Krapu' Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 salutare...din nou probleme... in urma cu un an am tras o tranta zdravana cu motoru ca s-a soldat cu julituri si am facut o spartura de vreo 2 cm in rezervorul de benzina care este din plastic. am incercat sa il repar cu plastic topit,tip bagheta,dar acel plastic nu rezista la benzina apoi am folosit chit de fibra de sticla,dar nu tine mai mult de 3 luni si apar ceva pori,incepe sa picure,apoi curge am repetat aceasta procedura de mai multe ori si sincer m-am saturat sa tot slefui si sa vopsesc pe e l de aceea va intreb daca stie cineva,sau v-ati confruntat careva cu aceasta problema,va rog sa ma ajutati si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Eu sint mai primitiv. Incearca cu un letcon , ca si cum ai suda. Eu am "rezolvat" asa o teava de scurgere din plastic , era mare in diametru si am facut-o eu mai mica. Am folosit letconul ca un aparat de sudura , sa inchid taietura si apoi am mai topit niste plastic deasupra , frumos , pe "sudura" cu letconul. Slefuit putin , arata ca din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_UZI Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 incearca cu plastic ABS, nu cu bagheta din aceea ca nu e buna, e prea moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 salutare...din nou probleme... in urma cu un an am tras o tranta zdravana cu motoru ca s-a soldat cu julituri si am facut o spartura de vreo 2 cm in rezervorul de benzina care este din plastic.am incercat sa il repar cu plastic topit,tip bagheta,dar acel plastic nu rezista la benzinaapoi am folosit chit de fibra de sticla,dar nu tine mai mult de 3 luni si apar ceva pori,incepe sa picure,apoi curgeam repetat aceasta procedura de mai multe ori si sincer m-am saturat sa tot slefui si sa vopsesc pe elde aceea va intreb daca stie cineva,sau v-ati confruntat careva cu aceasta problema,va rog sa ma ajutati si pe mine Mesaj completat salutare...din nou probleme... in urma cu un an am tras o tranta zdravana cu motoru ca s-a soldat cu julituri si am facut o spartura de vreo 2 cm in rezervorul de benzina care este din plastic.am incercat sa il repar cu plastic topit,tip bagheta,dar acel plastic nu rezista la benzinaapoi am folosit chit de fibra de sticla,dar nu tine mai mult de 3 luni si apar ceva pori,incepe sa picure,apoi curgeam repetat aceasta procedura de mai multe ori si sincer m-am saturat sa tot slefui si sa vopsesc pe elde aceea va intreb daca stie cineva,sau v-ati confruntat careva cu aceasta problema,va rog sa ma ajutati si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 incearca cu plastic ABS, nu cu bagheta din aceea ca nu e buna, e prea moale. sau plastic topit de sticla (cola sau orice sticla de diluant). Ar trebui sa reziste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 8, 2010 Autor Share Postat Iulie 8, 2010 Eu sint mai primitiv. Incearca cu un letcon , ca si cum ai suda. Eu am "rezolvat" asa o teava de scurgere din plastic , era mare in diametru si am facut-o eu mai mica. Am folosit letconul ca un aparat de sudura , sa inchid taietura si apoi am mai topit niste plastic deasupra , frumos , pe "sudura" cu letconul. Slefuit putin , arata ca din fabrica. am incercat si asa dar este un plastic special,foarte rezistent la caldura si se modeleaza foarte greu chioar si cu letcomul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Nu stiu ce letcon ai , da' daca zici tu ca nu prea merge , asta e. Poate e letconul cam mic de putere. ma intreb la ce temperatura a fost turnat rezervorul ala ? Mai jos e un link , cica substantele alea lipesc palsticul. iti recomand cu caldura orice motor de cautare ,vei gasi mai multe informatii decit oriunde. http://www.answers.com/topic/plastic-fuel-tank-repair-kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 am incercat si asa dar este un plastic special,foarte rezistent la caldura si se modeleaza foarte greu chioar si cu letcomul in primul rand trebuie sa afli ce fel de plastic este ... ABS, PP, etc, etc ... apoi cauti sa afli cu ce se lipeste plasticul ala . Daca treci printr-un magazin de vopsele, ia un spray primer pt plastic, pe el va scrie pe ce tipuri de plasticuri adera... sunt mai multe tipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 8, 2010 Autor Share Postat Iulie 8, 2010 Nu stiu ce letcon ai , da' daca zici tu ca nu prea merge , asta e. Poate e letconul cam mic de putere. ma intreb la ce temperatura a fost turnat rezervorul ala ?Mai jos e un link , cica substantele alea lipesc palsticul. iti recomand cu caldura orice motor de cautare ,vei gasi mai multe informatii decit oriunde. http://www.answers.com/topic/plastic-fuel-tank-repair-kit ok MAN ms mult! Mesaj completat in primul rand trebuie sa afli ce fel de plastic este ... ABS, PP, etc, etc ... apoi cauti sa afli cu ce se lipeste plasticul ala .Daca treci printr-un magazin de vopsele, ia un spray primer pt plastic, pe el va scrie pe ce tipuri de plasticuri adera... sunt mai multe tipuri mai degraba ar trebui ceva chit ca ii cam mare gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Poti sa il repari lejer cu fibra, ideea e sa cureti bine suprafatza din jur ca sa adere rasina epoxilica. Gasesti prin practiker parca un kit micutz de la DenBraven in care ai tot ce trebuie, fibra, rasina si peroxid. Editat Iulie 8, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Eu am reparat la rezervorul de motorina cu chit de plastic din cel pentru bare de protectie,scrie bumper pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 8, 2010 Autor Share Postat Iulie 8, 2010 Poti sa il repari lejer cu fibra, ideea e sa cureti bine suprafatza din jur ca sa adere rasina epoxilica. Gasesti prin practiker parca un kit micutz de la DenBraven in care ai tot ce trebuie, fibra, rasina si peroxid. aha si cum ii zice ca am cautat pe net ce spui tu si imi da tot altceva nu stiu cum sa il cer in magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 Poti sa il repari lejer cu fibra, ideea e sa cureti bine suprafatza din jur ca sa adere rasina epoxilica. Gasesti prin practiker parca un kit micutz de la DenBraven in care ai tot ce trebuie, fibra, rasina si peroxid. Nu stiu nici un kit cu rasina epoxidica. Toate au poliesterice si chiar daca iti da impresia ca adera daca tragi de nu colt se dezlipeste mai usor decat un autocolant. Letcon de 150w si plastic rezistent la chimicale e solutia cea mai buna. Apoi folosesti plastofix (ia 50ml de pistol nu spray ca e cam vrajeala ala la spray, si il dai cu o carpa bine imbibata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 14, 2010 Autor Share Postat Iulie 14, 2010 Nu stiu nici un kit cu rasina epoxidica. Toate au poliesterice si chiar daca iti da impresia ca adera daca tragi de nu colt se dezlipeste mai usor decat un autocolant. Letcon de 150w si plastic rezistent la chimicale e solutia cea mai buna. Apoi folosesti plastofix (ia 50ml de pistol nu spray ca e cam vrajeala ala la spray, si il dai cu o carpa bine imbibata) ok si ce plastic rezista la chimicale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 ok si ce plastic rezista la chimicale? Am mai zis odata mai sus. Pet-urile de cola, sticlele de diluant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Cind am citit prima oara postul asta , am inteles ceva genu' crapatura. Mai apoi am pricipit ca-i de fapt o gaura. Asa e? Ce mergeau niste poze acum. Plastic care rezista la benzina ? Un bidon de plastic , de exemplu. Da' zi si mie un plastic care NU rezista la benzina. Un pet rezista si el , da' e cam subtire pt. a fi lipit in gaura aia. Mamaaaa , ce mergea o poza acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Cind am citit prima oara postul asta , am inteles ceva genu' crapatura. Mai apoi am pricipit ca-i de fapt o gaura. Asa e? Ce mergeau niste poze acum.Plastic care rezista la benzina ? Un bidon de plastic , de exemplu. Da' zi si mie un plastic care NU rezista la benzina. Un pet rezista si el , da' e cam subtire pt. a fi lipit in gaura aia. Mamaaaa , ce mergea o poza acum. imi pare rau dar nu am facut nici o poza...numa dupa imaginea din microfisa daca va puteti da seama..oricum ii o gaura cam mare ca intra degetu prin ea rezervoru.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Plastic care rezista la benzina ? Un bidon de plastic , de exemplu. Da' zi si mie un plastic care NU rezista la benzina. Un pet rezista si el , da' e cam subtire pt. a fi lipit in gaura aia. Mamaaaa , ce mergea o poza acum. Sunt multe plastice care nu rezista la benzina. Chiar daca par ok la inceput se dizolva in timp. Pet-urile rezista bine si ma gandeam sa il topeasca, sa foloseasca materialul sa umple gaura respectiva nu sa il puna in strat subtire cat este el. Desi n-ar fi o idee rea sa il puna in mai multe straturi si sa il lipeasca bine pe margine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Sunt multe plastice care nu rezista la benzina. Chiar daca par ok la inceput se dizolva in timp. Pet-urile rezista bine si ma gandeam sa il topeasca, sa foloseasca materialul sa umple gaura respectiva nu sa il puna in strat subtire cat este el. Desi n-ar fi o idee rea sa il puna in mai multe straturi si sa il lipeasca bine pe margine. da am inteles ,topesc o sticla de diluant cu letconul pe spartura,dar nu se desprinde in timp?face priza cu rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Hai sa pun eu poza originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Hai sa pun eu poza originala. asa am vrut sa o pun si eu si nu am stiut cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) asa am vrut sa o pun si eu si nu am stiut cum Vezi ca pe rezervor, de obicei intro zona mai ferita de ochi e un tabel si niste date, vezi pe langa tabel ce zice, tre sa fie una din urmatoarele PP, PPFlex, PS sau ABS. PP-ul e un plastic oarecul maleabil ce crapa foarte greu, PPFlex-ul e foarte maleabil si nu crapa deloc, PS-ul sincer habar nu am ca nu am intalnit pana acum, ABS-ul e materialul folosit in general la carene, adica se crapa relativ usor. Daca nu gasesti tabelul te poti ghida dupa descrierile de mai sus asupra materialul din care e facut rezervorul. O data ce ai aflat din ce fel de plastic e rezervorul poti da o fuga in practiker sau dedeman, acolo ai sa gasesti electrozi speciali de plastic (PP, PPF, PS sau ABS) de vreo 15 cm lungime si groase de 3-4 mm ... Nu incerca sa lipesti cu plastic de pet sau mai stiu eu ce, pe moment pare ca se lipeste dar in timp se desprinde de rezervor si cade, practic nu face priza cu plasticul rezervorului. Daca ai cum incearca sa setezi temperatura letconului undeva la 250 maxim 300, peste 300 iti carbonizeaza plasticul. Editat Iulie 15, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 ok o sa incerc si varianta asta...multumesc mult de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 L-ai rezolvat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat August 16, 2010 Autor Share Postat August 16, 2010 da dar tot cu chitul de fibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.