Jump to content
Sign in to follow this  
OLY

Suzuki Vx 800

Recommended Posts

Argumenteaza-ti opinia... :huh:

Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva.

Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge.

 

Curios ca intrebi asta, ar trebui sa stii :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu le am foarte bine cu electronica dar din cate stiu eu un condensator se incarca doar o data, apoi poti sa ii dai curent cat vrei ca nu mai face nimic pana cand nu se descarca total sau partial.

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva.

Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge.

Omu' cat traieste invata...

Si-apoi, nu poti sa-i dai la masa? Ce este asa complicat? La una din troace aveam o fisa intrerupta si tot nu s-a ars CDI-ul. La VX-ul meu am niste simptome asemanatoare, numai ca la al meu e pompa de benzina pe duca si nu mai duce benzina pana la carburatorul din fata decat daca este turat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tensiuni de peste 20 000 V curentul circula pe suprafata exterioara a conductorului si poate "sari" peste obstacole cum ar fi contacte imperfecte. Totusi in cazul tau curentul ajungea la masa, de-asta nu ai paradit CDI-ul dar daca nu ajunge atunci e nasol...intervine autoinductia si alte fenomente parazite care pot distruge circuitele electronice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit ca au sisteme de protectie si cdi-urile astea, nu se ard de la o pipa scoasa. in plus vx-ul nu a avut nici in visele lui cele mai porno cdi...

Edited by Performance Solutions

Share this post


Link to post
Share on other sites
... in plus vx-ul nu a avut nici in visele lui cele mai porno cdi...

Inseamna ca VX-ul meu e "stricat"!

aaa....sau nu stiu eu ce e ala CDI . :lool:

 

Esti sigur de afirmatia de mai sus? ca mi se pare ca incurci mobrele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Cred ca si al meu e "stricat"! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inseamna ca VX-ul meu e "stricat"!

aaa....sau nu stiu eu ce e ala CDI . :lool:

 

Esti sigur de afirmatia de mai sus? ca mi se pare ca incurci mobrele.

 

sunt foarte sigur! vx-ul are tci ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe la ce pret se invarte un motor bun de vx 800?

 

treaba sta asa. am un vx de 800 de la un amic care nu a mai mers cu el de 3 ani. ultima data a mers fara ulei si acum bate motorul destul destul de rau. deaiama intereseaza la cat se invarte un motor bun. ma gandesc sa l iau si sa l pastrez eu. daca nu se vinde in starea asta cu suporti si coburi 500e neg

 

treaba sta asa. am un vx de 800 de la un amic care nu a mai mers cu el de 3 ani. ultima data a mers fara ulei si acum bate motorul destul destul de rau. deaiama intereseaza la cat se invarte un motor bun. ma gandesc sa l iau si sa l pastrez eu. daca nu se vinde in starea asta cu suporti si coburi 500e neg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar motor de VX nu prea cred sa gasesti in tara, cel mult sa iei unul de afara pentru piese, dar momentan sar preturile de 1000 E pentru un VX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a reparat careva telescoape spate de vx?de alea pe gaz?sau are careva acasa sh?ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

a reparat careva telescoape spate de vx?de alea pe gaz?sau are careva acasa sh?ms

am eu-0755938138

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are careva de vanzare furtun de echilibrat presiunea intre airbox-uri pt vx 800? Acel furtun gros ce e conectat intre airbox-uri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa aduc la dezmembrat.Suneti posesori/ doritori de piese? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de aprindere cu CDI este Capacitive Discharge Ignition adica se bazeaza pe o descarcare capacitiva.

Un condesator din CDI inmagazineaza si descarca energia la fiecare ciclu de aprindere. Daca nu mai ai calea de descarcare completa (nu mai ai masa) circuitele din CDI vor incarca acel condesator pana cand in cele din urma acesta se va strapunge.

 

Curios ca intrebi asta, ar trebui sa stii :P

Incarcarea unui condensator se face odata, iar descarcarea fata de "masa" se face tot odata. Poate sa difere valoarea acelei "rezistente" fata de "masa" si implicit, a descarcarii. De fapt este o "rezistenta" creata prin "dielectricul" in care strapunge inalta tesiune de la catod la anodul bujiei (in interiorul cilindrului este un amestec de aer, co2 si benzina, cu presiune intre 8 si 16 psi). "Rezistenta" aceea poate "capata" valori foarte mari (scoaterea fisei de la bujie), in acest caz descarcarea condensatorului fiind foarte mica. Incarcarea acestuia, in acest caz, suplineste doar valoarea descarcata.

 

La tensiuni de peste 20 000 V curentul circula pe suprafata exterioara a conductorului si poate "sari" peste obstacole cum ar fi contacte imperfecte. Totusi in cazul tau curentul ajungea la masa, de-asta nu ai paradit CDI-ul dar daca nu ajunge atunci e nasol...intervine autoinductia si alte fenomente parazite care pot distruge circuitele electronice.

De fapt curentul nu circula, el poate lua diferite valori. Tensiunea "circula", prin diferenta de potential si, indiferent de valoarea acesteia, la joasa frecventa, aceasta trece prin interiorul conductorului. La inalta frecventa, altfel sta treaba.

 

 

Altfel sta treaba la TCI. La CDI, bobina nu este alimentata decat la descarcarea condensatorului. CDI are dezavantaje la pornire, si avantaje la turatii mari ale motoarelor. La TCI, bobinele sunt permanet alimetate la 12V si sunt "comandate" sa se descarce pe bujie, in functie de variatia trecerii in dreptul traductorului/traductorilor, asta ajutand si la avansul aprinderii. Unele TCI au, constructiv, multivibrator pentru generarea scanteii multiple, care ajuta arderea, producand mai multe scantei pe unitatea de timp (care teoretic, trebuie sa acopere un nr. de trei scantei la turatia maxima a motorului)

Edited by Lonerider

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa aduc la dezmembrat.Suneti posesori/ doritori de piese? :D

Cand ai piese de VX da un semn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ai piese de VX da un semn ;)

Pai nu stiu inca daca merita sa dezmembrez modelul asta.Suneti posesori prin tara? aprox cati? 50,100? 200? :)

 

ADUC / NU ADUC ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu stiu inca daca merita sa dezmembrez modelul asta.Suneti posesori prin tara? aprox cati? 50,100? 200? :)

 

ADUC / NU ADUC ? :D

200?..Eu cred ca suntem undeva in jurul primei estimari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200?..Eu cred ca suntem undeva in jurul primei estimari.

50,din care 10 care folosesc internet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Are careva de vanzare un suport de topcase pentru VX800 ? As vrea sa il pun pe gsx1100G, cred ca se potriveste la marele fix!

Stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna VX arilor.

 

Cu mare dureri a trebuit sa decid dupa multa multa munca si bani sa renunt la proiectul VX ului modificat... nu pot sa continui, am alte prioritati. Am petrecut multe momente frumoase impreuna..doar de doi ani sta in camera neatinsa....

 

Astfel am decis sa-l dezmembrez, gandindu-ma cat de greu am dat pe vremuri de cate o piesa... daca cineva este interesat de ceva, rog sa-mi scrieti pe biro.a.a@gmail.com ...

 

Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Am probleme mari cu carburatia, nu reusesc sa-i dau de capat nicicum, am cumparat kituri noi am schimbat toate piesele din carburatoare mai putin socurile care nu erau incluse in kit. Merge la fel de bogat, nu raspunde la niciun reglaj, pot sa inchid ambele suruburi de amestec ca nu se schimba nimic, la fel daca le deschid. Are careva idee ce ar putea fi??? Ma scoate din minti!!! Ps. e setat standard, ac de dozaj cu siguranta la jumate, plutitoarele la cat zice manualul si nimic, bujii negre, ma ustura gatu de la gazele de evecuare la semafor etc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...