Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

GS-ul nu este nici macar cel mai vandut motor, este unul care s-a vandut bine, si oricum cel mai bine vandut de la BMW, din toate timpurile si singurul care a atins ca numar comparabil cu japonezii. Dar comparatia asta da bine ca argument intr-o discutie :lol:

 

Lasa vrajeala si zi-mi ce face la vanzari in comparatie cu ST-ul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai G-urile sunt noi pe piata. Practic, sunt cam in situatia ST-ului. Ce, poti spune ca in momentul de fata ST-ul comparativ cu GS are succes pe piata?

Inca sunt multi care nu se pot desparti de EXC in fata G-ului, la fel cum sunt multi care nu se pot desparti de GS in fata ST-ului :)

Odata cu trecerea timpului se va vedea si adevarata valoare a noilor motociclete.

Nu sunt foarte la curent cu ce mai face BMW in clasa usoara, dar in doi ani nu au vandut prea multe, o parte au renuntat sa le mai fabrice, iar la AB exemplare noi fabricate acum 2 ani, 0 km, se vindeau la 2/3 din pretul initial. Discutand cu un client din GR cu un X6 alb mi-a spus ca motorul l-a primit ca bonus la achizitia masinii. Venise cu amandoua la revizie. :lol:

Mesaj completat

Lasa vrajeala si zi-mi ce face la vanzari in comparatie cu ST-ul? :D

Clar e mult peste! 2-3 ani si vedem finalul. Sunt sigur ca BMW nu va astepta sa fie depasit la vanzari in gama si sunt curios cu ce vor schimba sau cu ce vor imbunatati GS-ul. Eu nu iau discutiile aste ca pe o cearta sau contra, ci ca o competitie tehnica la care partial suntem partasi :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele de 450 le-am numit paguboase, nu pt ca nu ar fi bune, ci pt ca nu au avut succes pe piata. S-au vrut un raspuns la KTM si au dat chix.

 

Aici ar mai fi o chestie care trebuie spusa. Vanzarea enduroaicelor are mare legatura cu succesul in competitii. Daca G-ul va incepe sa castige curse, o sa inceapa si vanzarile la greu. Daca nu, atunci probabil va ramane la procentul de vanzari pe care-l reuseste si Yamaha la categoria asta :)

Mesaj completat

Eu nu iau discutiile aste ca pe o cearta sau contra, .....

 

Pai nici eu, bre. Astept sa-mi dai o bere joi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW-urile mici mi-a placut ideea cu axul basculei in linie cu axul pinionului. Geometria perfecta pt lant. Cand mergeam pe Mobra visam la asa o aliniere a transmisiei, dar nu am mai incercat-o ca am vandut-o. Si pe vremea aia mai incerca o firma solutia, dar nu mai stiu care. Evident in Europa ca japonezii abia trecusera de la bicicletele cu motor, la mopede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Budd@ te vad schimbat! Tu ai facut test cu ST-ul si nu ne spui si noua! :)

 

Nu dom'le. N-am parti-pris-uri. De altfel singura mobra dupa care inca balesc e un Kawasaki :lol:

In fapt ma cam atasez de Kawasaki in ultima vreme.Probabil pentru ca e underdogul in toata traba asta. Sugerez sa dati o geana la ultimele modele verzi. Ah, iar W800 e o capodopera!

ST12 nu ma misca absolut deloc. Tocmai pentru ca e o copie a unei alte mobre. Asta ma enerveaza. Atata potential irosit pentru a face o copie mai buna. Ce dreq nu se concentreaza pe ceva nou? Sunt sigur ca Yamaha poate mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-ai ingalbenit cu copia GS! Unde vezi tu ceva copiat dpdv tehnic nu stiu. Singurul lucru la care au vrut sa se apropie sunt caracteristicile generale: dimensiuni, putere,cuplu, greutate, comportament pe diverse suprafete. La majoritatea stau mai bine ca GS-ul, la altele mai prost, dar rezolvarea tehnica a acestor cerinte este total diferita. Da-ne te rog cateva exemple de subansamble, componente sau rezolvari tehnice cat de cat similare cu cele folosite la GS. In primavara urca-te pe una si ai sa vezi diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru la care au vrut sa se apropie sunt caracteristicile generale: dimensiuni, putere,cuplu, greutate, comportament pe diverse suprafete

 

Pai si nu e suficient? Asta e si ideea. Au vazut un concept de succes si, in speranta ca o sa fure si ei o felie din prajitura, s-au gandit sa faca ceva care sa semene. Macar de l-ar fi facut de 1100 sau 1300 tot era ceva. Dar asa, cu cardan si tot ce ai spus tu mai sus, intr-adevar e o copie, chiar daca nu e boxer, ca de fapt doar aici difera. Faptul ca e mai bun comparativ cu GS-ul la unele capitole, pe undeva era de asteptat. Ar fi fost chiar penibil ca dupa ce ca e o copie sa fie una mai proasta.

Sincer, daca faceau un ST de 1000 mai usor si mai bine adaptat off road, cred ca ar fi avut un succes mai mare.

Categoria asta e dominata clar de GS si va fi o lupta grea pentru Yamaha. BMW-ul clar va reactiona. In shimb, la clasa 1000 concurentul demn de luat in seama era doar KTM-ul 990, iar cu ala lupta ar fi fost mult mai usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-ai ingalbenit cu copia GS! Unde vezi tu ceva copiat dpdv tehnic nu stiu. Singurul lucru la care au vrut sa se apropie sunt caracteristicile generale: dimensiuni, putere,cuplu, greutate, comportament pe diverse suprafete. La majoritatea stau mai bine ca GS-ul, la altele mai prost, dar rezolvarea tehnica a acestor cerinte este total diferita. Da-ne te rog cateva exemple de subansamble, componente sau rezolvari tehnice cat de cat similare cu cele folosite la GS. In primavara urca-te pe una si ai sa vezi diferenta.

Cum spunea Angi : conceptul! Din pacate conceptul se reface folosing filozofia Yamaha. Ori asta e gresit , ori faci copia cap coada si stii o treaba ori nu te mai apuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, daca faceau un ST de 1000 mai usor si mai bine adaptat off road, cred ca ar fi avut un succes mai mare.

Categoria asta e dominata clar de GS si va fi o lupta grea pentru Yamaha. BMW-ul clar va reactiona. In shimb, la clasa 1000 concurentul demn de luat in seama era doar KTM-ul 990, iar cu ala lupta ar fi fost mult mai usoara.

Ar fi pierdut clar in fata lui. KTMul are locul lui si nu cred ca o sa ii ia cineva coroana prea curad.

 

Nu inteleg de ce oriunde apare ST12, apare si lumea cu BMWuri etc si ies discutii interminabile ca aia e mai buna. Cand eram copchil ma certam cu alti copchii care masina e mai jmechera din parcare. Evident ca habar nu aveam ce si cum, dar noi ne certam.

 

Da, Yamaha a copiat conceptul de la BMW. Si l-a dezvoltat dupa propria filozofie. A utilizat un nume cu traditie (Super Tenere). Obiectii? De ce? Parca ar fi prima data cand in industria auto/moto se copiaza un concept si se dezvolta dupa alta filozofie. Daca stii cat de cat istorie auto/moto, ar trebui sa stii ca uneori se intampla ca aceasta 'copie' sa fie superioara originalului; alteori nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cncurenta creste calitatea, deci nu are nimeni nimic de pierdut.

 

    Referitor la cine copie pe cine..nu stiu daca ii asa drept ca proprietarii de bmw sa sara atata cu gura, reprosand ca ST e o copie GS. Sa inteleg ca tot ce produce bmw e ceva nou pe piata si ei nu se inspira de nicaieri. Deci bmw f650 cand a aparut, noul S1000RR, si enduroaica de 450 sunt 100% creiatie bmw fara sa fi tras cu ochiul la altii, mai ales la japoneze care sunt niste motorete mai inferioare in mintea fanilor bmw. 

 

    ST deja a implementat si ridicat standardele pe piata si asta nu are de ce sa ii supere pe fanii bmw, pt. ca la noua serie de gs. acesti fani o sa aibe parte de un gs si mai bun, un gs care sa incerce sa fie peste concurenta... Aceste lucruri sunt logice si se aplica in majoritatea domeniilor. 

Editat de tiger tank
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST deja a implementat si ridicat standardele pe piata si asta nu are de ce sa ii supere pe fanii bmw, pt. ca la noua serie de gs. acesti fani o sa aibe parte de un gs si mai bun, un gs care sa incerce sa fie peste concurenta... Aceste lucruri sunt logice si se aplica in majoritatea domeniilor. 

 

La ce a ridicat breh standardele? Ar fi fost excelent sa fie asa insa din pacate nu are nimic in afar de greutate peste 12GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Bogdane, ca fara tine n-are haz. O replica, ceva, ca se stinge focu' :)

Mesaj completat

ST deja a implementat si ridicat standardele pe piata si asta nu are de ce sa ii supere pe fanii bmw, pt. ca la noua serie de gs. acesti fani o sa aibe parte de un gs si mai bun, un gs care sa incerce sa fie peste concurenta...

 

Macar la atata lucru sa fie bun si STu' asta :) ............ :lol: .......glumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa acuzam pe cineva de copiat GS-ul primul pe lista este Stelvio. Pe langa caracteristicile de baza mecanice si dimensionale, are motorul racit cu aer, cardanul foarte apropiat ca design, rotile spitate la fel, etc. Faptul ca o data cu GS-ul s-a nascut o clasa de motoare Enduro-Turing mari nu cred ca-i da dreptul BMW sa revendice ceva. Nici ei nu au plecat de la 0 si ca concept acum 30 de ani au folosit incercarile altora mai reusite sau nu, pe care le-au tratat in maniera propie, boxer + cardan+ para+tele. Daca macar una dintre trasaturile de baza, enumerate, ale GS-ului era copiata de Yamaha mai era ceva, dar asa totul este diferit si oricum mai evoluat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa acuzam pe cineva de copiat GS-ul primul pe lista este Stelvio. Pe langa caracteristicile de baza mecanice si dimensionale, are motorul racit cu aer, cardanul foarte apropiat ca design, rotile spitate la fel, etc. Faptul ca o data cu GS-ul s-a nascut o clasa de motoare Enduro-Turing mari nu cred ca-i da dreptul BMW sa revendice ceva. Nici ei nu au plecat de la 0 si ca concept acum 30 de ani au folosit incercarile altora mai reusite sau nu, pe care le-au tratat in maniera propie, boxer + cardan+ para+tele. Daca macar una dintre trasaturile de baza, enumerate, ale GS-ului era copiata de Yamaha mai era ceva, dar asa totul este diferit si oricum mai evoluat.

 

 

jentile spitate - "TUBELESTI" ....aiiiiiiii.........

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce a ridicat breh standardele? Ar fi fost excelent sa fie asa insa din pacate nu are nimic in afar de greutate peste 12GS.

Uite aci unde au adus inbunatatiri. Daca nu esti de acord demonstreaza cu argumente.

http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436

Mesaj completat

jentile spitate - "TUBELESTI" ....aiiiiiiii.........

jentile spitate - "TUBELESTI" ....aiiiiiiii.........sunt cu totul altfel realizate decat cele de la BMW, Stelvio si CapoNord. Si ca sa te oftici centrarea lor se face clasic ca la biciclete. Eu, daca va fi nevoie, o voi face personal la mine-n garaj. Fa-o si tu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aci unde au adus inbunatatiri. Daca nu esti de acord demonstreaza cu argumente.

http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436

 

Esti slabutz. Nu tine figura cu mine. Eu nu stau sa iau de bune promo-urile. Asta unu la mana. Doi la mana, nu rascolesc ditamai threadul pentru a cauta imbunatatirile de care vorbesti tu. Da-le factual aici si dezbatem pe tema data. Daca nu esti de acord, ti-am demonstrat cu argumente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul este 6537. L-am mai pus, dar nu am primit respunsuri argumentate ci doar bla, bla,...

http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436

 

 

Not Found

 

The requested URL /forums/showthread....50&page=436 was not found on this server.

Apache/2.2.17 (CentOS) Server at www.advrider.com Port 80

 

PS: daca te referi la scanul ala din poza ceea ce este acolo nu sunt imbunatatiri. Alea-s diferente. Mare deosebire. Dau un singur exemplu :

La XTZ : taller 6th gear for optimum cruising

La GS : GS 6th setup not as smooth

 

Adica hai sa ne radem un pic. Ce vrea sa zica comparatia asta? Ca la XTZ ai a 6-a mai lunga iar la GS poti sa setup chiar a 6-a? WTF?

A,si inca o chestie, ia da o geana la comparatia ambreiajelor. Te doare parul nene! XTZ foloseste si el sarmanul un ambreiaj concept 1900 toamna insa este superior lui GS.WTF? Ridicol!

Cireasa de pe tort este asta:

XTZ : sport touring head-turning design.

GS: outated design.

Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca CG al GS este mai jos,mult mai jos decat la XTZ. Absolut ridicol!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uita-te si la celelalte, sau daca nu scrie cu alb si albastru nu vezi? :lol: Daca prin absurd arau la GS deja era decretata o revolutie in industria moto!

Ma uit si la celelalte stai linistit. De ce ar fi revolutie la GS? Ce a adus GS nou in industria moto? Mai degraba este firma care aduce ceva nou in industria moto, nu un model anume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun o confruntare directa

la prima iesire calduroasa pe anul asta

la BIKERS

 

care moto poate sa duca mai multe halbe cu bere nefiltrata

in treapta a 6 la 45 km/h

fara sa le verse castiga :lol:

 

asta tehnologie si "newhauhau"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun o confruntare directa

la prima iesire calduroasa pe anul asta

la BIKERS

 

care moto poate sa duca mai multe halbe cu bere nefiltrata

in treapta a 6 la 45 km/h

fara sa le verse castiga :lol:

 

asta tehnologie si "newhauhau"

 

scuze ,nu ma pot abtine,cea mai tare confruntare,

trebuie vazuta ,filmata si postata pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze ,nu ma pot abtine,cea mai tare confruntare,

trebuie vazuta ,filmata si postata pe forum :)

 

 

imi pare rau

 

drepturile de filmare si difuzare au fost vandute la OTV

 

SENZATIONALLLL, NEMAIPOMENITTTT :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...