0neuroni Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Salutare, Domnilor sper sa ma primiti si pe mine, in clubul celor cu ij 49, cu utilajul din atasament. Dupa cum o vedeti are sa necesite multa munca si multe alte chestii .Dar sper sa iasa cumva la final, dat fiind ca are potential. Am ajutoare de nadejde, si sper ca ce nu stim local ma ajutati voi. Aveti idee de la ce provine ornamentul de aripa din fata ? are si un fel de sticla ca si cum ar fi un "farulet" ornamental, fara alimentare la curent din ce am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 Niste poze mai clare ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Se face.... dupa ce ajung acasa, ma uit sa vad daca gasesc ceva mai cu pixeli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 o fi un ornament de aripa de Indian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 Mai sunt si alte marci de motociclete care foloseau astfel de ornamente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 dupa socializarea obligatorie de asta seara abia am asteptat sa ajung sa pun niste poze aici. so, here goes in atas ceva prim plan mai bun cu impricinatul "ornament". problema e ca poza e cam mare... e facuta la sentiment de pixel... fara numar cu setarile de pe aparat la blana. daca ii de la indian am dat de dracu ca nu cred ca pot face altceva in afara de a-l reface (nu-I ca si cum alea ar fi pe toate gardurile...zic eu). acuma poate reusiti sa identificati "chestia". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 N-am idee de la ce provine ornamentul. Incarca si tu cateva poze cu motocicleta. Sunt curios cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 mai, de Indian sigur nu-i... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 mai, de Indian sigur nu-i... "oranamentul" respectiv ii o lampa de pozite de atas dar nu stiu ce model ,nu ii nici de indian nici de harley,de auto nu cred ca ar fi pt ca ii prea mica ca si dimensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Ce te face sa crezi ca e de atas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Ce te face sa crezi ca e de atas ? pt ca pe moto nu se prea montau lampi de pozitie pe aripa fata,prea putine marci moto montau asa ceva pe motociclete de ex.indian sau harley,care erau mai mari si cu totul alata estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Am reusit intr-un final sa pun pozele cu utilajul . Oricum, ornamentul ala mi se pare grozav de sexi si chiar daca nu e de la ij, acolo va ramane - daca reusesc sa il readuc la viata. Carburatorul este k28 s (sau cum s-o scrie simbolul ala din chirilica), are "blocul de lumini" cu claxon, filtru de aer e cel prevazut de lege, support de baterie , mie mi se pare ca are niste accesorii ca lumea. Voua cum vi se pare la "originalitate" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Ne place, place, place. Oala de far pare a fi cea originala (asta e problema de obicei la IJ49). Iti trebuie saua spate (desi cred ca ai suportul original sub musamaua aia maro), ornamentul de pe aripa fata nu e de Indian, cred ca e de ceva masin ruseasca si ai ceva f. fain - placuta originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Multumesc frumos. La faza cu placuta si eu am ramas masca ... cand am vazut ca bate si cu aia de pe motor... Si mai e o chestie care mi se pare funky ... asta are gresoare pe tot ce misca. Adunam de acum incolo tot ce lipseste, deja am facut rost de calbu kilometraj, "accesorii" decompresor , kilometraj (fara fara cadran, tzagara si sticla - a fost cadou), posibil sticla far spate. Identificat mester cromator, identificat tip vopsea si marca de folosit (cu sprit chit si grund),pistol sablat pe vine. Dar ce vreau sa va mai intreb e : ajutorul meu zice ca daca motorul merge sa nu ne apucam sa il desfacem, eu pe cealalta parte l-as face bucati ca sa ma asigur ca totul e in regula. Voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 O motocicleta clásica, deosebita, cu aspect impunator printre surate, o copie cel putin reusta si indragita de colectionari. scaunul pasagerului nu-l vad cu ochi buni, strica linia motocicletei, trebuia sa fi fost ca cel al pilotului, o fi respectat rusul ceva repere atunci cand a copiat dar cu asta a dat-o in bara...parerea mea. am vazut ca are si prinderea pt atas, cea de la motor, o intrebare pt cunoscatori, e normal sa fie presenta pe modelul asta? m-am uitat atent si pe celelalte nu le-am vazut. cat priveste intrebarea cu deschisul motorului...eu unul sunt de parere ca trebuie deschis si revizat, dar de cineva care stie ce face, asa stii ca totul e ok in motor si ca n-o sa ai surprize neplacute mai tarziu. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 Am reusit intr-un final sa pun pozele cu utilajul . Oricum, ornamentul ala mi se pare grozav de sexi si chiar daca nu e de la ij, acolo va ramane - daca reusesc sa il readuc la viata. Carburatorul este k28 s (sau cum s-o scrie simbolul ala din chirilica), are "blocul de lumini" cu claxon, filtru de aer e cel prevazut de lege, support de baterie , mie mi se pare ca are niste accesorii ca lumea. Voua cum vi se pare la "originalitate" ? Plusurile motocicletei sunt aparatorile de lant, comutatorul de lumini, cricul central si cutia electrica. Celelalte repere se gasesc mai usor, exceptand claxonul, lampa spate, catadioptrul reflectorizant si capacul acumulatorului. Saua spate e de IJ 56 ( sub ea n-o sa gasesti nici o urma de scaun de IJ 49 ), lampa spate e de IJ 350, camera de nivel constant a carburatorului este de IJ 350. Fiind un IJ 49 si nu IJ 49K o sa trebuiasca sa renunti la colierul de pe cadrul cental, bila aia sudata pe suportul motorului si sa inlocuiesti prezonul ala ( prinderea atas ) de sub saua fata. Una peste alta .... nu-ti lipsesc multe repere de pe ea. E printre putinele IJ-uri 49 ce le vad cat-de-cat complete. In poza de mai jos am marcat locul unde se gaseste seria cadrului, poansonata. Verifica daca e la fel ca celelalte. Felicitari pentru achizitie si spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 E impresionant pt mine ca se uita cineva la stopu de pe spate si zice ca e de ij 350. Respect. Eu ma gandeam sa "alterez" si sa pun unu de la fratele geaman DKW - ala cu sticla cu striatii. Si da ai dreptate lolo, sub scaunul de ij 56 nu exista urma de nimic altceva. Intr-adevar si fostu propritar zicea ca a avut atasat, de unde si elementele de prindere care le-ai enumerat. Oricum vream sa renunt la ele din prima, vreau sa fie solo (atat de solo ca nu sunt sigur ca vreau a 2-a sa). Cat despre locul unde ar trebui sa fie poansonata seria (pentru care mii de multumiri, am cam uitat sa ma uit acolo) acea serie ar trebui sa fie cea de pe placuta de identificare sau cea stantata pe tzeava care sustine furca (care sunt sigur ca stii ca nu sunt identice cea de pe placuta e un B....etc , cealalta e cu NASO ...etc) ? Atunci la motor voi ziceti ca ar trebui rupt in bucati si pus inapoi sus - cum va ziceam mai am un motor complet de ij 49 (zice-se functional) si ar fi sanse mari sa nu raman fara piese si sa pot face unu bun daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 Poti pune si de DKW....nu de alta dar nu stiu daca o sa gasesti de IJ 49. Aceeasi serie trebuie s-o ai si pe placuta de identificare si pe motor si pe bucata de cadru ( incercuita de mine mai sus ). Daca ai o alta serie poansonata pe gatul cadrului central inseamna ca a fost repoansonat de RAR. Si eu iti recomand sa faci o revizie motorului. Da-l pe mana unuia care a mai desfacut motoare de IJ 49 ( nu pe mana unuia ce a reparat motoare de IJ 49 mileniul trecut ci de curand ). Verifica daca ai avans centrifugal. Capacul cutiei electrice, cheia de la torpedo, cheia de contact le ai ? Fara saua spate mi se pare incompleta. Asa arata cu ambele sei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Bun, s-a verificat seria din locul indicat de lolo ... bate cu seria de pe placuta ... ca am si pupat-o cand am scos-o la iveala de sub putina rugina. Era putin probabil sa fi intervenit RA Roman fiindca utilajul a pus pentru prima piciorul in tara(in portbagajul unei dacii nova ) cand am luat-o eu. Doar daca era schimbata piesa cu seria puteau fi diferente. Nu vreau sa am prejudecati dar starea de "completitudine" se datoreaza cred eu si faptului ca nu stie romaneste ij-ul. Si am reverificat, nu e fisurata, nu a fost sudata, "adaugata", "imbunatatita" de nimeni niciodata. Ii asa cum a lasat-o mama natura. Adjudecat faza cu revizia motorului. Se va verifica si avansul centrifugal tot atunci. Am cheia de pornire, impreuna cu "cheia" de la torpedou (care cred ca e lucrata dintr-un corp de cheie de yala, da merge), dar capacul de la cutia electrica nu exista nicaeri. Aici va trebui fie un capac (daca functioneaza cutia) fie una bucata cutie noua.Se va stabili dupa investigatii ulterioare. Si o sa trebuiasca in timp sa pescuiesc si un claxon. Si aproape pe cand se termina reparatiile, si ma refac bugetar, o sa fac rost si de o sa spate. oh ... si am uitat ...seria de pe gat e alta, e una mai lunga - nu am la indemana seria dar e ceva cu NASO ... si un sir mai lung de cifre decat la cea de pe placuta care e un B69... si inca vreo 3 cifre. La asa ceva nu se purtau serii diferite, gen sa zic(pe tampeste) asa serie si numar buletin vs CNP ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Nu vreau sa am prejudecati dar starea de "completitudine" se datoreaza cred eu si faptului ca nu stie romaneste ij-ul. Si am reverificat, nu e fisurata, nu a fost sudata, "adaugata", "imbunatatita" de nimeni niciodata. Ii asa cum a lasat-o mama natura. oh ... si am uitat ...seria de pe gat e alta, e una mai lunga - nu am la indemana seria dar e ceva cu NASO ... si un sir mai lung de cifre decat la cea de pe placuta care e un B69... si inca vreo 3 cifre. La asa ceva nu se purtau serii diferite, gen sa zic(pe tampeste) asa serie si numar buletin vs CNP ? Mesteri sunt peste tot. I s-au adus modificari/suduri. In poza de mai jos am incercuit, cu rosu, o bucata de metal ce nu are ce cauta acolo. Mesterul i-a sudat brida aia deoarece suportul claxonului ( vezi sageata ) lipseste , suport ce era parte din distantierul cadrului. In cea de-a doua poza vezi la ce piesa fac referire. ....cat despre serii.... singurele serii ce trebuie sa le gasesti pe un IJ 49 sunt cele de pe placuta de identificare, carterul stanga al motorului si pe semi-cadrul stanga ( cea gasita sub rugina ). Toate trebuie sa coincida. Editat Februarie 11, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 he he ... ce inseamna ochiul cunoscatorului. eu am vazut stutz-ul incercuit de tine, dar am zis ca acolo tre sa fie. bolovan . motorcicli e acasa la tara(200 km de unde sunt acuma), asa ca dupa ce ajung acasa o sa fac poze mai bune la seria aia de pe gat. Sunt sigur Lolo ca stii tot ce e de stiut despre acest utilaj , dar ce nu pricep e ,daca nu se inseria nicaeri altundeva decat cele 3 locuri mentionate de tine ... ce poate fi seria aia atunci ? Asta intreb si in idea ca o sa ajung candva si la RAR cu ea ... poate le vine la aia ceva cugetare din putul gandirii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 12, 2014 Autor Share Postat Februarie 12, 2014 Din cele scrise de tine in post-urile de mai sus inteleg ca IJ-ul e adus de peste hotare. E posibil ca seria respectiva sa fie poansonata de Registrul Auto al tarii de unde a fost adusa. Si la noi se procedeaza la fel daca inginerii nu gasesc/nu stiu unde sa caute seria de pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Hmm ... cred ai dreptate, aia trebuie sa fie. Incep incetisor cumparaturile , asa ca as vrea sa va intreb daca exista ceva marca de vopsea neagra+grund+spritchit care o recomandati pentru o treaba facuta cu simt de raspundere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 13, 2014 Autor Share Postat Februarie 13, 2014 Cumpara vopseaua abia dupa ce ai toate piesele ce trebuiesc vopsite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0neuroni Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Nu stiu daca ar trebui sa pun pe bursa sau aici, dar am nevoie de un kilometraj de ij 49 functional - sau macar de cadran si tzagara. Are cineva si nu ii mai trebuie, sau ma puteti indruma spre cineva care face rost? Multumesc. Pfuuu, da frumos ii dkv'ul tau Lolo. Bijuterie. Partea aia "cuprata" e de mare angajament si efect. Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.