma cam fac sa cred ca este treaba de dereglare,ceva.. Din operatiunile mecanice pe care as fi in stare sa le fac cu manuta mea,cred ca mai mult de bujii(care am si facut-o) si scos filtrul de aer sa vad ce e cu el,nu sunt in stare.Sper ca maine,cand o sa scot filtrul de aer si o sa-l curat sa am rezultate. Merci si toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Un an bun si plin de bucuri,kilometri multi fara incidente cu asfalt uscat. LA MULTI ANI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 LA MULTI ANI PE 2009.!!! Se facu iarasi cam liniste pe topicul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 LA MULTI ANI PE 2009.!!! Se facu iarasi cam liniste pe topicul nostru. Salut, sunt nou si pe forum, si ca posesor de VX... Tocmai construiesc un fel de bobber-muscle bike dintr-un exemplar, abia astept sa fie gata, si, bineinteles sa va timit imagini. deocamdata apelez aici, ca o sa-mi ramane o multime de piese (amortizoare, sa, aripi, lumini, etc). daca are cineva nevoie de ceva, va rog anuntati-ma la biro_andras_attila@yahoo.com (am si messenger). cum am rezultate am sa trimit si poze, sper sa iasa fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Salut, sunt nou si pe forum, si ca posesor de VX...Tocmai construiesc un fel de bobber-muscle bike dintr-un exemplar, abia astept sa fie gata, si, bineinteles sa va timit imagini. deocamdata apelez aici, ca o sa-mi ramane o multime de piese (amortizoare, sa, aripi, lumini, etc). daca are cineva nevoie de ceva, va rog anuntati-ma la biro_andras_attila@yahoo.com (am si messenger). cum am rezultate am sa trimit si poze, sper sa iasa fain salutare si bine ai venit. Sper sa sa te simti bine pe topicul nostru. Intreresanta ideea cu bobber-muscle-bike-ul din VX si cred ca are sanse sa iasa bine.Astept cu interes rezultatele! Apropo de piese, aripa mea fata a suferit o leziune si momentan e la vopsit, ....daca nu imi convine cum iese si iti ramane tie aripa fata poate facem targu.Ma intereseaza ce culoare e si daca e vopseaua originala. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.