Andras Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Doar ti-am spus: spune cand si ma prezint fara probleme.Si asa pe criza asta mai mult stau in casa, asa ca prefer oricand o surubareala la aer liber, fie ploaie fie soare, adica fie sambata fie duminica cum vrei tu numai sa ma anunti sa nu fac vreun server de warcraft 3 cu baietii Deci, in principiu eu sunt liber si sambata si duminica! Toate bune! am pus pe hi5 o poza mai frumoasa... ma gasiti la biroandras.hi5.com... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vixer Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 A avut dreptate Burlacu - inainte de orice, masoara-i compresia, ca sa nu te apuci sa desfaci motorul degeaba.Si mie imi papa ulei mult, cam 1l la aproximativ 2000 de km - adica mai mult decat e specificat in manual. In primavara trecuta am fost cu ea la un amic care are manometru de masurat compresia, convins fiind ca trebuie schimbati segmentii - in prealabil cumparasem si segmenti noi. Am masurat compresia si, surpriza !, e in parametrii dati in manual - acolo zice ca trebuie sa fie intre 11 si 13 parca, la mine era 12.5 fata si 12 spate - sau asa ceva. Ce mi-a zis el atunci a fost ca ar putea aparea consumul asta de ulei de la semeringurile de supape. Intre timp am descoperit ca mie imi pierde ulei la exterior - se aduna intre cei doi cilindri, n-as putea sa spun exact de unde iese, dar evident ca e vorba de o garnitura. Ideea principala este ca eu am in momentul de fata segmenti nou-nouti in cutie, sigilati si nefolositi, ca si toate semeringurile de supape. Nu stiu de la ce o fi la tine consumul de ulei, vixerule, dar daca ai nevoie de asemenea piese sa-mi spui, si vedem cum facem sa ajunga la tine. Eu chiar nu o sa le schimb in viitorul apropiat. Andras - pune poze pe picassa, flickr, photobucket sau orice alt site de photo sharing si da-ne linkul. Chiar sunt curios sa o vad pe de-a intregul. Si nu sunt singurul, se pare Azi mi-am pus cauciucurile pe roti, carburile pe motor, l-am curatat cap coada, am pus bateria la incarcat, urmeaza sa pun rotile pe motor in seara asta si in uichend ii arat cheia. Daca nu intelege apropo-ul, o sa-i spun direct si apasat. Burlacu, sambata cica ne ameninta ploaia, dar duminica cica e cald si frumos. Ce zici, facem o treaba duminica dupa-amiaza ? Vorbim. Bafta, all ! Foarte foarte multumesc Mie o sa mi dea raspunsul baietii de la service undeva la mijlocul saptamanii viitoare.Te rog daca vrei sa mi lasi un PM cu nr tau de tel sa vb mai pe indelete in caz ca o sa am nevoie de semerenguri si segmenti sa vedem cum facem. Inca o data multumesc! Si tinem legatura Intradevar VX-arii nu se dezmint ,niste DOMNI! RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 am rezolvat asezarea semnalelor, nu am inca ilumat placuta inmatriculare/pozitie/stop.... am schimbat furtunele de benzina, am adaugat si un filtru in sistem. in nici un manual nu am gasit descriere a setarilor carburatarelor... dar cred ca e ok asa... vasul de expansiuna (singura parte de plastic ramas la vedere) oare e necesar? sau pot pur si simplu sa demontez, si las furtunul sa atarne undeva ascuns.... Cineva oare stie reglementarile luminilor fata/spate in Romania? (in legislatie am gasit doar culorile folosite)... multumesc pentru urari ... si pentru ajutor... Cu vasul de expansiune nu este o problema foarte mare(eu am avut o problema si lam facut cilindru la strung si a mers) poate fi facut la strung ,cilindru sau din tabla in forma care iti permite spatiu,facut manual si lipit cu cositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cu ajutorul lui Burlacu (thx, man !) am montat ieri manerele incalzite, am sincronizat carburatoarele - ocazie cu care am descoperit ca garnitura de la carburatorul din fata nu mai tinea, drept care curgea benzina. Am intrat in criza de timp din cauze de copii, i-am dat ceasurile carburatoare lui Burlacu, sa si le verifice si el, si aseara am terminat ce nu apucasem - am schimbat garnitura la carburator, tine, nu mai curge, am schimbat uleiul, am dat o tura fara casca, fara manusi, si am adormit zambind. Azi dimineata DN1 era la fel de periculos, dar drumul spre serviciu a fost cel mai placut pe care l-am facut in ultimele 3 luni. Zic si aici, ca Burlacu' deja s-a cracanat de ras - de bine ce mi-am pus manere incalzite, am ajuns cu mainile bocna la munca, pentru ca am dat de boton cu manusile in maini si l-am nimerit intre Low si High, drept care... n-au pornit deloc. M-am prins de ce mi-au inghetat mainile abia cand am ajuns si mi-am dat manusile jos. Am invartit butonul pana la capat, am asteptat putin si mi-am incalzit mainile pe manere. Feel free to laugh ! I know I did . Cam atat de pe frontul de sud. @Andras - asteptam vesti. @Vixer - zi care a fost diagnosticul, tinem legatura, nu te-am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cu ajutorul lui Burlacu (thx, man !) am montat ieri manerele incalzite, am sincronizat carburatoarele - ocazie cu care am descoperit ca garnitura de la carburatorul din fata nu mai tinea, drept care curgea benzina. Am intrat in criza de timp din cauze de copii, i-am dat ceasurile carburatoare lui Burlacu, sa si le verifice si el, si aseara am terminat ce nu apucasem - am schimbat garnitura la carburator, tine, nu mai curge, am schimbat uleiul, am dat o tura fara casca, fara manusi, si am adormit zambind. Azi dimineata DN1 era la fel de periculos, dar drumul spre serviciu a fost cel mai placut pe care l-am facut in ultimele 3 luni. Zic si aici, ca Burlacu' deja s-a cracanat de ras - de bine ce mi-am pus manere incalzite, am ajuns cu mainile bocna la munca, pentru ca am dat de boton cu manusile in maini si l-am nimerit intre Low si High, drept care... n-au pornit deloc. M-am prins de ce mi-au inghetat mainile abia cand am ajuns si mi-am dat manusile jos. Am invartit butonul pana la capat, am asteptat putin si mi-am incalzit mainile pe manere. Feel free to laugh ! I know I did . Cam atat de pe frontul de sud. @Andras - asteptam vesti. @Vixer - zi care a fost diagnosticul, tinem legatura, nu te-am uitat. Pai nu pre am vesti... a trebuit sa mut motocicleta intr-un garaj ne incalzit, si e mai grav sa lucrez la el... am mers cu ea cateva sute de metri, e exceptional ... am reusit sa proiectez iluminatul spate, dar inca nu am construit-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Pai nu pre am vesti... a trebuit sa mut motocicleta intr-un garaj ne incalzit, si e mai grav sa lucrez la el... am mers cu ea cateva sute de metri, e exceptional ... am reusit sa proiectez iluminatul spate, dar inca nu am construit-o... Proiect Toba 1.00 Editat Martie 16, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vixer Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Ottoman inca nu am nici un raspuns .Keep in touch.MERSI Andras.Foarte fain !Comenzile ii raman asa sau le avansezi??tine o tot asa ! Sa auzim numa de bine ! RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salutare. Am venit si eu, intr-un picior, sa mai pornesc calculatorul... Andras, o intrebare, pentru mine, nu ai incercat sa gasesti un rezervor de vz 800 marauder sa pui pe ea? Sau ai vrut sa ramai pe tipul asta de rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salutare.Am venit si eu, intr-un picior, sa mai pornesc calculatorul... Andras, o intrebare, pentru mine, nu ai incercat sa gasesti un rezervor de vz 800 marauder sa pui pe ea? Sau ai vrut sa ramai pe tipul asta de rezervor? Comenzile nu o sa avansez, dar o sa pun ceva sa oihnesc picioarele... Rezervorul chiar nu am vrut sa-l schimb... asa arata mult mai compact...nu am vrut un chopper simplu:P Asa arata mai puternic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) @ottoMan - sper ca azi ai nimerit bine pozitia butonului de la manerele incalizite la ce cancer este afara Cu ceasurile tale sincronizare o sa mai am putin de lucru ca la relanti arata perfect, dar in ture unu e la "ana" si alalalt la "caiafa"( daca cunosti expresia @lonerider - dar tu ce patzisi de esti intr-un picior?? @Andras - tobele alea is superbe si cred ca si sunetul este pe masura.Ai facut treaba buna.Felicitari! Editat Martie 17, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 @lonerider - dar tu ce patzisi de esti intr-un picior?? Discopatie lombara la L4-L5 si L5-S1. Doua discuri s-au dus intre vertebrele alea si apasa pe maduva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Discopatie lombara la L4-L5 si L5-S1. Doua discuri s-au dus intre vertebrele alea si apasa pe maduva asta e un fel de hernie de disc? Nasol moment pentru tine si sper sa nu ajungi la operatie. Insanatosire grabnica iti doresc si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Discopatie lombara la L4-L5 si L5-S1. Doua discuri s-au dus intre vertebrele alea si apasa pe maduva. E cam nasoala treaba, toti medicii cu care am vorbit pana acum mi-au indicat directia bisturiu... Maine sper sa aflu ceva concret, se vor trage concluziile in urma investigatiilor facute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 GRRR incep sa pierd rabdarea ... nu reusesc sa gasesc on bloc de semnalizare spate. Stop+pozitie+iluminat placa inmatriculare..... pana acum am cumparat modificat si modelat 4 tipuri de blocuri de masina, si doua de bicicleta... am cumparat fel si fel de LEDuri de la 1 ron pana la 84.... Am un spatiu de cca 6X8cm... daca vedeti cumva asa ceva va rog sa-mi dati tipul... Multam. PS.: cu toate incercarile si reglarile am reusit sa infund carburatorul pentru cilindrul spate. Bubuie tare/scoate flacari pe esapament si nu tine relantul ... oare aditivii de benzina folosesc? sau sa incerc sa demontez tot si sa curat cu pensula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 @Burlacu' - am nimerit pozitia, se incalzesc, dar parca nu e ce trebuie. N-ar trebui sa fie fierbinti, cel putin pe pozitia de high ? La mine sunt caldute, se simte, dar parca nu e ce trebuie. @Lonerider - multa sanatate, domnule ! Sper sa se rezolve cat mai bine. @Vixer - ceva vesti ? Ai aflat vreun diagnostic ? @Andras - arata bine tobele. Le-ai facut tu sau sunt cumparate ? Sunt omologate pentru strada ? Cu blocul de lumini nu stiu ce sa zic, n-ai vazut nimic pe Louis care sa arate ok si sa se potriveasca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 @Burlacu' - am nimerit pozitia, se incalzesc, dar parca nu e ce trebuie. N-ar trebui sa fie fierbinti, cel putin pe pozitia de high ? La mine sunt caldute, se simte, dar parca nu e ce trebuie. @Lonerider - multa sanatate, domnule ! Sper sa se rezolve cat mai bine. @Vixer - ceva vesti ? Ai aflat vreun diagnostic ? @Andras - arata bine tobele. Le-ai facut tu sau sunt cumparate ? Sunt omologate pentru strada ? Cu blocul de lumini nu stiu ce sa zic, n-ai vazut nimic pe Louis care sa arate ok si sa se potriveasca ? multumesc pentru complimente. tobele am facut eu cu tata. reteta: 2X50cm tub inox fi 60, 2X7X15cm tub inox de fi 16, 2X mansoane diam int 45 ext 58. Deci in nici un caz nu sunt omologate pe louis am vazut, dar dureaza daca stiti un site unde sunt produse louis pe stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malmsteen Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Salutari, ma bag si eu printre voi, deh ma simt ca acasa aici, fiind o motocicleta mai rara. O am de vreo 2 luni, a avut o mica problema, din cand in cand mergea intr-un cilindru, cel din spate. Am depistat problema la un service, ajungea benzina doar la primul cilindru, la cel din fata mai greu.In rest, merge perfect, fac cam 70 km zilnic cu ea, pe soare, pe ploaie, pe zapada, pe grindina:) Numai bine Editat Martie 18, 2009 de malmsteen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) @Burlacu' - am nimerit pozitia, se incalzesc, dar parca nu e ce trebuie. N-ar trebui sa fie fierbinti, cel putin pe pozitia de high ? La mine sunt caldute, se simte, dar parca nu e ce trebuie. Fierbinti nu o sa fie niciodatata atat timp cat esti in mers pe orice pozitie ar fi pentru ca mana care o tii pe manson nu poate izola perfect mansonul de curentul de aer care la o viteza de 50 km/h pe vremea asta are doar cateva grade pe plus.Imagineaza-ti numa ca ridici mana sa tragi ambreiajul sau frana si mansoanele se racesc aproape instantaneu.Poate ca alea care is de serie pe un BMW sunt cu totul altceva, dar...va trebui s amai pui ceva bani deoparte Si eu am fost un pic dezamagit la inceput dar am facut urmatorul test: am mers vreo 5 km cu manerele oprite si apoi am mers cu ele pornite si am sezizat o diferenta.Probabil ca niste hand-guarduri ar mari randamaentul cu 50%, dar mai bine ingheata putin degetelu decat sa stric aspectu' Si inca ceva..daca le pornesti direct pe low sau pe high o sa dureze mult mau mult pana simti ceva caldura in ele decat daca pornesti pe START si dupa 2-3 minute le treci pe high de exemplu. Salutari, ma bag si eu printre voi, deh ma simt ca acasa aici, fiind o motocicleta mai rara.O am de vreo 2 luni, a avut o mica problema, din cand in cand mergea intr-un cilindru, cel din spate. Am depistat problema la un service, ajungea benzina doar la primul cilindru, la cel din fata mai greu.In rest, merge perfect, fac cam 70 km zilnic cu ea, pe soare, pe ploaie, pe zapada, pe grindina:) Numai bine Salutare si bine ai venit printre noi. Foarte frumoas VX-ul tau, sa il stapanesti zeci de mii de km fara probleme . daca esti sigur ca asta e cauza ( nu ajunge benzina la carb. din fata) cred ca ar fi bine sa iei la verificat toate furtunele de alimentare, vacuum etc si eventual sa le schimbi. Bujiile si fisele de bujii in ce stare sunt? PS.: cu toate incercarile si reglarile am reusit sa infund carburatorul pentru cilindrul spate. Bubuie tare/scoate flacari pe esapament si nu tine relantul ... oare aditivii de benzina folosesc? sau sa incerc sa demontez tot si sa curat cu pensula? Cred ca cel mai sigur este sa il iei la curatat manual.Iei un WD-40 il scuipi prin toate locurile pe acolo si il pui la loc cum cum scrie la manual. @ottoMan asa mi-a zis ca a facut cu ale lui si a au mers.Bineinteles ca ar necesita o sicronizare dupa toata treaba asta. Si de ce zici ca nu gesesti Stop+pozitie pe spate ca ala din ultima poza mie mi se pare ca arata foarte Ok ?? PS: Motocicleta a iesit intr-un mare fel, tobele, semnalele pe spate arata tare bine. Spor sa ai ! Editat Martie 19, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 @Burlacu' - da, am vazut ca pornite pe Start si pus apoi pe High se incalzesc mai repede. Evident, pentru asta e pozitia de start. Sunt ok overall, parca nu ingheata mainile la fel ca fara ele. Ma gandeam io ca problema e la mine, ca am asteptari prea mari. @malmsteen - Welcome ! Chiar o sa te simti ca acasa pe aici Care a fost cauza pentru care nu ajungea benzina la cilindrul din fata ? Si mie mi se mai opreste cilindrul din fata, mai ales cu motorul rece sau la umezeala. Eu m-am gandit ca imi intrerupe bujia - ma gandeam ca la umezeala apar probleme la partea electrica. Am reizolat toate contactele pe partea dreapta, cele care au legatura cu bobina de la bujia din fata, dar la fel face. M-am gandit ca poate e din cauza ca nu ajunge benzina, asa ca acum cand l-am desfacut am verificat si ras-verificat furtunul de benzina dintre carburi, furtunele de vacuum, tot si totul e ok. Plus carburatoare curatate, sincronizate, si uite ca ieri dimineata si azi dimineata a facut iar - a intrerupt cilindrul fata de cateva ori, pana la urma si-a dat drumul si la mers n-am mai avut nicio problema. Jeg chiar nu mai are de unde sa fie, cat a fost motorul desfacut am golit rezervorul de benzina, l-am spalat, si i-am pus benzina proaspata inainte sa-l pornesc. Deci, la tine care a fost cauza ? @Andras - frumoasa treaba cu tobele. Cat despre Louis, poti primi orice comanda intr-o saptamana prin kronaumoto.ro - ei au si produse pe stoc, dar in general echipamente si consumabile, nu piese. Oricum, la cat ai asteptat, o saptamana nu mai e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 @Andras - frumoasa treaba cu tobele. Cat despre Louis, poti primi orice comanda intr-o saptamana prin kronaumoto.ro - ei au si produse pe stoc, dar in general echipamente si consumabile, nu piese. Oricum, la cat ai asteptat, o saptamana nu mai e mult. multam. am comandat deja ceva, teoretic vine in trei saptamani ... blocul spate ce vedeti in imagini e de la o bicicleta, bineinteles e plin cu leduri. ar fi ok pt stop, nu am pozitie si iluminat placuta. intampin alte probleme ciudate... daca reusesc sa pornesc merge ca un inger... dar nu prea vrea sa porneasca... care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malmsteen Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Sal, culmea si mie tot ieri(joi) mi-a facut probleme.O idee respinsa de orice mecanic ,e ca imi face numai la frig.Azi a fost mai cald, a mers impecabil.Cauza nu o stiu, a ramas ca daca se mai intampla, sa revin la mecanic(viilor nr 14),desfacem motocicleta si gasim pb. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Aventuri in ploaie: ieri dimineata am plecat ca de obicei spre Ploiesti, la serviciu. Ploua marunt si nu foarte tare. Motorul a pornit la prima cheie si, spre deosebire de diminetile mai friguroase, nu s-a mai oprit. Azi dimineata, cand temperaturile erau negative, de exemplu, a pornit din prima, s-a oprit dupa cateva secunde, a luat-o si la a doua, iar s-a oprit si abia la a treia incercare a pornit fara sa se opreasca. Ieri nu a facut asa. Buuun, imi zic, o sa fie un drum placut. Ma misc putin mai incet decat de obicei, fiind ud pe jos, ajung pana la iesirea din Otopeni fara niciun eveniment notabil - cu exceptia unui logan care a incercat sa faca stanga peste mine, dar l-am fentat rapid - accelerez de pe la 90 cat aveam pentru ca se terminase localitatea si incerc sa depasesc un Cielo ramas pe banda intai care nu voia sa se miste mai repede. In acel moment moare un cilindru. Injur printre dinti, ma repliez pe prima banda si sper sa-si revina. Motorul merge cu sughituri - cand intr-un cilindru, cand in doua - pana dincolo de Balotesti cand nu mai vrea decat intr-unul. Continui drumul cu 90 la ora - nici nu se mai tureaza, evident - in speranta ca se termina ploaia, se usuca bobina si da din nou scanteie la bujie. 30 de km mai tarziu imi aduc aminte ca merg deja pe rezerva si ar trebui sa alimentez. Problema e ca daca il opresc, nici nu mai porneste. Imi fac planul sa opresc la Petromul de dupa Potigrafu, sa stau acolo acoperit sa se usuce motorul, ca sa-l conving sa porneasca, si se plec mai departe. Prima parte a planului functioneaza perfect - opresc, alimentez, platesc, ies, stau cinci minute si incerc din nou. Motorul porneste, se tureaza putin, moare. Incerc din nou, motorul porneste , se tureaza si sta. OK, zic, sa ne taram pana la munca. Cand sa pun casca pe cap, motorul moare. Incerc din nou, nu o mai ia. OK, pauza mai lunga. Iau o cafea, fumez o tigara, admir peisajul, identific fulgi de zapada printre stropii de ploaie, ma uit la toti oamenii care alimenteaza si pleaca... Ma intreaba un angajat daca nu trece apa prin echipament, il asigur ca sun safe, ma plictisesc. Asa ca mai incerc o data. Canci. Si inca o data. Si inca de trei ori. Nimic. Hai sa nu omor bateria, aplicam planul B. Intreb un sofer de duba care abia a alimentat "mergeti la Ploiesti ?". "Nu, merg aici aproape. Da' de ce ai plecat pe vremea asta cu ea ?" zice el. Ii explic ca nu vremea e de vina, ci sensibilitatea motorul la apa si-l las. Mai intreb un nene cu un Logan acelasi lucru, omul imi zice ca da si ca ma duce. OK, blochez ghidonul si mai urc in Logan. Pe drum - maxim 15 km - ploaia se transforma intr-o ninsoare ca-n povesti. Ajung la serviciu convins ca e 25 decembrie, nu 25 martie, imi puna echipamentul la uscat si sper sa se opreasca precipitatiile. Precipitatiile se opresc, acum cine isi rupe juma de ora sa ma duca pana la benzinarie sa recuperez motorul ? Un coleg motociclist, bineinteles, care marseaza la idee ca la ideea unei excursii la mare. Ma duce omu' - foarte incomoda Cagiva Raptor pentru un pasager inalt, noroc ca nu era mult de mers - ajungem, el opreste motorul si se pregateste sufleteste si fizceste sa umblam la motor. Il linistesc imediat, bag cheia in contact, trag socul, pornesc motorul. Il duc la munca, vreme frumoasa in restul zilei, ma bucur linistit de drumul de intoarcere si ajung fara peripetii acasa. Problema la ud e identificata de anul trecut, dar se pare ca nu am gasit solutia corecta inca. Se uda bobina de pe partea dreapta - cum stai pe motor - cea aferenta bujiei din fata. Bujia nu mai da scanteie, motorul merge intr-un cilindru. Daca ma opresc, nu mai sta la relanti - decat eventual cu socul tras, evident - daca se opreste motorul nu mai porneste nici intr-un cilindru. Deci, cum pot izola cel mai bine bobina respectiva si contactele ei ? Eu am banuit ca ajunge apa la ea din cauza ca am plasticul de sub sa crapat acolo - de cand mi-am luat o dacie in partea aia - dar am descoperit ca se scurge apa de pe rezervor, printre rezervor si sa. Nu stiu de ce, dar numai pe partea dreapta. Am ridicat ieri saua in benzinarie, si pe stanga era perfect uscat. Nu am nicio idee cum as putea sa izolez zona dintre sa si rezervor, asa ca incerc sa izolez contactele de la bobina sa nu se mai ude. As putea sa dau cu silicon, de exemplu, direct pe contactele respective ? Alta solutie mai eleganta ar fi ? OK, in rest, voi ce mai ziceti, ce mai faceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 @ottoMan - Facand abstractie de problema in sine si de nervii tai, postul asta mergea de minune si la un topic gen: "chestii distractive" ( no offence). Eu nu m-am izibit niciodata de problema asta cu "udeala" asa ca mare lucru nu stiu ce sa spun.Pot sa spun in schimb ca cel putin o data pe an iau cam toate contactele la care pot ajunge fara probleme majore, si le dau cu WD-40, inclusiv comenzile de pe ghidon si ce e pe sub sha pe acolo. De asemena am izolat cat am putut de bine spatiul de sub sa ca sa nu intre apa de la roata din spate.Am folosit pentru asta niste izolatie autoadeziva ce se foloseste de obicei la conducte de incalzire si pot spune ca nu apa nu prea isi mai face aparitia pe acolo. Am vazut de altfel ca la tine iti lipseste capacul de la cutia cu sigurante...am uitat sa iti spun cand am fost la tine, nu stiu daca influenteaza cu ceva dar oricum nu cred ca e bine sa ajunga apa acolo. Cred ca am "vorbit" mult si nu am zis nimic care sa ajute, dar pe aceasta cale tin sa va salut si sa va urez un sezon bun fara nici un fel de incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Cutia de sigurante trebuie sa aiba un capac ?! Da, imi lipseste, dar acolo chiar n-am avut nicio problema. Contactele le-am curatat si eu cu WD40 in cadrul reviziei din primavara asta - si pe comenzile de pe ghidon, si pe celelalte la care am avut acces si de care m-am tot lovit cat a fost motorul desfacut. Mi-ai dat o idee buna cu izolatia aia autoadeziva, cred ca o sa caut si eu in Brico. Mersi ! Restul, nimic ? @Andras, cum merge proiectul ? Ai primit blocul de lumini ? @Vixer - ai aflat vreun diagnostic ? Merge motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Cutia de sigurante trebuie sa aiba un capac ?! Da, imi lipseste, dar acolo chiar n-am avut nicio problema.Contactele le-am curatat si eu cu WD40 in cadrul reviziei din primavara asta - si pe comenzile de pe ghidon, si pe celelalte la care am avut acces si de care m-am tot lovit cat a fost motorul desfacut. Mi-ai dat o idee buna cu izolatia aia autoadeziva, cred ca o sa caut si eu in Brico. Mersi ! Restul, nimic ? @Andras, cum merge proiectul ? Ai primit blocul de lumini ? @Vixer - ai aflat vreun diagnostic ? Merge motorul ? Iti dau eu vro juma' de metru patrat de izolatie ca mai am, zi-mi numa cand esti acasa sa ti-o aduc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.