b-xx-nox Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) Salutare.... In sfarsit mi-am luat si eu motocicleta... cum spune si titlul este vorba despre o Honda Cbr600 f3 din 1998 cu carene de Suzuki gsx-r K1(cica). Nu prea ma omor eu dupa ele... dar nah.. motorul merge tipla ! Totul a inceput saptamana trecuta cand am fost sa vad motorisca, am ajuns la baiat, am vazut-o, nu pornea... dar proprietarul m-a asigurat ca totul e ok, motocicleta merge ok, si are o siguranta ceva arsa si o pornim numai decat. Dupa circa 4 ore de chinuiala in care ma luasera absolut toti nervii si imi venea sa ma duc acasa.... a sunat proprietarul pe un baietas... care intr-un final a venit si in 10 minute a pornito(era o siguranta de sub rezervor, daca nu ma insel de la starter, corectati-ma daca gresesc). A pornit, am dat o tura cu ea, absolut superba, dar nu avea bateria incarcata si dupa ce am oprit-o nici ca am mai reusit sa o pornim iar. Ne-am chinuit noi sa o impingem ( dupa ce am pus 3 baterii de pe diverse motociclete, nici una prea buna) am rupt si cablul de ambreaj. Nervi intinsi la maxim, in gandul meu, "Motocicleta asta nu vrea sa ajunga la mine ", am luat cablul de ambreaj prima oara de pe un r6(prea lung) , dupa am luat de pe un cbr 929 care este un pic mai scurt si nu a mai intrat reglajul acela de la maneta( am in plan sa il schimb insa temporar este ok asta). Toate bune frumoase, am reusit sa il montam, sa o pornim, acum hai sa o duc si eu acasa. Plecam amandoi de undeva din zona Teiul Doamnei pe motor(eu si fostul proprietar Costel)... ajungem pe undeva nu departe de Obor si moare motorul. Nu mai vroia sa porneasca nici in ruptul capului. M-am ofticat enorm, am zis ca orice ar fi , motorisca asta ajunge la mine acasa ! Asa ca impreuna cu Costel am inceput sa impingem pe rand la ea... sa nu obosim prea tare, spre Titan ! Intr-un final, undeva prin spate pe la piata Delfinului dam de un pusti care ulterior aflam ca il cheama Marius, tipam dupa el sa ne tracteze si pe noi ca il cinstim, si spre surprinderea noastra pune frana. Se ofera sa ne ajute, ne trage pana in titan, ii bagam benzinica si ramane sa ne mai ajute si alta data daca mai avem nevoie. Motivul pentru care s-a oprit motorul: Noi cand am umblat la siguranta , am dat jos rezervorul... si am dat robinetul ala pe off... iar ce am mers noi...... am mers cu ce ramasese in carburatoare, motor,etc...( ca in filmele cu prosti ) ) Mai am de luat o roata spate de 900RR + un cauciuc pe 190( nebunia mea ) de la Costel (sper sa se potriveasca) As vrea sa ii schimb carenele deoarece nu sunt mare fan al acestora, atasez niste poze cu ce mi-as dori( un f2 modificat afara) insa nu stiu daca lucreaza cineva sa imi faca asa ceva.... fara sa o ceara si pe mama si pe tata Mentionez ca nu erau asamblate carenele in poze, motorul nu era prea curat insa promit ca o sa fac poze cu el calumea si curate si asamblat si cu o lupa montata pe fatza( mai caut o lupa pentru sus, daca are careva vreo idee, este binevenita) Mai am de montat kitul de lant de pe acelasi 929 de pe care am luat si cablul de ambreaj, are careva idee daca e ok, daca se potriveste ? Astept orice fel de remarci, critici sau sfaturi atata timp cat nu sunt rautacioase si imi cer scuze daca v-am plictisit sau am pus prea multe "....." Mesaj completat am gasit un kit de carene complet de 600rr 2005 ... cu mici adaptari se potriveste ? Va rog daca stie cineva.. astept raspuns cu mare interes !! Mesaj completat am gasit un kit de carene complet de 600rr 2005 ... cu mici adaptari se potriveste ? Va rog daca stie cineva.. astept raspuns cu mare interes !! Mesaj completat am gasit un kit de carene complet de 600rr 2005 ... cu mici adaptari se potriveste ? Va rog daca stie cineva.. astept raspuns cu mare interes !! Editat Iulie 19, 2010 de b-xx-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Sa ai parte de ea si sa o stapanesti fara incidente. Mie totusi mi-ar fi placut sa fie cu carenele originale de F3, dar tu alegi ce e mai bun pt ea Asteptam poze mai frumoase cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 20, 2010 Autor Share Postat Iulie 20, 2010 Sa ai parte de ea si sa o stapanesti fara incidente. Mie totusi mi-ar fi placut sa fie cu carenele originale de F3, dar tu alegi ce e mai bun pt ea Asteptam poze mai frumoase cu ea. mersi mult...si eu as fi preferat sa am carenele originale decat astea, insa nu m-am putut abtine si am achizitionat astazi carene de 600rr 2005... sper sa se potriveasca.. daca nu... o-i gasi pe cineva sa le adapteze numai bine ! Mesaj completat ps. revin maine cu poze cu carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Si cat ai dat pe ea?Dar pe carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 Motoreta 1600 euro iar carenele cu tot cu saua pilot + pasager in 260 euro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Fara suparare dar ai dat enorm de mult pe ea la starea in care este. Pai la ce mai ai de investit nu iesi deloc bine la pret. Uite aici un CBR 600 F3 tot la banii aia care arata.. altfel http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-306793.html iar pe criza asta si cat vei mai avea de bagat in ea, carene, modificari, manopera, cu putina rabdare gaseai un F4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) inteleg ce ziceti... insa motorul la pretul asta este in rate (200 euro pe luna) deci nu ma deranjeaza atat de tare avand in vedere ca nu iti da mai nimeni un motor in rate la banii astia.. si fara avans si nimik... nu sunt de parere ca ar fi chiar atat de greu sa se adapteze carenele....si in nici un caz nu cred ca fac ceva manelistic(nu modific carene, incerc sa aduc la starea unei honde decente, nu a unei honde cu carene de suzuki) cat despre cauciuc si modificari... e motocicleta mea, am baza, restul sper ca va veni de la sine numai bine si ms de urari Editat Iulie 21, 2010 de b-xx-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) Ti s'a solicitat un act notarial, ceva, pentru vanzarea in rate? Sau vanzatorul este prieten cu tine? mi s-a solicitat un act notarial, insa baiatul este super baietzas, cat despre kitul de lant de pe 929... am luat kitul cu totul ( foaia, pinionul de atac si lantul) sper sa se potriveasca. Editat Iulie 21, 2010 de b-xx-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Eu cand am cazut cu a mea (tot un f3) am crezut ca turbez de ciuda. Am vrut sa o fac la loc cum era. Te cred ca numai in rate puteai sa-ti permiti un motor, dar cred ca mai intai ar trebui sa te concentrezi pe remedierea defectiunilor tehnice si apoi asupra aspectului. Lasa carenele deocamdata, pune-i un cablu de ambreiaj original, schimba-i kitul de lant cu unul care sa se potriveasca, verifica-i franele (ma gandesc ca la felul in care arata sigur ii trebuie placute de frana), verifica-i amortizoarele fata, pune-o la punct sa mearga tehnic bine. Dupa aia poti experimenta ce vrei tu, din punct de vedere estetic. Ce vezi tu in pozele alea cu F2-ul modificat, asa ceva nu poti face in Romania decat cu foarte multi bani. Si pentru ce ai baga atatia bani in ceva, cand cu aceiasi bani sau chiar mai putin iti poti lua un motor mult mai nou?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 22, 2010 Autor Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) Eu cand am cazut cu a mea (tot un f3) am crezut ca turbez de ciuda. Am vrut sa o fac la loc cum era. Te cred ca numai in rate puteai sa-ti permiti un motor, dar cred ca mai intai ar trebui sa te concentrezi pe remedierea defectiunilor tehnice si apoi asupra aspectului. Lasa carenele deocamdata, pune-i un cablu de ambreiaj original, schimba-i kitul de lant cu unul care sa se potriveasca, verifica-i franele (ma gandesc ca la felul in care arata sigur ii trebuie placute de frana), verifica-i amortizoarele fata, pune-o la punct sa mearga tehnic bine. Dupa aia poti experimenta ce vrei tu, din punct de vedere estetic. Ce vezi tu in pozele alea cu F2-ul modificat, asa ceva nu poti face in Romania decat cu foarte multi bani. Si pentru ce ai baga atatia bani in ceva, cand cu aceiasi bani sau chiar mai putin iti poti lua un motor mult mai nou?! eu sunt de acord cu tine, intradevar imi trebuie placutze fatza( nu sunt praf insa nu mai au foarte mult...) cablu de ambreaj daca stie cineva de unde sa iau original cu cea mai mare placere... cat despre kitul de lant de 929... mi-a zis cineva ca s-ar potrivi... :| acum nu stiu ce sa zic.... eventual daca te pricepi poate iesi la o scurta plimbare iti dai o parere despre ce mai trebuie facut... Am vorbit cu un baietzas sa modificam coditza spate si a spus ca ne intelegem... sper sa nu ma omoare la pret....numai bine Editat Iulie 22, 2010 de b-xx-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Pai vezi ca sunt multi baieti de pe forum care au la vanzare si placute si cablu de ambreiaj. Daca zici ca mai ai ceva carne pe placute, concentreaza-te intai pe cablul de ambreiaj. Nu vrei sa te lase in trafic!!! Cauta la sectiunea Servicii / Alte Servicii din Forum si gasesti sigur. Uite, poti sa vorbesti cu baietii de la s_motors_s (asta e id-ul lor de yahoo messenger) si vezi la ce pret au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 "Baietzash" ... vezi sa nu se rupa sub tine. Ca la cum arata, probabil a fost refacuta dupa un accident frontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 22, 2010 Autor Share Postat Iulie 22, 2010 "Baietzash" ... vezi sa nu se rupa sub tine. Ca la cum arata, probabil a fost refacuta dupa un accident frontal. mersi mult de grija ! in loc sa dai sfaturi sarcastice mai bine ai da un sfat la refacerea acesteia ... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 e prima ta motocicleta? grija mare...daca te mananca in palma o sa ajungi sa te scarpini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 24, 2010 Autor Share Postat Iulie 24, 2010 (editat) e prima ta motocicleta?grija mare...daca te mananca in palma o sa ajungi sa te scarpini. este prima mea motocicleta personala.. insa am avut mana cateva luni bune suzuki gsx-r 600 s-rad de la un prieten, am mers cu r6, kawasaki ninja, etc. Stai linistit ca stiu ce zici... sunt constient de ce poate motorul si sunt foarte atent ms de atentionare Editat Iulie 24, 2010 de b-xx-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 tipule, sincer, cred ca te-ai legat la cap fara sa te doara ...sincer, motocicleta pare incompleta, cu improvizatii si ca stare generala jalnica. Parerea mea personala, care am avut ceva motoare si in prezent am un F3, este ca o sa bagi cel putin 5-600E in ea ca sa fie mediocra. De consumabile nu mai aduc vorba, daca cel de ti-a vandut-o mergea cu cauciucurile alea, imi dau seama cum este uleiul sau filtrele. Ar trebui sa iti pui intrebari daca nu a fost tavalita bine....caz in care nu o sa mai aiba o ciclistica buna orice i-ai face. Oricum, bafta in continuare ca o sa ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 24, 2010 Autor Share Postat Iulie 24, 2010 tipule, sincer, cred ca te-ai legat la cap fara sa te doara ...sincer, motocicleta pare incompleta, cu improvizatii si ca stare generala jalnica. Parerea mea personala, care am avut ceva motoare si in prezent am un F3, este ca o sa bagi cel putin 5-600E in ea ca sa fie mediocra. De consumabile nu mai aduc vorba, daca cel de ti-a vandut-o mergea cu cauciucurile alea, imi dau seama cum este uleiul sau filtrele. Ar trebui sa iti pui intrebari daca nu a fost tavalita bine....caz in care nu o sa mai aiba o ciclistica buna orice i-ai face. Oricum, bafta in continuare ca o sa ai nevoie. consumabilele chiar sunt schimbate, motocicleta a fost facuta asa dupa care tipu a mai luat piese timp in care nu a mers cu ea deloc... am si aripa fatza si parbrizul si cauciucuri si tot ce mai lipseste pe la ea... insa nu sunt montate.. si am zis ca nu mai are rost sa le montez pentru ca oricum vara asta nu o sa ma bucur prea tare de ea... intra la facut si va iesi cel mai probabil in primavara... cu carenele de RR toba sub sa, cadru vopsit, rotile la fel... va fi cu totul alta... nu este vorba ca de ce nu mi-am luat un RR direct.. unu la mana nu imi permiteam.. si 2 la mana e ideea de a face ceva eu personal... ... cat despre motor...e vorba doar de tiganiile fostului proprietar... dar o scot eu la fatza numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 la banii astia iti luai una noua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Ce an de fabricatie este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Care parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Care parte? Talonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 27, 2010 Autor Share Postat Iulie 27, 2010 Talonul Anul de fabricatie este 1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Care parte? Ce l'ai uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b-xx-nox Postat Iulie 27, 2010 Autor Share Postat Iulie 27, 2010 Ce l'ai uns am rugamintea sa nu se inceapa cu offtopic.. daca iti arde de caterinca... valabil pentru absolut oricine... in alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Fara suparare, dar a avut dreptate tipul. Sunt curios insa cum va arata cand termini de lucrat la ea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.