Andras Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Cred ca o sa iasa ceva frumos la finl.Saua va ramane alba definitiv sau e numa ceva provizoriu?Si roata spate...ce cauciuc pui pe ea? Asteptam up-date-uri Anytime.Chiar si cand o sa le faci p-ale tale mi-ar placea sa asist. Si daca nu gasesti tubulara vin io cu una in dinti la tine numa sa vad si eu cum e cu dynojetul si cu ceasurile de sincronizare! Sante!!! Inca nu am modelat pielea pe sa. va fi saua asta, dar bineinteles acoperit cu piele. roata spate nu pream am in ce sa schimb... vreau sa pastrez cardanul, si unul mai gros nu incape.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Inca nu am modelat pielea pe sa. va fi saua asta, dar bineinteles acoperit cu piele. roata spate nu pream am in ce sa schimb... vreau sa pastrez cardanul, si unul mai gros nu incape.. Nu ma gandeam neaparat la un cauciuc mai gros, ci mai degraba la unul cu talon mai inalt daca gasesti.Acum nu stiu cum sunt proportiile la anvelope ( daca are talonul mai mare e posibil sa fie si mai gros in acelasi timp).Ma gandeam ca poate s-o gasi in loc de 150/70/17 ceva de genul 150/80/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Nu ma gandeam neaparat la un cauciuc mai gros, ci mai degraba la unul cu talon mai inalt daca gasesti.Acum nu stiu cum sunt proportiile la anvelope ( daca are talonul mai mare e posibil sa fie si mai gros in acelasi timp).Ma gandeam ca poate s-o gasi in loc de 150/70/17 ceva de genul 150/80/17 la asa ceva m-am gandit si eu ... problema ar fi aripa spate, care inca nu mi-a venit din vopsitorie... o sa incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 la asa ceva m-am gandit si eu ... problema ar fi aripa spate, care inca nu mi-a venit din vopsitorie... o sa incerc... Nah imediat gata. Mai putin iluminatul spate... si partea laterala... inca nu mi-a venit bandajul pt. esapament, si nu-s gata tobele noi.... Dar citeste cineva acest forum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Nah imediat gata. Mai putin iluminatul spate... si partea laterala... inca nu mi-a venit bandajul pt. esapament, si nu-s gata tobele noi....Dar citeste cineva acest forum ? Eu il citesc si sigur mai sunt si altii care citesc. Arata bine lucrarea dar totusi poat ereusesti sa ii faci niste poze mai clare ca astea is destul de incetosate. Daca vrei sa ii imbraci saua si nu te pricepi, ia legatura cu darian de pe forum.Face treaba super buna si o poate customiza in fel si chip ( combinatii de culori, broderie etc). Iar in legatura cu lumina spate, ce stop ii pui ca presupun ca ala standard nu ai cum sa il mai montezi. Sa o vedem gata cat mai curand iti urez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Eu il citesc si sigur mai sunt si altii care citesc.Arata bine lucrarea dar totusi poat ereusesti sa ii faci niste poze mai clare ca astea is destul de incetosate. Daca vrei sa ii imbraci saua si nu te pricepi, ia legatura cu darian de pe forum.Face treaba super buna si o poate customiza in fel si chip ( combinatii de culori, broderie etc). Iar in legatura cu lumina spate, ce stop ii pui ca presupun ca ala standard nu ai cum sa il mai montezi. Sa o vedem gata cat mai curand iti urez Cu pozele respective cea mai mare problema este, ca acel "atelier" practic este o pivnita... si pozele au fost facute cu telefon... problema cu stopul spate este ca am ramas fara inspiratie ... am luat un sir de leduri rosii 12V DC, dar nu gasesc un geam corespunzator ca sa-l montez... Saua este deja la omul potrivit (sper). o sa fie negru simplu... A masurat careva vacuumul din carburatoare? care ar fi valoarea optima? la mine in relant este la cca -0.2 bar, dar la acceleratie nu merg simultan ... care ar fi motivul ? ca la reglajul carburatoarelor cred ca am incercat tot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Cu pozele respective cea mai mare problema este, ca acel "atelier" practic este o pivnita... si pozele au fost facute cu telefon... problema cu stopul spate este ca am ramas fara inspiratie ... am luat un sir de leduri rosii 12V DC, dar nu gasesc un geam corespunzator ca sa-l montez...Saua este deja la omul potrivit (sper). o sa fie negru simplu... A masurat careva vacuumul din carburatoare? care ar fi valoarea optima? la mine in relant este la cca -0.2 bar, dar la acceleratie nu merg simultan ... care ar fi motivul ? ca la reglajul carburatoarelor cred ca am incercat tot.... Cred ca forma stopului si pozitionarea o dicteaza intr-o oarecare masura positia placutei de inamtriculare si suportul aferent acesteia. Cred ca ar merge si cu numarul pe lateral avand in vedere cum a iesit aripa Despre vacuumul la carburatoare nu pot sa iti spun nimic pentru ca nu am masurat, poate se ofera altii cu informatii sau prin manual? Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=7fYbxRbJbms...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 @Andras - nu stiu cati sau cine citeste topicul, dar asta n-ar trebui sa conteze prea mult. Continua sa ne tii la curent cu evolutia lucrurilor, pe mine chiar ma intereseaza sa vad cum iese proiectul tau. Cat despre valoarea de vacuum la carburatoare nu stiu ce sa-ti zic. Eu inca nu le-am montat pe bicicleta ca sa ma apuc sa le reglez. In manual si pe http://www.vx800.net nu e data o anumita valoare. Pe site gasesti informatii despre procedura de sincronizare a carburatoarelor, la sectiunea FAQ. Sincronul la relanti se face la cablul dintre cele doua carburatoare, dar sincronul in ture se face la cablul de acceleratie din cate am vazut acolo. In principiu, din ce am vazut de doua ori pana acum - chiar daca n-am facut chiar eu cu mana mea, pentru ca nu aveam ceasuri - reglezi amestecul in carburatoare conform specificatiilor din manual + 1/4 de tura, incalzesti motorul, faci sincronul la relanti, fixezi cablul si apoi faci sincronul in ture. Bafta cu toate si sa ne tii la curent ! @Emppu - misto reclama, hehehe. In alta ordine de idei, sambata seara am reusit sa dau rotile jos - mi-am luat o tubulara stanley de 19 cu maner de forta - adica are cam 50 de cm manerul - si am desfacut prezonul rotii spate fara nicio problema. Probleme au aparut cand am incercat sa scot placutele de frana pe spate, n-am reusit sa le scot sub nicio forma, asa ca am demontat etrierul cu totul Alte probleme am intampinat si la roata fata, desi nu anticipam, dar m-am chinuit circa juma de ora sa scot etrierul de pe disc. Ar cam trebui sa schimb si placutele pe fata, desi mai au ceva carne pe ele. Nu mai am chef insa sa le demontez curand, vreau sa profit de momnetul de acum cand oricum e demontat motorul. Arata genial, n-am apucat sa-i fac o poza, un motor fara roti dar cu parbriz nou. Pana la finalul saptamanii sper sa strang toate consumabilele - ulei, placute - si in uichend sa-l ansamblez. Burlaco, te-ai baga intr-o dupa-amiaza de uichend ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 @Emppu - Foarte misto reclama, nu stiam ca s-au sinchisit sa faca o reclama si pentru VX800 la ce marketing au facut japonezii la modelul asta.Multumim @ottoMan - In uichend al tau sunt. ca am o pofta de surubareala sa imi mai creasca putin moralul.So, sambata sau duminica ne apucam de treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Cred ca forma stopului si pozitionarea o dicteaza intr-o oarecare masura positia placutei de inamtriculare si suportul aferent acesteia. Cred ca ar merge si cu numarul pe lateral avand in vedere cum a iesit aripa Despre vacuumul la carburatoare nu pot sa iti spun nimic pentru ca nu am masurat, poate se ofera altii cu informatii sau prin manual? Toate bune! Ar fi o idee buna... dar unde gasesc ceva frumos pentru numar lateral. in manuale apare numai partea cu reglarea bowdenurilor. eu am desfacut si am curatat carburatoarele. Acum merg frumos, dar sunt reglate dupa "ureche" si caliatatea fumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) Ar fi o idee buna... dar unde gasesc ceva frumos pentru numar lateral. in manuale apare numai partea cu reglarea bowdenurilor. eu am desfacut si am curatat carburatoarele. Acum merg frumos, dar sunt reglate dupa "ureche" si caliatatea fumului. am rezolvat asezarea semnalelor, nu am inca ilumat placuta inmatriculare/pozitie/stop.... am schimbat furtunele de benzina, am adaugat si un filtru in sistem. in nici un manual nu am gasit descriere a setarilor carburatarelor... dar cred ca e ok asa... vasul de expansiuna (singura parte de plastic ramas la vedere) oare e necesar? sau pot pur si simplu sa demontez, si las furtunul sa atarne undeva ascuns.... Cineva oare stie reglementarile luminilor fata/spate in Romania? (in legislatie am gasit doar culorile folosite)... multumesc pentru urari ... si pentru ajutor... Editat Martie 10, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 am rezolvat asezarea semnalelor, nu am inca ilumat placuta inmatriculare/pozitie/stop.... am schimbat furtunele de benzina, am adaugat si un filtru in sistem. in nici un manual nu am gasit descriere a setarilor carburatarelor... dar cred ca e ok asa... vasul de expansiuna (singura parte de plastic ramas la vedere) oare e necesar? sau pot pur si simplu sa demontez, si las furtunul sa atarne undeva ascuns.... Cineva oare stie reglementarile luminilor fata/spate in Romania? (in legislatie am gasit doar culorile folosite)... multumesc pentru urari ... si pentru ajutor... Hai ca, cu pasi marunti te indrepti spre final. Lucru bun ca ai pus si filtru de benzina pe traseu, dar in ceea ce priveste vasul de expansiune, daca te referi la cel de pe circuitul de racire (altul nu mai stiu), nu este deloc bine sa renunti la el, pentru ca in timpul functionarii motorului, lichidul se incalzeste, creste presiunea in instalatie si automat si volumul si din acest motiv trebuie sa existe acest vas de expansiune.Eu cel putin asa stiu.. Alte reglementari in legatura cu luminile nu stiu nici eu, decat ca de ex faza scurta tre sa lumioneze 30 de metri si cea lunga 100m ( parca), iar lumina de pozitie sa fie vizibila pe timp de noapte de la cel putin nu stiu cati metri ( trebuie cautat in legislatie ca asta exista sigur), la fel si cu lumina de STOP pe frana.Culorile pentru semnale stg/dreapta : alb/galben in fata si portocaliu/rosu in spate. daca mai aflu ceva te tin la curent. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Hai ca, cu pasi marunti te indrepti spre final.Lucru bun ca ai pus si filtru de benzina pe traseu, dar in ceea ce priveste vasul de expansiune, daca te referi la cel de pe circuitul de racire (altul nu mai stiu), nu este deloc bine sa renunti la el, pentru ca in timpul functionarii motorului, lichidul se incalzeste, creste presiunea in instalatie si automat si volumul si din acest motiv trebuie sa existe acest vas de expansiune.Eu cel putin asa stiu.. Alte reglementari in legatura cu luminile nu stiu nici eu, decat ca de ex faza scurta tre sa lumioneze 30 de metri si cea lunga 100m ( parca), iar lumina de pozitie sa fie vizibila pe timp de noapte de la cel putin nu stiu cati metri ( trebuie cautat in legislatie ca asta exista sigur), la fel si cu lumina de STOP pe frana.Culorile pentru semnale stg/dreapta : alb/galben in fata si portocaliu/rosu in spate. daca mai aflu ceva te tin la curent. Toate bune! Da ma refeream la vasul de expansiune al sistemului de racire, un vas din plastic asezat intre cele doua cilindre, pe partea dreapta a motocicletei. m-am gandit ca las furtunul sa atarne pur si simplu spre pamant, daca creste presiunea excesul curge pur si simplu pe pamant. Am observat ca din acel vas oricum nu intra inapoi lichidul, nu exista nici un fel de supapa pentru retur... oricum o sa incerc sa gasesc un vas mai stilat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green motors Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutari, Daca e cineva interesat de un VX800 in stare buna, http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=170835. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) cum pot sa primit imagini de peste 1 mega? Editat Martie 11, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vixer Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutare, In primul rand maxim respect pt vixeri,care vad ca au tinut acest topic de ceva timp.bravo,bravo,bravo !!! Acum regret f mult ca nu l am descoperit mai devreme Iulian ma numesc sunt din tg. neamt si ma numar si eu de vreo doi ani printre mandrii posesori de vx. Am trecut si io ca toata lumea prin toate micile probleme enumerate de vixeri in decursul acestor ani numai ca la sfarsitul anului trecut a mea suszy a inceput sa pape ulei si cam mult,vb de ceva mai mult de 1 l la mai putin de 500km. Si binenteles 5 oameni 15 mii de pareri. Va rog daca poate cineva sa mi spuna de unde asa putea sa incep cu investigatiile ca nu vreau inca sa desfac motoru sa ajung la segmenti . Multumesc anticipat! RESPECT si asfalt uscat ca incepe sezonu ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutare, In primul rand maxim respect pt vixeri,care vad ca au tinut acest topic de ceva timp.bravo,bravo,bravo !!! Acum regret f mult ca nu l am descoperit mai devreme Iulian ma numesc sunt din tg. neamt si ma numar si eu de vreo doi ani printre mandrii posesori de vx. Am trecut si io ca toata lumea prin toate micile probleme enumerate de vixeri in decursul acestor ani numai ca la sfarsitul anului trecut a mea suszy a inceput sa pape ulei si cam mult,vb de ceva mai mult de 1 l la mai putin de 500km. Si binenteles 5 oameni 15 mii de pareri. Va rog daca poate cineva sa mi spuna de unde asa putea sa incep cu investigatiile ca nu vreau inca sa desfac motoru sa ajung la segmenti . Multumesc anticipat! RESPECT si asfalt uscat ca incepe sezonu ..... Salutare si bine ai venit "Soimule"!! Ca sa ma laud putin, mari probleme nu am avut pana acum la VX-uri ci mai mult psihoze d-ale noastre vis-a-vis de tot felul de tzacaneli in principal, dar motoarele au mers bine merci In legatura cu problema ta, personal nu prea stiu ce sa spun...si al meu mai papa ulei daca merg in regim de autostrada sau pur si simplu timp indelungat la rpm multe dar nu 1 litru la 500 de km....mai degraba la 5000 de km in conditiile de mai sus. Presupun ca primu test pe care ai putea sa il faci ar fi sa masori compresia in cilindri...ar trebui sa fie minim 11 ca sa fie in parametri normali, iar masuratoarea asta nu e foarte complicata, nu iti trebe decat un manometru special. Acum, e posibil ca probleme sa fie mult mai complexe, nu stiu exact cum e la VX cu segmentii dar la daciile ce le stim cu totii parca erau niste segmenti de ungere separati care daca se uzau manca ulei, dar asta nu inseamna neaparat ca motorul nu mai are compresie. Poate daca mai intra si restul VX-arilor pe aici iti vor da o parere mult mai concisa asupra acestei probleme. Toate bune si bine ai venit inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 bandajul pe galeria de esapament... am facut niste poze mai frumoase, dar nu pot sa le uploadez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 A se observa noua sa 100% unicat:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 A se observa noua sa 100% unicat:P Saua a iesit foarte frumos, felicitari daca as fi in locul tau as mai "lucra" la unele aspecte care am incercat sa le colorez in poza de mai jos culorile sunt alese aleator, dar as pune niste capace laterale acolo ca sa maschez firele sau ce se vede acolo, iar la sha, ...nu stiu parca as umple golul ala care raman intre sha si aripa datorate curburii aripii. Cam atat, in rest cred ca e uber cool!! Poate totusi poti sa pui o poza cu mobra intreaga, adica de la far pana in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Saua a iesit foarte frumos, felicitari daca as fi in locul tau as mai "lucra" la unele aspecte care am incercat sa le colorez in poza de mai jos culorile sunt alese aleator, dar as pune niste capace laterale acolo ca sa maschez firele sau ce se vede acolo, iar la sha, ...nu stiu parca as umple golul ala care raman intre sha si aripa datorate curburii aripii. Cam atat, in rest cred ca e uber cool!! Poate totusi poti sa pui o poza cu mobra intreaga, adica de la far pana in spate la asa ceva m-am gandit si eu, dar trebuie sa gesesc un fierar priceput, ca golul sub sa nu e plan ... iar cu golul intre aripa si sa o sa pun o mica cutie din piele cilindrica. Am facut poze special pentru voi, dar sunt peste 1MB... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vixer Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare si bine ai venit "Soimule"!!Ca sa ma laud putin, mari probleme nu am avut pana acum la VX-uri ci mai mult psihoze d-ale noastre vis-a-vis de tot felul de tzacaneli in principal, dar motoarele au mers bine merci In legatura cu problema ta, personal nu prea stiu ce sa spun...si al meu mai papa ulei daca merg in regim de autostrada sau pur si simplu timp indelungat la rpm multe dar nu 1 litru la 500 de km....mai degraba la 5000 de km in conditiile de mai sus. Presupun ca primu test pe care ai putea sa il faci ar fi sa masori compresia in cilindri...ar trebui sa fie minim 11 ca sa fie in parametri normali, iar masuratoarea asta nu e foarte complicata, nu iti trebe decat un manometru special. Acum, e posibil ca probleme sa fie mult mai complexe, nu stiu exact cum e la VX cu segmentii dar la daciile ce le stim cu totii parca erau niste segmenti de ungere separati care daca se uzau manca ulei, dar asta nu inseamna neaparat ca motorul nu mai are compresie. Poate daca mai intra si restul VX-arilor pe aici iti vor da o parere mult mai concisa asupra acestei probleme. Toate bune si bine ai venit inca o data! Multam fain de raspuns! Oricum fetita merge astazi la doctor.O sa vad ce zic si baietii de la srvice io inca sper sa nu fie ceva grav. Bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 A avut dreptate Burlacu - inainte de orice, masoara-i compresia, ca sa nu te apuci sa desfaci motorul degeaba. Si mie imi papa ulei mult, cam 1l la aproximativ 2000 de km - adica mai mult decat e specificat in manual. In primavara trecuta am fost cu ea la un amic care are manometru de masurat compresia, convins fiind ca trebuie schimbati segmentii - in prealabil cumparasem si segmenti noi. Am masurat compresia si, surpriza !, e in parametrii dati in manual - acolo zice ca trebuie sa fie intre 11 si 13 parca, la mine era 12.5 fata si 12 spate - sau asa ceva. Ce mi-a zis el atunci a fost ca ar putea aparea consumul asta de ulei de la semeringurile de supape. Intre timp am descoperit ca mie imi pierde ulei la exterior - se aduna intre cei doi cilindri, n-as putea sa spun exact de unde iese, dar evident ca e vorba de o garnitura. Ideea principala este ca eu am in momentul de fata segmenti nou-nouti in cutie, sigilati si nefolositi, ca si toate semeringurile de supape. Nu stiu de la ce o fi la tine consumul de ulei, vixerule, dar daca ai nevoie de asemenea piese sa-mi spui, si vedem cum facem sa ajunga la tine. Eu chiar nu o sa le schimb in viitorul apropiat. Andras - pune poze pe picassa, flickr, photobucket sau orice alt site de photo sharing si da-ne linkul. Chiar sunt curios sa o vad pe de-a intregul. Si nu sunt singurul, se pare Azi mi-am pus cauciucurile pe roti, carburile pe motor, l-am curatat cap coada, am pus bateria la incarcat, urmeaza sa pun rotile pe motor in seara asta si in uichend ii arat cheia. Daca nu intelege apropo-ul, o sa-i spun direct si apasat. Burlacu, sambata cica ne ameninta ploaia, dar duminica cica e cald si frumos. Ce zici, facem o treaba duminica dupa-amiaza ? Vorbim. Bafta, all ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Azi mi-am pus cauciucurile pe roti, carburile pe motor, l-am curatat cap coada, am pus bateria la incarcat, urmeaza sa pun rotile pe motor in seara asta si in uichend ii arat cheia. Daca nu intelege apropo-ul, o sa-i spun direct si apasat. Burlacu, sambata cica ne ameninta ploaia, dar duminica cica e cald si frumos. Ce zici, facem o treaba duminica dupa-amiaza ? Vorbim. Bafta, all ! Doar ti-am spus: spune cand si ma prezint fara probleme.Si asa pe criza asta mai mult stau in casa, asa ca prefer oricand o surubareala la aer liber, fie ploaie fie soare, adica fie sambata fie duminica cum vrei tu numai sa ma anunti sa nu fac vreun server de warcraft 3 cu baietii Deci, in principiu eu sunt liber si sambata si duminica! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.