cupydonnn Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 salutare, ma poate ajuta si pe mine cineva... am scos intinzatorul de la distributie si nu mai stiu cat, cum si in ce fel sa il strang, am o honda 600RR din 2003. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leahuadrian Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Sper sa ma insel, se cam duce un cuzinet, adica ai de bagat bani multi. Tre verificat si lantzul de la pompa de ulei. Din ce am mai vazut eu , nu povestit de altii, cam s-au dus cuzinetii la vibrochen, asta dupa ce se schimba ce-ai schimbat tu si nu se intimpla nimic in bine. Povestea cu uleiurile e doar autosugestie. Preventiv, mai bine vinzi motorul inainte sa se duca de tot, normal, ai grija sa dai kilometrajul la 15 000. Am un prieten care deja are la o moto supersport din 2007 60 000km, binentzeles ca bordul arata sub 17 000. Cu nesimtiti si ordinari ca astia care atata stiu sa traga in piept si sa dea kilometrajul inapoi numa la noi ai de a face .... si mai si da sfaturi cocalarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Mergeti voi cu ele "blana", peste 10-12000 de rot/min in treapta intai ca sa prindeti peste 100 Km/h, apoi intrebati-va ce are motorul... Cam cat credeti voi ca poate rezista un motor unui astfel de tratament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 rezista mult, stai linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutmarin Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salutare la toata lumea , iata cum am rezolvat eu problema la CBR meu din 05 atasez cateva poze daca vrei sa va ajut contactati-ma , 0768457664 daca as stii sa inserez si imagini ar fii super ) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3176843261564.2122435.1280092932&type=3 aici este un album facut cu intinzatorul care a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Sper sa ma insel, se cam duce un cuzinet, adica ai de bagat bani multi. Tre verificat si lantzul de la pompa de ulei. Din ce am mai vazut eu , nu povestit de altii, cam s-au dus cuzinetii la vibrochen, asta dupa ce se schimba ce-ai schimbat tu si nu se intimpla nimic in bine. Povestea cu uleiurile e doar autosugestie. Preventiv, mai bine vinzi motorul inainte sa se duca de tot, normal, ai grija sa dai kilometrajul la 15 000. Am un prieten care deja are la o moto supersport din 2007 60 000km, binentzeles ca bordul arata sub 17 000. bine il sfatuiesti ma...cealapa..sa de-a kilometrii inapoi ca sa il insele pe altul...fain esti...si apoi daca iei tu teapa dinasta vii si te plangi pe forumuri...beshinos..atitudine de tzaran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Va salut. Am si eu cbr f4i 2002 la care mi se aude o vibratie undeva pe la 5000 de ture, vine de la distrbutie cred ca este intinzatorul. Ma poate ajuta cineva cu o parere ce este de facut inafara sa-l schimb. Mi-l poate intinde cineva daca il trimit? A doua problema ar mai fi ca mi-a ramas blocat blocat in viteza cu ambreiajul tras cred ca au ramas lipite placile sau ceva de genu dupa care si-a revenit si nu a mai facut ce este de facut. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 1.Se poate arma arcul cu 2ture in plus,daca tot mai face trebuie inlocuit intinzatorul,eventual lantul. 2.Ai incercat sa impingi moto bagata in viteza si cu ambreiajul tras,de aceea ai spus ca s-au lipit placile? Daca asta ai facut,este normal sa nu poti impinge,ambreiajul moto nu este ca cel de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 1. Cu modificarea intinzatorului ma poate ajuta cineva sa il trimit. 2. Ambreiajul mi sa blocat in mers o singura Data in a 3 ia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 1.Te ajut cu intinzatorul daca vrei. 0722537975. 2.Explica ce vrei sa spui ca "s-a blocat amreiajul in a3a" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Mergeam pe centru la plimbare cand am vrut sa incetinesc la o trecere, am pus frana dar parca nu prindea am tras de ambreiaj si motorul mai mergea ca si cand ii ambreiajul lasat dupa care am facut cateva manevre la ambreiaj si si-a dat drumul eram cu a 3a. Posibil sa fie pe gata ambreiajul ca si azi cand am incercat sa urc o panta eram cu el lasat aproape de tot si nu pleca motorul dar in ture merge.Daca era din cablu ori mergea ori nu. Si daca ar fi sa schimb ambreiajul trebuie schimbat si arcurile si placile metalice ca banuiesc ca cele de frictiune trebuiesc daca ii dus ambreiajul. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Verifica daca ai reglajul corect la cablu si actionarea lui. Daca este corect si motorul urca in ture fara sa se deplaseze si cu viteza corespunzatoare turatiei(adica patineaza),demonteaza-l si verifica ce este uzat. Mai mult ca sigur ai placile de ferodo uzate,dar si placile metalice le poti gasi albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Arcurile trebuie schimbate daca schimb restul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Arcurile ca si pret sunt undeva la 10% din valoarea ambreiajului...Acum daca tot ai schimbat totul nou,nu ar fi un lucru rau sa faci asta si cu arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Multumesc pentru sfaturi. Daca mai am probleme mai revin » Post actualizat in 29 Nov 2014 01:29Salut. Ca sa dau jos intinzatorul de la distributie trebuie sa pun motorul la puncte sau nu si daca da cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iorga_niku Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Aceeasi problema o am si eu doar ca am gasit lantul de la pompa de ulei foarte intins (parerea mea). Am postat aivi in video: A mai intalnit cineva aceasta problema ? este normal sa fie asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iorga_niku Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Da. Da , adica ste normal? Sau da pt ca ai mai intalnit situatia. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 A mai intalnit cineva aceasta problema ? este normal sa fie asa ?Asta este intrebarea.Raspunsul meu: Da....este normal sa fie asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) Aceeasi problema o am si eu doar ca am gasit lantul de la pompa de ulei foarte intins (parerea mea). Am postat aivi in video: A mai intalnit cineva aceasta problema ? este normal sa fie asa ? Vrei sa zici ca e foarte larg Da, asa trebuie sa fie, altfel nu ar putea fi montat. Daca scoate zgomote suspecte sunt din alta parte. Cele mai intalnite si care nu comporta riscuri: oala de ambreiaj (la toate hondele e zgomotoasa) si la unele PAIR valves. Zgomotoasa mai poate fi si distributia: se rezolva cu schimbarea lantului si in unele cazuri a intinzatorului. Pentru confort total, poti pune si intinzator nou. Mare atentie la patina superioara - am gasit-o de cateva ori sparta. Editat Ianuarie 16, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iorga_niku Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Vrei sa zici ca e foarte larg Da, asa trebuie sa fie, altfel nu ar putea fi montat. Daca scoate zgomote suspecte sunt din alta parte. Cele mai intalnite si care nu comporta riscuri: oala de ambreiaj (la toate hondele e zgomotoasa) si la unele PAIR valves. Zgomotoasa mai poate fi si distributia: se rezolva cu schimbarea lantului si in unele cazuri a intinzatorului. Pentru confort total, poti pune si intinzator nou. Mare atentie la patina superioara - am gasit-o de cateva ori sparta. Care este patina superioara ? care nr din poza ? https://www.motorcyclespareparts.eu/honda-parts/motorcycles/cbr600rr-2003/e-4-cam-chain-tensioner-545508.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Nr 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Poate sa explic cineva mai pe larg, sau pas cu pas, cum intindetzi voi arcul 2 respectiv 3 ture? Se da de surubul de armare in sensul invers acelor de ceasornic? » Post actualizat in 18 Aug 2015 14:35Sau trebuie desfacut tot intinzatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.