Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Ma uit si la celelalte stai linistit. De ce ar fi revolutie la GS? Ce a adus GS nou in industria moto? Mai degraba este firma care aduce ceva nou in industria moto, nu un model anume.

Si s-a facut liniste! Noapte Buna Copii! Restul e bla, bla,...

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogdan, daca tot s-a facut liniste, te rog permite-mi un off topic.

 

Sincer, daca faceau un ST de 1000 mai usor si mai bine adaptat off road, cred ca ar fi avut un succes mai mare.

Categoria asta e dominata clar de GS si va fi o lupta grea pentru Yamaha. BMW-ul clar va reactiona. In shimb, la clasa 1000 concurentul demn de luat in seama era doar KTM-ul 990, iar cu ala lupta ar fi fost mult mai usoara.

Ar fi pierdut clar in fata lui. KTMul are locul lui si nu cred ca o sa ii ia cineva coroana prea curad.

Nu inteleg de ce oriunde apare ST12, apare si lumea cu BMWuri etc si ies discutii interminabile ca aia e mai buna. Cand eram copchil ma certam cu alti copchii care masina e mai jmechera din parcare. Evident ca habar nu aveam ce si cum, dar noi ne certam.

Da, Yamaha a copiat conceptul de la BMW. Si l-a dezvoltat dupa propria filozofie. A utilizat un nume cu traditie (Super Tenere). Obiectii? De ce? Parca ar fi prima data cand in industria auto/moto se copiaza un concept si se dezvolta dupa alta filozofie. Daca stii cat de cat istorie auto/moto, ar trebui sa stii ca uneori se intampla ca aceasta 'copie' sa fie superioara originalului; alteori nu.

Intre timp, au mai fost niste interpelari din partea ta ignorate de mine, dar nu mai conteaza.

 

Si urmatorul e un post de-al tau deloc vechi.

Recomadare: daca nu aveti chef de scandal si aberatii, e cel mai bine sa il ignorati pe Angi.

Acum, eu iti pun o intrebare retorica. Tu chiar iti imaginezi ca, in afara de actualul, vei mai primi vreodata vreun raspuns sau replica de la mine?

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai breh ca nu-i liniste. N-a dovedit absolut nimic. Ce atata bla-bla? Crede ca gata, a scapat in castigator?

Prietene harea, baga mare si arata cu ce e superior XTZ lui GS. Pana acum nu mi-ai aratat decat niste promouri si o lista luata de pe catalogul Yamaha. Trebuie sa vii cu ceva credibil,amice. Baga mare,io inca nu dorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga mare, io inca nu dorm!!!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopaaaaaaaaaaaaaaaa! Vitelu' ,mort a dat din coada!

 

Bai frate da esti pe faza tot timpul!

Ai un drag de Domnul DN de nu mai poti!

Scuze de off topic!

Respect!

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic : in principiu nu stau sa urmaresc flatulentele motoluptatorului pentru libertate insa daca ma gasesc pe aceeasi tarla cu el il voi contrazice de fiecare data. Doar asa,din inertie.Cum e si cazul aici de altfel. N-am vazut demult astfel de specimene imune la logica sau bun simt. Bine,nici eu nu am bun simt insa io nu am 98 de ani. La mine se poate trece cu vederea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am vrut sa zic da' nu mi-a iesit.

TIPIC !

post-882-1296474017_thumb.jpg

Mesaj completat

Dupa testul facut cu motocicleta lui Bogdan Harea, Yamaha XT1200Z Super TĂŠnĂŠrĂŠ sunt ferm convins

ca el iubeste acest enduro-touring nou pe care si l-a dorit cu ardoare si ca, hotarat, nu l-ar atrage in nici un fel - altceva.

Eu, ca un veritabil pasionat al blazonului elicei in culorile bavareze,

cu tot atata convingere si sinceritate as ramane fidel noului model BMW R1200GS.

 

Dincolo de orice parti pris, la final, se impune o concluzie obiectiva:

 

Realitatea de pe teren !

 

Motiv de bucurie pentru blazonatii celor “trei diapazoane”:

Yamaha ofera acum un motiv in plus iubitorilor motocicletelor de a spune cu mandrie: “tonul face muzica “ !

Pentru cei in venele carora curge sange alb-albastru, boxerul actual inglobeaza foarte multe rafinamente tehnice

care aduc pe sosea iubitorilor de “raiduri fara frontiere” - dragoste nemarginita !

 

Sunt sigur ca reprezentantii ambelor tabere vor face alegerea corecta !

 

Mesaj completat

...Si sunt sigur ca in viitorul apropiat

motoarele BOXER BMW vor fi racite cu lichid !

 

:)

Mesaj completat

...Si sunt sigur ca in viitorul apropiat

motoarele BOXER BMW vor fi racite cu lichid !

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

...Si sunt sigur ca in viitorul apropiat

motoarele BOXER BMW vor fi racite cu lichid !

Stiam deja asta - pentru ca nu pot ramane la potentialul actual intrunind normele de emisie impuse pt 2013 de U.E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-1296486979_thumb.jpgpost-882-1296487006_thumb.jpg

 

Va rog,

Treceti-mi si mie un scrambler in cont !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa faci ce cu el? Tu stii sa te dai cu scrambleru'? Sa-ti oboseasca grisinele pe peguri? Pacat ar fi de un cal ca ala ca sa dai cu el de pamant. Oricum,esti off topic aici cu bemeveul. N-ai vazut titlul threadului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog sa nu fiu acuzat de offtopic, dar continui cu modificarile la SuperTenere 1200. La obsesia mea cu rezerva de benzina am gasit o alta solutie mai simpla si care sa nu implice modificari ale instalatiei de benzina si a designului original. Canistra de 5 L (21 roni, Practicar) asezata pe un suport, la care lucrez acum, in spatele cutiei laterale din dreapta. Intra turnata acolo, nu incurca cu nimic si este proape invizibila in spatele cutiei. Deocamdata legata cu sarma. La final accesul la canistra se va face demontand cutia dreapta si desuruband 2 suruburi M8.

post-8769-1296497294_thumb.jpg

post-8769-1296497317_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog sa nu fiu acuzat de offtopic, dar continui cu modificarile la SuperTenere 1200. La obsesia mea cu rezerva de benzina am gasit o alta solutie mai simpla si care sa nu implice modificari ale instalatiei de benzina si a designului original. Canistra de 5 L (21 roni, Practicar) asezata pe un suport, la care lucrez acum, in spatele cutiei laterale din dreapta. Intra turnata acolo, nu incurca cu nimic si este proape invizibila in spatele cutiiei. Deocamdata legata cu sarma. La final acesul la canistra se va face demontand cutia dreapta si desuruband 2 suruburi M8.

 

uite bogdan una din diferentele notabile

GSA 33 litri de combustibili --- xt1200 23 litri de combustibil

fara sa mai stau sa ma scarpin pe unde ascund o canistra de plastic de 5 litri

accesul la cei 33 de litri facandu.se AUTOMAT

 

apropo

 

tu singur ai spus

ca ce, NU ai nevoie de mai mult combustibil la cat mergi si pe unde mergi

acum te apuci de carpaceli cu canistre de 5 litri :)

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am cam plictisit de contre cu tine in general si de BMW in special. Fi fericit cu GS-adv-ul tau si lauda-l mai des la rubrica dedicata ca s-a cam mucezit. Fi convins ca daca luam BMW as fi avut de lucru o gramada si la el. Adv-ul nu l-as fi luat, deci aveam o problema si mai mare la GS cu rezervorul si mai mic ca la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc motorul excusiv pt turing, 90% sosea si foarte putin drum forestier. Merg in general multi km pe zi frecvent 400-500km si uneori peste 900 km/zi si mereu impreuna cu sotia. Nu am ales KTM in principal datorita sei, ingusta si incomoda la astfel de distante. Ar mai fi si un service pt intretinere un pic mai complicat. In rest 990-ul un motor adevarat, pt persoane mai tinere dispuse ca faca concesii confortului pt un potential max offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Merci de precizari.

 

Dar atunci de ce nu un V-Strom de 1000 sau o Multistrada 1200? :D

 

(Ca sa nu intelegi gresit: nu am nimic cu Super TĂŠnĂŠrĂŠ-ul, ba din contra. Vreau doar sa mai invat si eu una si alta in ale "all-rounder-elor", de-asta ii intreb pe cei cu mai multa experienta).

 

La multi km fericiti impreuna, tustrei! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Merci de precizari.

 

Dar atunci de ce nu un V-Strom de 1000 sau o Multistrada 1200? :D

 

(Ca sa nu intelegi gresit: nu am nimic cu Super TĂŠnĂŠrĂŠ-ul, ba din contra. Vreau doar sa mai invat si eu una si alta in ale "all-rounder-elor", de-asta ii intreb pe cei cu mai multa experienta).

 

La multi km fericiti impreuna, tustrei! :D

Cu V-Stromul de 1000 am facut greseala sa nu-l incerc niciodata. Citisem ca are ceva probleme la ambreiaj, nu are ABS sau TC. Mi se parea din start depasit. Nici nu se gaseau noi sau la km putini. Dupa ce am luat ST-ul am mers pe 2 ale unor amici si mi-a placut foarte mult cum merge. Trage destul de bine si destul de jos (vit 6 incepand cu 70km/h, nu cu 100 cum auzisem). Nu este exploziv si nu simti lipsa TC-ului, iar ABS-ul il poti suplini cu ceva mai multa cumpatare. Avea in schimb avantajul pretului si a accesoriilor pe care le facusem la DL 650 si pe care le putem replica usor si pt cel de 1000. La Multistrada nici nu m-am gandit, prea scumpa, prea electronizata, prea exotica pt noi, iar roata fata mica nu mi-a placut.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am cam plictisit de contre cu tine in general si de BMW in special. Fi fericit cu GS-adv-ul tau si lauda-l mai des la rubrica dedicata ca s-a cam mucezit. Fi convins ca daca luam BMW as fi avut de lucru o gramada si la el. Adv-ul nu l-as fi luat, deci aveam o problema si mai mare la GS cu rezervorul si mai mic ca la mine.

 

uite bogdan una din diferentele notabile

GSA 33 litri de combustibili --- xt1200 23 litri de combustibil

fara sa mai stau sa ma scarpin pe unde ascund o canistra de plastic de 5 litri

accesul la cei 33 de litri facandu.se AUTOMAT

 

apropo

 

tu singur ai spus

ca ce, NU ai nevoie de mai mult combustibil la cat mergi si pe unde mergi

acum te apuci de carpaceli cu canistre de 5 litri

 

 

DA BOGDAN TU TOT TIMPUL CAND O AI LA FILEU TE DAI OBOSIT DE CONTRE

 

INTRADEVAR AI FI AVUT MULT DE LUCRU LA BMW :D :D ;)

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime dupa cum vezi eu stau cuminte in coltul meu cu SuperTenere si discut sau fac comparatii aici. Ar fi culmea ca si aici tot GS sa fie cel mai bun, mai ales ca dupa multi ani de suprematie in vanzari lucrurile au inceput sa se schimbe. Consulta vanzarile in 2010 in Australia pt inceput! Tu te tot dai cocos, ba ca esti cel mai tare motociclist, ba ca pe unde te dai tu nu mai indrazneste nimeni, ba ca in trei ani ai facut 100000km, lucruri banale de altfel pe care multi altii le fac fara sa cotcodaceasca atat. Inca nu mi-am dat seama daca traiesti o adolescenta prelungita sau ai intrat prea devreme in criza de la 40 de ani. Cand o sa reusesti sa convingi o persoana, prietena, sotie, amanta sa te insoteasca pe motor mai stam de vorba. Pana atunci maturizeaza-te, ca esti destul de trecut. La ARC cei tineri tot nenea Ianakim iti spun. Eu nu am nimic de dovedit asa ca nu suntem in competitie nici pe sosea si nici pe net. Iar ce construiesc eu, nu sunt pe forum pt tine, ci pt cei care stiu sa tina o scula in mana fara sa-si dea cu ea in cap. :D

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime dupa cum vezi eu stau cuminte in coltul meu cu SuperTenere si discut sau fac comparatii aici

TU NU FACI COMPARATII , SUSTII CA BMW E MAI SLAB DECAT ST ASTA NU E O COMPARATIE

COMPARATIE ESTE CE AM SCRIE EU MAI SUS CU RESERVORUL ST 23 GSA 33 ASTA SE MUNESTE COMPARATIE

 

Tu te tot dai cocos, ba ca esti cel mai tare motociclist, ba ca pe unde te dai tu nu mai indrazneste nimeni, ba ca in trei ani ai facut 100000km, lucruri banale de altfel pe care multi altii le fac fara sa cotcodaceasca atat.

SA NU UITAM CAND AI INCEPUT SA.MI ADUNI KM FACUTI DE TINE PE N MOTOARE SA AJUNGI LA 100000 :D :D

 

 

Inca nu mi-am dat seama daca traiesti o adolescenta prelungita sau ai intrat prea devreme in criza de la 40 de ani.

INCA COPILARES, ITI PARE RAU?

 

 

 

Cand o sa reusesti sa convingi o persoana, prietena, sotie, amanta sa te insoteasca pe motor mai stam de vorba.

CREZI CA NU AS PUTEA """CARA DUPA MINE" O PASAGERA...... TE INSELI..... PROBLEMA ESTE CA NU VREAU

 

 

Pana atunci maturizeaza-te, ca esti destul de trecut. La ARC cei tineri tot nenea Ianakim iti spun. Eu nu am nimic de dovedit asa ca nu suntem in competitie nici pe sosea si nici pe net. Iar ce construiesc eu, nu sunt pe forum pt tine, ci pt cei care stiu sa tina o scula in mana fara sa-si dea cu ea in cap. ;)

 

DE ACEEA AM LUAT BMW SA NU STAU TOATA ZIUA CU SCULA IN MANA SI SA CONSTRUIESC

motocicleta ESTE FACUT SA TE PLIMBI CU EA CU SA O TOT DEMONETEZI MONTEZI SUPLIMENTEZI

 

 

CONCLUZIONAND

NU AVEM NOI DOI DE CE SA FIM IN COMPETITIE, NU SUNT CU NIMENI IN COMPETITIE

DAR MA OFTIC CA ANUMITE LUCRURI CARE N OAMENI TI LE PREZINTA NU LE POTI/VREI VEDEA

AUTOMAT FIECARE TINE CU MOTO PERSONALA ESTE SI NORMAL DAR ASTA NU INSEMNA CA ACEEA ESTE MAMA MOTOCICLETELOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...