GDan Postat Septembrie 16, 2010 Autor Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) Categoric problema o reprezinta pinionul fara cauciuc. NU mai exista nici un dubiu. Alte discutii legate de intindere, sau de alt pas al dintilor, nu mai au rost. Cine vrea sa creada si sa invete ceva din cele enuntate si concluzionate, foarte bine, cine nu poate sa continue discutia. Gdan, fa un efort si i-ati pinion nou, e pacat de lantu ala nou Stii de unde as putea sa cumpar un pinion OEM? Editat Septembrie 16, 2010 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Si eu sunt curios sa vedem care este adevarata problema! Uneori problema unei moto este doar o banala defectiune,sau un neajuns,dar de cele mai multe ori este un cumul de mici sau mai mari probleme ...ca drept dovada..micile probleme cauzeaza marile discutii ! Mesaj completat citat TNg...sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Stii de unde as putea sa cumpar un pinion OEM? http://www.cmsnl.com/honda-cbf600_model1187/ daca reusesti sa-l gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Categoric problema o reprezinta pinionul fara cauciuc. NU mai exista nici un dubiu. Alte discutii legate de intindere, sau de alt pas al dintilor, nu mai au rost.Cine vrea sa creada si sa invete ceva din cele enuntate si concluzionate, foarte bine, cine nu poate sa continue discutia. Stii de unde as putea sa cumpar un pinion OEM? Da-mi te rog pe PM o serie de sasiu sa iti dau un pret daca vrei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Lanturile DID au zalele mai inalte decat... alte firme concurente. Tot Japan, tot racing addicts, tot campeoni delmundo de zeci de ori. Lanturi facute mai destept cu zalele cu inaltime mai mica care nu mai zornaie, sunt mai usoare dar la fel de tari si longevive. Dar cine cumpara (zice el) eftin de la Luis se pomeneste cu zgomot. Cine cumpara cu montaj inclus (la acelasi pret, fara mistouri, fara sa vorbim fineturi) nu mai aude zornaieli si poate sa asculte iarba cum creste la 9000 de ture Cu scuzele de rigoare ca dezgrop un thread vechi... ma confrunt cu acelasi zornait iritant, care persista chiar si acum dupa 11.000km cu lantul actual DID 525VM2. As vrea si eu sa stiu care sunt acele marci concurente care ofera lanturi care nu fac atata zgomot. Pe de alta parte, mi se pare putin...ciudat ca orice lant DID in combinatie cu pinioane aftermarket, fara cauciuc de amortizare, chiar si corect reglate si unse, sa faca acel zornait in sarcina care parca-ti rapeste toata placerea de a te da. Ma gandesc ca s-ar fi plans mult mai multa lume, ma gandesc ca ar fi fost o problema mai cunoscuta care in ultima instanta ar fi afectat popularitatea lanturilor DID. Poate exista si alte circumstante care contribuie la aparitia acestui zgomot, si ca pinioanele OEM care au acele flanse de cauciuc pe care calca lantul, sunt doar mai tolerante la aceste circumstante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cu scuzele de rigoare ca dezgrop un thread vechi... ma confrunt cu acelasi zornait iritant, care persista chiar si acum dupa 11.000km cu lantul actual DID 525VM2. As vrea si eu sa stiu care sunt acele marci concurente care ofera lanturi care nu fac atata zgomot. Pe de alta parte, mi se pare putin...ciudat ca orice lant DID in combinatie cu pinioane aftermarket, fara cauciuc de amortizare, chiar si corect reglate si unse, sa faca acel zornait in sarcina care parca-ti rapeste toata placerea de a te da. Ma gandesc ca s-ar fi plans mult mai multa lume, ma gandesc ca ar fi fost o problema mai cunoscuta care in ultima instanta ar fi afectat popularitatea lanturilor DID. Poate exista si alte circumstante care contribuie la aparitia acestui zgomot, si ca pinioanele OEM care au acele flanse de cauciuc pe care calca lantul, sunt doar mai tolerante la aceste circumstante? Din umila mea experienta, lanturile EK si RK sunt cele mai bune. Nu spun ca DID sunt proaste. Doar ca celelalte sunt mai bune. Am montat multe EK si RK si nu mi s-a plans nimeni de zgomot. Niciodata nu am montat pinion fata cu cauciuc pe el. Am masurat zalele DID si sunt mai inalte. Dupa mintea mea inutil, Probabil de acolo si zgomotul ... Popularitatea nu are legatura cu performanta. DID este un sindrom precum la uleiuri este sindromul Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.