Angi Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 GS-ul nu este nici macar cel mai vandut motor, este unul care s-a vandut bine, si oricum cel mai bine vandut de la BMW, din toate timpurile si singurul care a atins ca numar comparabil cu japonezii. Dar comparatia asta da bine ca argument intr-o discutie Lasa vrajeala si zi-mi ce face la vanzari in comparatie cu ST-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Pai G-urile sunt noi pe piata. Practic, sunt cam in situatia ST-ului. Ce, poti spune ca in momentul de fata ST-ul comparativ cu GS are succes pe piata?Inca sunt multi care nu se pot desparti de EXC in fata G-ului, la fel cum sunt multi care nu se pot desparti de GS in fata ST-ului Odata cu trecerea timpului se va vedea si adevarata valoare a noilor motociclete. Nu sunt foarte la curent cu ce mai face BMW in clasa usoara, dar in doi ani nu au vandut prea multe, o parte au renuntat sa le mai fabrice, iar la AB exemplare noi fabricate acum 2 ani, 0 km, se vindeau la 2/3 din pretul initial. Discutand cu un client din GR cu un X6 alb mi-a spus ca motorul l-a primit ca bonus la achizitia masinii. Venise cu amandoua la revizie. Mesaj completat Lasa vrajeala si zi-mi ce face la vanzari in comparatie cu ST-ul? Clar e mult peste! 2-3 ani si vedem finalul. Sunt sigur ca BMW nu va astepta sa fie depasit la vanzari in gama si sunt curios cu ce vor schimba sau cu ce vor imbunatati GS-ul. Eu nu iau discutiile aste ca pe o cearta sau contra, ci ca o competitie tehnica la care partial suntem partasi Editat Ianuarie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 La cele de 450 le-am numit paguboase, nu pt ca nu ar fi bune, ci pt ca nu au avut succes pe piata. S-au vrut un raspuns la KTM si au dat chix. Aici ar mai fi o chestie care trebuie spusa. Vanzarea enduroaicelor are mare legatura cu succesul in competitii. Daca G-ul va incepe sa castige curse, o sa inceapa si vanzarile la greu. Daca nu, atunci probabil va ramane la procentul de vanzari pe care-l reuseste si Yamaha la categoria asta Mesaj completat Eu nu iau discutiile aste ca pe o cearta sau contra, ..... Pai nici eu, bre. Astept sa-mi dai o bere joi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 La BMW-urile mici mi-a placut ideea cu axul basculei in linie cu axul pinionului. Geometria perfecta pt lant. Cand mergeam pe Mobra visam la asa o aliniere a transmisiei, dar nu am mai incercat-o ca am vandut-o. Si pe vremea aia mai incerca o firma solutia, dar nu mai stiu care. Evident in Europa ca japonezii abia trecusera de la bicicletele cu motor, la mopede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Mai Budd@ te vad schimbat! Tu ai facut test cu ST-ul si nu ne spui si noua! Nu dom'le. N-am parti-pris-uri. De altfel singura mobra dupa care inca balesc e un Kawasaki In fapt ma cam atasez de Kawasaki in ultima vreme.Probabil pentru ca e underdogul in toata traba asta. Sugerez sa dati o geana la ultimele modele verzi. Ah, iar W800 e o capodopera! ST12 nu ma misca absolut deloc. Tocmai pentru ca e o copie a unei alte mobre. Asta ma enerveaza. Atata potential irosit pentru a face o copie mai buna. Ce dreq nu se concentreaza pe ceva nou? Sunt sigur ca Yamaha poate mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Ne-ai ingalbenit cu copia GS! Unde vezi tu ceva copiat dpdv tehnic nu stiu. Singurul lucru la care au vrut sa se apropie sunt caracteristicile generale: dimensiuni, putere,cuplu, greutate, comportament pe diverse suprafete. La majoritatea stau mai bine ca GS-ul, la altele mai prost, dar rezolvarea tehnica a acestor cerinte este total diferita. Da-ne te rog cateva exemple de subansamble, componente sau rezolvari tehnice cat de cat similare cu cele folosite la GS. In primavara urca-te pe una si ai sa vezi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Singurul lucru la care au vrut sa se apropie sunt caracteristicile generale: dimensiuni, putere,cuplu, greutate, comportament pe diverse suprafete Pai si nu e suficient? Asta e si ideea. Au vazut un concept de succes si, in speranta ca o sa fure si ei o felie din prajitura, s-au gandit sa faca ceva care sa semene. Macar de l-ar fi facut de 1100 sau 1300 tot era ceva. Dar asa, cu cardan si tot ce ai spus tu mai sus, intr-adevar e o copie, chiar daca nu e boxer, ca de fapt doar aici difera. Faptul ca e mai bun comparativ cu GS-ul la unele capitole, pe undeva era de asteptat. Ar fi fost chiar penibil ca dupa ce ca e o copie sa fie una mai proasta. Sincer, daca faceau un ST de 1000 mai usor si mai bine adaptat off road, cred ca ar fi avut un succes mai mare. Categoria asta e dominata clar de GS si va fi o lupta grea pentru Yamaha. BMW-ul clar va reactiona. In shimb, la clasa 1000 concurentul demn de luat in seama era doar KTM-ul 990, iar cu ala lupta ar fi fost mult mai usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Ne-ai ingalbenit cu copia GS! Unde vezi tu ceva copiat dpdv tehnic nu stiu. Singurul lucru la care au vrut sa se apropie sunt caracteristicile generale: dimensiuni, putere,cuplu, greutate, comportament pe diverse suprafete. La majoritatea stau mai bine ca GS-ul, la altele mai prost, dar rezolvarea tehnica a acestor cerinte este total diferita. Da-ne te rog cateva exemple de subansamble, componente sau rezolvari tehnice cat de cat similare cu cele folosite la GS. In primavara urca-te pe una si ai sa vezi diferenta. Cum spunea Angi : conceptul! Din pacate conceptul se reface folosing filozofia Yamaha. Ori asta e gresit , ori faci copia cap coada si stii o treaba ori nu te mai apuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Sincer, daca faceau un ST de 1000 mai usor si mai bine adaptat off road, cred ca ar fi avut un succes mai mare. Categoria asta e dominata clar de GS si va fi o lupta grea pentru Yamaha. BMW-ul clar va reactiona. In shimb, la clasa 1000 concurentul demn de luat in seama era doar KTM-ul 990, iar cu ala lupta ar fi fost mult mai usoara. Ar fi pierdut clar in fata lui. KTMul are locul lui si nu cred ca o sa ii ia cineva coroana prea curad. Nu inteleg de ce oriunde apare ST12, apare si lumea cu BMWuri etc si ies discutii interminabile ca aia e mai buna. Cand eram copchil ma certam cu alti copchii care masina e mai jmechera din parcare. Evident ca habar nu aveam ce si cum, dar noi ne certam. Da, Yamaha a copiat conceptul de la BMW. Si l-a dezvoltat dupa propria filozofie. A utilizat un nume cu traditie (Super Tenere). Obiectii? De ce? Parca ar fi prima data cand in industria auto/moto se copiaza un concept si se dezvolta dupa alta filozofie. Daca stii cat de cat istorie auto/moto, ar trebui sa stii ca uneori se intampla ca aceasta 'copie' sa fie superioara originalului; alteori nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Cncurenta creste calitatea, deci nu are nimeni nimic de pierdut.   Referitor la cine copie pe cine..nu stiu daca ii asa drept ca proprietarii de bmw sa sara atata cu gura, reprosand ca ST e o copie GS. Sa inteleg ca tot ce produce bmw e ceva nou pe piata si ei nu se inspira de nicaieri. Deci bmw f650 cand a aparut, noul S1000RR, si enduroaica de 450 sunt 100% creiatie bmw fara sa fi tras cu ochiul la altii, mai ales la japoneze care sunt niste motorete mai inferioare in mintea fanilor bmw.   ST deja a implementat si ridicat standardele pe piata si asta nu are de ce sa ii supere pe fanii bmw, pt. ca la noua serie de gs. acesti fani o sa aibe parte de un gs si mai bun, un gs care sa incerce sa fie peste concurenta... Aceste lucruri sunt logice si se aplica in majoritatea domeniilor. Editat Ianuarie 25, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ST deja a implementat si ridicat standardele pe piata si asta nu are de ce sa ii supere pe fanii bmw, pt. ca la noua serie de gs. acesti fani o sa aibe parte de un gs si mai bun, un gs care sa incerce sa fie peste concurenta... Aceste lucruri sunt logice si se aplica in majoritatea domeniilor. La ce a ridicat breh standardele? Ar fi fost excelent sa fie asa insa din pacate nu are nimic in afar de greutate peste 12GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Hai Bogdane, ca fara tine n-are haz. O replica, ceva, ca se stinge focu' Mesaj completat ST deja a implementat si ridicat standardele pe piata si asta nu are de ce sa ii supere pe fanii bmw, pt. ca la noua serie de gs. acesti fani o sa aibe parte de un gs si mai bun, un gs care sa incerce sa fie peste concurenta... Macar la atata lucru sa fie bun si STu' asta ............ .......glumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Daca e sa acuzam pe cineva de copiat GS-ul primul pe lista este Stelvio. Pe langa caracteristicile de baza mecanice si dimensionale, are motorul racit cu aer, cardanul foarte apropiat ca design, rotile spitate la fel, etc. Faptul ca o data cu GS-ul s-a nascut o clasa de motoare Enduro-Turing mari nu cred ca-i da dreptul BMW sa revendice ceva. Nici ei nu au plecat de la 0 si ca concept acum 30 de ani au folosit incercarile altora mai reusite sau nu, pe care le-au tratat in maniera propie, boxer + cardan+ para+tele. Daca macar una dintre trasaturile de baza, enumerate, ale GS-ului era copiata de Yamaha mai era ceva, dar asa totul este diferit si oricum mai evoluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Daca e sa acuzam pe cineva de copiat GS-ul primul pe lista este Stelvio. Pe langa caracteristicile de baza mecanice si dimensionale, are motorul racit cu aer, cardanul foarte apropiat ca design, rotile spitate la fel, etc. Faptul ca o data cu GS-ul s-a nascut o clasa de motoare Enduro-Turing mari nu cred ca-i da dreptul BMW sa revendice ceva. Nici ei nu au plecat de la 0 si ca concept acum 30 de ani au folosit incercarile altora mai reusite sau nu, pe care le-au tratat in maniera propie, boxer + cardan+ para+tele. Daca macar una dintre trasaturile de baza, enumerate, ale GS-ului era copiata de Yamaha mai era ceva, dar asa totul este diferit si oricum mai evoluat. jentile spitate - "TUBELESTI" ....aiiiiiiii......... Editat Ianuarie 25, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 La ce a ridicat breh standardele? Ar fi fost excelent sa fie asa insa din pacate nu are nimic in afar de greutate peste 12GS. Uite aci unde au adus inbunatatiri. Daca nu esti de acord demonstreaza cu argumente. http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436 Mesaj completat jentile spitate - "TUBELESTI" ....aiiiiiiii......... jentile spitate - "TUBELESTI" ....aiiiiiiii.........sunt cu totul altfel realizate decat cele de la BMW, Stelvio si CapoNord. Si ca sa te oftici centrarea lor se face clasic ca la biciclete. Eu, daca va fi nevoie, o voi face personal la mine-n garaj. Fa-o si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Uite aci unde au adus inbunatatiri. Daca nu esti de acord demonstreaza cu argumente. http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436 Esti slabutz. Nu tine figura cu mine. Eu nu stau sa iau de bune promo-urile. Asta unu la mana. Doi la mana, nu rascolesc ditamai threadul pentru a cauta imbunatatirile de care vorbesti tu. Da-le factual aici si dezbatem pe tema data. Daca nu esti de acord, ti-am demonstrat cu argumente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Postul este 6537. L-am mai pus, dar nu am primit respunsuri argumentate ci doar bla, bla,... http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Postul este 6537. L-am mai pus, dar nu am primit respunsuri argumentate ci doar bla, bla,...http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436 Not Found The requested URL /forums/showthread....50&page=436 was not found on this server. Apache/2.2.17 (CentOS) Server at www.advrider.com Port 80 PS: daca te referi la scanul ala din poza ceea ce este acolo nu sunt imbunatatiri. Alea-s diferente. Mare deosebire. Dau un singur exemplu : La XTZ : taller 6th gear for optimum cruising La GS : GS 6th setup not as smooth Adica hai sa ne radem un pic. Ce vrea sa zica comparatia asta? Ca la XTZ ai a 6-a mai lunga iar la GS poti sa setup chiar a 6-a? WTF? A,si inca o chestie, ia da o geana la comparatia ambreiajelor. Te doare parul nene! XTZ foloseste si el sarmanul un ambreiaj concept 1900 toamna insa este superior lui GS.WTF? Ridicol! Cireasa de pe tort este asta: XTZ : sport touring head-turning design. GS: outated design. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca CG al GS este mai jos,mult mai jos decat la XTZ. Absolut ridicol! Editat Ianuarie 25, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Pai uita-te si la celelalte, sau daca nu scrie cu alb si albastru nu vezi? Daca prin absurd arau la GS deja era decretata o revolutie in industria moto! Editat Ianuarie 25, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pai uita-te si la celelalte, sau daca nu scrie cu alb si albastru nu vezi? Daca prin absurd arau la GS deja era decretata o revolutie in industria moto! Ma uit si la celelalte stai linistit. De ce ar fi revolutie la GS? Ce a adus GS nou in industria moto? Mai degraba este firma care aduce ceva nou in industria moto, nu un model anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Mai degraba este firma care aduce ceva nou in industria moto, .... +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 propun o confruntare directa la prima iesire calduroasa pe anul asta la BIKERS care moto poate sa duca mai multe halbe cu bere nefiltrata in treapta a 6 la 45 km/h fara sa le verse castiga asta tehnologie si "newhauhau" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 propun o confruntare directala prima iesire calduroasa pe anul asta la BIKERS care moto poate sa duca mai multe halbe cu bere nefiltrata in treapta a 6 la 45 km/h fara sa le verse castiga asta tehnologie si "newhauhau" scuze ,nu ma pot abtine,cea mai tare confruntare, trebuie vazuta ,filmata si postata pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 scuze ,nu ma pot abtine,cea mai tare confruntare,trebuie vazuta ,filmata si postata pe forum imi pare rau drepturile de filmare si difuzare au fost vandute la OTV SENZATIONALLLL, NEMAIPOMENITTTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pana la urma care-o are mai mare la cele 2 categorii: la temperatura de afara si la cea a camerei? Si nu sunt offtopic, ma refer la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.