G.Burlacu Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 salutare! Fisele de la bujii, si pipele in ce stare sunt? Intreb asta pentru ca si mie mi s-a intamplat o data sa observ ca nu trage bine deloc si se balbaie. Am oprit dupa 200m si am vazut ca una din fise pur si simplu nu era fixata bine in bujie si nu facea contact. Am impins-o ca lumea in bujie si si-a revenit imediat. Este singura explicatie care imi vine pentru moment daca zici ca dupa ce ai scos bujia si ai curatat-o merge perfect. Adica nu carburatoarele sau alimentarea cu benzina a fost problema ci mai degraba ceva electric. Personal evit sa merg cu socul tras. Il folosesc numai la pornire si apoi pana ma echipez si sunt gata de drum mobra sta la relanti fara soc. Daca ma grabesc si nu apuca sa se incalzeasca bine motorul merg cu socul tras cateva sute de metri si apoi il imping de tot si nu am probleme. Mersul intre 3500-4000 rpm este foarte ok pentru V2 -ul de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) ... pun contactul, trag socul cam la 90% si dau start. Porneste cateva secunde si se opreste. In mintea mea zic " n am tras socul suficient" si trag mai tare. Dupa doua starturi instabile ( pornea 2-3 secunde) porneste. Dar, nu se tura suficient..era undeva usor peste 1000. ZIc "bine ca a pornit" ..m am echipat..am inceput sa imping socul..turatia la fel..1200-1300..cand am impins socul complet a scazut pe la 1000. Plec..printre blocuri totul bine..mergeam usor in viteza 2. Cand am iesit in principala si am inceput sa i dau "sandale" am constatat ca nu trage. Eu, a mecanic si..incepator..m am gandit ca daca ii dau tare in ture isi revine. Sentimentul era ca atuci cand la raposata dacie se infunda carburatorul sau prindea ceva mizerie. Si dai..si trage! Nimic..!.. Am ajuns la serviciu ..mai usor..mai fara depasiri..deja am ajuns ingrijorat. Aici, am inca 4 colegi motoristi dintre care 2 au tot Suzuki, mult mai experimentati si mai vechi in domeniu decat mine. Am dat adunarea si am inceput sa ne invartim pe langa ea. Baietii din prima au verificat galeriile si bineinteles ( mai citisem aici pe forum) pistonul din fata nu mergea. Din 2 truse de scule de Suzuki si 4 truse de scule de la 4 masini nu am gasit o cheie de bujii de care mi trebuia mie. Astazi unul din colegi a venit dotat si am reusit sa scot bujia. Bineinteles, afumata. Am curatat o si merge brici. Ce voiam sa va intreb: este posibil sa o fii afumat o eu cand am fortat socul? Sa fii bagat prea multa benzina fara sa o arda? Sau poate stilul meu de mers? Merg undeva intre 3500 si 4000 la drum. E prea putin? Ar trebui sa i dau mai multe ture? Sau pur si simplu se mai intampla?... Simptome asemanatoare am la VX-ul meu si il pornesc cu socul cam la jumatate. La al meu nu se alimenteaza imediat carburatorul din fata din cauza pompei de vacuum pentru ca e cam obosita. Lasa-l mai mult sa se incalzeasca, altfel moare cum tragi de gaz mai tare. A, si verifica distributia de la cilindrul din fata. Editat Iunie 4, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigfellow Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Merci de raspuns. Da cred ca voi verifca si asta cand voi merge sa curat carburile. Decamdata vreau sa schimb bujiile sa elimin din start posibilitatea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Salutare posesori de VX800. In caz ca e cineva interesat dezmembrez un VX 800 an 94 , momentan motocicleta e perfect functionala in afara de oglinzi si un capac de plastic toate piesele sunt pe ea. Pentru mai multe detalii putem discuta pe PM sau pe topicul dedicat din rubrica piese de schimb : /index.php?/topic/697741-dezmembrez-suzuki-vx-800-an-94/ Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Pacat de ea... Din poze nu arata o mobra pentru dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 intr-adevar dar poate piesele de pe ea mentin altele functionale pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Julius Heide Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Buna ziua domnilor,vreau sa imi cumpar un vx,dar cineva care dealtfel repara motoare mi-a zis sa uit si sa ma feresc de ele.Acum stau in dubii imi place cum arata mi-l permit dar sunt in dubii.Mi s-a recomandat Honda Transalp.Voi se spuneti.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 julius, nu te cunosc si nu-ti vreau binele sau raul. dar reparatorul care ti-a spus ca vx e o motocicleta proasta e un un cimpanzeu cu darul vorbirii. fereste-te de jivine de-astea. multi cred ca cimpanzeii vorbitori sunt semn de la divinitate si le asculta sfaturile. nicidecum! o biata si nefericita mutatie... nu pica in plasa. acuma nu zic sa-i intrebi pe vx-arii d-aici, ca sunt fanatici. si eu obisnuiam sa ma inchin la vx, dar intre timp m-am convertit la bmw. in secret, in unele duminici, mai zic cate un crez si la vx, dar sunt in curs de vindecare . vorba multa saracia omului: vx e o motocicleta neperformanta dar al dracului de robusta. e unu sile care vinde unu cu 205000 de km care merge cam ca si nou. motorul nu a fost dat jos din cadru niciodata. poti sa-l vezi in timisoara. mai e unu burlacu, care a batut europa cu nevasta in spate (sau nevasta pe spate cu europa...) in cativa ani consecutivi era unu otomanu care a facut naveta chitila ploiesti vreo 2-3 ani. 130 km pe zi. 200 de zile pe an. fa un calcul. parca dkw are acum motorul. te poate lamuri si el. si mai sunt baieti si in afara forumului. dar nu-i crede nici pe aia, ca fanii vx ului, chiar si offline, tot fanatici sunt. intreaba-i pe posesorii de intruder 800. aia sunt multi. si dintre aia multi macar 2 tot or fi oameni rezonabili. si sa nu mai vorbesti cu cimpanzeul vorbitor care repara vx uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) @Julius Heide: VX-ul asta e cam la modu' "love it, or hate it". Nu este un monument de performante, dar, cum a zis si @dezamagitoru e un cal/magar/catar de povar al dracului de rezistent (vezi pozele lu' @burlacu). Pe cat este de "nefiabil" pe atat vor unii motor de VX pe Intruder... Toroapa mea de VX cand a ajuns la mine era cam de vise rele, mergea intr-un piston, antigel mai deloc, zemuia putin ulei, etc, dar pornea la sfert. De curand am vrut sa-l vand si sa trec la ceva mai usor dpdv al kilogramelor dar m-am razgandit, se pare ca m-am virusat. Asa am inceput odiseea customizarii struto-camilei cu gandul ca va muri de batranete la mine in batatura. Acum tu trebuie sa te gandesti daca vrei motorul asta sau nu, nu exista motocicleta intruchipare a fiabilitatii absolute dar nici tourere care sa suporte cat poate suporta un VX. Daca iti face ochi dulci VX-ul cauta motoru' lu' sile, io zi ca nu o sa regreti. Eu pe al meu nu-l mai vand pentru ca merita o soarta mai buna. P.s.: Al meu e aproape virgin, vreo 45000 km. O fi si vreo chestie de sentimentalism la mijloc, motor 2 V, carburatie, cardan, chestii d-astea old school, poate d-asta nu se baga toti mecanicii la VX-uri. Vand sa de VX in stare aproape perfecta. Editat Octombrie 12, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Nu dati banii pe prostii, luati VX-uri la copii!! Cred ca am ramas cel mai vechi posesor de VX de pe forumul asta (il am din 2006) si cred ca o sa fie greu sa imi bata cineva recordul pentru ca nu o sa il vand niciodata. Nu ca e cea mai buna, dar ...ma rog am mai spus-o in cateva randuri si nu vreau sa ma repet sa zica @Dezamagitoru&Co ca iar ii fac mausoleu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Sa mai animam nitel topicu'. Cu "noile" finale de VS800 (thnx to thorus_2003) . Acum astept sa ajunga garnitura de la capacul pompei de apa si uleiul de Capshunaria, 'eftin si bun. Apoi schimbat filtrele de aer, curatat jegul de pe motor si un tratament cu Fertan pe tot cadrul inainte de operatiunea finala de cosmetizare. In rest o sa ma joc cu fibra de sticla sa-i termin aripile, bugspoiler-ul si ce mai ramane din carenele de pe coada. Pana atunci si . Editat Octombrie 31, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Sa mai animam nitel topicu'. Cu "noile" finale de VS800 (thnx to thorus_2003) . _DSC0689res.jpg Acum astept sa ajunga garnitura de la capacul pompei de apa si uleiul de Capshunaria, 'eftin si bun. Apoi schimbat filtrele de aer, curatat jegul de pe motor si un tratament cu Fertan pe tot cadrul inainte de operatiunea finala de cosmetizare. In rest o sa ma joc cu fibra de sticla sa-i termin aripile, bugspoiler-ul si ce mai ramane din carenele de pe coada. Pana atunci cafegiu.gif si carmolist2.gif. Da-i inainte cu proiectul. Sa vedem cum ii sta si cu traversa pentru scarite de VS800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 o sa arate ca un intruder imbatranit prematur :) da-i cu flexu' cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 @VX-arii mai vechi, ce gume cu profil mai spre enduro-touring ar fi mai bune? Ma intereseaza unele care sa aiba aderenta si pe udatura/noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Dar si cand tre sa-l sincronizezi sa sa umbli la carburatoare...asa motor inghesuit nu prea am vazut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Lasa ca nici Stroama nu e vreun etalon de lejeritate. Sau alte mobre... Acu', ce vrei, XV-ul e mobra facuta initial pentru 'mericani, pe gustul lor. Editat Decembrie 18, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) @VX-arii mai vechi, ce gume cu profil mai spre enduro-touring ar fi mai bune? Ma intereseaza unele care sa aiba aderenta si pe udatura/noroi. Dkw-ule dar pe ce coclauri vrei sa bagi matale Camiloiu'? Eu n-am pus decat stradale pe al meu, parca Sile avea niste cramponate la un moment dat.... PS: Bre, ne-au "unpinn-uit" modelatorii topicu'......pai e frumos? Unul din cele mai curate si de bun simt dintre toapice.... Editat Decembrie 23, 2013 de G.Burlacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) Bre, obiectul muncii ma poarta si pe drumuri cu "asfalt moale", nu vreau sa fac drifturi pe ulitza cum am facut cu espressoru'. PS: Bre, ne-au "unpinn-uit" modelatorii topicu'......pai e frumos? Unul din cele mai curate si de bun simt dintre toapice.... Ie lume rau si individiuasa. Editat Decembrie 23, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Salut, A venit vremea sa ma despart de el....asadar se vinde VX din 1995, adus din Germania in 2008 eu fiind primul proprietar in RO.Este in stare mecanica foarte buna, iar optic nu prezinta niciun defect major; doar cateva minore,datorate varstei.In aprilie 2013 a suportat: cauciucuri noi (Michelin Pilot Road 2 - DOT 2012 ), baterie boua, servisare furca(simeringuri + schimb ulei), schimb placute frana spate, ulei + filtru, lichid frana, antigel, bujii.Filtrele de aer nu am mai apucat sa le schimb, dar le am si le ofer viitorului proprietar.Ca imbunatatiri, se pot vedea in foto: topcase, cric central, crashbar-uri inox, parbriz inalt.La capitolul km,,stiu, nu o sa ma creada nimeni, insa n-am ce sa fac, atat arata-atat scriu : aprox. 27000.Cel care va veni sa o vada, probabil se va convinge dupa inspectia optica de faptul ca nu am uitat vreun ''0'' la sfarsitul kilometrajului sau de vreun ''1'' la inceput.. .Ar mai necesita in primavara, in afara de schimbul filtrelor de aer, o sincronizare a carburilor - am sarit-o anul trecut, pt ca nu parea necesara. Pe scurt, despre ea: am luat-o din Germania la 15.000 km, fiind si prima mea motocicleta din 2008, cand mi-am luat permisul si pana acum.Am folosit-o 99 % din km pe care i-am facut, in oras ( aprox 12.000 are cu mine ); fooarte putine plimbari in afara, pentru ca nu am avut cu cine sa ies iar singur nu mi-a venit neam.Intre timp, de anul trecut adica, s-au mai schimbat lucrurile, 3 dintre prieteni s-au gandit sa se converteasca la motociclism, asa ca turele in afara se arata promitatoare.Motiv pentru care am ajuns la despartirea de VX: statura mea nu prea se pupa cu a lui, la ture mai lungi.Sunt destul de inalt (1.85), iar asta combinata cu pozitia scaritelor la VX, pentru mine nu e prea comod si am trecut la un TDM 900. Nu ma apuc sa va povestesc despre VX, ca n-are sens.. .A fost o motocicleta iubita , ingrijita, nu m-a dezamagit niciodata si tare m-as bucura sa aiba parte de aceleasi lucruri in continuare alaturi de cineva care sa stie sa o aprecieze. Deci daca exista acel cineva pe aici, ma poate contacta la telefon 0722.236.361 - George.Motocicleta este in Bucuresti, cazata in zona Eroii Revolutiei;ne putem intalni si in timpul zilei, cu un telefon cu 2-3 ore inainte. Pretul este 1500 euro, dar fix.Consider ca este un pret corect pentru ce ofer.Poze mai concludente decat aceasta din pacate nu am, dar cred ca o vizionare e cea mai indicata.( poza este facuta prin vara 2013 ) PS: ITP este valabil pana in 07.2015, iar RCA pana undeva in mai 2014, parca.Oricum, ideea era ca se poate face o plimbare de test cu ea fara probleme.Vreme sa fie. Va salut, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Asta topic e pacat de el sa cada in bezna ignorarii si negura necunoasterii... ia de uitati-va la niste poze sa mai treaca timpul. va prindeti voi ce si cum faceti cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Foarte tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 ia de uitati-va la niste poze sa mai treaca timpul. va prindeti voi ce si cum faceti cu ele A dracu' e pielea pe tine. Atas am de la Ij, ocheti d-aia fac rost cumva de la prieteni, cu omologarea ar fi mai cu cantec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Salutare!Ce se poate pune pe VX800 ,crash-pad/crash-bar?Daca se poate sa puneti si poze sa vad cum arata. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Salutare!Ce se poate pune pe VX800 ,crash-pad/crash-bar?Daca se poate sa puneti si poze sa vad cum arata. Multumesc Salut, eu am crashbar de inox.Asa: Editat Ianuarie 21, 2014 de Geo G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.