Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 intra pe adriver sa vezi acolo cum le incalta baietii. e topic dedicat tdm-ului. ar fi bine sa ne lamureasca Lupu pt ce vrea sa foloseasca mobra pe care ar dori sa si-o achizitioneze. Mesaj completat n-am zis ca e aceeasi clasa dar daca o foloseste pe strada si forestiere face acelasi lucru. pe strada mai rapid , pe forestier mai lent. dar in conditiile in care mergi 80% pe strada si 20% pe forestier. TDM-ul merita achizitionat. o alta mobra din gama asta ar fi si V-strom-ul de 650 care merita bagat in seama fiind o mobra fiabila, decenta in off-road, economica si atenta cu buzunarul si cu faruri care lumineaza pana la capatul pamantului( daca ii pui xenoane si proiectoare cu xenon deja esti un soare pe strada sau in padure, dupa caz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) E ca si cum ai intreba de ce se insoara unii cu femeile urate. Pentru ca gatesc bine, fac curatenie, baga lemne pe foc, se duc la cumparaturi la piatza, ies la un mic la padure, in timp ce femeile frumoase se plimba prin mall, fiind total inutile... Asa e si cu motarele astea. Mie asta mi se pare cea mai tare replica din topicul asta (no offence, @boierule) . In viata reala am ajuns la concluzia ca nu mai vreau nici femeie de casa si nici mobra fiabila si ieftina. Nici una, nici alta nu au nici o noima. Zero pasiune. Parca ai trai intr-un onanism continuu. Risti sa te trezesti plin de regrete dupa cine stie cati ani ca ai fost tanar si prost. Decat nimic, clar este mai bine. Dar nu pe sumele astea. Editat Iulie 7, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mai degraba, o alternativa pt AT ar fi orice monocilindru carenat. Sacrifici un pic confortul pe sosea (vibratii si viteza de croaziera de 120 in loc de 150) dar zburzi pe langa AT pe forestiere si offroad (mai usor si trage mult mai de jos). Si merge si cu bagaje si pasager. Un pic in situatia Hondei AT este si DR-ul 350. Mult mai scump decat suratele ei: XT, XR, TT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 pai in conditiile astea iti iei un tx660z tenere . care e o mobra noua si la mana a doua o iei pe la 4000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) pai in conditiile astea iti iei un tx660z tenere . care e o mobra noua si la mana a doua o iei pe la 4000 euro fara doar si poate... se indoieste cineva ca noul tenere e mai bun in offroad decat africa twin? Editat Iulie 7, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Depinde ce are Lupu de gand sa faca cu el. clar in off.road este mult mai bun noul tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 7, 2010 Autor Share Postat Iulie 7, 2010 Mie noul Tenere nu imi inspira incredere din punct de vedere al propulsorului. E adevarat ca nu a dat in primire nici unul inca dar deocamdata-s tinere. De tinut 20 de ani ca batranele astealalte clar ca nu or sa tina dar mie mi-ar placea sa stiu ca am sub mine un propulsor care sa imi inspire siguranta. Topicul asta l-am pornit pentru ca ma framanta tare rau treaba asta cu pret de cost / ce ofera si de ce. Si asta pentru ca cel tarziu la anul vreau sa-mi trag o a doua motocicleta "de drum lung". M-am gandit sa-mi iau alt gen (sport-touring, street mare, chiar si ciopler ceva) dar stiu ca nu o sa ma pot abtine sa nu ii dau in gushe pe un drum prost, sa nu intru pe un forestier, pe un "drum de caruta" ceva plus ca... thanx but no thanx - kktul asta, aaa pardon tzarisoara noastra frumoasa are drumuri pe care iti rupi de la khur pana la jenti si cauciucuri. La mine in suflet se da o batalie intre vechi si consacrat [cu posibilitatea de a-l imbunatati personal cu munca si ceva bani] si nou (scump) dar nu prea testat [si costisitor de imbunatatit oricum, asa ca preferi ceva cat mai bine facut de fabrica]. Bugetul estimativ in care vreau sa ma incadrez ar fi intre 2500 si 3500 eur asa, preliminar. Ulterior s-ar putea sa mai creasca dar nu peste 4000 oricum [desigur daca treburile nu merg mult mai prost ca acu']. Un topic dedicat poate am sa fac mai aproape de momentul respectiv. Ce-as vrea eu de la aceasta viitoare motocicleta? Ce vrea cam toata lumea. Sa pot sa merg daca vreau croaziera 140 km/h lejer cu pasager si ceva bagaje si sa se duca pe la 200 km/h la top speed sa pot sa fac si ceva depasiri cum trebe', sa fie confortabila, motorul sa fie "reliable", sa fie cat se poate de usoara pentru o motocicleta care sa intruneasca conditiile astea. N-o sa vada, ca probe de dificultate, mai mult decat: viteza mai mare pe drumuri proaste, forestiere si camp (drumuri "de caruta" cu apica / noroias sau nu - dupa noroc / vreme). Si deci nu vreau vaci, nu vreau sa fie grea, deja un AT / ST sunt relativ grele dar la limita, orice e mai greu n-are ce cauta in ceea ce vreau eu. Ah si n-am nevoie sa o las la nepoti deci nu tin deloc la "legende" si "mituri" si deci asta nu prea as vrea sa dau banii pe ele. Povestile, legendele si miturile sunt bune si interesante in filme, in carti, la preturi derizorii. Nu vreau sa cumpar "nume/marci". Monocilindre ca monocilindre. Nu ma feresc de ele ba chiar imi plac mult dar, hmm pe-aici s-ar invarti KTM LC4 Adv si BMW F650 Dakar - astea-s demne de alta discutie si nu stiu cum s-ar impaca cu vitezele alea cerute de mine. Ideal ar fi un LC8 dar... hmm... nu se incadreaza la buget, cel putin in viziunea actuala. V-Strom 650 pare o motocicleta excelenta din specificatii / review-uri / teste / etc. In schimb cand vad rotile alea turnate ma iau caldurile. Cat de tzapene or fi oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Daca ai DR 650 pt offroad, ca a doua moto cred ca cel mai potrivit ar fi VStromul 650. Sau TDM. DR650 si LC4 sunt mult prea apropiate. Chiar si DR650 si AT. Daca vrei sa tii 2 motorete, e bine sa fie destul de diferite. Rotile turnate, ca de altfel orice roata, au cel mai mult de suferit de la gropile din asfalt cu margini ascutite. La viteza (mica) cu care mergi cu VStrom sau TDM pe forestiere nu cred ca trebuie roti cu spite. Editat Iulie 7, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Lupule eu daca as avea aia 4.000 euro asa face asa topul alegerii unei motociclete care sa faca tot ce ai scris tu: 1. Vstrom 650 2. TDM 900 3. Tenere ala nou Mesaj completat am mers cu tdm-ul pe drum asfaltat cu viteze de peste 80km/h si am luat o gramada de gropi, evident involuntar. jantele sunt intregi si neinndoite. plus ca pe forestiere nu cred ca te apuci sa rulezi cu viteze atat de mari si oricum tre sa dai intr-o groapa cu margin ascutite ca sa distrugi o janta. am urmarit topicul Adriver pt vstrom si n-am vazut pe nimeni sa se planga de janta indoita in offroad. avantajul TDM 900 este ca are mai multa vana in comparatie cu Vstrom. dar Vstrom e superior in rest. la consum, autonomie, lumini standard, protectie la vant. fiabile sunt ambele mobre. iar motorul motocilidric de pe nou Tenere este un motor minareli care e folositpe 4 modele de motorete ale unor producatori diferiti si si-a dovedit cu varf si indesat fiabilitatea, plus ca intretinerea la un monocilindric e mai ieftina. pt touring as vrea cel putin 2 cilindrii deci tenere-ul ar fi ultima alegere. TDM-ul si Vstromul ar trebui sa fie cu ABS in astia 4000E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 7, 2010 Autor Share Postat Iulie 7, 2010 Da, in mod cert nu o sa mearga cu viteza mare pe drumurile proaste dar nici cu 30 - 40 . Ia sa mai citesc eu de V-Stromu' asta... Chiar daca n-are "vana" TDM-ului totusi vorba ta Cavalere, are niste alte chestii foarte misto. E destul de laudata saracia. Si culmea, una de prin 2006 - 2007 costa cat un AT din... '99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 vstrom-ul e o motoreta foarte faina. eu m-am convins dupa ce am facut un drum pana in thassos si inapoi. de atunci visez la el. dar nu-s bani de upgrade asa ca imbunatatim pe cat posibil TDM-ul din dotare chiar daca are 18 ani, isi face foarte bine treaba si on si off-road E pe carburatie si consuma sub 5% pe strada. In bucuresti in schimb sare la 6.5-7.5% in functie de abuzul mansonului de acceleratie. pt mersul pe forestiere am mai inmuiata un pic suspensiile din reglaje si ai comfort chiar si pe drumuri pietruite sau cu piatra cubica. Eu n-as da 4000 Euro pe un AT in nici un caz. Nu merita, e prea veche tehnologia pe care ti-o pune la dispozitie, in comparatie cu banii ceruti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 ...Ce-as vrea eu de la aceasta viitoare motocicleta? Ce vrea cam toata lumea. Sa pot sa merg daca vreau croaziera 140 km/h lejer cu pasager si ceva bagaje si sa se duca pe la 200 km/h la top speed sa pot sa fac si ceva depasiri cum trebe', sa fie confortabila, motorul sa fie "reliable", sa fie cat se poate de usoara pentru o motocicleta care sa intruneasca conditiile astea. N-o sa vada, ca probe de dificultate, mai mult decat: viteza mai mare pe drumuri proaste, forestiere si camp (drumuri "de caruta" cu apica / noroias sau nu - dupa noroc / vreme) ... Ai dat definitia v-stromului Si crede-ma ca am fost in aceeasi situatie ca tine doar ca prima conditie pt mine era consumul. Diferenta de pret intre Africa Twin si Super Tenere este nejustificata, citeam niste articole din reviste care le comparat si yamaha era in fata mai la toate. Africa este mai populara si pare mai bine facuta desi au probleme specifice ambele modele usor rezolvabile. Singurul plus care-l vad la africa twin este scutul mai zdravan si mai mare in rest fac acelasi lucru. Este normal ca un posesor de africana cand se urca pe ST sa nu faca acelsi lucru in offroad, chestie de obisnuinta cu centrul de greutate. Daca as avea de ales intre cele doua as lua un ST as baga 2000 de euro intr-un motor de tdm 900 pe injectie (am vazut ca se poate adapta), intr-o furca USD si un amortizor de spate mai zdravan si un sistem de franare de fazer, r6, r1 ... dar asta este umila mea parere Ambele sunt motoare misto si necesita C*@!e mari pentru a le purta pe dealuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 florineeeee. ai dat-o in sf-uri deja ajungi la 5000-6000 de euro Mesaj completat dar in felul asta iti construiesti o motoreta cu care poti face linisti inconjurul lumii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 3. Tenere ala nou Nu stiu daca poti sa te atingi de Tenere ala nou cu 4000 EUR. Ala vechi,da,merge (cred ca e sub 3000). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Vstrom-ul de 650 incaltat cu karoo T - in mainile unui raider cu experienta poate deveni: The Unstoppable!! Mesaj completat Nu stiu daca poti sa te atingi de Tenere ala nou cu 4000 EUR. Ala vechi,da,merge (cred ca e sub 3000). pai daca cauti gasesti. stiu unu la 4500 euro negociabil. uite altu tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 florineeeee. ai dat-o in sf-uri deja ajungi la 5000-6000 de euro Mesaj completat dar in felul asta iti construiesti o motoreta cu care poti face linisti inconjurul lumii. un motor de TDM 900 este 7-800 de euro pt inconjurul lumii am v-stromul banii nu sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 sau de la italieni tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Da' il iei pe ala italian? Pentru ca (desi e mai mult decat 4000) nu mi se pare foarte intretinut. Io zic ca nu as da 4000 pe el. Mai bine imi caut un XT660 pe care il pot echipa si SM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 as lua unu pe care il stiu in tara si pe care cere cam 4500, negociabil. Mesaj completat oricum, cu mana pe inima zic ca as lua Vstrom-ul fara sa clipesc cu 4000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Si mie imi plac monocilindrele, dar sa fie in V, 2 IN V. si daca e la 52 de grade e si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mai citeste o data afirmatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Poate ca a fost cu talc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mi se parea mie cunoscut, ca am mai auzit de monocilindre 3 in W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mai citeste o data afirmatia E scrisa bine Dane , e si cu talc Budule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mi se parea mie cunoscut, ca am mai auzit de monocilindre 3 in W :beer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.