dezamagitoru Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 @lonerider: multumesc frumos! o sa investighez mai amanuntit. Sa stii ca ambreiajul e uzat... Mesaj completat Am facut lucrarea cu creionul. Nu se simt sunete suparatoare, este uniform pe ambii cilindri si clantanitul de pe stanga a disparut. In schimb, pe la esapamentul din stanga (cilindrul spate) a "zemuit" niste ceva negru (probabil benzina cu apa/ulei, Doamnefereste), fum pe unde iese teava din cilindru si fum albicios/albastriu pe la teava finala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) In schimb, pe la esapamentul din stanga (cilindrul spate) a "zemuit" niste ceva negru (probabil benzina cu apa/ulei, Doamnefereste), fum pe unde iese teava din cilindru si fum albicios/albastriu pe la teava finala... S-o fi dus garnitura de etanÂşare a evacuării sau o fi copt pe la gâtul cotului..., zămuiala aia o fi condensul amestecat cu funinginea de la ardere, poate Âşi ceva ulei... BTW, ziceai că se aude un clănțănit mai ales la relanti... se atenuează la turație? Nu ai băgat de seamă, se aude (intensifică) cumva Âşi în timpul mersului, când laÂşi în frână de motor? Editat Octombrie 9, 2010 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 face....vand vx 800 an 91, defecte optice, motor in regula, 700 euro.....inmatriculat fara verificare tehnica....0726606811...este tanc motoreta asta. ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 (editat) Salutare VX-arilor!am si eu o problema si nu stiu cum sa-i dau de cap,poate ma ajutati voi.Am avut accidentul acela acum doi ani in urma caruia am iesit putin sifonat mai mult eu decat TZUTZA mea si am spart capacul de la generator.Bun acum sa vedeti trambalare timp de 2 ani am tot cautat acest capac si nu am putut gasi pe nicaieri,am apelat si la rudele din afara si pana la urma am reusit sa gasesc unul prin CANADA la 100 de dolari.Am reusit sa il cumpar si abia asteptam sa il montez.A venit si capacul si surpriza la montare,se potriveste perfect cu exceptia lacasului unde se monteaza STATORUL. La capacul meu cel spart,diametrul ghidajului pt.stator si bineinteles si statorul,este mai mic decat cel cumparatAam luat legatura cu cel care mi l-a trimis si mi-a spus ca defapt este de la un VS 800 adica de intruder dar ca se potriveste.Am incercat sa-i explic ca da e ok ca dimensiune dar nu se potriveste la stator.Ok ! a zis sa-l trimit inapoi si sa-mi returneze banii.Nu am mai facut asta deoarece era mai scump decat banii pe care i-am dat pe el 100 de dolarei deoarece am mai dat vre-o 45 la transport si daca il trimit inapoi o sa dau sigur mai mult (ROMANICA SI TAXELE EI POSTALE),deci poate o sa aiba cineva nevoie de el mai tarziu si poate fac vre-un schimb sau ceva.Toate bune,sormea care traieste in Canada s-a ambitionat dupa ce a fost la mine in vara asta si a cautat mai intens pe site-uri din Canada si a dat de un tip care avea mai multe piese de diferite motoare si a gasit un capac tot la 100 de dolari.Norocul meu a fost ca el vindea de fapt STATORUL dar montat pe capac si cu cititorul de pe rotor.Imi da soramea linkul ma uit atent vad mai multe piese pt.VX-ul meu toate datate pt.VX 1990,dau acceptul lui sormea si il primesc acum doua zil,,Bucuros ca am fost liber ma apuc sa il montez si ce zic daca tot are statorul sa il montez asa cum e,si.................surpriza are aceiasi dimensiune ca si celalalt pe care l-am cumparat prima data.Ce rugaminte am eu la voi puteti sa-mi spuneti,bineinteles daca are vreunul demontat motorul care este defapt cel bun cel cu diametrul mic sau mare ca deja nu mai stiu ce sa fac.Daca cineva dintre voi are cumva un rotor de vanzare sau sa dea un rotor la schimb pe un rotor si stator de dimensiune mai mica ca sa vad daca merge.Am vb.si cu cel care mi-a vandut acest rotor cu capac si mi-a spus ca a vandut rotorul.o sa va pun si poze ca sa va dati seama despre ce vb. Aici e primul capac primit Aici e al doilea capac cu statorul montat pe care l-am primit acum doua zile Aici sunt cele doua capace Acum cred ca v-ati lamurit despre ce e vorba si va rog daca puteti sa-mi spuneti diametrul de la ghidajul unde se monteaza statorul ca sa stiu daca ce mi-a fost trimis este de vx.800 sau daca ce am eu pe motor este sau nu de vx.800.Multumesc anticipat si poate ma ajutati daca aveti la vanzare sau la schimb oferta de mai sus cea cu rotorul ! Mesaj completat am uitat sa va dau si voua linkul cu piesele Visit My Website Mesaj completat ala nu merge poate asta ebay store Editat Octombrie 13, 2010 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Salut, am sa dau o fuga saptamana viitoare pe la garaj sa imi aduc motorul acasa. Al meu e desfcut bucatele si vad ca nu mai am sanse sa il repar, deci voi cauta unul complet.Asadar am sa incep sa vand piesele din el (doar motorul). Totul e intreg mai putin vilbrochenul. Saptamana viitoare am sa fac si ceva poze si poate ti se potriveste capacul de la al meu. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) Salut, am sa dau o fuga saptamana viitoare pe la garaj sa imi aduc motorul acasa. Al meu e desfcut bucatele si vad ca nu mai am sanse sa il repar, deci voi cauta unul complet.Asadar am sa incep sa vand piesele din el (doar motorul). Totul e intreg mai putin vilbrochenul. Saptamana viitoare am sa fac si ceva poze si poate ti se potriveste capacul de la al meu.Numai bine. auzi m-ar interesa rotorul de la tine ca am doua capace de generator si cel care e sudat pe motor,daca poti sa masori diametrul interior al rotorului si sa-mi zici cat are si ce pret vrei la el ca sa vad daca ma bag.asta ma intereseaza ca am capacul cu statorul.auzi da motorul tau chiar e praf de nu mai poti sa-l faci? Mesaj completat Am descoperit ceva sau asa cred .Am vb.cu cineva despre capacul meu si despre problema cu rotorul si statorul mai mic la mine si mi-a spus ca la modelul american ar fi mai mic,voi ce ziceti ati auzit de asa ceva.Tind sa cred asta deoarece am cumparat 2 capace si amandoua sunt pt.VX 800 si sunt pentru stator mai mare decat al meu de pe moto.S-ar putea ca neamtul de la care am cumparat moto sa le fi schimbat si poate a comandat din state si de aceea sunt mai mici,dae asta inseamna ca a luat si capacul,nu stiu ce sa mai zic. Editat Octombrie 18, 2010 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 .vand vx 800 an 91, defecte optice, motor in regula, 700 euro.....inmatriculat fara verificare tehnica....0726606811...este tanc motoreta asta. mai este de vanzare? sau e studiu de piata? Mesaj completat gata, e luat. proaspat posesor de VX , o sa caut... Mesaj completat motoretu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 mai este de vanzare? sau e studiu de piata?Mesaj completat gata, e luat. proaspat posesor de VX , o sa caut... Mesaj completat motoretu'... Bine ai venit in minusculul si "exclusivistul" grup al posesorilor de strutzo-camile!! Sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca numa' satisfactii :P Asteptam primele impresii si detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 momentan, tre' sa-i indrept o indoitura de pe rezervor, sa-i lipesc carena stanga de pe coada, sa-i schimb semeringurile de la furca si lichidu' de frana, s-o revopsesc, sa-i schimb ghidonu', detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Bine ai venit printre noi! Cat ai dat pana la urma pe ea? Cred ca e motorul al carui propietar sta prin Oradea si a vandut-o celui de la care ai luat-o cu 12 mil lei.Trebuie sa faci ITP-ul pt.ca de aia nu are talonul la ea.Bafta si vezi ca ai de munca la ea,cel de la care ai luat-o nu prea a avut grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 sal! pretul a fost 700E. motoretu' e cel de care vorbesti, dar inca mai are vlaga. am vorbit cu fostul proprietar din acte si stiu istoricul, partea cea mai ''incomoda'' este ca trebuie sa-l desfac si sa-l vopsesc, restul de detalii le-am enumerat mai sus... deja caut diverse pt motoret'... Mesaj completat mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 salve,vand 2 carburatoare vx 800 , suporturile pentru scarite , scarita spate , mi se pare -dreapta......preturile le faceti voi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 altceva de vanzare nu mai ai ceva de pe la motor adik rotorul de la alternator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 salve,vand 2 carburatoare vx 800 , suporturile pentru scarite , scarita spate , mi se pare -dreapta......preturile le faceti voi.... salut! dar actele alea cand le trimiti? Mesaj completat intrebare : ce furca cu 2 discuri de frana se potriveste pe VX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 intrebare : ce furca cu 2 discuri de frana se potriveste pe VX? Uite o lista cu furci de 41 ca la VX800. Ramane sa vezi tu care sunt cu 2 discuri si ce lungimi au. 41 Honda CR-250R (81) 41 Honda XR-250L (91-96) 41 Honda XR-250R (86-89) 41 Honda XR-250R (90-04) 41 Honda XR-350R (83) 41 Honda XR-350R (84) 41 Honda XR-350R (85) 41 Honda CB-400F (89-90) 41 Honda CR-450R (81) 41 Honda CBR-600F2 (91-94) 41 Honda CBR-600SE (98) 41 Honda XL-600V “Transalp” (89-90) 41 Honda NT-650 “Hawk GT” (89-91) 41 Honda NX-650 (88-89) 41 Honda CB-750 “Nighthawk” (91-03) 41 Honda RVF-720R (94) 41 Honda VF-750C “Magna” (94-03) 41 Honda VF-750C2 “Magna Deluxe” (97-00) 41 Honda VFR-750F (90-97) 41 Honda VT-750CDA/B/C/D “Shadow American Classic Ed. Deluxe” (03) 41 Honda VT-750DC (01-03) 41 Honda PC-800 (89-90, 94-98) 41 Honda CBR-1000F “Hurricane” (87-91, 93-96) 41 Honda VF-1000F “Interceptor” (84) 41 Honda VTR-1000F “Super Hawk” (98-04) 41 Honda ST-1100 (91-02) 41 Honda VF-1100C “V65 Magna” (83-86) 41 Honda VT-1100C “Shadow 1100″ (85-90, 92-96) 41 Honda VT-1100C2 (95-99)/ C2-2 (97) “Shadow 1100 American Classic Ed.” 41 Honda VT-1100C3 “Shadow Aero” (98-02) 41 Honda VT-1100D2 “Shadow 1100 American Classic Ed.” (99) 41 Honda VT-1100T “Shadow 1100 American Classic Ed. Tourer” (98-00) 41 Honda GL-1200 “Goldwing” (84) 41 Honda GL-1200 I “Interstate” (84-87) 41 Honda GL-1200L “Ltd” (85) 41 Honda VTX-1300C (04) 41 Honda GL-1500 “Goldwing” (88-90) 41 Honda GL-1500I “Interstate” (91-96) 41 Kawasaki KX-125 B1 (82) 41 Kawasaki KX-125 H1 (90) 41 Kawasaki KDX-200E5-E6 (93-94) 41 Kawasaki KX-250H1 (90) 41 Kawasaki KXT-250B1 (86) 41 Kawasaki EN-500C1-C8 “Vulcan 500 Ltd” (96-03) 41 Kawasaki EN-500C9 “Vulcan 500 Ltd” (04) 41 Kawasaki KX-500 E2 (90) 41 Kawasaki ZX-600D1-D4 “Ninja (ZX-6)” (90-93) 41 Kawasaki ZX-600E1-E12 “Ninja (ZX-6)” (93-04) 41 Kawasaki ZX-600F1-F3 “Ninja (ZX-6R)” (95-97) 41 Kawasaki ZR-750C1-C3 (91-93) 41 Kawasaki ZR-750F2 (00) 41 Kawasaki ZX-750K1/K2 “Ninja (ZX-7R)” (91-92) 41 Kawasaki ZX-750L2-L3 “Ninja (ZX-7)” (94-95) 41 Kawasaki VN-800 A1-A10 “Vulcan” (95-04) 41 Kawasaki VN-800 B1-B9 “Vulcan Classic” (96-04) 41 Kawasaki VN-800 C1-C2 “Vulcan Drifter” (99-00) 41 Kawasaki ZX-900B1-B4 “Ninja (ZX-9R)” (94-97) 41 Kawasaki ZG-1000A1-A13 “Concours” (86-98) 41 Kawasaki ZG-1000A14-A19 (99-04) 41 Kawasaki ZR-1000A1/A2 (03-04) 41 Kawasaki ZX-1000B1-B3 “Ninja (ZX-10)” (88-90) 41 Kawasaki ZX-1100E1-E3 “GPz 1100″ (95-97) 41 Kawasaki ZG-1200A1/B1-B17 “Voyager XII” (86-03) 41 Kawasaki KZ-1300A1-A4 (79-82) 41 Kawasaki ZN-1300A1-A6 “Voyager” (83-88) 41 Kawasaki VN-1500A1-A5 “Vulcan 88/Vulcan 1500″(87-91), VN-1500 B1-B4″Vulcan 88 SE” (87-90) 41 Kawasaki VN-1500A6-A13 (92-99) 41 Kawasaki VN-1500 D1-D2 “Vulcan 1500 Classic” (96-97) 41 Kawasaki VN-1500 E1-E7 “Vulcan 1500 Classic” (98-04) 41 Kawasaki VN-1500 G1/G1A/G2 “Vulcan 1500 Nomad” (99-00) 41 Kawasaki VN-1500J1-J2 “Vulcan 1500 Drifter” (99-00) 41 Kawasaki VN-1500 L1-L5 “Vulcan 1500 Nomad Fi” (00-04) 41 Kawasaki VN-1500N1-N3 “Vulcan 1500 Classic Fi” (00-02) 41 Kawasaki VN-1500R1-R4 “Vulcan 1500 Drifter” (01-04) 41 Suzuki RM-125 L (90) 41 Suzuki RM-125 L (90) 41 Suzuki RM-250 K/L (89-90) 41 Suzuki RM-250 K/L (89-90) 41 Suzuki RMX-250 K/L (89-90) 41 Suzuki RMX-250 K/L (89-90) 41 Suzuki AN-400 K3/K4 (03-04) 41 Suzuki GSF-400 M/N/P “Bandit” (91-93) 41 Suzuki GSF-600 ST/SV/SW “Bandit” (96-98) 41 Suzuki GSF-600 ST/SV/SW “Bandit” (96-98) 41 Suzuki GSF-600 SX//SY/SK1/SK2/SK3 “Bandit” (99-03) 41 Suzuki GSX-600 FJ “Katana” (88) 41 Suzuki GSX-600 FK/FL/FM “Katana” (89-91) 41 Suzuki GSX-600F N/P/R/S/T/V/W/X/Y/K1/K2/K3/K4 “Katana” (92-04) 41 Suzuki GSX-R600 WN/WP (92-93) 41 Suzuki AN-650 K3-K4 (03-04) 41 Suzuki SV-650 SX/SY/SK1/SK2 (99-02) 41 Suzuki SV-650 S K3-K4 (03-04) 41 Suzuki GSX-750 FK/FL/FM (89-91) 41 Suzuki GSX-750F N/P/R/S/T/V/W/X/Y/K1/K2/K3/K4 “Katana” (92-04) 41 Suzuki GSX-R750 G/H (86-87) 41 Suzuki GSX-R750 M/N (91-92) 41 Suzuki VL-800 K1-K4 “Intruder Volusia” (01-04) 41 Suzuki VX-800 L/M/N/P (90-93) 41 Suzuki VZ-800 V/W/X/Y/K1/K2/K3/K4 “Marauder” (97-04) 41 Suzuki VZ-800 V/W/X/Y/K1/K2/K3/K4 “Marauder” (97-04) 41 Suzuki GS-1100 GKZ/GK2/ GKD/GKE (82-84) 41 Suzuki GSX-1100 FJ “Katana” (88) 41 Suzuki GSX-1100 FK/FL/FM/FN/FP “Katana” (89-93) 41 Suzuki GSX-R1100 G/H/J (86-88) 41 Suzuki GSX-R1100 M/N (90-91) 41 Suzuki GSX-R1100WP/WR (93-94) 41 Suzuki GSX-R1100WP/WR (93-94) 41 Suzuki GV-1200 GLF/GLF2/GLG “Madura” (85-86) 41 Suzuki GV-1400 (85-89) 41 Suzuki VS-1400GLP H/J (87-88) 41 Suzuki VS-1400GLP L/M (90-91) 41 Suzuki VS-1400GLP N/P/R/S/T/V/W/X/Y/K1/K2/K3/K4 “Intruder” (92-04) 41 Suzuki VL-1500 W/X/Y/K1/K2/K3 (98-03) 41 Yamaha YZ-125 W (89) 41 Yamaha YZ-125 W (89) 41 Yamaha YZ-125 A (90) 41 Yamaha YZ-125 A (90) 41 Yamaha WR-200 RD (92) 41 Yamaha WR-200 RD (92) 41 Yamaha YZ-250W/WRW (89) 41 Yamaha YZ-250W/WRW (89) 41 Yamaha YZ-250A/WRA (90) 41 Yamaha YZ-250A/WRA (90) 41 Yamaha YZ-250 WRN (89) 41 Yamaha YZ-250 WRN (89) 41 Yamaha YZ-250 WRW/WRA (89-90) 41 Yamaha YZ-250 WRW/WRA (89-90) 41 Yamaha XT-600 L/LC/N/NC/S/SC/T/TC/U/UC (84-88) 41 Yamaha XT-600 W/WC/EA/EAC/EB/EBC (89-91) 41 Yamaha XT-600 ED/EDC/EE/EEC/EF/EFC/EG/EGC (92-95) 41 Yamaha YZF-600 RG (94-95) 41 Yamaha YZF-600 RG (94-95) 41 Yamaha YZF-600 RJ/RJC (97) 41 Yamaha YZF-600 RJ/RJC (97) 41 Yamaha YZF-600 RK/RKC/RL (98-99) 41 Yamaha XVS-650 AK/AKC/AL/ALC/AM/AMC/AN/ANC/A/AP/APC/AR/ARC (98-03) 41 Yamaha XVS-650 N/NCP/PC/R/RC (01-03) 41 Yamaha XVS-650 ATR/ATRC (03) 41 Yamaha XVS-65 AS (04) “Star Classic” 41 Yamaha XVS-65 S (04) “Star Custom” 41 Yamaha FZR-750RT/RU (87-88) 41 Yamaha FZR-750RT/RU (87-88) 41 Yamaha YZF-750 RF/RFC (94) 41 Yamaha YZF-750 RF/RFC (94) 41 Yamaha YZF-750 RH/RHC/RJ/RJC/RK/RKC (96-98) 41 Yamaha YZF-750 RH/RHC/RJ/RJC/RK/RKC (96-98) 41 Yamaha TDM-850 D/DC/E/EC (92-93) 41 Yamaha FZR-1000 B/BC/D/DC/E/EC (91-93) 41 Yamaha FZR-1000 B/BC/D/DC/E/EC (91-93) 41 Yamaha FZR-1000 T/TC/U/UC (87-88) 41 Yamaha FZR-1000 T/TC/U/UC (87-88) 41 Yamaha YZF-1000 RK (98) 41 Yamaha FJ-1100 L/LC/N/NC (84-85) 41 Yamaha FJ-1100 L/LC/N/NC (84-85) 41 Yamaha XVS-1100 AM/AMC/AN/ANC/AP/APC (00-02) 41 Yamaha XVS-1100 M/MC/N/NC/P/PC/R/RC (00-03) 41 Yamaha XVS-1100 R/RC/AR/ARC/ATR/ATRC/AWR/AWRC (03) 41 Yamaha XVS-1100 S/SC/AS/ASC/ATS/ATSC (04) 41 Yamaha FJ-1200 AD/ADC/AE/AEC (92-93) 41 Yamaha FJ-1200 AD/ADC/AE/AEC (92-93) 41 Yamaha FJ-1200 S/SC/T/TC/W/WC/A/AC (87-90) 41 Yamaha FJ-1200 S/SC/T/TC/W/WC/A/AC (87-90) 41 Yamaha XV17 PCP/PCPC (02) “Road Star Warrior” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) merci! in principiu, o sa ma orientez la Suzuki Bandit. Editat Decembrie 22, 2010 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Si eu cred ca se preteaza cel mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 sa vad ce gasesc la"oferta". in plus, vreau sa-i schimb ghidonul cu unul putin mai lat, tip street, sa-i pun bug-spoiler si un parbriz mic, si eventual sa-i schimb putin pozitia scaritelor si a comenzilor (in limitele posibile si fara flex sau suduri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Cateva poze cu motorul desfacut. Incep sa vand din el. Practic are o biela si palierul de pe vilbrochen de la biela respectiva, barbierite. In rest mecanicul care a desfacut motorul a zis ca sunt ok piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Cateva poze cu motorul desfacut. Incep sa vand din el. Practic are o biela si palierul de pe vilbrochen de la biela respectiva, barbierite. In rest mecanicul care a desfacut motorul a zis ca sunt ok piesele. ma intereseaza prima poza capacul cu statorul dar e o problema trebuie sa stiu ce dimensiuni are statorul ca sa stiu daca cumpar de la tine doar capacul sau daca cumpar doar statorul si rotorul.eu sunt cel care aveam nevoie de aceste piese si ai zis ca o sa desfaci motorul.poate trimiti nr de telefon si atunci ne intelegem mai bine ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 salut, maine am sa masor diametrele si iti voi face poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Cateva poze cu motorul desfacut. Incep sa vand din el. Practic are o biela si palierul de pe vilbrochen de la biela respectiva, barbierite. In rest mecanicul care a desfacut motorul a zis ca sunt ok piesele. de diametrul interior al statorului vorbeam ma intereseaza cat este acest diametru (0747126457)si o poza cu partea cealalta a capacului cea exterioara sa vad cum arata Editat Ianuarie 7, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Asta e capacul pe exterior. Are o zona mica unde e exfoliata putin vopseaua. Diametrul interior dupa sublerul meu ruginit de acasa este cam de 42 mm. Capacul vine cu tot cu stator, cititor si cele 2 pinioane. 270 ron. Editat Ianuarie 8, 2011 de andrey_832 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Cunosc un Vx cu care nu s-a mai mers de din 2008 de vanzare la 1000 de euro. L-am pornit eu toamna trecuta dupa ce am periat putin bujiile, trebuie reglat ca dupa vreo 10 minute. Are si topcase si coburi Givi montati. Plus un set de arcuri progressive shoks care nu-s montati cumparati pt el. Propitariul a dat de bani, si-a luat un Vn2000 si acum e prin Suedia. Daca intereseaza pe cineva contactati-ma. Eu zic ca e o oferta buna. Pun poze in seara asta sau maine. Geo 0726226679 georgerizea@gmail.com ok 1000 de euroi dar in ce stare este? inmatriculat in ro sau nu,km la bord si alte chestii adik optik culoare zgariate tobele ca se mai intampla daca iei o tranta cu el etc.si bineinteles asteptam si niste poze generale sau mai in detaliu cu motorul cu rotile sa vedem si cauciucuri cu furca sa nu fie ceva rugina pe acolo etc. intelegi ce vreau sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Cateva poze cu motorul desfacut. Incep sa vand din el. Practic are o biela si palierul de pe vilbrochen de la biela respectiva, barbierite. In rest mecanicul care a desfacut motorul a zis ca sunt ok piesele. salut, si pe mine ma intereseaza dimensiunile statorului te rog, nu vreau sa cumpar, doar dimensiunile ma intereseaza. seamana foarte bine cu cel de rsv si asta de suzuki nou este mult mai ieftin! diametru exterior, interior si distanta dintre gaurile de prindere! dau multa bere cu prima ocazie! thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.